quote:
Op maandag 6 oktober 2008  17:36 schreef cattie het volgende:En Carmella ook al slecht nieuws... Wat rot dat je nog vaker geopereerd moet worden! Wat is er nu eigenlijk precies aan de hand met je nieren? Komt het door de zwangerschap of is het echt pech dat je dat nu krijgt?

De zwangerschap is in eerste instantie de oorzaak, de groeiende baarmoeder duwt teveel en dus is alles vernauwd en loopt het niet meer door. (Normaal komt dit probleem later in de zwangerschap voor zeiden ze, ik ben er echt heel vroeg bij).
Tijdens de operatie vonden ze het er ook verstopt uitzien, dat er viezigheid uitkwam, maar op wat voor termijn je daar normaal last van had gehad hebben ze niet gezegd.
Het zijn niet eens alleen de operaties waar ik zo mee in m'n maag zit, als dat het nou alleen was...
Maar om de operaties heen, nu en na de volgende operatie blijf ik dus puur bloed plassen en zoveel pijn houden. Tot de bevalling blijft dit zo erg.
Dus ik zit compleet aan huis gebonden, lopen is zo pijnlijk en dat verandert ook niet zei de uroloog, dat blijft gewoon zo heftig.
Kortom niet meer kunnen werken, niks thuis kunnen doen en nergens heen kunnen. Als ik een uur de stad in wil gaat het ook niet lukken, want dat is te pijnlijk. En zo zit ik al 5 weken (vanaf week 14) en dus tot week 40 minimaal...
En hoe ik na de bevalling ben is dus ook een groot raadsel, wie weet kan ik erna maanden helemaal niks meer zelf doen. Dat beangstigt me enorm, dat ik heel lang uitgeschakeld ben.  

Maar ja, nu valt het nieuws logischerwijs rauw op m'n dak. Ik hoop dat ik er over een paar dagen iets meer aan gewend ben en weer een optimistisch gevoel boven kan halen.