abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:34:38 #26
108648 cattie
lieve moeder
pi_62178457
Oooh Kinderwens, wat vreselijk naar voor jullie! Sterkte!
pi_62178477
Verdomme Kinderwens wat klote..

Weet niks te zeggen.. Ik wens jullie zoveel sterkte met het verwerken..

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62178495
Och Kinderwens, wat ontzettend rot...
Ik weet niet zo goed wat te zeggen.. Heel veel sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:36:11 #29
108648 cattie
lieve moeder
pi_62178505
En Carmella ook al slecht nieuws... Wat rot dat je nog vaker geopereerd moet worden! Wat is er nu eigenlijk precies aan de hand met je nieren? Komt het door de zwangerschap of is het echt pech dat je dat nu krijgt?
pi_62178573
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:31 schreef Kinderwens het volgende:

En dan de gedachte weer terug te moeten in die MMM om zwanger te kunnen raken...weer al die echo's, injecties, controles...jeetje.
Oh Kinderwens Jeetje wat verdrietig, het was je zo gegund.
Heel veel sterkte toegewenst.
pi_62178685
Kinderwens wat naar sterkte!
Fake it till you make it...
pi_62178862
Carmella, jij ook heel veel sterkte gewenst, wat een afschuwelijk vooruitzicht zeg
pi_62178884
Och Kinderwens, wat jammer. Sterkte..

En Carmella, ach lieverd, ik heb zo met je te doen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Huil lekker uit vandaag, rust veel, en misschien dat je morgen weer een beetje moed hebt voor de komende operaties en 2e helft van de zwangerschap. Ik denk aan je, heel veel sterkte.
pi_62178889
Och Kinderwens ik vind het zo sneu voor je zit gewoon met de tranen in mn ogen hier.

Heel veel sterkte meid, ook voor je lief.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:49:07 #35
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62178895
Kinderwens, jeetje wat een droevig bericht. Heel veel sterkte en hopelijk wordt het in dit geval nog een natuurlijk miskraam. Ow en idd het idee dat je weer de MMM in moet.... Dikke knuffel meid

Carmella, dat is geen bericht waarop je zit te wachten. Het zit jou ook niet mee zeg. Ook een dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_62179037
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:36 schreef cattie het volgende:
En Carmella ook al slecht nieuws... Wat rot dat je nog vaker geopereerd moet worden! Wat is er nu eigenlijk precies aan de hand met je nieren? Komt het door de zwangerschap of is het echt pech dat je dat nu krijgt?
De zwangerschap is in eerste instantie de oorzaak, de groeiende baarmoeder duwt teveel en dus is alles vernauwd en loopt het niet meer door. (Normaal komt dit probleem later in de zwangerschap voor zeiden ze, ik ben er echt heel vroeg bij).
Tijdens de operatie vonden ze het er ook verstopt uitzien, dat er viezigheid uitkwam, maar op wat voor termijn je daar normaal last van had gehad hebben ze niet gezegd.

Het zijn niet eens alleen de operaties waar ik zo mee in m'n maag zit, als dat het nou alleen was...
Maar om de operaties heen, nu en na de volgende operatie blijf ik dus puur bloed plassen en zoveel pijn houden. Tot de bevalling blijft dit zo erg.
Dus ik zit compleet aan huis gebonden, lopen is zo pijnlijk en dat verandert ook niet zei de uroloog, dat blijft gewoon zo heftig.
Kortom niet meer kunnen werken, niks thuis kunnen doen en nergens heen kunnen. Als ik een uur de stad in wil gaat het ook niet lukken, want dat is te pijnlijk. En zo zit ik al 5 weken (vanaf week 14) en dus tot week 40 minimaal...
En hoe ik na de bevalling ben is dus ook een groot raadsel, wie weet kan ik erna maanden helemaal niks meer zelf doen. Dat beangstigt me enorm, dat ik heel lang uitgeschakeld ben.

Maar ja, nu valt het nieuws logischerwijs rauw op m'n dak. Ik hoop dat ik er over een paar dagen iets meer aan gewend ben en weer een optimistisch gevoel boven kan halen.
pi_62179122
Carmella ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar wat ben je sterk! Ik heb erg veel respect voor je.
Ik hoop dat het meevalt na de bevalling, dat je niet nog langer uitgeschakeld zal zijn. Dikke knuffel!
pi_62179271
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:31 schreef Kinderwens het volgende:
Helaas slecht nieuws gehad vanmiddag; er zijn op de echo géén foetale delen te zien terwijl die er nu toch echt hadden moeten zijn. Volgende week hebben we een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe verder; curettage of natuurlijke miskraam.

Ik ben verdrietig dat we dit kindje maar zo kort bij ons konden houden en bang voor wat komen gaat. Geen idee hoe of wat met een curettage of een natuurlijke miskraam. Ik vind het doodeng.

En dan de gedachte weer terug te moeten in die MMM om zwanger te kunnen raken...weer al die echo's, injecties, controles...jeetje.

Kinderwens, wat ongelooflijk jammer zeg Heel veel sterkte met de verwerking!
pi_62179354
Carmella wat vreselijk naar zeg
Kun je geen rolstoel krijgen via het Groene Kruis ofzo? (bestaat dat nog wel? ) Als lopen zoveel pijn doet dan is dat misschien een optie? Ben je toch nog een beetje mobiel zeg maar.
En als je je eenzaam of alleenig voelt dan laat je het weten hè! Genoeg dames hier die msn-en onder werktijd of die in zijn voor een kopje koffie/thee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62179402
Carmella ik heb je een PB gestuurd!
pi_62179518
jeetje,
kinderwens, wat een naar bericht. Sterkte!

Carmella, jouw verhaal klinkt ook niet goed zeg, wat een tegenslag! Ik hoop voor je dat het komende dagen wat kan bezinken allemaal en het weer lukt alles stap voor stap te ondergaan.
pi_62179587
Jeetje, wat een nare berichten hier zeg.

Carmella, wat een horror. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het zou zijn om in jouw situatie te verkeren. Superdikke kus: en verder weet ik niet wat ik moet zeggen.

Kinderwens: echt heel verdrietig dat het niet goed zit, misschien nog wel extra verdrietig omdat je er zoveel moeite voor moet doen om zwanger te raken. Bah. Ook voor jou een dikke kus en heel veel sterkte. Het is niet niks hoor, een miskraam. In verwachting zijn van een miskraam. Zorg goed voor jezelf, of beter nog: laat goed voor je zorgen.

En Diaan, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:23:45 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62179727
Kinderwens, wat ongelofelijk verdrietig... zo enorm gewenst, zo lang gewacht en dan helaas misgegaan...
Heel veel sterkte met de verwerking.

Carmella, jemig joh, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Het klinkt allemaal zo vreselijk pijnlijk. En gewoon rot... niks meer kunnen doen. Bah... Logisch dat je er even doorheen zit hoor...
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:25:05 #44
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62179754
Marit, ik heb gewonnen

05 oktober geboren om 21.59: Thijmen Jordin. (roepnaam Thijmen) Hij weegt 3290 gram.
Bevallen was weer hel op aarde. Het laatste gedeelte was heftig. Maar in vergelijking met de bevalling van Jesper echt 100 % meegevallen

Het is een mooi mannetje en de laatste paar uren erg tevreden. Drinkt ontzettend goed aan de borst.
Jesper moet erg wennen en is een beetje in de war. Ik vind dat ook erg moeilijk. Maargoed... dit heeft allemaal tijd nodig.

Foto's etc. volgen uiteraard. Eerst alles even een beetje op de rit krijgen.

Voor iedereen succes en sterkte met alles. (ben niet echt bijgelezen)
En Marit.... ik hoop dat het al begonnen is en anders zo snel mogelijk!! Veel sterkte. Denk eraan: elke wee gaat voorbij
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:26:28 #45
197301 Miffy1984
pi_62179791
Och kinderwens wat erg! Lees net even jouw berichtje.
Verdorie wat is het leven oneerlijk.

Heel veel sterkte.
pi_62179818
Gefeliciteerd Miffy!!

Kinderwens, ik weet niet wat te zeggen, sterkte.
Carmella, wat een rotnieuws, voor jou ook veel sterkte.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:30:15 #47
197301 Miffy1984
pi_62179886
Ohw Carmella, wat balen en onwijs vervelend allemaal.
Ook heel veel sterkte
pi_62179939
Miffy gefeliciteerd met jullie zoon!

Mooie namen ook!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62179990
Miffy gefeliciteerd met jullie zoon!!
En wat een mooie namen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62180003
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:25 schreef Miffy1984 het volgende:
Marit, ik heb gewonnen

05 oktober geboren om 21.59: Thijmen Jordin. (roepnaam Thijmen) Hij weegt 3290 gram.
Bevallen was weer hel op aarde. Het laatste gedeelte was heftig. Maar in vergelijking met de bevalling van Jesper echt 100 % meegevallen

Het is een mooi mannetje en de laatste paar uren erg tevreden. Drinkt ontzettend goed aan de borst.
Jesper moet erg wennen en is een beetje in de war. Ik vind dat ook erg moeilijk. Maargoed... dit heeft allemaal tijd nodig.

Foto's etc. volgen uiteraard. Eerst alles even een beetje op de rit krijgen.

Voor iedereen succes en sterkte met alles. (ben niet echt bijgelezen)
En Marit.... ik hoop dat het al begonnen is en anders zo snel mogelijk!! Veel sterkte. Denk eraan: elke wee gaat voorbij
Een verse beeb!! gefeli!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')