Tja, maar de reacties op dat filmpje op Youtube zijn ook niet mis. Ik heb de indruk dat de verhoudingen tussen beide kampen flink verslechterd zijn de afgelopen paar dagen. Palin en McCain zijn bezig om hun base van freeptards op te jutten. Als reactie daarop zijn de obamabots nu ook volledig losgeslagen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Monidique het volgende:
Een behoorlijk schizofreen filmpje van John McCain. Hij zegt: "What does he plan for America? In short: Who is the real Barack Obama? But ask such questions and all you get in response is another barrage of angry insults."
Dus wat gebeurt er? John McCain vraagt wie Barack Obama is en het publiek schreeuwt als sovjetsoldaten aan speed: Zero! Terrorist*!
Uhm, óke?,
!
*: Met een goedkeurende glimlach van The Maverick.
Mooie avatar heb jij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:36 schreef Majar het volgende:
Het is inderdaad de beste tactiek, zeker gegeven dat McCain over aanzienlijk minder hulpmiddelen kan beschikken dan Obama; maar waarom zo luid van de daken roepen dat je je terugtrekt uit Michigan? Zo erken je dat je in de hoek zit waar de klappen vallen, niet bepaald het juiste imago dat je wilt scheppen zo vlak voor de verkiezingen; zoals New York Times gisteren al schreef, in een eerder stadium gaf Obama onder andere al Georgia, Montana en North Dakota op, maar wist dat zonder de nodige publiciteit te bewerkstelligen.quote:
quote:Embarracuda
(...)
But what a desperate empty embarrassment the McCain campaign has become.
http://www.time-blog.com/swampland/2008/10/embarracuda.html
quote:
quote:It is appropriate that the prime vessel for this assault is Sarah Palin, whose very presence on a national ticket is an insult to your intelligence. She now has "credibility," we are told, because she managed to read talking points off notecards in the debate last week with unwitting enthusiasm.
Dat is gewoon een column van iemand die dus duidelijk Democraat is (ook gezien zijn geschiedenis) en dat in zijn schrijven heel duidelijk laat merken dat ie partijdig is.quote:
enquote:While Gov. Sarah Palin has waived her privacy rights so details about her firing of a state commissioner can be made public, she has not called on others in her administration to do the same.
Bron: Anchorage Daily newsquote:"The governor waived her confidentiality and wanted this matter decided openly," attorney Thomas Van Flein said. "Mr. Petumenos is in charge of his investigation and until and unless he says otherwise, we will respect his decision."
Hele verhaalquote:WASHINGTON (AP) — John McCain's campaign is criticizing Barack Obama for his ties to a former radical who engaged in violent acts four decades ago, but McCain himself was closely connected to a private group that supplied aid to rebels trying to overthrow the leftist government of Nicaragua during the Iran-Contra affair.
The U.S. Council for World Freedom was part of an international organization linked to former Nazi collaborators and ultra-right-wing death squads in Central America. The group was dedicated to stamping out communism around the globe.
The council's founder, retired Army Maj. Gen. John Singlaub, said McCain became associated with the organization in the early 1980s as McCain was launching his political career in Arizona. Singlaub said McCain was a supporter but not an active member in the group.
Wink and smile, wink and smile... Team of Mavericks...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is gewoon een column van iemand die dus duidelijk Democraat is (ook gezien zijn geschiedenis) en dat in zijn schrijven heel duidelijk laat merken dat ie partijdig is.
Ik kan dit broddelwerkje dus ook niet serieus nemen omdat het té partijdig is..
Sarah Palin heeft niks te verbergen
Ik quote maar even:
[..]
en
[..]
Bron: Anchorage Daily news
Wat is er zo erg aan die connectiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:44 schreef Verbal het volgende:
Maar goed... na The Keating Five en Gordon Liddy nog een zeer dubieuze connectie uit McCains verleden:
[..]
Hele verhaal
V.
Erg inhoudelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wink and smile, wink and smile... Team of Mavericks...![]()
Dat bedoel ik. Er is geen inhoud. Ja misschien heeft ze borstimplantaten... Maar dat zal je wel niet bedoelen.quote:
Je doet je avatar eer aan... ik denk dat Palin ook nog nooit heeft gehoord van het Iran-Contra-schandaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan die connectie![]()
Dat was tegen de communisten in Nicaragua, lijkt me alleen maar te waarderen![]()
Iets met doel en middelen en daarnaast overige opvattingen. [Godwin]Hitler was ook tegen communisten [/Godwin]quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan die connectie![]()
Dat was tegen de communisten in Nicaragua, lijkt me alleen maar te waarderen![]()
Ik heb daar wel van gehoord en ik heb ook wel het handboek van de contra's gelezen die tijden op het internet heeft gestaan (ik weet niet of het er nog steeds op te vinden is though).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je doet je avatar eer aan... ik denk dat Palin ook nog nooit heeft gehoord van het Iran-Contra-schandaal.
V.
Want terrorisme dat wordt gesponsord door een natiestaat is geen terrorisme.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb daar wel van gehoord en ik heb ook wel het handboek van de contra's gelezen die tijden op het internet heeft gestaan (ik weet niet of het er nog steeds op te vinden is though).
Zoals ik zeg, ik vind het geen schandelijke connectie omdat dit door de CIA geleid werd en dat is een staatsinstelling, geen terroristische organisatie.![]()
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, ik denk niet dat John McCain daar persoonlijk voor verantwoordelijk is
Het komt godver wel weer van diep, he. Anchorage Daily News. Oplage 70.000? Zelfs de Donald Duck wordt door meer mensen gelezenquote:
Schokkend filmpje ditquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Monidique het volgende:
Een behoorlijk schizofreen filmpje van John McCain. Hij zegt: "What does he plan for America? In short: Who is the real Barack Obama? But ask such questions and all you get in response is another barrage of angry insults."
Dus wat gebeurt er? John McCain vraagt wie Barack Obama is en het publiek schreeuwt als sovjetsoldaten aan speed: Zero! Terrorist*!
Uhm, óke?,
!
*: Met een goedkeurende glimlach van The Maverick.
Dat is wel veel voor een gemeenschap van 279.671 mensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het komt godver wel weer van diep, he. Anchorage Daily News. Oplage 70.000? Zelfs de Donald Duck wordt door meer mensen gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |