abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62190327
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Monidique het volgende:

Een behoorlijk schizofreen filmpje van John McCain. Hij zegt: "What does he plan for America? In short: Who is the real Barack Obama? But ask such questions and all you get in response is another barrage of angry insults."

Dus wat gebeurt er? John McCain vraagt wie Barack Obama is en het publiek schreeuwt als sovjetsoldaten aan speed: Zero! Terrorist*!

Uhm, óke? , !

*: Met een goedkeurende glimlach van The Maverick.
Tja, maar de reacties op dat filmpje op Youtube zijn ook niet mis. Ik heb de indruk dat de verhoudingen tussen beide kampen flink verslechterd zijn de afgelopen paar dagen. Palin en McCain zijn bezig om hun base van freeptards op te jutten. Als reactie daarop zijn de obamabots nu ook volledig losgeslagen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:53:08 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_62190652
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 oktober 2008 @ 23:56:26 #78
862 Arcee
Look closer
pi_62190715
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:36 schreef Majar het volgende:
Mooie avatar heb jij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:02:12 #79
66825 Reya
Fier Wallon
pi_62194122
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:10 schreef Montov het volgende:

[..]

Het is inderdaad de beste tactiek, zeker gegeven dat McCain over aanzienlijk minder hulpmiddelen kan beschikken dan Obama; maar waarom zo luid van de daken roepen dat je je terugtrekt uit Michigan? Zo erken je dat je in de hoek zit waar de klappen vallen, niet bepaald het juiste imago dat je wilt scheppen zo vlak voor de verkiezingen; zoals New York Times gisteren al schreef, in een eerder stadium gaf Obama onder andere al Georgia, Montana en North Dakota op, maar wist dat zonder de nodige publiciteit te bewerkstelligen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:33:02 #80
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62194606
Joe Klein:
quote:
Embarracuda

(...)

But what a desperate empty embarrassment the McCain campaign has become.

http://www.time-blog.com/swampland/2008/10/embarracuda.html
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:33:48 #81
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62194625
En Palin die als een doldwaze moeder roept dat ze het er niet mee eens is.....
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62194701
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef Montov het volgende:
Joe Klein:
[..]
quote:
It is appropriate that the prime vessel for this assault is Sarah Palin, whose very presence on a national ticket is an insult to your intelligence. She now has "credibility," we are told, because she managed to read talking points off notecards in the debate last week with unwitting enthusiasm.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:41:28 #83
Stranger than fiction
pi_62194772
"The Embarracuda"
pi_62194779
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef Montov het volgende:
Joe Klein:
[..]

Dat is gewoon een column van iemand die dus duidelijk Democraat is (ook gezien zijn geschiedenis) en dat in zijn schrijven heel duidelijk laat merken dat ie partijdig is.

Ik kan dit broddelwerkje dus ook niet serieus nemen omdat het té partijdig is..

Sarah Palin heeft niks te verbergen
Ik quote maar even:
quote:
While Gov. Sarah Palin has waived her privacy rights so details about her firing of a state commissioner can be made public, she has not called on others in her administration to do the same.
en
quote:
"The governor waived her confidentiality and wanted this matter decided openly," attorney Thomas Van Flein said. "Mr. Petumenos is in charge of his investigation and until and unless he says otherwise, we will respect his decision."
Bron: Anchorage Daily news
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:42:10 #85
136 V.
Like tears in rain...
pi_62194784
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:44:51 #86
136 V.
Like tears in rain...
pi_62194838
Maar goed... na The Keating Five en Gordon Liddy nog een zeer dubieuze connectie uit McCains verleden:
quote:
WASHINGTON (AP) — John McCain's campaign is criticizing Barack Obama for his ties to a former radical who engaged in violent acts four decades ago, but McCain himself was closely connected to a private group that supplied aid to rebels trying to overthrow the leftist government of Nicaragua during the Iran-Contra affair.

The U.S. Council for World Freedom was part of an international organization linked to former Nazi collaborators and ultra-right-wing death squads in Central America. The group was dedicated to stamping out communism around the globe.

The council's founder, retired Army Maj. Gen. John Singlaub, said McCain became associated with the organization in the early 1980s as McCain was launching his political career in Arizona. Singlaub said McCain was a supporter but not an active member in the group.
Hele verhaal

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:45:26 #87
Stranger than fiction
pi_62194854
[edit] laat maar, klote artikel [/edit]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:51:36 #88
Stranger than fiction
pi_62194978
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef laforest het volgende:

[..]

Dat is gewoon een column van iemand die dus duidelijk Democraat is (ook gezien zijn geschiedenis) en dat in zijn schrijven heel duidelijk laat merken dat ie partijdig is.

Ik kan dit broddelwerkje dus ook niet serieus nemen omdat het té partijdig is..

Sarah Palin heeft niks te verbergen
Ik quote maar even:
[..]

en
[..]

Wink and smile, wink and smile... Team of Mavericks...
pi_62194998
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:44 schreef Verbal het volgende:
Maar goed... na The Keating Five en Gordon Liddy nog een zeer dubieuze connectie uit McCains verleden:
[..]

Hele verhaal

V.
Wat is er zo erg aan die connectie
Dat was tegen de communisten in Nicaragua, lijkt me alleen maar te waarderen
pi_62195008
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wink and smile, wink and smile... Team of Mavericks...
Erg inhoudelijk
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:54:42 #91
Stranger than fiction
pi_62195048
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:52 schreef laforest het volgende:

[..]

Erg inhoudelijk
Dat bedoel ik. Er is geen inhoud. Ja misschien heeft ze borstimplantaten... Maar dat zal je wel niet bedoelen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:55:41 #92
136 V.
Like tears in rain...
pi_62195074
quote:

[..]

Je doet je avatar eer aan... ik denk dat Palin ook nog nooit heeft gehoord van het Iran-Contra-schandaal.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62195083
quote:

[..]

Iets met doel en middelen en daarnaast overige opvattingen. [Godwin]Hitler was ook tegen communisten [/Godwin]
pi_62195289
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je doet je avatar eer aan... ik denk dat Palin ook nog nooit heeft gehoord van het Iran-Contra-schandaal.

V.
Ik heb daar wel van gehoord en ik heb ook wel het handboek van de contra's gelezen die tijden op het internet heeft gestaan (ik weet niet of het er nog steeds op te vinden is though).
Zoals ik zeg, ik vind het geen schandelijke connectie omdat dit door de CIA geleid werd en dat is een staatsinstelling, geen terroristische organisatie.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, ik denk niet dat John McCain daar persoonlijk voor verantwoordelijk is
pi_62195366
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:06 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik heb daar wel van gehoord en ik heb ook wel het handboek van de contra's gelezen die tijden op het internet heeft gestaan (ik weet niet of het er nog steeds op te vinden is though).
Zoals ik zeg, ik vind het geen schandelijke connectie omdat dit door de CIA geleid werd en dat is een staatsinstelling, geen terroristische organisatie.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, ik denk niet dat John McCain daar persoonlijk voor verantwoordelijk is
Want terrorisme dat wordt gesponsord door een natiestaat is geen terrorisme.
pi_62195459
Niet als het tegen de vijand is, voor een goed doel of veiligheid van je volk en de Westerse wereld
pi_62195469
Geweldig allemaal... lopen Palin en McCain Obama aan te vallen op een zogenaamd terrorisme-schandaal, komen er opeens tig meer schandalen bovendrijven met John McCain... hij loopt zichzelf weer lekker in de voet te schieten .
pi_62195473
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef laforest het volgende:

Het komt godver wel weer van diep, he. Anchorage Daily News. Oplage 70.000? Zelfs de Donald Duck wordt door meer mensen gelezen

Ter Vergelijk:
De Telegraaf : 700.000
NRC : 280.000
Volkskrant : 270.000
De Tina : 60.000
Calm down, please!
pi_62195498
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Monidique het volgende:

Een behoorlijk schizofreen filmpje van John McCain. Hij zegt: "What does he plan for America? In short: Who is the real Barack Obama? But ask such questions and all you get in response is another barrage of angry insults."

Dus wat gebeurt er? John McCain vraagt wie Barack Obama is en het publiek schreeuwt als sovjetsoldaten aan speed: Zero! Terrorist*!

Uhm, óke? , !

*: Met een goedkeurende glimlach van The Maverick.
Schokkend filmpje dit . Niet zozeer wat McCain zegt, maar hoe seniel het er allemaal uitkomt, inclusief die rare glimlach van 'm.

Wat ik snap bij speeches van McCain en Palin is dat ze altijd zo ontzettend voor eigen parochie spreken. Zo WIN je geen kiezers, die rednecks stemmen toch wel op McCain. Obama lijkt altijd meer voor zijn supporters en voor het "normale" zwevende volk speeches te houden, en zo mensen te overtuigen.
pi_62195509
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:15 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Het komt godver wel weer van diep, he. Anchorage Daily News. Oplage 70.000? Zelfs de Donald Duck wordt door meer mensen gelezen
Dat is wel veel voor een gemeenschap van 279.671 mensen.

Ik denk niet dat Disney meer Donald Ducks in Anchorage verkoopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')