ja die komen ineens weer terug in dit topic. Misschien iets met de tussenstand te maken?quote:
is dat een slavink?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal wel 1 zo'n gast met een megafoon staan te roepen, en de rest roept het na.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:55 schreef Blawh het volgende:
Nou, die grote mond tijdens de wedstrijd van Feyenoord zou ook wel weer wat getemperd zijn.
Idd, ik had er best veel van verwacht dit seizoen. Op droeftoeters als Sno en Emanuelson na toch echt een geweldig elftal lwa individuenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Apart dat het niet te snappen is waarom Ajax weer zo baggert. Welke spelers er ook spelen...
SCH zet veel druk waardoor Ajax niet de rust krijgt om op te bouwen. En met een speler als Sarpong op het middenveld die geen opening weet te vinden gaan we een lekkere middag in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef finsdefis het volgende:
Echt, zodra Ajax achterstaat ontstaat er een chaos en dan gebeurt er niks georganiseerds meer, altijd al zo.
ja met Evert had ajax al op 0-2 gestaan!quote:
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Grulez het volgende:
Tsja Ajax wordt idd helemaal weggespeeld.
Schop op de enkel maar ik vind het wel goed dat hij geen rood krijgt, is wel een beetje zwaar gestraft anders.quote:
Klopt, Groningen, AZ en zelfs NAC hebben wat dat betreft meer indruk op me gemaakt dan PSV.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef RayMania het volgende:
PSV en Ajax kun je nu ook niet vergelijken. Ajax heeft na vijf wedstrijden al Feyenoord en Heerenveen uit gehad. PSV heeft de geweldige tegenstanders Volendam, De Graafschap, Sparta op bezoek gehad en is op bezoek geweest bij FC Utrecht en AZ. En tegen AZ was PSV totaal kansloos in aanvallend opzicht.
PSV kan itt Ajax wel gemakkelijk groeien met kleine tegenstanders.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef RayMania het volgende:
PSV en Ajax kun je nu ook niet vergelijken. Ajax heeft na vijf wedstrijden al Feyenoord en Heerenveen uit gehad. PSV heeft de geweldige tegenstanders Volendam, De Graafschap, Sparta op bezoek gehad en is op bezoek geweest bij FC Utrecht en AZ. En tegen AZ was PSV totaal kansloos in aanvallend opzicht.
Achja in feite kun je pas eind van het seizoen echt vergelijken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is toch geel????
Als over van de Wiel en hem rood aannaaien!
Bla bla, zoek maar weer een excuus. Tegen wie verloor Ajax? Oh ja, Willem II.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef RayMania het volgende:
Neu we pakken feijenoord in de nacompetitiequote:
Beter dan in de Arena en daar kan het dak dicht.quote:
Op mij ook. Feyenoord is dramatisch, Ajax is bagger in uitwedstrijden en PSV speelt slecht, maar wint wel. Ben benieuwd hoe PSV het doet tegen clubs als Groningen, Twente, Heerenveen of NAC. Vorig jaar werden daar aardig wat punten tegen verspeeld.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Klopt, Groningen, AZ en zelfs NAC hebben wat dat betreft meer indruk op me gemaakt dan PSV.
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:59 schreef Blazar het volgende:
[..]
Bla bla, zoek maar weer een excuus. Tegen wie verloor Ajax? Oh ja, Willem II.
Terwijl ik Vertonghen vorige wedstrijden toch wel een uitblinker vond...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:58 schreef TheArt het volgende:
Wat zijn onze Belgische vrienden Vermaelen en Vertonghen aan het prutsen vandaag.
Dit heeft niets met excuses te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:59 schreef Blazar het volgende:
[..]
Bla bla, zoek maar weer een excuus. Tegen wie verloor Ajax? Oh ja, Willem II.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:00 schreef StarGazer het volgende:
Zal mij niks verbazen dat Perez in de winterstop weer teruggekocht wordt.
Waarom maak je je zo druk?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vertonghen, tackle van achteren op de benen, totaal geen bal erbij. Geen geel? Had zeker al geel en wordt gespaard?
Hij is bang voor de persconferentie van Huntelaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef Ungeheuer het volgende:
Vink blijft lief voor Ajax. Tjonge, wat moet je nog doen om een gele kaart te krijgen.
Dat Vink een laffe hond is was toch al bekend?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vertonghen, tackle van achteren op de benen, totaal geen bal erbij. Geen geel? Had zeker al geel en wordt gespaard?
Ja maar toch ligt het altijd aan de scheids als Ajax verliest hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef Ungeheuer het volgende:
Vink blijft lief voor Ajax. Tjonge, wat moet je nog doen om een gele kaart te krijgen.
Alle boeren zijn homo.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Grulez het volgende:
Wat zingen ze?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef Berahtwin het volgende:
[..]
Ja maar toch ligt het altijd aan de scheids als Ajax verliest hoor
Vast.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij is bang voor de persconferentie van Huntelaar.
Tuurlijk..het spelbeeld is ook echt zo in de eerste helft.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef patrickt37 het volgende:
In de tweede helft gaat Ajax erop en erover.
Echt...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom dat geen gemeengoed is in de sport. Wat mij betreft moet daar veel meer gebruik van worden gemaakt. Voetballen kunnen ze vaak wel, maar in het hoofd zit het zo vaak verkeerd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Een mental coach zou geen overbodige luxe zijn... ze staan als angsthazen op het veld bij Ajax... totaal geen zelfvertrouwen
Zou niet de eerste keer zijn dat Heerenveen het verprutst na een sterk eerste half uur.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk..het spelbeeld is ook echt zo in de eerste helft.
En dat baseer je op...?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef patrickt37 het volgende:
Mischien over Silvie Meis, maar toch niet over Heerenveen gok ik zoquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef patrickt37 het volgende:
Haha, doe nog zo'n leuke grap!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Mischien over Silvie Meis, maar toch niet over Heerenveen gok ik zo
Ik heb van Ajax al genoeg tackles op de enkels gezien voor de rest van het seizoen... Daar ligt het niet aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef StarGazer het volgende:
Bang dat je broekje vies wordt? Wat een kutinstelling![]()
GA VOETBALLEN.
Die club heet PSVquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ, groningen of heerenveen kampioen dit jaar
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef Blazar het volgende:
Wauw, wat een droomaanval daar bij AjaxHet blijft inderdaad een droom.
voetballers kennen geen topsportmentaliteit...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom dat geen gemeengoed is in de sport. Wat mij betreft moet daar veel meer gebruik van worden gemaakt. Voetballen kunnen ze vaak wel, maar in het hoofd zit het zo vaak verkeerd.
Als Groningen (of een andere subtopper) kampioen gaat worden dan wil ik naar de huldiging, lijkt me wel vet om zo'n stad helemaal los te zien gaan na een onverwachte titel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ, groningen of heerenveen kampioen dit jaar
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:00 schreef StarGazer het volgende:
Zal mij niks verbazen dat Perez in de winterstop weer teruggekocht wordt.
Dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Groningen (of een andere subtopper) kampioen gaat worden dan wil ik naar de huldiging, lijkt me wel vet om zo'n stad helemaal los te zien gaan na een onverwachte titel.
Nou zie mensen hier vooral praten over hoe ruk ajax speelt en wat voor schoppen ze uitdelen enzo. Dat is toch ook zo? Welke wedstrijd ben jij aan het kijken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef toma het volgende:
Objectief oordelen blijft moeilijk voor de meesten hier.
hij is een spitsquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef ASroma het volgende:
had van der gijp dan toch gelijk over dario.......
het was een leuk tripje voor witschge en van t schip dat 9 miljoen koste
En dat zeg je op basis van die wedstrijden tegen degradatiekandidaten? Ze zijn nog maar 3x getest geweest (incl. CL) en hebben drie keer op de broek gehad.quote:
PSV gaat echt wel van Ajax winnen hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
PSV gaat 0 punten halen tegen de echte subtoppers
Ik had al een slecht voorgevoel, maar dat het zo dramatisch zou zijn had ik ook weer niet verwacht.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef Suijk het volgende:
Dit is echt he-le-maal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |