Marit; zet hem op!

Een hele voorspoedige bevalling toegewenst!
admiraal_anaal; wat zul je uitkijken naar Donderdag, leuk!
Memmel; van harte gefeliciteerd!

Wat leuk nieuws
Dakota; ik hoop dat je weer een beetje de slaap op kunt pakken!
Diaan; wat fijn dat je broertje weer thuis is. Rot dat hij zo slecht heeft geslapen in het ziekenhuis, terwijl je dat zo nodig hebt als je daar ligt. Dat is idd wel een nadeel als je het minder treft met je kamergenoten. Ik ben altijd zo huiverig wie ik op m'n kamer krijg en ook wie er bij mij komt te liggen. Vind het zo rot als iemand last van me heeft op welk gebied dan ook. Ik hoop dat je broer goed herstelt!
DJMO; is dat je broek van de foto in het buikentopic? Valt mooi
Raissa; hoe voel jij je verder?
Jose; wat lief dat je het vraagt

Ik heb vandaag veel meer pijn dan gister, was weer even goed doorbijten. En teveel rusten mag ook niet (omdat die katheter in beweging moet blijven, met de kleine stapjes in huis en naar het toilet, etc) en aangezien ik niks voor de pijn heb of kan krijgen is dat dan zo moeilijk.
Als je op bed gaat liggen kun je dan toch even een rustmoment proberen te pakken, maar dat mag dus ook niet continu.
Fysiek zit ik dus een beetje in de knoop met hoe ik dit al die maanden uit moet gaan houden. De pijn zal ws niet veel minder worden, dus dat is wel rottig. En wat als de pijn nog heftiger wordt als de baby steeds groter wordt... (Ook ben ik toch bezorgd dat ik bijv. meer pijn heb en bloed verlies dan "hoort" na deze operatie en dat het dus niet helemaal goed zit, maar dat ik dan maar door goedkeuring en snel afwijzen in het ziekenhuis stil blijf en het hier bij laat... Ik hoop maar gewoon dat de artsen goed beoordeeld hebben en dat het gewoon allemaal nu nog oke is om thuis te zitten. Ik wil ook geen zeur zijn en proberen te vertrouwen op hun kennis.)
Maar ik probeer toch hoop te houden dat het misschien over een tijdje beter zal gaan.
In m'n koppie probeer ik het wel een beetje naast me neer te leggen betreft de zwangerschap, ook al had ik het allemaal wat anders gezien natuurlijk, maar dit is hoe m'n zwangerschap loopt en dit hoort er dus "gewoon" bij. Ik probeer te wennen aan het idee dat er nog operaties komen en dat ik dus gewoon heel weinig kan. Allemaal even aftasten en wennen aan de nieuwe/andere situatie. Ik hoop dat ik er straks een beetje gewend aan kan raken