Zolang die van mij maar lekker blijft rijden zonder rare reperaties hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef koei het volgende:
ik ga morgen bij daglicht wel even een foto van mijn auto maken. Die ownt alle andere auto's hier!
Dat is de Porsche in de klasse waarin ik zit... Een droom voor nu nog helaasquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Roy, je houd ons niet voor de gek...
De echte pro's kunnen ze ontwijken...quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:55 schreef Poit het volgende:
Mocht je ooit een nieuwe kopen (of nieuw tweedehandsje) zorg dan dat hij in elk geval blauwe schildpaddenschild bestendig is... Irritante units zijn dat zeg...
Zo'n ding wilde ik vroeger altijd hebben maar kreeg ik nooitquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een tweede handsje...
Arme Koei! Ik had een onwijs gave zwarte van Kettler. Inclusief zo'n handvat toeter om gave geluiden mee te makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n ding wilde ik vroeger altijd hebben maar kreeg ik nooit
Drie neefjes, dat zijn voor een Kettler drie generatiesquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:03 schreef koei het volgende:
Drie generaties na jou! Ik wist niet dat jij al achterkleinkinderen had Roy
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Echte mannen hadden gewoon speelkaarten met wasknijpers tussen de spaken van hun fiets zitten zodat het als een motor klonkDat was nog eens tof!
Ooooh, Buurman wat heeft u toch een mooie wagen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:22 schreef Rossdale het volgende:
En mijn huidige truttenschuddertje:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik al sinds Leipzigquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:39 schreef koei het volgende:
[PS3] Little Big Planet #4 Sackboy is baas!
Roy, de Prophet of gamesquote:
Tsja, als hij nou gewoon een bijbel voor (ex)n-tards had gemaakt was hij nu de man.quote:
Ondertitelquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, als hij nou gewoon een bijbel voor (ex)n-tards had gemaakt was hij nu de man.
Nu gewoon een hard gillende blaataap
Word!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, hele ochtend zitten wachten op de bankrepareermeneer. Hij zou tussen 9 en 13.30 uur komen en was hier dus om iets voor enen. Hele dag vrij genomen (terwijl ik in eerste instantie alleen wat later op mijn werk zou zijn, maar dat terzijde) om de bankrepareermeneer te horen zeggen dat de stenbalk doormidden was. Ja duh, dat was ook de reden waarom we hem hadden laten koemen. Meneer kon dat echter zelf niet repareren dus zijn vraag was of we het ermee eens zijn dat de bank naar het hoofdkantoor met werkplaats zouden laten brengen. Ja prima, ik wil toch lekker kunnen zitten op die bank. Blijkt er echter een prijskaartje van 60 piek aan te hangen omdat die bank net een paar dagen ouder dan een jaar is...
Volgende keer gaan we wel naar de Ikea.....
Daarom dus in het vervolg ook naar de Ikea. Niet dat de service daar uitstekend is, maar als je bank van 250 piek dan stuk is koop e gewoon een nieuwe...quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze repareren niet onder coulance? Na al die leverproblemenWat een slechte service
Als je bij de ikea een bank voor 250 euro koopt krijg je een houten reetquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Daarom dus in het vervolg ook naar de Ikea. Niet dat de service daar uitstekend is, maar als je bank van 250 piek dan stuk is koop e gewoon een nieuwe...
Hoe smaakt-ie dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:49 schreef Poit het volgende:
Jullie kunnen kopen wat jullie willen maar ik heb het lekkerste bankstel dat er is..
punt
Lekker in de pisvlekken van een ander zitten FTW!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je bij de ikea een bank voor 250 euro koopt krijg je een houten reet
Banken haal je bij de kringloop als je goedkoop wilt zijn
Koei je bent weer goed bezigquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef koei het volgende:
Ik ben terug van zwemmen
En ik heb een foto van mn auto gemaakt die ik straks voor jullie zal uploaden!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Rkatier het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar weer een fototje van mijn auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zo door onze arnie gespeeld kunnen worden.
Maar was een redelijke film. Snap niet echt waar de ophef over was toen hij uitkwam.Wanneer het Rec tijd is? Anytime soon denk ik. Zit in de weekenden aardig vol op het moment. Eigenlijk helemaal niet goed want ik moet studeren...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef koei het volgende:
Ik ben terug van zwemmen
En ik heb een foto van mn auto gemaakt die ik straks voor jullie zal uploaden!
Wanneer is het trouwens REC. tijd Poit?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
fail?quote:
Poit vergeet de games! Die waren prut en stom en volgens mij gemaaktr in Twente aan de kwaliteit te zienquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:50 schreef Poit het volgende:
Waar blijft de tip??
Ik zie alleen maar plaatjes die te maken hebben met een overrated shooter spelleke
CURM GETZURME! Dat was godver nog eens een game!
Echt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit vergeet de games! Die waren prut en stom en volgens mij gemaaktr in Twente aan de kwaliteit te zien![]()
Maar dit zijn de boeken en die zijn werkelijk waar ultiem vet! Ik zweer het!
Toet toet!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:56 schreef koei het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen AQuila...
En de foto is fixed!
Koei het is zo ik zweer het je echt! De games zijn gewoon voor een jonger publiek ook gemaakt en daarom vielen ze tegen! Als je die boeken leest dan weet je pas hoe bruut het kon zijn!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:56 schreef koei het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen AQuila...
JA serieus! Er zijn nu 5 boeken uit de 6de komt bijna maar ze zijn stuk voor stuk echt vet om te lezen! Want de Halo games zelf vind ik ook niet tof maar dit wel! Dit wordt ook bevestigd door iemand in het vorige 360 topic!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt?
Hebben ze er wat van weten te maken?
OMG ik zie het nu pasquote:
Als jij nou even je vrouwelijke charmes in de strijd gooit dan heeft dat ietwat meer effect denk ik zo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:59 schreef koei het volgende:
Poit, ga jij Sharkdoggie trouwens eens terug lokken... Hij post wel in het 360-budgettopic, maar niet hier
Misschien dat ik hem ooit eens uit de bieb trek..quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koei het is zo ik zweer het je echt! De games zijn gewoon voor een jonger publiek ook gemaakt en daarom vielen ze tegen! Als je die boeken leest dan weet je pas hoe bruut het kon zijn!
[..]
JA serieus! Er zijn nu 5 boeken uit de 6de komt bijna maar ze zijn stuk voor stuk echt vet om te lezen! Want de Halo games zelf vind ik ook niet tof maar dit wel! Dit wordt ook bevestigd door iemand in het vorige 360 topic!
Haha, last van een identiteitscrisis??quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:05 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb serieus 20 regels op een willekeurige pagina gelezen in de boekenwinkel van zo'n Halo-boek en ik moest grinniken, zo slecht was het. Een ventje naast me kon het niet waarderen en ging zelotisch prediken hoe awesome Halo wel niet is en dat de boeken nog meer awesome zijn. Ik heb het boek terug gezet en terwijl hij nog stond te ratelen weg gelopen. Was jij dat ventje Aquila?
Hoezo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, last van een identiteitscrisis??
Stiekem onder SummerBreeeze d'r account postenquote:
Nou, koei, dan is ze speciaal voor jou. Post je die foto's dan ook ff?quote:
was niets stiekums aaaaahaaaaaan!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem onder SummerBreeeze d'r account posten
Je weet waar mn huis woont, dus stuur haar maar langs!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, koei, dan is ze speciaal voor jou. Post je die foto's dan ook ff?
* Poit zoekt op www.russianbride.comquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:22 schreef koei het volgende:
[..]
Je weet waar mn huis woont, dus stuur haar maar langs!
Sorryquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
was niets stiekums aaaaahaaaaaan!
* SocialDisorder stampvoet en brult
Erg grappig filmpjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:05 schreef koei het volgende:
Check het geweldige filmpje in You\'re in the movies
Willekeurig 20 pagina's lezen heeft ook niet echt nut!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:05 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb serieus 20 regels op een willekeurige pagina gelezen in de boekenwinkel van zo'n Halo-boek en ik moest grinniken, zo slecht was het. Een ventje naast me kon het niet waarderen en ging zelotisch prediken hoe awesome Halo wel niet is en dat de boeken nog meer awesome zijn. Ik heb het boek terug gezet en terwijl hij nog stond te ratelen weg gelopen. Was jij dat ventje Aquila?
Het is Melissa Midwest, als je even googled kom je vast wel een modellenbureau tegen waar ze te boeken isquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Willekeurig 20 pagina's lezen heeft ook niet echt nut!
Ik was dat ventje trouwens niet
quote:ik heb serieus 20 regels op een willekeurige pagina gelezen
Ik vind dat nogal riskant om een boek op 20 regels te beoordelen. Als ik kijk naar de boeken die ik lees en dan voornamelijk Tom Clancy, die boeken komen vrij traag op gang. Alle hoofdcharacters en veel zij characters worden uitgediept. De achtergronden en motieven verteld en dan pas begint het op gang te komen. En aan het eind ze sneltreinvaart dat ik dat maar beter niet voor het slapen gaan kan lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
Lezen is sowieso niet jouw sterkste kant
Maar zo beslis ik altijd welke boeken ik koop. Als twintig regels op een willekeurige pagina me kunnen boeien, kan de rest van dat boek dat ook. Zo niet, dan niet. Never failed. Zo ben ik aan Terry Pratchet verslaafd geraakt. Dát is een schrijver die je van voor tot achter weet te boeien en vermaken.
Halo-boeken...not so much.
Maar hey, als jij ze tof vind, moet je ze vooral lezen, laat mij je niet tegenhouden. Maar ga alsjeblieft niet proberen als een soort Jehova-getuige die boeken hier te verkopen.
Daar heb ik geen vakantie voor nodigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:03 schreef Rossdale het volgende:
Tom Clancy boeken
De enige boeken die ik met enige regelmaat in de vakantie lees
me xbox gamertag: Pettigrew81quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef koei het volgende:
Ik heb de laatste paar jaar alleen maar Harry Potter gelezenMaar goed, mijn laatste echte luiervakantie is ook alweer 3 jaar terug, en dat is de enige periode dat ik echt veel lees.
Overigens is mijn beste boekenreeks een serie van Harry Harrison ofzo (geweldige naam!) met een serie over Eden en hoe de wereld eruit zou hebben gezien als de dinosaurussen niet uitgestorven waren, maar geevolueerd waren tot een intelligent ras.
"Als u zo'n ongefunceerde reactie geeft, valt zelfs zo'n oude bok als u nog wel in de doelgroep van deze kinderachtige game hoor."quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:54 schreef Rkatier het volgende:
Vandaag ff naar de Mediamarkt. Sta ik ff SW FU te spelen op de PS3. ik wou ff kijken hoe dat speelde, staat er ineens een oude man naast me. "Vind je dat nou leuk" Ik zo van "Ja" Toen zei hij letterlijk: Kinderachtig
Ik kijk hem aan: tja zo heeft iedereen zijn ding, en ben ik zo weggelopenTja daar viel toch niet mee te discusseren
Slechte reactiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:54 schreef Rkatier het volgende:
Vandaag ff naar de Mediamarkt. Sta ik ff SW FU te spelen op de PS3. ik wou ff kijken hoe dat speelde, staat er ineens een oude man naast me. "Vind je dat nou leuk" Ik zo van "Ja" Toen zei hij letterlijk: Kinderachtig
Ik kijk hem aan: tja zo heeft iedereen zijn ding, en ben ik zo weggelopenTja daar viel toch niet mee te discusseren
En dan pareer je met "Vind je het leuk om mij te vragen of ik het leuk vind om jou te vragen of je het leuk vind om mij te vragen of ik het leuk vind?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:34 schreef koei het volgende:
Ja, en dan vraagt die meneer weer "Vind je het leuk om mij te vragen of ik het leuk vind om jou te vragen of je het leuk vind?"
Tja achteraf had ik wel meerdere antwoorden kunnen verzinnen, maar dit zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Slechte reactie
je reactie had moeten zijn:
Rkatier: "Vind u het leuk om mij te vragen of ik het leuk vind?"
Wat slechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
Lezen is sowieso niet jouw sterkste kant
Ja, blauw is inderdaad beter dan groenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat slecht![]()
Ik moet zeggen dat ik vaak meteen op de quote knop druk en met een reactie kom zonder het echt te lezen!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, blauw is inderdaad beter dan groen
Ik kijk ook vaak video's via m'n PS3.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb zo een kerl in mijn 360 friendslist maar die kijkt alleen video's op zijn 360 en verder niets!
Ook net was die weer een video aan het kijken!
Ja, dat wist ik wel, maar het klonk net alsof er iets speciaals was ofzo...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef Poit het volgende:
Lekker naar school geweest. Lekker als een spons informatie opgezogen
[ afbeelding ]
Ik kijk ook bijna alleen maar series/films op mijn Xdoos de laatste tijd en af en toe eens een uurtje TFU. Hopelijk vanaf vanmiddag heul wat uurtjes BiAquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb zo een kerl in mijn 360 friendslist maar die kijkt alleen video's op zijn 360 en verder niets!
Ook net was die weer een video aan het kijken!
Ik bedoelde jou ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna alleen maar series/films op mijn Xdoos de laatste tijd en af en toe eens een uurtje TFU. Hopelijk vanaf vanmiddag heul wat uurtjes BiA
TFU op normal is eigenlijk best pittig moet ik zeggen. Ik moet regelmatig echt even wegrennen en dan 1 a 2 ventjes per keer aanpakken, anders gaat mijn apprentice vaak al snel op de grond liggen.
Ohquote:
Heftig he? Dat ik dat zomaar doe.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Dat vind ik echt niet kunnen hoor Lani, zomaar je icon veranderen zonder enig overleg
Boeken smaken toch niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:50 schreef disjfa het volgende:
Doe er ook nog een boekje op zou ik zeggen.
Huh, deze had je toch altijd al?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Niemand herkent mij, niemand herkent mij, niemand herkent mij.
Want ik heb een nieuwe icon!![]()
![]()
Misschien moet je je cache leegmaken? Ik heb echt een heel andere. Alhoewel, mijn webicon is nog steeds wel mijn Jackie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Huh, deze had je toch altijd al?
ik browse chache-loos, hardcore internetter IN THA HOUSE!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Misschien moet je je cache leegmaken? Ik heb echt een heel andere. Alhoewel, mijn webicon is nog steeds wel mijn Jackie.
En je ziet mijn schattige LocoRocootjes niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik browse chache-loos, hardcore internetter IN THA HOUSE!
Dat is al een hele tijd bekend hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, dan is er maar een verklaring. Je bent gewoon stom!
Sorry!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
Stom issie niet hoor. Hij kan praten als de beste
En op de andere manier stom issie ook niet. Hoe durf jij mijn vent(je) uit te schelden![]()
Hey, een lotgenoot.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
en ik kan lullen als brugman tot je oren eraf pleuren en dan ga ik nog door.
* Laniboekje veegt zweetdruppels van voorhoofdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor. Oppassen is dan ook niet nodig. Met woorden kan ik best 'eng' doen, maar in het echie ben ik eigenlijk een heel lief meisje. Ik vergeef het je niet, er is namelijk niets om te vergeven.
Even wat anders: ik heb geen zin meer. Is het al vrijdagmiddag?
All done. Nu maar eens even gamen, heb verder toch niks te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga eens even kijken of de was al klaar is.
Ja hoor, kleine moeite! De machines doen toch al het werk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:51 schreef Poit het volgende:
Goede vooruitgang Laniboekje. Zie jij mogelijkheid om bij mij ook even een wasje te draaien?
Pasta met blanke saus? Daar doe ik niet aan, misschien een lekker pestosausje? De rest wil ik wel regelen hoor!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:02 schreef Poit het volgende:
Oeh, en als je dan toch aan het wachten bent mag er best een stofdoekje over m'n playstation en overige bezittingen gehaald worden.
Hang je het tevens op? Droogrekje hangt vol dus als je dat gelijk even kan strijken en opbergen graag. Oh, en ik heb wel trek in pasta vanavond. Blanke saus graag. Niet te vet.
Pesto is ook primaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pasta met blanke saus? Daar doe ik niet aan, misschien een lekker pestosausje? De rest wil ik wel regelen hoor!
Absoluut, ik zal je vanavond daar weer eens goed voor belonen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke. Wat ben ik toch een goede huisvrouw he?
Met Cinnastix van Domino's pizza?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut, ik zal je vanavond daar weer eens goed voor belonen.
Je weet toch wel beter..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Met Cinnastix van Domino's pizza?![]()
Maar ik had stiekem toch wel gehoopt op de Cinnastix.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet toch wel beter..
Ik vergoed enkel in natura...
Niet getreurd! Cinnastix vallen ook onder 'in natura':quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar ik had stiekem toch wel gehoopt op de Cinnastix.
Always there to serve you!quote:Als er sprake is van betaling in natura, wil dat dus zeggen dat er sprake is van ruilhandel. Sommige verzekeringen, zoals die voor een uitvaart, betalen uit in natura, dat wil zeggen dat men de zorg draagt voor de kist, dragers en dergelijke, waarbij er voor deze diensten niet hoeft te worden betaald.
Ook bij het uitwisselen van diensten ("Als jij het huis verft, doe ik de tuin.") spreekt men van betaling in natura. Het voordeel is dat er over deze diensten geen belastingen hoeven te worden betaald.
Fixed.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet getreurd! Cinnastix vallen ook onder 'in natura':
[..]
Always there to screw up Poit's chances at a sexlife!!
Roy, mijn held!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet getreurd! Cinnastix vallen ook onder 'in natura':
[..]
Always there to serve you!
Alsof m’n massage met “happy ending” zo’n ramp is…quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar ik had stiekem toch wel gehoopt op de Cinnastix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:24 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een helden zijn het toch ook
Op play drukken doet niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Het is dan ook gewoon een plaatjequote:
Het is een plaatjequote:
Oh koei, you naughty girl.. You just know how to turn a guy on....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben echt verrot vandaag. Zwaar verkouden, hoofdpijn en keelpijnHet enige pluspuntje aan vandaag is dat mn snot minder waterig is dan gisteren en het stuk keukenrol in mn neus dus wat langer meegaat
Dat het een plaatje was had ik ook wel door natuurlijk, maar wat is het nut van het posten van een plaatje van een filmpje?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een plaatje![]()
Maar dat springen is toch vet tof!! Of niet jongens?
Als je zo een plaatje post dan welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:40 schreef koei het volgende:
[..]
En ik kan ook springen, ben ik ook vet tof dan?
Ik dacht dat je BiA zou gaan spelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je zo een plaatje post dan wel![]()
Ratatoelie is echt fucked up die shit is moelijkVooral door de klote besturing
Rossdale is Ali Chemicaliquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat je BiA zou gaan spelen?
Ik heb hem iig wel binnen vandaag, dus zo eens probieren, spielen und viel Spass machen ja!
BTW: Ik had vanmiddag tweede gesprek met die rakettenbrandstoffabrikant en ik werd net al teruggebeld. Ze bieden me een contract aanNu alleen nog even zo tactisch proberen te spelen dat ik het salaris wat ze bieden nog wat op kan schroeven
Homeboy gaat hard to get spelenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat je BiA zou gaan spelen?
Ik heb hem iig wel binnen vandaag, dus zo eens probieren, spielen und viel Spass machen ja!
BTW: Ik had vanmiddag tweede gesprek met die rakettenbrandstoffabrikant en ik werd net al teruggebeld. Ze bieden me een contract aanNu alleen nog even zo tactisch proberen te spelen dat ik het salaris wat ze bieden nog wat op kan schroeven
Ik ga werken met raketten en ik kan explosietesten doen, dus in het Breda-topic heb ik al de koosnaam "Rossniac" gekregenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rossdale is Ali Chemicali![]()
Maar nu die deal ging niet door maar nu wel! Dus hopelijk vrijdag binnen!
Ik zeg reden voor een feestjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga werken met raketten en ik kan explosietesten doen, dus in het Breda-topic heb ik al de koosnaam "Rossniac" gekregen
Goedemorgen Poitquote:
Goedemorgen Rkatier!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:52 schreef Rkatier het volgende:
Mogguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Lijkt me primaquote:
Iedereen naar Bredaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me primaKom maar naar Breda.
En achossie AQwiiwii, wat issur?
P A R T Yquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig even op AQwiiwii (Akwiewie). Klinkt wel schattigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iedereen naar Breda![]()
Gekut met project maar het is net op tijd goed gekomen en nu is die aan het printen en dan weg![]()
Oja welke namen heb je nu precies allemaal beschikbaar voor mij?![]()
Ritalin?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb mn xbox eindelijk weer online aangesloten, kheb nu eindelijk Rkatier in mn lijst
En Brothers in Arms is tot nu toe wel tof!En Sacred 2 niet!
En ik heb zometeen 3 uur college van een vent die heen en weer loopt en tegen het raam aan praat!
Hij heeft ook altijd grote pupillen
Sterker nog, hij kian 6 uur achter elkaar zonder pauze college geven
Sterker nog, hij ziet gewoon niets van de mensen in de zaal
Sterker nog, de geruchten gaan dat ie aan de coke is
goeoeoedemorgen!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:50 schreef SummerBreeze het volgende:
pfff, kutverkeer (een uur file) Kut-NS (traject Hoofddorp-Amsterdam Zuid met halve trein en traject Amsterdam Zuid-Bijlmer Arena helemaal niet vanwege een wisselstoring). Lieve mevrouw van de NS (want gratis croisantjes en flesje optimel als excuus voor de drukte enzo). Kut-GVB (als haringen in een ton van Zuid naar Bijlmer). Kutbaan (kan alweer de hele dag beetje doelloos naar mijn scherm zitten staren omdat er een macro gedraaid moet worden. Ik ben volwaardig medewerker hoor meneer de baas, geen stagiaire)
Maar verder, goedemorgen allemaal!!!
Verdraai je gevoelens even met een link richting games en schrijf er een column overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:50 schreef SummerBreeze het volgende:
pfff, kutverkeer (een uur file) Kut-NS (traject Hoofddorp-Amsterdam Zuid met halve trein en traject Amsterdam Zuid-Bijlmer Arena helemaal niet vanwege een wisselstoring). Lieve mevrouw van de NS (want gratis croisantjes en flesje optimel als excuus voor de drukte enzo). Kut-GVB (als haringen in een ton van Zuid naar Bijlmer). Kutbaan (kan alweer de hele dag beetje doelloos naar mijn scherm zitten staren omdat er een macro gedraaid moet worden. Ik ben volwaardig medewerker hoor meneer de baas, geen stagiaire)
Maar verder, goedemorgen allemaal!!!
BROTHERS IN ARMS!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb mn xbox eindelijk weer online aangesloten, kheb nu eindelijk Rkatier in mn lijst
En Brothers in Arms is tot nu toe wel tof!En Sacred 2 niet!
En ik heb zometeen 3 uur college van een vent die heen en weer loopt en tegen het raam aan praat!
Hij heeft ook altijd grote pupillen
Sterker nog, hij kian 6 uur achter elkaar zonder pauze college geven
Sterker nog, hij ziet gewoon niets van de mensen in de zaal
Sterker nog, de geruchten gaan dat ie aan de coke is
PS3 ftwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
ey, vet.
Kunnen we hier dan baggeren zonder dat we worden aangevallen door gaybox360 users ?
Nope.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
ey, vet.
Kunnen we hier dan baggeren zonder dat we worden aangevallen door gaybox360 users ?
Amiga 500 ftw?quote:
Roco Locoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve mensjes! Ik ben ook weer van de partij, zowel op het werk als in de GAM SC.
Pesto pasta was heeeeerlijk gisteren!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve mensjes! Ik ben ook weer van de partij, zowel op het werk als in de GAM SC.
Had ik zelf ook al aan zitten denken, maar inspiratie is even ver te zoeken. Adrenaline daarentegen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verdraai je gevoelens even met een link richting games en schrijf er een column over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Had ik zelf ook al aan zitten denken, maar inspiratie is even ver te zoeken. Adrenaline daarentegen...
* SummerBreeze is strontchagerijnig en kan een aantal mensen wel achter het behang plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Die linker kijkt alsof er iets anders met haar gebeurt dan achter het behang geplakt worden....quote:
Dat meen je niet! Ik lig altijd helemaal in een scheur.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Roco Loco![]()
Ik moet die game nog steeds een keer uitspelen. Maar mijn vriendin kan niet tegen het geluid wat die kindertjes maken
Goed zo! Mijn Italiaanse broodje was ook lekker.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Pesto pasta was heeeeerlijk gisteren!
Er wordt dan ook geen standaard Perfax behanglijm gebruiktquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die linker kijkt alsof er iets anders met haar gebeurt dan achter het behang geplakt worden....
Datum?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, het is te doen om zaterdagnacht rond 3 uur in een steegje in de oranjeboomstraat. Je kunt het herkennen door de grote brede aanrand grage chagerijnige negers bij de ingang en verscholen achter de hoekjes. Laat je niet afschrikken door het gekrijs hoor, het zijn hele aardige jongensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef Edwinuss het volgende:
OMG MAG IK DAN OOK KOMEN DAN OWN IK JULLIE ALLEMAAL MET SKATE
Nee, ik ben niet zo van het afspreken met onbekende mensenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, het is te doen om zaterdagnacht rond 3 uur in een steegje in de oranjeboomstraat. Je kunt het herkennen door de grote brede aanrand grage chagerijnige negers bij de ingang en verscholen achter de hoekjes. Laat je niet afschrikken door het gekrijs hoor, het zijn hele aardige jongens
Jamaar je kunt ze dan inmaken met SKATE! Dat is toch best het overwinnen van je xenofobie waard?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van het afspreken met onbekende mensen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:31 schreef Poit het volgende:
Zo. Ontslag genomen. Nog maar 2 maandjes
Ik heb nog geen andere baanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe je snel, ik nog niet. Eerst mijn salaris eens goed bespreken met dat andere bedrijf
Centen zijn zoooo 2005quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef Laniboekje het volgende:
Kan geen rekeningen meer zien. Ongelooflijk hoeveel dingen je nog kunt bestellen op internet terwijl je geen rooie cent te makken hebt. Heerlijk... schuldhulpverlening...
Sorry we spelen alleen Worms!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef Edwinuss het volgende:
OMG MAG IK DAN OOK KOMEN DAN OWN IK JULLIE ALLEMAAL MET SKATE
Je kan hier anders wel komen poetsen!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:48 schreef Poit het volgende:
Nee, hard een andere baan zoeken.
Jij zou best wel eens in m'n billetjes willen bijtenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:56 schreef koei het volgende:
Ik betwijfel of je kontje zoveel opbrengt Poit... Heb je daar ooit al eens marktonderzoek naar gedaan?
Ben beide niet van plan. Wil wel werken maar gewoon een knoop doorgehakt. Weer wat te doen van't weekend. Lekker solliciterenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
WW wordt het in ieder geval niet. Dat krijg je alleen als je niet vrijwillig ontslag krijgt. Bijstand dus. Succes Poitje
Heej. Dat kan ik ook!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zeg ook helemaal niet dat het één van beiden gaat worden. Ik gaf alleen maar even commentaar op de opmerking van SD.
En even iets heel anders. Ik ben nog steeds niet vrolijk na mijn belevenissen van vanmorgen. En mijn werkt helpt ook niet echt bij het opfleuren. Ik voel me nog steeds een stagiaire (heb net wederom de inhoud van ordners op chronologische volgorde gelegd...)
Maar wacht.... Als je PC macro's draait, hoe kan je dan toch fokken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zeg ook helemaal niet dat het één van beiden gaat worden. Ik gaf alleen maar even commentaar op de opmerking van SD.
En even iets heel anders. Ik ben nog steeds niet vrolijk na mijn belevenissen van vanmorgen. En mijn werkt helpt ook niet echt bij het opfleuren. Ik voel me nog steeds een stagiaire (heb net wederom de inhoud van ordners op chronologische volgorde gelegd...)
Het is uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Roco Loco![]()
Ik moet die game nog steeds een keer uitspelen. Maar mijn vriendin kan niet tegen het geluid wat die kindertjes maken
Sterker nog het is a langer uit dan vandaagquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Sterker nog het is a langer uit dan vandaag
Tenminste hij begon in september al te posten
Begin wat met die ene wie mij dat voice berichtje stuurdequote:
Jezus wat waren wij toen stoned toen hij dat insprak.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Begin wat met die ene wie mij dat voice berichtje stuurde
O MIJN GOD.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef Laniboekje het volgende:
Stomme pinata's. Ik krijg maar geen nieuwe in mijn tuin.
Ik ben briljant.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
O MIJN GOD.
Wat heb jij een briljante avatar
Lanikoekje
Maar de poppetjes zingen wel leuk, vooral de gele. En het is leuk als ze met zijn allen in die pot gepropt zijn aan het einde van een level!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jammer dat Loco Roco zelf niet zo fantastisch is als de stijl
Dat ze meezingen met de muziek is echt tof. je wordt er zo vrolijk vanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar de poppetjes zingen wel leuk, vooral de gele. En het is leuk als ze met zijn allen in die pot gepropt zijn aan het einde van een level!
Ik kan er van huilen van vrolijkheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat ze meezingen met de muziek is echt tof. je wordt er zo vrolijk van
Vind je denk ik niet tof hoor, maar de poppetjes zijn toffig. Ik spam nogal mijn mening over de poppetjes, I know.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Dat loco nog wat gedoe ik weet ook niet precies of ik dat wel tof vind.
Kan dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef Poit het volgende:
Ik vind Loco Roco Cocoreccho stiekem veel leuker dan de originele.
Windjes laten met een vlinder. hihi
Ik wil net zeggen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:46 schreef Gamedemon het volgende:
Zodra ik mijn PS3 terug heb zal ik het testen!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:28 schreef Poit het volgende:
Shower Power
![]()
I've gotta get me one (or two) of those!!
Wat weet jij daarvan?!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geniaal!
Bad en douche is altijd zo glibberig!
PICS or it didnt happen!quote:
Duurde ff maar ze weet nu wel dat onderstaande afbeelding geen zeep is...quote:
Jij hebt de fotocamera in je bezit!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Duurde ff maar ze weet nu wel dat onderstaande afbeelding geen zeep is...
[ afbeelding ]
Ik ga slapen.
Troestoeh!
Ah ik mag ze komen maken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij hebt de fotocamera in je bezit!
[..]
Was dat geen handzeep?
Weltrusten Poitje
PM! Wel snel zijn, anders krijg ik het koud in bad!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah ik mag ze komen maken?
Dan moet je maar je telefoonnummer PMen!
Och, hoef pas om 13.00u te beginnen morgen. Tot uurtje of 21.00u.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:00 schreef Poit het volgende:
Thnx!!
Niet te laat maken he kinders! Morgen is het weer gewoon een normale werkdag
Ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:15 schreef Rkatier het volgende:
Mogguh
Straks kom ik weer van me werk en dan is het huis tot en met zondag voor mij alleen![]()
Mogguh boefje!quote:
Om nom nom!quote:
Ja, jij wachtte niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Om nom nom!
Maar vooralsnog heb ik het alleen moeten doen dus je komt je beloftes niet na Poit!
[insert onheilspellend deuntje]quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, jij wachtte niet!
I'll do it next time GadgetLaniboekje.. Next time!!!
Ja maar daarvoor moet je betalenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef Poit het volgende:
Ik vind Loco Roco Cocoreccho stiekem veel leuker dan de originele.
Windjes laten met een vlinder. hihi
Zonde. Is na Mortal Kombat 2 het tofste spelleke op het PSNquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor moet je betalenEn ik heb geen CC
Even wat toegevoegd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Halloween
Dead Space
Walibi
Toffe mensen die meegaan
------------------------------------------- +
Kutevent op een leuke plaats
Fixedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Halloween
Dead Space
Walibi
------------------------------------------- +
Topevent op een matige plaats
Ik ook. Maar jij met bier en ik zonder, gelukkig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:16 schreef Poit het volgende:
Ik zit in m'n eentje op kantoor op het moment...
Ja, bier is present maar moet nog wel rijden zo... Trek in bittergarnituurquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar jij met bier en ik zonder, gelukkig.
Als titel: Poit en Lani willen bittergarnituur!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, bier is present maar moet nog wel rijden zo... Trek in bittergarnituur![]()
Hoe gaat ons volgende topicje heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |