precies. tis even de euforische storm van Heerenveen overleven.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Als Ajax vlak voor of na rust ff de 2-1 maakt dan is er niets aan de hand en wordt het waarschijnlijk 2-2.
We mogen blij zijn dat Heerenveen er nog geen 4-0 of 5-0 van heeft gemaakt. Een treffer zou compleet tegen de verhouding in zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Als Ajax vlak voor of na rust ff de 2-1 maakt dan is er niets aan de hand en wordt het waarschijnlijk 2-2.
Ja, er is ook erg veel aanleiding om dit te verwachtenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
Let maar op, in de tweede helft gaat het tactisch vernuft van v. Basten de doorslag geven.
2-3
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Onder Ten Cate wonnen we tenminste nog wel eens een lastige uitpot
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
Let maar op, in de tweede helft gaat het tactisch vernuft van v. Basten de doorslag geven.
2-3
Die heeft een rellende hamstring.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar is oleguer dan, zit die al vast in spanje ofzo?
We zullen zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Afellay, Amrabat en Manco gas erop gaan zetten, een club als Groningen ze tegenhoudt? Ik denk van niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Mijn Ajax bestaat niet meer. Morsdood.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Da's net mijn Ajax!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Manco speelt nog helemaal niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Afellay, Amrabat en Manco gas erop gaan zetten, een club als Groningen ze tegenhoudt? Ik denk van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |