voetballers kennen geen topsportmentaliteit...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom dat geen gemeengoed is in de sport. Wat mij betreft moet daar veel meer gebruik van worden gemaakt. Voetballen kunnen ze vaak wel, maar in het hoofd zit het zo vaak verkeerd.
Als Groningen (of een andere subtopper) kampioen gaat worden dan wil ik naar de huldiging, lijkt me wel vet om zo'n stad helemaal los te zien gaan na een onverwachte titel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ, groningen of heerenveen kampioen dit jaar
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:00 schreef StarGazer het volgende:
Zal mij niks verbazen dat Perez in de winterstop weer teruggekocht wordt.
Dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Groningen (of een andere subtopper) kampioen gaat worden dan wil ik naar de huldiging, lijkt me wel vet om zo'n stad helemaal los te zien gaan na een onverwachte titel.
Nou zie mensen hier vooral praten over hoe ruk ajax speelt en wat voor schoppen ze uitdelen enzo. Dat is toch ook zo? Welke wedstrijd ben jij aan het kijken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef toma het volgende:
Objectief oordelen blijft moeilijk voor de meesten hier.
hij is een spitsquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef ASroma het volgende:
had van der gijp dan toch gelijk over dario.......
het was een leuk tripje voor witschge en van t schip dat 9 miljoen koste
En dat zeg je op basis van die wedstrijden tegen degradatiekandidaten? Ze zijn nog maar 3x getest geweest (incl. CL) en hebben drie keer op de broek gehad.quote:
PSV gaat echt wel van Ajax winnen hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
PSV gaat 0 punten halen tegen de echte subtoppers
Ik had al een slecht voorgevoel, maar dat het zo dramatisch zou zijn had ik ook weer niet verwacht.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef Suijk het volgende:
Dit is echt he-le-maal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |