abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2009 @ 23:24:40 #126
182269 sneakypete
On the edge
pi_67121746
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

[..]

bron
Hmzz!!

Zal het nog 'ns nader uitzoeken, thanks voor de tip
pi_67122019
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef sneakypete het volgende:

Hmzz!!

Zal het nog 'ns nader uitzoeken, thanks voor de tip
Als AEGON omvalt moet je je waarschijnlijk melden bij de curator, of de rechtsopvolger van AEGON. Nadeel is dat de partij die de polissen eventueel overneemt het recht heeft de polisvoorwaarden aan te passen.
Dit soort fratsen vertellen die financieel adviseurs nooit aan hun klanten, nee meneer AEGON kan niet failliet, ze bestaan al zo lang en doen zo goed hun werk
Ik zit met hetzelfde probleem bij de deze club, ik betaal ze helemaal niks meer, want het vertrouwen is weg. .
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:48:32 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67127901
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als AEGON omvalt moet je je waarschijnlijk melden bij de curator, of de rechtsopvolger van AEGON. Nadeel is dat de partij die de polissen eventueel overneemt het recht heeft de polisvoorwaarden aan te passen.
Dit soort fratsen vertellen die financieel adviseurs nooit aan hun klanten, nee meneer AEGON kan niet failliet, ze bestaan al zo lang en doen zo goed hun werk
Ik zit met hetzelfde probleem bij de deze club, ik betaal ze helemaal niks meer, want het vertrouwen is weg. .
Aegon valt vast niet om, dan gaan een hoop mensen in de problemen komen met hun (spaar)hypotheek
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 11:09:25 #129
236264 crew  capricia
pi_67130386
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Aegon valt vast niet om, dan gaan een hoop mensen in de problemen komen met hun (spaar)hypotheek
En wat de denken van alle pensioenen die daar lopen?
Als Aegon valt, is dat een groot drama voor heel veel mensen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:12:06 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67130467
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:09 schreef capricia het volgende:

[..]

En wat de denken van alle pensioenen die daar lopen?
Nu ik er zo over nadenk kan het bijna niet anders dan dat Bos AEGON moet nationaliseren en alle tegoeden moet garanderen als het zover komt. Als ie dat niet doet leidt het tot zoveel burgerlijke onrust richting de staat dat het bijna niet anders kan (alhoewel de staat er natuurlijk in feite niets mee te maken heeft).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67150369
Als de staat de tegoeden moet garanderen, dan mag de medelander meebetalen aan die tegoeden. Lijkt mij niet eerlijk, al helemaal niet voor de toekomstige generaties. Ik heb ook geld in AEGON zitten, als AEGON valt dan valt ze, ik neem mijn verlies wel. Het zou te gek voor woorden zijn daar de rest van NL voor op te laten draaien, dan zouden er rellen moeten uitbreken
I'll sing you a lullaby.
pi_67150431
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:09 schreef capricia het volgende:

Genieten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll sing you a lullaby.
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 21:19:54 #133
236264 crew  capricia
pi_67150486
Ik denk overigens helemaal niet dat Aegon gaat vallen. Maar ja...ik had ook een rekening bij Icesave...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73061068
quote:
'Steun Aegon achteraf gezien niet nodig'
AMSTERDAM (FD.nl/DJ)--Aegon heeft de staatssteun van euro 3 mrd achteraf niet nodig gehad om te overleven, zegt topman Alex Wynaendts in gesprek met het Financieele Dagblad.

Wynaendts heeft echter geen spijt van de beslissing in oktober 2008. "Niemand wist wat er na de val van Lehman zou gaan gebeuren. We wilden aan de veilige kant blijven zitten, de kapitaalmarkt zat volledig op slot."

Aegon vroeg de steun aan, omdat het bang was dat het zijn AA-rating zou verliezen, aldus het FD.

"Het relatieve belang van een hoge rating is afgenomen. De meeste verzekeraars zijn teruggezakt naar een enkele A-rating, zonder dat hun dit op grote schaal klanten kost", zegt Wynaendts. De topman stelt tegenover de krant dat het extra kapitaal Aegon juist nu een goede uitgangspositie geeft om sterker uit de crisis te komen.
Bron

Lekker makkelijk achteraf, wat had ie gezegd als de koers nog verder ingezakt was ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 24 september 2009 @ 09:29:37 #135
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73061285
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Bron

Lekker makkelijk achteraf, wat had ie gezegd als de koers nog verder ingezakt was ?
Hold your horses....
Als je een ander topic erbij neemt zie je toch duidelijk dat Aegon flink in die Alt-A rommel zit.
quote:
AEGON heeft ook belegd in andere hypotheek gerelateerde beleggingen, onder meer in effecten met als onderpand near-prime hypotheken, zogenoemde Alt-A en negative amortization/Option ARM floaters. Het grootste deel van deze portefeuille is super senior en zo opgezet dat hoge verliezen op het onderpand kunnen worden weerstaan. Zelfs in het geval van zware verliezen op het onderpand, zullen verliezen op de hoofdsom beperkt blijven.

Meer dan 86% van AEGON’s commercial mortgage-backed beleggingen hebben een senior of super senior AAA rating en kunnen zware verliezen op het onderpand weerstaan zonder verlies op de hoofdsom.
Uit de resultaten van Q32008
  donderdag 24 september 2009 @ 09:34:18 #136
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73061380
Dat verhaal klinkt zo 2006, ik ben benieuwd wat ze er dit jaar over zeggen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74177053
quote:
Verzekeraar Aegon betaalt 1 miljard euro terug aan de Nederlandse overheid. De Haagse verzekeraar betaalt een premie van maximaal 13 procent voor het vroegtijdig aflossen. Het bedrag wordt op 30 november terugbetaald, meldt Aegon donderdag.
Bron
pi_78424913
quote:
Aegon boekte in het vierde kwartaal een winst van 393 miljoen euro, veel meer dan de 168 miljoen euro waarop analisten in doorsnee rekenden. Dankzij het goede kwartaal schreef het bedrijf ook zwarte cijfers over heel 2009. Aegon won 2 procent.
Bron
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:59:40 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78474642
quote:
Aegon stijgt na geruchten interesse Munich Re

AMSTERDAM (AFN) - Verzekeraar Aegon steeg vrijdag ruim 3 procent na geruchten dat de Duitse herverzekeraar Munich Re interesse zou hebben in het bedrijf. Aegon weigerde commentaar. Munich Re was niet direct beschikbaar voor commentaar.

Aegon 26-02-2010 (11:41)
4,64 EUR +4,84% +0,21

Onder handelaren zou het gerucht de ronde doen dat Munich Re naar Aegon kijkt. De Britse krant Times meldde het gerucht vervolgens op de website.
De marktkapitalisatie van Aegon is momenteel 7,6 miljard euro, die van Munich Re 22 miljard euro. Vrijdag om 11.20 uur noteerde het aandeel 3,3 procent hoger op 4,6 euro.
http://www.telegraaf.nl/d(...)ich_Re__.html?p=20,1

Een overname boven de 5 euro zou me heel, heel veel geld opleveren. Wat is de kans dat zo'n bericht waar is? Als het op de voorpagina van de Times staat? En wat zou een reele overnamekoers zijn? 5,50 ofzo?
The End Times are wild
pi_78477093
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/d(...)ich_Re__.html?p=20,1

Een overname boven de 5 euro zou me heel, heel veel geld opleveren. Wat is de kans dat zo'n bericht waar is? Als het op de voorpagina van de Times staat? En wat zou een reele overnamekoers zijn? 5,50 ofzo?
Laten we hopen dat het waar is, dan komen alle toekomstige verliezen van Aegon op het bordje van de Duitse belastingbetaler .
pi_78488806
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het waar is, dan komen alle toekomstige verliezen van Aegon op het bordje van de Duitse belastingbetaler .
Ik dacht dat de Duitsers stonden voor 'degelijkheid', dat kan meteen overboord nadat ze AEGON hebben overgenomen
I'll sing you a lullaby.
pi_78491230
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Duitsers stonden voor 'degelijkheid', dat kan meteen overboord nadat ze AEGON hebben overgenomen
Lol .
pi_78491657
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Lol .
Ik begrijp het wel, AEGON heeft een tweede Wirtschaftswunder nodig om nog weer wat te worden
I'll sing you a lullaby.
pi_78492021
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, AEGON heeft een tweede Wirtschaftswunder nodig om nog weer wat te worden
Aegon is levensgevaarlijk, net zoals alle financials. Hun totale balans is 300 miljard dollar (220 miljard euro), oftewel 40% van het Nederlandse BBP. Als al hun assets 10 procent dalen dan zit je met een strop van 22 miljard euro voor de Nederlandse belastingbetaler. Het zou mooi zijn als de Duitsers het overnemen, dan slinkt onze financiële sector als % BBP aanzienlijk.
pi_78493730
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

Intraday koers:
[ afbeelding ]

Zie de huidige beursnotering na vandaag 18% in de min: 5,10 , een fractie van de waarde van een jaar geleden (toen 14 euro). Is dit de volgende reus die om gaat vallen? Wat denken jullie?
in de jaren 90 koste een aandeel aegon 60 euro
pi_78554972
TVP
pi_78808877
quote:
Ombudsman Wabeke krijgt forse kritiek Koersplanzaak

• door MANNO VAN DEN BERG

Gedupeerden van Aegon-product Koersplan halen fel uit naar Jan Wolter Wabeke. De financieel ombudsman zou onterecht zijn goedkeuring hebben uitgesproken over de schikking tussen Aegon en de stichtingen Verliespolis en Woekerpolisclaim. Een schikking die ook Koersplan betreft. „Wabeke heeft daarmee zijn eigen reglementen overtreden én schade toegebracht aan gedupeerden die nog een juridische strijd met Aegon voeren”, aldus Godfried Sippel, voorzitter van Koersplan De Weg Kwijt.
De stichting heeft hierover op 3 december 2009 een klacht ingediend, in een brief aan Kifid-voorzitter Rein Jan Hoekstra. De ombudsman is onderdeel van klachteninstituut Kifid. Ook na een tweede brief in januari bleef het echter oorverdovend stil. „Tot twee keer toe hebben we aangetekend een brief gestuurd, geen reactie, het is inmiddels maart. Dit terwijl we 22.000 gedupeerden vertegenwoordigen. Indirect gaat het om 650.000 klanten”, aldus Sippel. Zijn stichting neemt het Wabeke kwalijk dat hij de woekerpolisschikking van Aegon redelijk en billijk heeft genoemd en in lijn met zijn aanbeveling voor woekerpolissen. Dit is volgens Sippel schadelijk voor de Koersplangedupeerden die via de rechter hun gelijk proberen te halen. „Aegon gebruikt de woorden van Wabeke in zijn communicatie en in brieven aan klanten.” Tussen Koersplan De Weg Kwijt en Aegon loopt sinds 2005 een zaak bij de rechtbank in Utrecht. In mei 2009 kwam daaruit een vonnis dat gedupeerden fors meer compensatie biedt dan het door Aegon in juli 2009 gesloten akkoord. De zaak dient inmiddels in hoger beroep.
Wabeke gaat met zijn steun volgens Sippel bovendien zijn boekje te buiten. Diens eigen reglementen schrijven voor dat Wabeke geen uitspraken mag doen over zaken die onder de rechter zijn. Sippel. „We willen dat hij zijn woorden corrigeert en zijn steun aan de Aegon-schikking intrekt.” Een woordvoerder van het Kifid betreurt het dat er op de klacht niet is gereageerd, maar verwijst voor een inhoudelijke reactie naar de ombudsman zelf. Wabeke erkent dat hij geen oordelen mag vellen over zaken die onder de rechter zijn. Zo’n oordeel betreft volgens hem echter een uitspraak in een individuele bij hem aanhangig gemaakte zaak. „Elke klager over Koersplan krijgt van mij daarom een brief dat ik om die reden niet bevoegd ben een uitspraak te doen, élke klager.” Zijn uitlatingen over de Aegon-schikking vallen volgens Wabeke echter geenszins onder de term ’oordeel’ in die zin. „Ze zijn dus niet in strijd met de reglementen.”

Bron: Telegraaf
Dat Wabeke een 'puppet' was van de bank/verzekeraars was mij al langer duidelijk. Het Kifid is ook het schoothondje van dit zooitje criminele tuig, die gaan echt niet de problemen voor de woekerpolishouders oplossen. Slecht nieuws over AEGON is goed nieuws
I'll sing you a lullaby.
pi_79185653
Zojuist weer een leugenachtige hond van AEGON gezien bij Tros radar, zat met droge ogen te beweren dat AEGON niet op de hoogte was van het negatieve rendement op het 'budget B' product, yeah right
AEGON nog steeds oneerlijk over later
I'll sing you a lullaby.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:21:46 #149
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_79186403
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

in de jaren 90 koste een aandeel aegon 60 euro
Hadden we toen al euro's?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_79186514
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef star_gazer het volgende:

Hadden we toen al euro's?
Hé.... een afleidingsmanoeuvre
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: