Bla bla, zoek maar weer een excuus. Tegen wie verloor Ajax? Oh ja, Willem II.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef RayMania het volgende:
PSV en Ajax kun je nu ook niet vergelijken. Ajax heeft na vijf wedstrijden al Feyenoord en Heerenveen uit gehad. PSV heeft de geweldige tegenstanders Volendam, De Graafschap, Sparta op bezoek gehad en is op bezoek geweest bij FC Utrecht en AZ. En tegen AZ was PSV totaal kansloos in aanvallend opzicht.
Neu we pakken feijenoord in de nacompetitiequote:
Beter dan in de Arena en daar kan het dak dicht.quote:
Op mij ook. Feyenoord is dramatisch, Ajax is bagger in uitwedstrijden en PSV speelt slecht, maar wint wel. Ben benieuwd hoe PSV het doet tegen clubs als Groningen, Twente, Heerenveen of NAC. Vorig jaar werden daar aardig wat punten tegen verspeeld.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Klopt, Groningen, AZ en zelfs NAC hebben wat dat betreft meer indruk op me gemaakt dan PSV.
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:59 schreef Blazar het volgende:
[..]
Bla bla, zoek maar weer een excuus. Tegen wie verloor Ajax? Oh ja, Willem II.
Terwijl ik Vertonghen vorige wedstrijden toch wel een uitblinker vond...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:58 schreef TheArt het volgende:
Wat zijn onze Belgische vrienden Vermaelen en Vertonghen aan het prutsen vandaag.
Dit heeft niets met excuses te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:59 schreef Blazar het volgende:
[..]
Bla bla, zoek maar weer een excuus. Tegen wie verloor Ajax? Oh ja, Willem II.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:00 schreef StarGazer het volgende:
Zal mij niks verbazen dat Perez in de winterstop weer teruggekocht wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |