Welkom op deze wereld Thijmenquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:25 schreef Miffy1984 het volgende:
Marit, ik heb gewonnen![]()
05 oktober geboren om 21.59: Thijmen Jordin. (roepnaam Thijmen) Hij weegt 3290 gram.
Bevallen was weer hel op aarde. Het laatste gedeelte was heftig. Maar in vergelijking met de bevalling van Jesper echt 100 % meegevallen![]()
Het is een mooi mannetje en de laatste paar uren erg tevreden. Drinkt ontzettend goed aan de borst.
Jesper moet erg wennen en is een beetje in de war. Ik vind dat ook erg moeilijk. Maargoed... dit heeft allemaal tijd nodig.
Foto's etc. volgen uiteraard. Eerst alles even een beetje op de rit krijgen.
Voor iedereen succes en sterkte met alles. (ben niet echt bijgelezen)
En Marit.... ik hoop dat het al begonnen is en anders zo snel mogelijk!! Veel sterkte. Denk eraan: elke wee gaat voorbij
Dit is zeker een medische indicatie. Maar denk dat het nu nog niet echt aan de orde is, al is het natuurlijk best fijn te weten dat je ipv 40 weken misschien 37 weken loopt...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:48 schreef Kersjes het volgende:
Carmella, da's niet niks zeg... Misschien roep ik nou wel iets heel doms hoor, maar is er geen mogelijkheid om je kindje een paar weken eerder te halen? Is dit geen medische indicatie? 40 weken volmaken is voor een gezonde vrouw al pittig, maar dit wat jij nog moet gaan doormaken lijkt me zo onnoemelijk zwaar! En het is dus zo dat hoe groter de kleine wordt, hoe meer druk op je nieren en hoe meer pijn?
Misschien dat er toch iets bespreekbaar kan worden gemaakt. Niet dat een (vroege) keizersnede nou zo fijn of risicoloos is, en ik ben ook zeker geen arts ofzo, maar in al mijn onwetendheid lijkt dit me best realistisch eigenlijk.
Niks van aantrekken. Vast gewoon iemand die van eenheidsworst houdt...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Reinhilde het volgende:
Iemand heeft mijn met liefde ingerichte babykamer enorm lopen afkraken en nu zit ik al 10 minuten te janken. Stomme hormonen.
Degene die dat gezegd heeft is gewoon stomquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Reinhilde het volgende:
Iemand heeft mijn met liefde ingerichte babykamer enorm lopen afkraken en nu zit ik al 10 minuten te janken. Stomme hormonen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ga gewoon naar bed zo, morgen trek ik het me vast niet zo erg meer aan. Ik hou er juist van als niet alles standaard is... nou ja. Enough said, tijd voor mijn bedje en een omhelzing van mijn lief.
Daar heb ik ook over nagedacht, ik ga het binnenkort ook bespreken, zodat ik zelf ook een beetje weet hoe hun alles zien...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:48 schreef Kersjes het volgende:
Carmella, da's niet niks zeg... Misschien roep ik nou wel iets heel doms hoor, maar is er geen mogelijkheid om je kindje een paar weken eerder te halen? Is dit geen medische indicatie? 40 weken volmaken is voor een gezonde vrouw al pittig, maar dit wat jij nog moet gaan doormaken lijkt me zo onnoemelijk zwaar! En het is dus zo dat hoe groter de kleine wordt, hoe meer druk op je nieren en hoe meer pijn?
Misschien dat er toch iets bespreekbaar kan worden gemaakt. Niet dat een (vroege) keizersnede nou zo fijn of risicoloos is, en ik ben ook zeker geen arts ofzo, maar in al mijn onwetendheid lijkt dit me best realistisch eigenlijk.
Dat dus. Hoe eerder je erbij bent, hoe draagelijker ze het kunnen houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
(..)
Meiden met bekkenpijn, advies: afspraak maken met bekkentherapeut. Ondanks mijn bekkenpijn kan ik - gelukkig - wel goed slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |