Zolang die van mij maar lekker blijft rijden zonder rare reperaties hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef koei het volgende:
ik ga morgen bij daglicht wel even een foto van mijn auto maken. Die ownt alle andere auto's hier!
Dat is de Porsche in de klasse waarin ik zit... Een droom voor nu nog helaasquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Roy, je houd ons niet voor de gek...
De echte pro's kunnen ze ontwijken...quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:55 schreef Poit het volgende:
Mocht je ooit een nieuwe kopen (of nieuw tweedehandsje) zorg dan dat hij in elk geval blauwe schildpaddenschild bestendig is... Irritante units zijn dat zeg...
Zo'n ding wilde ik vroeger altijd hebben maar kreeg ik nooitquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een tweede handsje...
Arme Koei! Ik had een onwijs gave zwarte van Kettler. Inclusief zo'n handvat toeter om gave geluiden mee te makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n ding wilde ik vroeger altijd hebben maar kreeg ik nooit
Drie neefjes, dat zijn voor een Kettler drie generatiesquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:03 schreef koei het volgende:
Drie generaties na jou! Ik wist niet dat jij al achterkleinkinderen had Roy
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Echte mannen hadden gewoon speelkaarten met wasknijpers tussen de spaken van hun fiets zitten zodat het als een motor klonkDat was nog eens tof!
Ooooh, Buurman wat heeft u toch een mooie wagen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:22 schreef Rossdale het volgende:
En mijn huidige truttenschuddertje:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik al sinds Leipzigquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:39 schreef koei het volgende:
[PS3] Little Big Planet #4 Sackboy is baas!
Roy, de Prophet of gamesquote:
Tsja, als hij nou gewoon een bijbel voor (ex)n-tards had gemaakt was hij nu de man.quote:
Ondertitelquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, als hij nou gewoon een bijbel voor (ex)n-tards had gemaakt was hij nu de man.
Nu gewoon een hard gillende blaataap
Word!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, hele ochtend zitten wachten op de bankrepareermeneer. Hij zou tussen 9 en 13.30 uur komen en was hier dus om iets voor enen. Hele dag vrij genomen (terwijl ik in eerste instantie alleen wat later op mijn werk zou zijn, maar dat terzijde) om de bankrepareermeneer te horen zeggen dat de stenbalk doormidden was. Ja duh, dat was ook de reden waarom we hem hadden laten koemen. Meneer kon dat echter zelf niet repareren dus zijn vraag was of we het ermee eens zijn dat de bank naar het hoofdkantoor met werkplaats zouden laten brengen. Ja prima, ik wil toch lekker kunnen zitten op die bank. Blijkt er echter een prijskaartje van 60 piek aan te hangen omdat die bank net een paar dagen ouder dan een jaar is...
Volgende keer gaan we wel naar de Ikea.....
Daarom dus in het vervolg ook naar de Ikea. Niet dat de service daar uitstekend is, maar als je bank van 250 piek dan stuk is koop e gewoon een nieuwe...quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze repareren niet onder coulance? Na al die leverproblemenWat een slechte service
Als je bij de ikea een bank voor 250 euro koopt krijg je een houten reetquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Daarom dus in het vervolg ook naar de Ikea. Niet dat de service daar uitstekend is, maar als je bank van 250 piek dan stuk is koop e gewoon een nieuwe...
Hoe smaakt-ie dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:49 schreef Poit het volgende:
Jullie kunnen kopen wat jullie willen maar ik heb het lekkerste bankstel dat er is..
punt
Lekker in de pisvlekken van een ander zitten FTW!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je bij de ikea een bank voor 250 euro koopt krijg je een houten reet
Banken haal je bij de kringloop als je goedkoop wilt zijn
Koei je bent weer goed bezigquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef koei het volgende:
Ik ben terug van zwemmen
En ik heb een foto van mn auto gemaakt die ik straks voor jullie zal uploaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |