Dat je geen godin bent.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je mijn dan de hele dag gaat neuken ipv sc'en met mij
Je bent mod over het Fok!Forum, niet over de Wikiquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben net wakker idd.
Iemand deze mededeling nog gelezen?
Mededeling
Ik heb de ip adressen en de wijzigingen van de wiki-OP nog eens goed bekeken, en ben tot de conclusie gekomen dat op basis van die gegevens blijkt dat De_Ananas de wiki-OP niet meerdere malen verbaggerd heeft.
Bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan De_Ananas aan.
[/Mededeling]
Bij deze
Wat bedoel je met feitelijk? Het staat wel gehost op fok.nl, dus lijkt me wel, hè?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bent mod over het Fok!Forum, niet over de Wiki![]()
Volgens mij is de Wiki feitelijk niet eens onderdeel van Fok! of wel?
Maar waarom kan je er dan niet met je Fok!username inloggen, zoals dat bij games.fok.nl, frontpage.fok.nl etc wel kan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bedoel je met feitelijk? Het staat wel gehost op fok.nl, dus lijkt me wel, hè?
Volgens mij is het een projectje van Slarioux (of hoe je het ook schrijft).quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat staot er heul nie!quote:
Seksgodin, dat wel.quote:
Op die fiets. Omdat het niet aan elkaar gelinkt is. (Of is dat te voor de hand liggend?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar waarom kan je er dan niet met je Fok!username inloggen, zoals dat bij games.fok.nl, frontpage.fok.nl etc wel kan?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
Verfrissende douche:
[ afbeelding ]
Dankquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en de ananas, al ziet die m wrs niet
quote:
quote:Beschadigde eurobankbiljetten kunt u persoonlijk of per post inwisselen bij de Nederlandsche Bank. Indien meer dan de helft van het oorspronkelijke biljet resteert,wordt het hele bedrag vergoed. Bankbiljetten waarvan 50% of minder van het originele formaat wordt aangeboden worden niet vergoed, tenzij onomstotelijk wordt aangetoond dat het ontbrekende deel is vernietigd.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb het alweer aan elkaar geplakt.
Jawel. De wiki is van FOK!. Het is geen onderdeel van wikipedia.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dude!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb het alweer aan elkaar geplakt.
Nu zo'n foto van jou aub.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
Verfrissende douche:
[ afbeelding ]
Niet gewoon ook moest eerst de plakband doormidden knippen, en het daarna heel secuur aan elkaar plakkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!
Ik zie het al voor me:
"OMG!!!![]()
NEEEEEEEEEEE!!!! Ik heb per ongeluk een briefje van tien verscheurd!
"
...
"Oh, wacht. Ik kan het ook gewoon weer aan elkaar plakken."
Die staan gewoon op haar photobucket.quote:
Hypotetisch (helaas): Als ze hier drie naaktfoto's van zichzelf op een rij post, haal je die dan weg?quote:
begin je nu al?quote:
Password?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die staan gewoon op haar photobucket.
http://i269.photobucket.com/albums/jj45/Breathtaking007/
'Hypothetisch' bedoel je. Grammarnazi.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hypotetisch (helaas): Als ze hier drie naaktfoto's van zichzelf op een rij post, haal je die dan weg?
quote:
geiledpsecksquote:
Ze heeft een konijn, geen poes.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:22 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn cadeautje voor Bt.
Ik heb al een basisquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je een basis nodig hebt voor de rest van je leven.
Ja lach maar !quote:
Zodat ze beter in je hol passen.quote:
Vandaag niet, morgen ook niet en wanneer dan wel dat weet ik ook niet. Heb er even de pest in.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hypotetisch (helaas): Als ze hier drie naaktfoto's van zichzelf op een rij post, haal je die dan weg?
Handigquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:22 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn cadeautje voor Bt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |