Zijn aan de kleine kant inderdaad. Maar daar hebben meer games tegenwoordig last van.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:24 schreef TMan het volgende:
Ben ik de enige die de letters in fable2 erg klein vindt? Of heeft iedereen een veul grotere tv dan ik
Ik ben er ook nog niet zo lang mee bezig, maar je gaat er meer in op imo. Albion voelt al echt aan als mijn 'thuis', dat had ik bij Oblivion (Cyrodiil) nooit zo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:46 schreef percy het volgende:
ik vind het met de uitdagingen nog wel meevallen, maar heb pas 1,5 uur gespeeld...
vind het toch wel weer vet... fable heeft toch iets, weet niet precies wat, maar vind het leuker dan oblivion etc. terwijl ik normaal toch wel hou van een grote moeilijkheidsgraad
1 x, bij m'n eigen vrouw (die ik daarna opgeofferd heb in the Temple of Shadows :p)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind het tot nu ook erg makkelijk; ik heb al veel geld (en dus dikke equipment) en dan knal je zo door 20 bandits heen.
Heeft iemand al een condoom gebruikt?
een van mijn vrouwen staat ook op de lijst om geofferd te worden jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
1 x, bij m'n eigen vrouw (die ik daarna opgeofferd heb in the Temple of Shadows :p)
Dat vlees heeft trouwens wel een royale impact op het figuur van m'n menneke :S
Ik heb inmiddels dat halve gypsy dorp al opgeofferd en daarstraks iov The Temple of Shadows, Oakville uitgeroeid... Wou dat ik wat meer goud te besteden had, die huizen en shops daar kan ik nu voor een prikkie overnemen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
een van mijn vrouwen staat ook op de lijst om geofferd te worden ja
noob, ze versturen hem pas als ze de betaling binnen hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:55 schreef emokid het volgende:
Ik heb hem hier in mijn handen, ik ga niet op fucking Gamehubs wachten. Als ze hem nog steeds niet verstuurd hebben, en ik toch echt een ordernummer heb gekregen en ook niet betaald heb; zal die ook wel niet komen.
wel een bevestigingsmail gehad dat je betaald hebt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:42 schreef emokid het volgende:
Weet ik, maar ik ben al door een betalingsprocedure geweest toen ik ging afrekenen. Dus het hele paypal gebeuren, ik weet niet waarom het geld er toen niet is afgegaan.
Erm Oaknogwat? Gewoon drie kwartier levenloos blacksmith gespeeld, met dat geld bijna alle huizen gekocht in Oaknogwat en huur vangen. Gaat best hard, met het geld wat morgen binnen is ga ik maar is neuzen in wat grotere stedenquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef emokid het volgende:
Waar ben je begonnen, met wat voor prijzen? Ik kon wel een of andere koets kopen en verhuren voor 900 gold maar vond dat een te kleine investering.
Ze hadden problemen met de douane vermelden ze op de site, voor degene die met UPS levering besteld hadden gaan ze nu met de gewone post sturen... kan nog wel een week of wat duren dus...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:55 schreef emokid het volgende:
Ik heb hem hier in mijn handen, ik ga niet op fucking Gamehubs wachten. Als ze hem nog steeds niet verstuurd hebben, en ik toch echt een ordernummer heb gekregen en ook niet betaald heb; zal die ook wel niet komen.
Oh was dat geen bandiet ik heb hem ook vermoordquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:55 schreef Rikketik het volgende:
Droog spel.Zit zo'n vent langs de kant, bij een gecrashte koets; ik dacht echt dat hij zo'n bandit was. Hij riep nog wel dat het niet leek wat het was, maar ik sloeg hem toch maar dood met mijn hammer. Toen ik nog een klap na gaf kreeg ik bonuspunten voor evil.
ergens vind ik het niet praten van je character ook wel weer mooi. dan krijg je niet van die uitspraken die totaal niet van toepassing zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh was dat geen bandiet ik heb hem ook vermoord.
Ik heb de game sinds gister en vind het tot nu toe geweldig. De setting en de sfeer zijn sprookjesachtig. Enige minpunt vind ik het feit dat je karakter niet kan praten. Het komt op deze manier een beetje over alsof het een debiel is.
Dat is zo maar door het niet praten komt het karakter minder tot leven en daardoor ook het verhaal. Verbeterpunt voor Fable 3quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ergens vind ik het niet praten van je character ook wel weer mooi. dan krijg je niet van die uitspraken die totaal niet van toepassing zijn
fable 1 praatte ook niet toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is zo maar door het niet praten komt het karakter minder tot leven en daardoor ook het verhaal. Verbeterpunt voor Fable 3.
Veranderingen komen... uhm.... nouja lees de spoiler maar als je het echt graag wilt weten maar dan verklap ik wel iets van het verhaalquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:16 schreef rihago het volgende:
Iemand al veranderingen in de wereld mee gemaakt?
Ik nog niet? hoe kan ik dit beinvloeden?
Gisteren couch co-op gespeeld... wel grappig maar vind het beeld zo irrie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ehm, net als in het echt? Beetje in de stemming laten komen, de lolbroek uithangen, kadootje geven, vragen of hij/zij mee wil lopen, slapie doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe kan je sex hebben? Heb wel een vrouw en huis maar hoe heb ik sex
Ik weet niet hoe het met "random" personen werkt, maar als je getrouwd bent of je hebt het aanbod van een hoer geaccepteerd kun je de "Follow Me" expression gebruiken en dan naar een bed lopen. Als je dan het bed selecteert kun je protected of unprotected sex hebben (afhankelijk of je een condoom hebt, natuurlijk). Staat overigens ook gewoon in het boekje, hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb Lucien trouwens verslagen, daarna gekozen om me hond terug te laten komen, een quest gespeeld waar ik Lady Grey bij elkaar moest verzamelen, heb ik alles gedaan, wordt goffer een groot gedeelte van alles van me gameplay verwijderd en moet ik weer een groot stuk opnieuw doen. Ben teruggezet naar Raeven
UPS hé, UPS durft niet in Leek-city te komen in het weekend omdat de echte bazen de straten regerenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:45 schreef Reintji het volgende:
* Reintji Duwt Fable2 weer in de lade...
Loopt de postbode wel op maandag in Leek-city mien jong?
[..]
Ehm, net als in het echt? Beetje in de stemming laten komen, de lolbroek uithangen, kadootje geven, vragen of hij/zij mee wil lopen, slapie doen![]()
Ja als dat kon gek dan kon ik mezelf helemaal ontplooien in het spel wat ik in realiteit ook doequote:
Jij hebt Hepatitis A t/m Z?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:28 schreef Stoney_Boney het volgende:
[..]
Ja als dat kon gek dan kon ik mezelf helemaal ontplooien in het spel wat ik in realiteit ook doe
Wel SOA's (STD's) maar ik weet niet precies wat voor effect dit op je menneke heeft...quote:
Wachten tot het baantje ergens beschikbaar wordt! Bartender kan je uiteindelijk best snel geld mee verdienen, omdat de biertjes dan lekker rap getapt worden! Wel je multiplier vast zien te houden natuurlijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:20 schreef emokid het volgende:
Hoe kun je Bartender worden? Ik heb nu twee banen, als Blacksmith(zeer irritant) en Woodcutter.
bedankt voor de spoilerquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb Lucien trouwens verslagen, daarna gekozen om me hond terug te laten komen, een quest gespeeld waar ik Lady Grey bij elkaar moest verzamelen, heb ik alles gedaan, wordt goffer een groot gedeelte van alles van me gameplay verwijderd en moet ik weer een groot stuk opnieuw doen. Ben teruggezet naar Raeven
Dat is ook een achievement, bij die gasten van de cemetaryquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ben al zo'n beetje vanaf het begin al als rifle kerel aan het spelen. Lvl 4 dexterous styles is grappig. Kun je op bepaalde lichaamsdelen schieten. In de arm voor ontwapenen bijvoorbeeld. Of je kunt ze ook gewoon in de zak schieten.![]()
Haha.. ik begin meestal bij het hoofdquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:27 schreef emokid het volgende:
Yep, eerst de armen eraf, dan het hoofd en dan afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik niet, staat nu weeeeeer dit:quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Mijne is vandaag verzonden met UPS, dus hij komt vandaag!
Zo blijf ik bezigquote:N-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / AFLEVERING GEWIJZIGD
Gastquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef ach het volgende:
Ik ben hem alweer zat die wereld trekt me niet echt. Gister gold en xp truukje gedaan waardoor ik nu miljonair ben met gemaxte abilities zodat ik ff door het spel kan rauzenWaar haal ik betere wapens? Ik heb nu dat ding van de zon tempel maar die vind ik nog niet zo sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Fipotje op 27-10-2008 12:14:49 ]
Ik volg het even niet. Hij is vandaag verzonden en je krijgt 'm vandaag?quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Mijne is vandaag verzonden met UPS, dus hij komt vandaag!
Nee, andersomquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Gast. Je glitched je weg naar de miljoen en dan vind je het saai geworden? Hierdoor mis je zoveel dingen, zoals het kopen en verhuren van huizen, je bezig houden met de economie van een stad of corruptie. Een baantje hebben, items kopen/verkopen en zo zijn er nog wat dingen.
Charlie was doodgegaan bij mij, omdat ik die missie coop speelde en te erg liep te kloten met de camera om het goed te doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef MassApeal het volgende:
Heb nu ook een glitch bij de rescue charlie missie. Wanneer je naar buiten loopt en de missie voltooid, raken charlie en z'n oma in gesprek. Echter komt tegelijkertijd Teresa er door heen met een mededeling, waardoor je constant "Skip conversation" in boven in je beeld hebt, waarbij je de A button ingedrukt moet houden, maar dit blijft dus in beeld staan...
Heb al van alles geprobeerd, maar het blijft in beeld staan en heb verder nog geen oplossing kunnen vindenKan hierdoor dus de A knop niet meer gebruiken om deuren te openen o.i.d.
Net een maand geleden een RRoD gehad met mn xbox heb ik nu een Green ring of death in fable![]()
Maar pas dus op met deze missie
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Charlie was doodgegaan bij mij, omdat ik die missie coop speelde en te erg liep te kloten met de camera om het goed te doen
Je hebt gelijk! Ze hadden een fitnesscentrum in de game moeten stoppen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef ach het volgende:
[..]
Nee, andersom
Zo'n 'baantje' is gewoon op a drukken als een wit bolletje in een groen balkje zit en de rest heb ik ook al gedaan maar dat vind ik gewoon niet zo boeiend. Eet 6 taarten en je bent corrupt, drink 10 bier achter elkaar en je bent meteen een vet varken waarna je 30x selderij kan gaan zoeken om weer dun te wordenLekker goed uitgewerkt.
Volgens mij alleen van het eten van cellery. (-5.0 fat)quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef rihago het volgende:
val je nou wel of niet af van vechten?
of alleen maar van gezond eten??
ik had expres mijn character veel taarten gegeven.
Ik wil hem wel van je overkopen. Dus niet doormidden breken he!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef ach het volgende:
Ik ben hem alweer zat die wereld trekt me niet echt. Gister gold en xp truukje gedaan waardoor ik nu miljonair ben met gemaxte abilities zodat ik ff door het spel kan rauzenWaar haal ik betere wapens? Ik heb nu dat ding van de zon tempel maar die vind ik nog niet zo sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bied hogerquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overkopen. Dus niet doormidden breken he!
PM me met je prijs.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van het weekend echt veel fable 2 gespeeld, ik ben bijna volledig pure evil, en zowat iedereen rent weg van mij, ik heb al een massacre in oakfield gedaan voor de temple of shadows, en na die 10 jaar in de spire ziet het er niet allemaal zo vreedzaam meer uit daar
Bij de MM was-ie 70 euro.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef emokid het volgende:
Voor hoeveel, ¤80,-?
Ik gaat hem al ruilen voor mijn The Darkness die iemand nog hequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overkopen. Dus niet doormidden breken he!
PM me met je prijs.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jeuj, ben klaar(met het hoofdverhaal)
Heb ook het geld gekozen, maar daar word je niet echt gelukkig van... Had overigens al een groot deel uitgegeven voordat ik er achter kwam dat je Castle Fairfax voor 1 miljoen kon kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gisteren opnieuw begonnen... speelt zich nu wel wat "lekkerder" (nu ik weet waar de meeste plaatsen liggen en welke missies ik wel en niet moet doen voor het beste effect) dan de eerste keer moet ik zeggen.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ja dat kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat als je je huizen verhuurt en de Xbox uitzet, je alsnog "de huur" ontvangt als je het spel de volgende keer weer start? Had hier ergens iets over gelezen maar nog niet uitgeprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |