)
)

Hmm Fuente, dat is balen zeg. Ik hoop dat je uk zich gaat bedenken en alsnog gewoon goed gaat liggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:16 schreef Fuente het volgende:
Nou mijn uk ligt weer lekker met z'n voeten naar beneden. Hele week zat mijn buik scheef, nu vannacht en vanmorgen veel steken onderin gehad, en nu voel ik weer zacht getrappel helemaal onderin m'n buik. Sjucht, ik dacht echt dat uk al lekker aan het omdraaien was

Resultaat is wel een aantal slechte nachten maar we mogen niet klagen denk ik. Tot nu toe iets van 8 kilo aangekomen (in 27 weken) Volgende week de 4D echo, echt zin in
  Resultaat is wel een aantal slechte nachten maar we mogen niet klagen denk ik. Tot nu toe iets van 8 kilo aangekomen (in 27 weken) Volgende week de 4D echo, echt zin in   

Ja, dat is altijd zo fijn als je een kamer deelt met mensen die weigeren te douchen, snurken, of wat dan ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mijn broertje is vandaag weer thuisgekomen, ondanks dat de bloedwaardes (nog) niet goed waren, maar het gaat wel goed met hem, hij is wel heel erg moe omdat hij in het ziekenhuis niet tot nauwelijks kon slapen. Mede doordat zijn kamergenoot weigerde te douchen en daardoor heel erg stonk. De verpleging heeft koffie op de kamer gezet zodat het misschien minder werd... maar ja tevergeefs. Anyway, het herstel kan nu gaan beginnen.
 Weet er alles van
 Weet er alles van   Hopen dat je broer thuis lekker opknapt!
 Hopen dat je broer thuis lekker opknapt!

Is gewoon een eigenwijsje. Dat over dwars liggen voelde best rot, dus zo vind ik het voorlopig ook prima
 Is gewoon een eigenwijsje. Dat over dwars liggen voelde best rot, dus zo vind ik het voorlopig ook prima 

De baby heeft dan toch nog gewoon 5 weken de tijd om te draaien lijkt me??
 De baby heeft dan toch nog gewoon 5 weken de tijd om te draaien lijkt me??

Jazeker! Dat kan zelfs tot het einde toe nog! Meestal draaien kindjes voor 37 weken wel goed om. En je kan ook nog een versie doen (draaien van buitenaf).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:02 schreef Raissa het volgende:
Ohja, ik was gisteravond op een informatie bijeenkomst over "Bevallen in het ziekenhuis" en daar was iemand die nog 5 weken te gaan had maar nu al wist dat het waarschijnlijk een keizersnede zou worden omdat het in een stuit lag?De baby heeft dan toch nog gewoon 5 weken de tijd om te draaien lijkt me??

Ja, dat dacht ik dus ook al.. Nou ja, misschien heb ik het verkeerd begrepen ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:27 schreef Fuente het volgende:
[..]
Jazeker! Dat kan zelfs tot het einde toe nog! Meestal draaien kindjes voor 37 weken wel goed om. En je kan ook nog een versie doen (draaien van buitenaf).

Da's idd rot om te doen. Maar het went wel! ik doe het ook, en merk dat ik m'n buikspieren nu meer gebruik dan hiervoor. Niet dat ik nu minder last van m'n bekken heb, maar misschien voorkomt het wel erger.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dakota, nu maar hopen dat het gaat helpen en je weer fatsoenlijk kunt slapen.
Ik ben ook weer terug, heb oefeningen moeten doen die ik thuis ook moet gaan doen. En sommige dingen moet ik ook gaan toepassen in mn dagelijks leven deels inhouden van de navel als ik op ga staan en weer ga lopen en als ik ga zitten . Ik vind het niet erg fijn om te doen, maar wel goed voor mn bekkenbodemspieren. Volgende week weer terugkomen in ieder geval.

Wouter lag anders flink klem in mijn buik, met zijn hoofdje onder/tussen mijn ribben. Toen wist ik ook al wéken vantevoren dat ie niet ging draaien (nog wel een (mislukte) draaipoging ondergaan), maar dat werd dus een keizersnede die lang vantevoren gepland was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:02 schreef Raissa het volgende:
Ohja, ik was gisteravond op een informatie bijeenkomst over "Bevallen in het ziekenhuis" en daar was iemand die nog 5 weken te gaan had maar nu al wist dat het waarschijnlijk een keizersnede zou worden omdat het in een stuit lag?De baby heeft dan toch nog gewoon 5 weken de tijd om te draaien lijkt me??

Daar ben ik weer!
  Daar ben ik weer!

Memmel..gefeliciteerd joh !
  Memmel..gefeliciteerd joh ! 

Woei! Daar ga je idd!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef marit1978 het volgende:
het rommelt zeer goed 'afgebakend' en om de 7-8min.
o my god
there we go

Zet hem op!
  Zet hem op!   

zet m op marit!
zet m op marit!  

Zet 'm op!
  Zet 'm op!   

had jij vandaag soms een afspraak met maritquote:

zet 'm op!
  zet 'm op!

quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef marit1978 het volgende:Memmel..gefeliciteerd joh !
en inderdaad... 'ik ben zo vreselijk moe' was niet zo'n handige opmerking
Kunnen we weer even samen zwangeren hier .. maar gezien de krampen van afgelopen 2uurtjes vermoed ik toch weer stiekem dat het niet lang samen zal zijn !
Hoewel, misschien is het ook nog wel niets. Maar toch kijk ik af en toe even op de klok.

Zet `m op!!
 Zet `m op!!

gefeliciteerd en welkom terug (toch?)
 gefeliciteerd en welkom terug (toch?)  

!!!
!!! . Maar als je de 7e nog haalt ook mooi natuurlijk
. Maar als je de 7e nog haalt ook mooi natuurlijk  . Zet em op
. Zet em op  

go for it
  go for it 

ben zo benieuwd hoe dat er allemaal uitziet enzo
 ben zo benieuwd hoe dat er allemaal uitziet enzo 

Een hele voorspoedige bevalling toegewenst!
 Een hele voorspoedige bevalling toegewenst!   

Wat leuk nieuws
 Wat leuk nieuws  

Ik heb vandaag veel meer pijn dan gister, was weer even goed doorbijten. En teveel rusten mag ook niet (omdat die katheter in beweging moet blijven, met de kleine stapjes in huis en naar het toilet, etc) en aangezien ik niks voor de pijn heb of kan krijgen is dat dan zo moeilijk.
 Ik heb vandaag veel meer pijn dan gister, was weer even goed doorbijten. En teveel rusten mag ook niet (omdat die katheter in beweging moet blijven, met de kleine stapjes in huis en naar het toilet, etc) en aangezien ik niks voor de pijn heb of kan krijgen is dat dan zo moeilijk.  

was het maar waarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:05 schreef Mibos2 het volgende:
Morgenvroeg is de eerste post gewoon voor Marit haar lief... Dat Ilse een broertje of zusje heeft!!

.
 .   Maar toch gaat het vast gebeuren vandaag!
 Maar toch gaat het vast gebeuren vandaag!   

, als ik je zou kennen in RL kwam ik je vandaag een mandje met cakejes brengen. Virtueel dan maar, het zijn chocoladecakejes met icing
 , als ik je zou kennen in RL kwam ik je vandaag een mandje met cakejes brengen. Virtueel dan maar, het zijn chocoladecakejes met icing   .
 . 

Ik zit hier vol spanning naar beneden te scrollen om te kijken dat je bevallen bent.......maar nee hoor...
  Ik zit hier vol spanning naar beneden te scrollen om te kijken dat je bevallen bent.......maar nee hoor...

.
 . 

En 08-10-2008 is echt een prachtige datum.
 En 08-10-2008 is echt een prachtige datum. 

Gefeliciteerd!
 Gefeliciteerd!  )
 )  

Lekker hoor, dankjewel. En het wordt idd een kommetje soep straks, lekkere tomatensoep.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Noli. het volgende:
He bah Diaan, griep.. Doe het lekker rustig aan.
* Noli. schuift een lekker warme kruik en een kommetje soep (naar keuze) richting Diaan *
(had je trouwens dat dingetje van Stoeh gezien wat ik gepost had?)

. Ik was ervan overtuigd dat er wel een beebje zou zijn inmiddels...
. Ik was ervan overtuigd dat er wel een beebje zou zijn inmiddels... voor als je em nodig hebt!
 voor als je em nodig hebt!

wat super, hardstikke leuk dat het zo snel gelukt is!
 wat super, hardstikke leuk dat het zo snel gelukt is! en alles gaat hardstikke lekker.
 en alles gaat hardstikke lekker. 

Wat gaat het toch superhard dan he!
 Wat gaat het toch superhard dan he! 

Ja duurt mij te langquote:
 en eigenlijk wilde ze ons pas volgende week inplannen omdat ze het te druk hebben maar zij hebben afgezegd en dan accepteer ik dat echt niet
 en eigenlijk wilde ze ons pas volgende week inplannen omdat ze het te druk hebben maar zij hebben afgezegd en dan accepteer ik dat echt niet  dus dan maar zondag ochtend
 dus dan maar zondag ochtend  

Hmmmm, 't is wat aan de aparte kant vind ik hoor!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:38 schreef Dakota het volgende:
Vriendin van me is gisteren bevallen van een meisje, Meis!
Haar zoontje heet Ties..wel grappig

Heb wel nog steeda veel harde buiken, terwijl ik niks bijzonders doe. Volgende week donderdag weer op controle, zal ik het nog eens navragen.
  Heb wel nog steeda veel harde buiken, terwijl ik niks bijzonders doe. Volgende week donderdag weer op controle, zal ik het nog eens navragen.

Dat zat ik ookal te denken!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:58 schreef Memmel het volgende:
Maar waar is Marit nu dan? Zou ze dan nu toch echt...??

heel veel sterkte komende tijd
 heel veel sterkte komende tijd k hoop dat je toch nog zoveel mogelijk van het wondertje in je buik kan genieten.
 k hoop dat je toch nog zoveel mogelijk van het wondertje in je buik kan genieten. 

Ik hoop het voor haar....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:58 schreef Memmel het volgende:
Maar waar is Marit nu dan? Zou ze dan nu toch echt...??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |