Ja, er is ook erg veel aanleiding om dit te verwachtenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
Let maar op, in de tweede helft gaat het tactisch vernuft van v. Basten de doorslag geven.
2-3
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Onder Ten Cate wonnen we tenminste nog wel eens een lastige uitpot
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
Let maar op, in de tweede helft gaat het tactisch vernuft van v. Basten de doorslag geven.
2-3
Die heeft een rellende hamstring.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar is oleguer dan, zit die al vast in spanje ofzo?
We zullen zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Afellay, Amrabat en Manco gas erop gaan zetten, een club als Groningen ze tegenhoudt? Ik denk van niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Mijn Ajax bestaat niet meer. Morsdood.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Da's net mijn Ajax!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Manco speelt nog helemaal niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Afellay, Amrabat en Manco gas erop gaan zetten, een club als Groningen ze tegenhoudt? Ik denk van niet
Ja, lekker makkelijk. Elk jaar we zullen zien zeggen en als PSV dan kampioen wordt je mond houden, maar als PSV dan eens een keer geen 1e wordt gelijk zeggen: "Zie je wel!!111!"quote:
Noem je dit een overwicht?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax heeft het overwicht alweer te pakken
Het lijkt gvd Feyenoord welquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |