Zou niet de eerste keer zijn dat Heerenveen het verprutst na een sterk eerste half uur.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk..het spelbeeld is ook echt zo in de eerste helft.
En dat baseer je op...?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef patrickt37 het volgende:
In de tweede helft gaat Ajax erop en erover.
Mischien over Silvie Meis, maar toch niet over Heerenveen gok ik zoquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef patrickt37 het volgende:
In de tweede helft gaat Ajax erop en erover.
Haha, doe nog zo'n leuke grap!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Mischien over Silvie Meis, maar toch niet over Heerenveen gok ik zo
Ik heb van Ajax al genoeg tackles op de enkels gezien voor de rest van het seizoen... Daar ligt het niet aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef StarGazer het volgende:
Bang dat je broekje vies wordt? Wat een kutinstelling![]()
GA VOETBALLEN.
Die club heet PSVquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ, groningen of heerenveen kampioen dit jaar
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef Blazar het volgende:
Wauw, wat een droomaanval daar bij AjaxHet blijft inderdaad een droom.
voetballers kennen geen topsportmentaliteit...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom dat geen gemeengoed is in de sport. Wat mij betreft moet daar veel meer gebruik van worden gemaakt. Voetballen kunnen ze vaak wel, maar in het hoofd zit het zo vaak verkeerd.
Als Groningen (of een andere subtopper) kampioen gaat worden dan wil ik naar de huldiging, lijkt me wel vet om zo'n stad helemaal los te zien gaan na een onverwachte titel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ, groningen of heerenveen kampioen dit jaar
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:00 schreef StarGazer het volgende:
Zal mij niks verbazen dat Perez in de winterstop weer teruggekocht wordt.
Dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Groningen (of een andere subtopper) kampioen gaat worden dan wil ik naar de huldiging, lijkt me wel vet om zo'n stad helemaal los te zien gaan na een onverwachte titel.
Nou zie mensen hier vooral praten over hoe ruk ajax speelt en wat voor schoppen ze uitdelen enzo. Dat is toch ook zo? Welke wedstrijd ben jij aan het kijken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef toma het volgende:
Objectief oordelen blijft moeilijk voor de meesten hier.
hij is een spitsquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef ASroma het volgende:
had van der gijp dan toch gelijk over dario.......
het was een leuk tripje voor witschge en van t schip dat 9 miljoen koste
En dat zeg je op basis van die wedstrijden tegen degradatiekandidaten? Ze zijn nog maar 3x getest geweest (incl. CL) en hebben drie keer op de broek gehad.quote:
PSV gaat echt wel van Ajax winnen hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
PSV gaat 0 punten halen tegen de echte subtoppers
Ik had al een slecht voorgevoel, maar dat het zo dramatisch zou zijn had ik ook weer niet verwacht.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef Suijk het volgende:
Dit is echt he-le-maal niks.
CL is geen Eredivisie. Geen enkele club in NL had van Atletico of Liverpool gewonnen, dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat zeg je op basis van die wedstrijden tegen degradatiekandidaten? Ze zijn nog maar 3x getest geweest (incl. CL) en hebben drie keer op de broek gehad.
Geblesseerdquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef Zjakkie het volgende:
Is Enoh geblesseerd of was het een taktische wissel?
Nee dat zegt hij op basis van de afgelopen vier jaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat zeg je op basis van die wedstrijden tegen degradatiekandidaten? Ze zijn nog maar 3x getest geweest (incl. CL) en hebben drie keer op de broek gehad.
Geblesseerdquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef Zjakkie het volgende:
Is Enoh geblesseerd of was het een taktische wissel?
waar is oleguer dan, zit die al vast in spanje ofzo?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Als Ajax vlak voor of na rust ff de 2-1 maakt dan is er niets aan de hand en wordt het waarschijnlijk 2-2.
'De scheids loopt weer aardig te marchanderen'quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef leolinedance het volgende:
Zo wat een idioten zeg..Ajax had echt met 9 nog maar moeten staan.
Voor het gemak tel je dan Utrecht uit ff niet mee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Afellay, Amrabat en Manco gas erop gaan zetten, een club als Groningen ze tegenhoudt? Ik denk van nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
PSV gaat 0 punten halen tegen de echte subtoppers
Jij bent nieuw hier, merk ik alquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
Let maar op, in de tweede helft gaat het tactisch vernuft van v. Basten de doorslag geven.
2-3
Beter 3x met 1-0 verliezen dan 3x met 3-0.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Je kunt beter 1x met 3-0 verliezen dan 3x met 1-0.
precies. tis even de euforische storm van Heerenveen overleven.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Als Ajax vlak voor of na rust ff de 2-1 maakt dan is er niets aan de hand en wordt het waarschijnlijk 2-2.
We mogen blij zijn dat Heerenveen er nog geen 4-0 of 5-0 van heeft gemaakt. Een treffer zou compleet tegen de verhouding in zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Ja, er is ook erg veel aanleiding om dit te verwachtenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
Let maar op, in de tweede helft gaat het tactisch vernuft van v. Basten de doorslag geven.
2-3
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Onder Ten Cate wonnen we tenminste nog wel eens een lastige uitpot
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
2-3
Die heeft een rellende hamstring.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar is oleguer dan, zit die al vast in spanje ofzo?
We zullen zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Afellay, Amrabat en Manco gas erop gaan zetten, een club als Groningen ze tegenhoudt? Ik denk van niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Mijn Ajax bestaat niet meer. Morsdood.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Da's net mijn Ajax!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Manco speelt nog helemaal niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Afellay, Amrabat en Manco gas erop gaan zetten, een club als Groningen ze tegenhoudt? Ik denk van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |