Jeetje Diaan, wat een opluchting moet dat zijn..dat het eigenlijk nu best goed gaat!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net mn moeder gesproken: het gaat redelijk goed. De bloedwaardes zijn nog niet helemaal goed, maar de schade aan zijn hart is gelukkig miniem, ze waren er dus op tijd bij. Wel is zn cholestorol veel te hoog (8.6) en zal hij zn levensstijl moeten aanpassen (dieet), revalideren en voorlopig medicijnen moeten nemen. Als de bloedwaardes vandaag goed zijn, mag hij naar de andere afdeling en zelfs misschien naar huis morgen. Hij mag echter de komende dagen niet alleen zijn met zn kinderen (2,5 jaar en 5 maanden!!). Hij was wel erg geschrokken van dat hij zn levensstijl moet aanpassen.
Lief dat je vraagt...
Daar was ik al bang voor. Nou positief denken dan maar: over 9 weken is baby er sowieso.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Jup! Goed geraden!
Maar het wordt nog veel erger na de 37 weken!Ik 'wist' dat onze baby te laat zou komen, en toch... na die 37 weken... Dan ga je toch ineens zitten wachten. Hoezeer je het je ook voor neemt... je denkt toch 'nu mag het, hoe lang nog'?
Ja 's avonds wel en mega last van mijn rug. Dat is nu wel weer beter.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:45 schreef Noli. het volgende:
Ingrid heb je gisteren nog veel last gehad van harde buiken?
(Ik had onderweg en later thuis zelf wel weer behoorlijke krampenIk ben maar vroeg naar bed gegaan.)
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:57 schreef marit1978 het volgende:zou je na een geslaagde strip-aktie volgens de vk niet op zijn minst íets moeten voelen ?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:22 schreef Reinhilde het volgende:
Ik bedacht me net, alles is nu klaar en geregeld voor de baby. Alles. Dus nu mag baby komen, want alles is klaar en geregeld. Dan is dit zeker het moment dat vanaf nu het nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren?
Oh Kinderwensquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:31 schreef Kinderwens het volgende:
En dan de gedachte weer terug te moeten in die MMM om zwanger te kunnen raken...weer al die echo's, injecties, controles...jeetje.
De zwangerschap is in eerste instantie de oorzaak, de groeiende baarmoeder duwt teveel en dus is alles vernauwd en loopt het niet meer door. (Normaal komt dit probleem later in de zwangerschap voor zeiden ze, ik ben er echt heel vroeg bij).quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:36 schreef cattie het volgende:
En Carmella ook al slecht nieuws... Wat rot dat je nog vaker geopereerd moet worden! Wat is er nu eigenlijk precies aan de hand met je nieren? Komt het door de zwangerschap of is het echt pech dat je dat nu krijgt?
Kinderwens, wat ongelooflijk jammer zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:31 schreef Kinderwens het volgende:
Helaas slecht nieuws gehad vanmiddag; er zijn op de echo géén foetale delen te zien terwijl die er nu toch echt hadden moeten zijn. Volgende week hebben we een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe verder; curettage of natuurlijke miskraam.
Ik ben verdrietig dat we dit kindje maar zo kort bij ons konden houden en bang voor wat komen gaat. Geen idee hoe of wat met een curettage of een natuurlijke miskraam. Ik vind het doodeng.
En dan de gedachte weer terug te moeten in die MMM om zwanger te kunnen raken...weer al die echo's, injecties, controles...jeetje.
Een verse beeb!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:25 schreef Miffy1984 het volgende:
Marit, ik heb gewonnen![]()
05 oktober geboren om 21.59: Thijmen Jordin. (roepnaam Thijmen) Hij weegt 3290 gram.
Bevallen was weer hel op aarde. Het laatste gedeelte was heftig. Maar in vergelijking met de bevalling van Jesper echt 100 % meegevallen![]()
Het is een mooi mannetje en de laatste paar uren erg tevreden. Drinkt ontzettend goed aan de borst.
Jesper moet erg wennen en is een beetje in de war. Ik vind dat ook erg moeilijk. Maargoed... dit heeft allemaal tijd nodig.
Foto's etc. volgen uiteraard. Eerst alles even een beetje op de rit krijgen.
Voor iedereen succes en sterkte met alles. (ben niet echt bijgelezen)
En Marit.... ik hoop dat het al begonnen is en anders zo snel mogelijk!! Veel sterkte. Denk eraan: elke wee gaat voorbij
Welkom op deze wereld Thijmenquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:25 schreef Miffy1984 het volgende:
Marit, ik heb gewonnen![]()
05 oktober geboren om 21.59: Thijmen Jordin. (roepnaam Thijmen) Hij weegt 3290 gram.
Bevallen was weer hel op aarde. Het laatste gedeelte was heftig. Maar in vergelijking met de bevalling van Jesper echt 100 % meegevallen![]()
Het is een mooi mannetje en de laatste paar uren erg tevreden. Drinkt ontzettend goed aan de borst.
Jesper moet erg wennen en is een beetje in de war. Ik vind dat ook erg moeilijk. Maargoed... dit heeft allemaal tijd nodig.
Foto's etc. volgen uiteraard. Eerst alles even een beetje op de rit krijgen.
Voor iedereen succes en sterkte met alles. (ben niet echt bijgelezen)
En Marit.... ik hoop dat het al begonnen is en anders zo snel mogelijk!! Veel sterkte. Denk eraan: elke wee gaat voorbij
Dit is zeker een medische indicatie. Maar denk dat het nu nog niet echt aan de orde is, al is het natuurlijk best fijn te weten dat je ipv 40 weken misschien 37 weken loopt...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:48 schreef Kersjes het volgende:
Carmella, da's niet niks zeg... Misschien roep ik nou wel iets heel doms hoor, maar is er geen mogelijkheid om je kindje een paar weken eerder te halen? Is dit geen medische indicatie? 40 weken volmaken is voor een gezonde vrouw al pittig, maar dit wat jij nog moet gaan doormaken lijkt me zo onnoemelijk zwaar! En het is dus zo dat hoe groter de kleine wordt, hoe meer druk op je nieren en hoe meer pijn?
Misschien dat er toch iets bespreekbaar kan worden gemaakt. Niet dat een (vroege) keizersnede nou zo fijn of risicoloos is, en ik ben ook zeker geen arts ofzo, maar in al mijn onwetendheid lijkt dit me best realistisch eigenlijk.
Niks van aantrekken. Vast gewoon iemand die van eenheidsworst houdt...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Reinhilde het volgende:
Iemand heeft mijn met liefde ingerichte babykamer enorm lopen afkraken en nu zit ik al 10 minuten te janken. Stomme hormonen.
Degene die dat gezegd heeft is gewoon stomquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Reinhilde het volgende:
Iemand heeft mijn met liefde ingerichte babykamer enorm lopen afkraken en nu zit ik al 10 minuten te janken. Stomme hormonen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ga gewoon naar bed zo, morgen trek ik het me vast niet zo erg meer aan. Ik hou er juist van als niet alles standaard is... nou ja. Enough said, tijd voor mijn bedje en een omhelzing van mijn lief.
Daar heb ik ook over nagedacht, ik ga het binnenkort ook bespreken, zodat ik zelf ook een beetje weet hoe hun alles zien...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:48 schreef Kersjes het volgende:
Carmella, da's niet niks zeg... Misschien roep ik nou wel iets heel doms hoor, maar is er geen mogelijkheid om je kindje een paar weken eerder te halen? Is dit geen medische indicatie? 40 weken volmaken is voor een gezonde vrouw al pittig, maar dit wat jij nog moet gaan doormaken lijkt me zo onnoemelijk zwaar! En het is dus zo dat hoe groter de kleine wordt, hoe meer druk op je nieren en hoe meer pijn?
Misschien dat er toch iets bespreekbaar kan worden gemaakt. Niet dat een (vroege) keizersnede nou zo fijn of risicoloos is, en ik ben ook zeker geen arts ofzo, maar in al mijn onwetendheid lijkt dit me best realistisch eigenlijk.
Dat dus. Hoe eerder je erbij bent, hoe draagelijker ze het kunnen houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
(..)
Meiden met bekkenpijn, advies: afspraak maken met bekkentherapeut. Ondanks mijn bekkenpijn kan ik - gelukkig - wel goed slapen.
Hmm Fuente, dat is balen zeg. Ik hoop dat je uk zich gaat bedenken en alsnog gewoon goed gaat liggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:16 schreef Fuente het volgende:
Nou mijn uk ligt weer lekker met z'n voeten naar beneden. Hele week zat mijn buik scheef, nu vannacht en vanmorgen veel steken onderin gehad, en nu voel ik weer zacht getrappel helemaal onderin m'n buik. Sjucht, ik dacht echt dat uk al lekker aan het omdraaien was
Ja, dat is altijd zo fijn als je een kamer deelt met mensen die weigeren te douchen, snurken, of wat dan ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mijn broertje is vandaag weer thuisgekomen, ondanks dat de bloedwaardes (nog) niet goed waren, maar het gaat wel goed met hem, hij is wel heel erg moe omdat hij in het ziekenhuis niet tot nauwelijks kon slapen. Mede doordat zijn kamergenoot weigerde te douchen en daardoor heel erg stonk. De verpleging heeft koffie op de kamer gezet zodat het misschien minder werd... maar ja tevergeefs. Anyway, het herstel kan nu gaan beginnen.
Jazeker! Dat kan zelfs tot het einde toe nog! Meestal draaien kindjes voor 37 weken wel goed om. En je kan ook nog een versie doen (draaien van buitenaf).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:02 schreef Raissa het volgende:
Ohja, ik was gisteravond op een informatie bijeenkomst over "Bevallen in het ziekenhuis" en daar was iemand die nog 5 weken te gaan had maar nu al wist dat het waarschijnlijk een keizersnede zou worden omdat het in een stuit lag?De baby heeft dan toch nog gewoon 5 weken de tijd om te draaien lijkt me??
Ja, dat dacht ik dus ook al.. Nou ja, misschien heb ik het verkeerd begrepen ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:27 schreef Fuente het volgende:
[..]
Jazeker! Dat kan zelfs tot het einde toe nog! Meestal draaien kindjes voor 37 weken wel goed om. En je kan ook nog een versie doen (draaien van buitenaf).
Da's idd rot om te doen. Maar het went wel! ik doe het ook, en merk dat ik m'n buikspieren nu meer gebruik dan hiervoor. Niet dat ik nu minder last van m'n bekken heb, maar misschien voorkomt het wel erger.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dakota, nu maar hopen dat het gaat helpen en je weer fatsoenlijk kunt slapen.![]()
Ik ben ook weer terug, heb oefeningen moeten doen die ik thuis ook moet gaan doen. En sommige dingen moet ik ook gaan toepassen in mn dagelijks leven deels inhouden van de navel als ik op ga staan en weer ga lopen en als ik ga zitten . Ik vind het niet erg fijn om te doen, maar wel goed voor mn bekkenbodemspieren. Volgende week weer terugkomen in ieder geval.
Wouter lag anders flink klem in mijn buik, met zijn hoofdje onder/tussen mijn ribben. Toen wist ik ook al wéken vantevoren dat ie niet ging draaien (nog wel een (mislukte) draaipoging ondergaan), maar dat werd dus een keizersnede die lang vantevoren gepland was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:02 schreef Raissa het volgende:
Ohja, ik was gisteravond op een informatie bijeenkomst over "Bevallen in het ziekenhuis" en daar was iemand die nog 5 weken te gaan had maar nu al wist dat het waarschijnlijk een keizersnede zou worden omdat het in een stuit lag?De baby heeft dan toch nog gewoon 5 weken de tijd om te draaien lijkt me??
Woei! Daar ga je idd!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef marit1978 het volgende:
het rommelt zeer goed 'afgebakend' en om de 7-8min.
o my god
there we go
had jij vandaag soms een afspraak met maritquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef marit1978 het volgende:Memmel..gefeliciteerd joh !
en inderdaad... 'ik ben zo vreselijk moe' was niet zo'n handige opmerking![]()
Kunnen we weer even samen zwangeren hier .. maar gezien de krampen van afgelopen 2uurtjes vermoed ik toch weer stiekem dat het niet lang samen zal zijn !
Hoewel, misschien is het ook nog wel niets. Maar toch kijk ik af en toe even op de klok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |