abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:27:27 #201
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62657847
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:24 schreef TMan het volgende:
Ben ik de enige die de letters in fable2 erg klein vindt? Of heeft iedereen een veul grotere tv dan ik
Zijn aan de kleine kant inderdaad. Maar daar hebben meer games tegenwoordig last van.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:42:45 #202
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62658143
Zitten er dit keer wel wat zeg maar, echte uitdagingen in? Vorige deel was zeer simpel en zonder moeilijkheidsgraad...
pi_62660090
ik vind het met de uitdagingen nog wel meevallen, maar heb pas 1,5 uur gespeeld...
vind het toch wel weer vet... fable heeft toch iets, weet niet precies wat, maar vind het leuker dan oblivion etc. terwijl ik normaal toch wel hou van een grote moeilijkheidsgraad
billie?
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:12:19 #204
171357 Rikketik
pi_62662284
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 04:46 schreef percy het volgende:
ik vind het met de uitdagingen nog wel meevallen, maar heb pas 1,5 uur gespeeld...
vind het toch wel weer vet... fable heeft toch iets, weet niet precies wat, maar vind het leuker dan oblivion etc. terwijl ik normaal toch wel hou van een grote moeilijkheidsgraad
Ik ben er ook nog niet zo lang mee bezig, maar je gaat er meer in op imo. Albion voelt al echt aan als mijn 'thuis', dat had ik bij Oblivion (Cyrodiil) nooit zo.
pi_62662378
Teksten zijn slecht leesbaar, soms heb je al een quest verlaten (zoals de arena) en dan terwijl je verder bent zie je nog een stukje info over de arena wat duidelijk te laat komt.
Maar verder erg vet spel, geen spijt van, zit er helemaal in te verslavend
pi_62662620
Oh en mijn gamertag is Tahie81 trouwens
pi_62662688
Helaas de map ook niet goed zichtbaar mis daar heel veel info en opties. Had liever een map gehad die je kon besturen :S maar ja nu maar 1 afgedrukt op me werk op A3
Vind die glowing trail maar irritand en te makkelijk dus die ook maar uitgegooid
If you say Plox/plz/plx/whatever just because it is shorter than please, I will say no because it is shorter than yes
Gamertag: Palito88 (Duh)
pi_62663198
Vind het echt een vermakelijk spel...

ben al getrouwd en heb een koter...

alleen vind ik de limited edition nou niet echt meer een collectors edition

alleen een making of... en een halo pak en zwaard.... thats it...

ow en wie heeft die bard al afgemaakt?
In de ban van de mods.
pi_62663681
ja, de map van fable1 vond ik ook eens stuk overzichtelijker.
Die bard was wel irritant ja, vind die hond wel grappig, kisten zijn wel gemakkelijk te vinden, dig spots anders niet...
billie?
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:27:18 #210
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_62664742
Ik vind het tot nu ook erg makkelijk; ik heb al veel geld (en dus dikke equipment) en dan knal je zo door 20 bandits heen.

Heeft iemand al een condoom gebruikt?
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:38:10 #211
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62666099
Vind de moeilijkheidsgraad wel een stuk hoger dan bij Fable 1 vanwege minder aantal potions en sterkere tegenstanders. Daarnaast vind ik de Demon Doors weer als vanouds fantatisch
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:53:24 #212
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62667675
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind het tot nu ook erg makkelijk; ik heb al veel geld (en dus dikke equipment) en dan knal je zo door 20 bandits heen.

Heeft iemand al een condoom gebruikt?
1 x, bij m'n eigen vrouw (die ik daarna opgeofferd heb in the Temple of Shadows :p)

Dat vlees heeft trouwens wel een royale impact op het figuur van m'n menneke :S

[ Bericht 3% gewijzigd door RedDevil085 op 25-10-2008 16:05:13 ]
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62670175
Ik heb hem hier in mijn handen, ik ga niet op fucking Gamehubs wachten. Als ze hem nog steeds niet verstuurd hebben, en ik toch echt een ordernummer heb gekregen en ook niet betaald heb; zal die ook wel niet komen.
pi_62670671
Kan je nou ook huizen kopen en weet ik veel wat voor onzinnige opgaves of is het (bijna) alemaal vechten?
En zijn de side quest allemaal hetzelfde?

Hiernaast vraag ik me af of je op een console ook alles samen kunt doen in het spel?(Als dat dan wat voorstelt) Want hoe negatief iedereen lult, het klinkt het behoorlijk interressant.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:21:45 #215
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_62670694
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

1 x, bij m'n eigen vrouw (die ik daarna opgeofferd heb in the Temple of Shadows :p)

Dat vlees heeft trouwens wel een royale impact op het figuur van m'n menneke :S
een van mijn vrouwen staat ook op de lijst om geofferd te worden ja
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:40:43 #216
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62671088
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 18:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

een van mijn vrouwen staat ook op de lijst om geofferd te worden ja
Ik heb inmiddels dat halve gypsy dorp al opgeofferd en daarstraks iov The Temple of Shadows, Oakville uitgeroeid... Wou dat ik wat meer goud te besteden had, die huizen en shops daar kan ik nu voor een prikkie overnemen...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62676381
Game bevalt goed alleen vind ik de manier hoe ze lopen irritant, ik zweef haast over de grond.
pi_62676603
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:55 schreef emokid het volgende:
Ik heb hem hier in mijn handen, ik ga niet op fucking Gamehubs wachten. Als ze hem nog steeds niet verstuurd hebben, en ik toch echt een ordernummer heb gekregen en ook niet betaald heb; zal die ook wel niet komen.
noob, ze versturen hem pas als ze de betaling binnen hebben
pi_62677060
Weet ik, maar ik ben al door een betalingsprocedure geweest toen ik ging afrekenen. Dus het hele paypal gebeuren, ik weet niet waarom het geld er toen niet is afgegaan.
pi_62677340
Een of andere zigeunerslet was verliefd op geworden, ging ze me volgen. Ik sloeg haar, trekt ze ineens een pistool en begint ze op me te schieten.
pi_62678142
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:42 schreef emokid het volgende:
Weet ik, maar ik ben al door een betalingsprocedure geweest toen ik ging afrekenen. Dus het hele paypal gebeuren, ik weet niet waarom het geld er toen niet is afgegaan.
wel een bevestigingsmail gehad dat je betaald hebt?
pi_62678496
nee ach hoeft ook niet, had toch moeten betalen aan UPS, heb hem nu voor een mooie 55,- meegenomen.
pi_62679571
Vage zooi dat spel Ik heb 2 van mn vrouwen naast elkaar wonen, Vicky en Hannah, ga ik sex hebben met Hannah waar Vicky naast staat in het huis van Hannah. Wordt het beeld weer normaal sta ik ineens in het huis van Vicky en zegt ze dat ze zwanger is en heb ik een kind van haar Ren ik naar buiten staat Hannah daar die zegt dat ze zo blij is dat ik er weer ben alsof ik 3 jaar weggeweest ben

Mijn vrouwen rennen ook allemaal bij elkaar naar binnen om ruzie te gaan staan maken
  zondag 26 oktober 2008 @ 01:55:26 #224
171357 Rikketik
pi_62680131
Droog spel. Zit zo'n vent langs de kant, bij een gecrashte koets; ik dacht echt dat hij zo'n bandit was. Hij riep nog wel dat het niet leek wat het was, maar ik sloeg hem toch maar dood met mijn hammer. Toen ik nog een klap na gaf kreeg ik bonuspunten voor evil.
pi_62680518
Lekker spel hoor! Wel al twee keer vastgelopen (in het menu)

Ben trouwens erg rijk, dat huizen kopen en verhuren werkt erg goed
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_62680620
Waar ben je begonnen, met wat voor prijzen? Ik kon wel een of andere koets kopen en verhuren voor 900 gold maar vond dat een te kleine investering.
pi_62680641
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef emokid het volgende:
Waar ben je begonnen, met wat voor prijzen? Ik kon wel een of andere koets kopen en verhuren voor 900 gold maar vond dat een te kleine investering.
Erm Oaknogwat? Gewoon drie kwartier levenloos blacksmith gespeeld, met dat geld bijna alle huizen gekocht in Oaknogwat en huur vangen. Gaat best hard, met het geld wat morgen binnen is ga ik maar is neuzen in wat grotere steden
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:46:06 #228
171357 Rikketik
pi_62681053
Er is zelfs een achievement voor het zwart verven van je kleding.
pi_62681101
Er vliegen allemaal vliegen ofzo om mij heen hoe krijg ik die weg?
pi_62681684
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:55 schreef emokid het volgende:
Ze hadden problemen met de douane vermelden ze op de site, voor degene die met UPS levering besteld hadden gaan ze nu met de gewone post sturen... kan nog wel een week of wat duren dus...
Dit vond ik ook veel te lang en heb zelf vrijdag een ltd edition kunnen scoren in de winkel

Vrijdagochtend had ik GH een mail gestuurd of ik de order kon wijzigen in een andere game omdat de levering zo vertraagt is.
NOOIT een berichtje op terug gehad

Gamehubs is lekker goedkoop maar het personeel ook, domweg pakketjes sturen zonder service.

dit was mijn eerste en laatste bestelling daar, dat weet ik wel
pi_62683038
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 01:55 schreef Rikketik het volgende:
Droog spel. Zit zo'n vent langs de kant, bij een gecrashte koets; ik dacht echt dat hij zo'n bandit was. Hij riep nog wel dat het niet leek wat het was, maar ik sloeg hem toch maar dood met mijn hammer. Toen ik nog een klap na gaf kreeg ik bonuspunten voor evil.
Oh was dat geen bandiet ik heb hem ook vermoord .

Ik heb de game sinds gister en vind het tot nu toe geweldig. De setting en de sfeer zijn sprookjesachtig . Enige minpunt vind ik het feit dat je karakter niet kan praten. Het komt op deze manier een beetje over alsof het een debiel is.
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:47:29 #232
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62683160
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh was dat geen bandiet ik heb hem ook vermoord .

Ik heb de game sinds gister en vind het tot nu toe geweldig. De setting en de sfeer zijn sprookjesachtig . Enige minpunt vind ik het feit dat je karakter niet kan praten. Het komt op deze manier een beetje over alsof het een debiel is.
ergens vind ik het niet praten van je character ook wel weer mooi. dan krijg je niet van die uitspraken die totaal niet van toepassing zijn
pi_62683672
Iemand al veranderingen in de wereld mee gemaakt?

Ik nog niet? hoe kan ik dit beinvloeden?

Gisteren couch co-op gespeeld... wel grappig maar vind het beeld zo irrie...
In de ban van de mods.
pi_62683780
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:47 schreef numero_uno het volgende:

[..]

ergens vind ik het niet praten van je character ook wel weer mooi. dan krijg je niet van die uitspraken die totaal niet van toepassing zijn
Dat is zo maar door het niet praten komt het karakter minder tot leven en daardoor ook het verhaal. Verbeterpunt voor Fable 3 .
pi_62683951
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is zo maar door het niet praten komt het karakter minder tot leven en daardoor ook het verhaal. Verbeterpunt voor Fable 3 .
fable 1 praatte ook niet toch?
In de ban van de mods.
pi_62683974
Alle kraampjes kopen rondom de kloktoren gaat ook rap hoor.
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:33:59 #237
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_62683986
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:16 schreef rihago het volgende:
Iemand al veranderingen in de wereld mee gemaakt?

Ik nog niet? hoe kan ik dit beinvloeden?

Gisteren couch co-op gespeeld... wel grappig maar vind het beeld zo irrie...
Veranderingen komen... uhm.... nouja lees de spoiler maar als je het echt graag wilt weten maar dan verklap ik wel iets van het verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:40:28 #238
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62690263
jullie spelen hem allemaal nu en ik heb hem morgen pas (als het goed is)
pi_62690384
Hoe kan je sex hebben? Heb wel een vrouw en huis maar hoe heb ik sex

Heb Lucien trouwens verslagen, daarna gekozen om me hond terug te laten komen, een quest gespeeld waar ik Lady Grey bij elkaar moest verzamelen, heb ik alles gedaan, wordt goffer een groot gedeelte van alles van me gameplay verwijderd en moet ik weer een groot stuk opnieuw doen. Ben teruggezet naar Raeven
pi_62690422
* Reintji Duwt Fable2 weer in de lade...

Loopt de postbode wel op maandag in Leek-city mien jong?
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ehm, net als in het echt? Beetje in de stemming laten komen, de lolbroek uithangen, kadootje geven, vragen of hij/zij mee wil lopen, slapie doen
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:57:38 #241
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62690823
quote:

Heb Lucien trouwens verslagen, daarna gekozen om me hond terug te laten komen, een quest gespeeld waar ik Lady Grey bij elkaar moest verzamelen, heb ik alles gedaan, wordt goffer een groot gedeelte van alles van me gameplay verwijderd en moet ik weer een groot stuk opnieuw doen. Ben teruggezet naar Raeven
Ik weet niet hoe het met "random" personen werkt, maar als je getrouwd bent of je hebt het aanbod van een hoer geaccepteerd kun je de "Follow Me" expression gebruiken en dan naar een bed lopen. Als je dan het bed selecteert kun je protected of unprotected sex hebben (afhankelijk of je een condoom hebt, natuurlijk). Staat overigens ook gewoon in het boekje, hoor

Heb gisteren sex gehad met 5 hookers tegelijkertijd in Bloodstone (zowel mannen als vrouwen) op die manier

Heeft me volgens mij ook maar 1 rubbertje gekost (en 50 gold :p)
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:57:39 #242
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62690824
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:45 schreef Reintji het volgende:
* Reintji Duwt Fable2 weer in de lade...

Loopt de postbode wel op maandag in Leek-city mien jong?
[..]

Ehm, net als in het echt? Beetje in de stemming laten komen, de lolbroek uithangen, kadootje geven, vragen of hij/zij mee wil lopen, slapie doen
UPS hé, UPS durft niet in Leek-city te komen in het weekend omdat de echte bazen de straten regeren
pi_62691659
kvind ut wel een tof spel alleen je kan niet eens dood gaan en je hebt geen mana in theorie is het misschien wel veel chiller alleen in praktijk veel minder realistisch
Wel leuk aan de andere kant
Wat ik echt treurig vindt is dat er geen echte 'Heroes Guild' is die er vroeger wel was met zo'n bar en zo'n trainingsplaats met dummy's en al die andere heroes.
Wat ik ook afschuwelijk vindt is die piratenpakjes die je aanhebt en de vechtstijl met zwaarden het lijkt daardoor extreem veel op Pirates Of The Carribean.

Over het algemeen vindt ik het weer een top spel!
Het geeft me toch een gevoel van dat de game-wereld nog draait
Eindelijk weer een goede game!
Heil aan Lionhead Studios
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:22:37 #244
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62691771
Kan je ook SOA's en AIDS oplopen?
pi_62691967
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef numero_uno het volgende:
Ja als dat kon gek dan kon ik mezelf helemaal ontplooien in het spel wat ik in realiteit ook doe
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:31:19 #246
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62692067
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:28 schreef Stoney_Boney het volgende:

[..]

Ja als dat kon gek dan kon ik mezelf helemaal ontplooien in het spel wat ik in realiteit ook doe
Jij hebt Hepatitis A t/m Z?
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:31:27 #247
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62692072
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef numero_uno het volgende:
Wel SOA's (STD's) maar ik weet niet precies wat voor effect dit op je menneke heeft...

Oh, schijnbaar kan je als vrouwelijke Hero ook zwanger worden... heeft iemand daar ervaring mee?
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:31:33 #248
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_62692074
Ja je kunt SOA's krijgen!
Sex hebben met mn wijffie vond ik ook irritant, toen gaf ik maar wat geld uit aan de expression die het gewoon direct aan ze vraagt, sindsdien gaat alles goed

Zo leuk om eerst met mn vrouw naar bed te gaan, dan haar me te laten volgen, een willekeurig iemand op straat aanspreken en mee flirten, en daar vervolgens mee naar bed gaan terwijl mn vrouw me nog steeds volgt! heerlijk die ruzies daarna!
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:15:17 #249
23325 percy
the percy
pi_62693411
dat soort dingen maken dit spel ook gewoon prachtig
billie?
pi_62695238
Hoe kun je Bartender worden? Ik heb nu twee banen, als Blacksmith(zeer irritant) en Woodcutter.
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:51:15 #251
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_62698196
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:20 schreef emokid het volgende:
Hoe kun je Bartender worden? Ik heb nu twee banen, als Blacksmith(zeer irritant) en Woodcutter.
Wachten tot het baantje ergens beschikbaar wordt! Bartender kan je uiteindelijk best snel geld mee verdienen, omdat de biertjes dan lekker rap getapt worden! Wel je multiplier vast zien te houden natuurlijk!
pi_62698310
quote:

bedankt voor de spoiler
In de ban van de mods.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:25:17 #253
171357 Rikketik
pi_62699258
Die humor in het spel is echt te flauw. Join ik de Temple of Shadows, gaan ze me eerst vertellen dat er op vrijdagavond altijd gepokerd wordt.
pi_62701105
argh nog zon 2 weken wachten!
pi_62702252
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:31 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Jij hebt Hepatitis A t/m Z?
Nee herpes :p
pi_62702484
Ik ben helemaal vol uit promoted op woodcutter verdien nu 75 per log en 150 als ik chain 10 heb!
Vet chill..

Blacksmith irriteert uitermate ja
Je krijgt bijna niets en je moet heel vaak raak slaan om 18 gold te verdienen slaat nergens op met woodcutting gaat veel sneller

EDIT:

Als je voluit promoted woodcutter bent krijg je trouwens ook een achievement unlocked(10G)
Weet niet hoe die heet

[ Bericht 29% gewijzigd door Stoney_Boney op 26-10-2008 21:51:53 (Wat vergeten) ]
pi_62702520
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef rihago het volgende:

[..]

bedankt voor de spoiler
Lekker handig om te quoten ook
pi_62704059
Ik ben nu bezig om de meeste winkels in Bowerstone te kopen. Net even Alchemist Store gekocht. Om de zoveel tijd al zijn XP potions opkopen. Vanaf nu nog met een aardige discount ook.

Ik ben al zo'n beetje vanaf het begin al als rifle kerel aan het spelen. Lvl 4 dexterous styles is grappig. Kun je op bepaalde lichaamsdelen schieten. In de arm voor ontwapenen bijvoorbeeld. Of je kunt ze ook gewoon in de zak schieten.

Eerlijk gezegd raak ik de melee skills helemaal niet aan, behalve toughness voor extra hp. Zelfde voor de meeste will skills. Ik heb er een aantal gekozen puur alleen om er een beetje lol mee te hebben. Eerst alle ranged skills lvl 4 hebben.
pi_62704197
ben nu toch enorm gehyped voor de game nog 3 weken (oid) wachten op gamehubs en hopen dat ik dan ook kan spelen!
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:08:53 #260
23325 percy
the percy
pi_62705436
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef torn_Machina het volgende:

Ik ben al zo'n beetje vanaf het begin al als rifle kerel aan het spelen. Lvl 4 dexterous styles is grappig. Kun je op bepaalde lichaamsdelen schieten. In de arm voor ontwapenen bijvoorbeeld. Of je kunt ze ook gewoon in de zak schieten.

Dat is ook een achievement, bij die gasten van de cemetary
billie?
pi_62707394
Yep, eerst de armen eraf, dan het hoofd en dan afmaken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 02:21:57 #262
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62708378
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:27 schreef emokid het volgende:
Yep, eerst de armen eraf, dan het hoofd en dan afmaken.
Haha.. ik begin meestal bij het hoofd

Maar goed, heb hem net uitgespeeld... Op zich wel een leuk spel, alleen ging ik er weer behoorlijk snel doorheen (al ben ik behoorlijk vaak van de main quest afgedwaald) en was het "einde" best wel teleurstellend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:30:31 #263
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_62709440
Mijne is vandaag verzonden met UPS, dus hij komt vandaag!
pi_62709775
Gisteren begonnen met Fable II. In anderhalf uur al zo'n 7 achievements gehaald, da's lekker dus. Tot nu toe vind ik het een toffe game. Misschien dat ik vanavond eens verder ga met het levellen van m'n blacksmith skills .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Games maandag 27 oktober 2008 @ 10:37:33 #265
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62711913
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik niet, staat nu weeeeeer dit:
quote:
N-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / AFLEVERING GEWIJZIGD
Zo blijf ik bezig
.....Kennedy
pi_62712023
zo heb maar ff wat gold gehaalt met netjes werken
en Skill is de bom
pi_62712694
Ik ben hem alweer zat die wereld trekt me niet echt. Gister gold en xp truukje gedaan waardoor ik nu miljonair ben met gemaxte abilities zodat ik ff door het spel kan rauzen Waar haal ik betere wapens? Ik heb nu dat ding van de zon tempel maar die vind ik nog niet zo sterk.
pi_62712806
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef ach het volgende:
Ik ben hem alweer zat die wereld trekt me niet echt. Gister gold en xp truukje gedaan waardoor ik nu miljonair ben met gemaxte abilities zodat ik ff door het spel kan rauzen Waar haal ik betere wapens? Ik heb nu dat ding van de zon tempel maar die vind ik nog niet zo sterk.
Gast . Je glitched je weg naar de miljoen en dan vind je het saai geworden? Hierdoor mis je zoveel dingen, zoals het kopen en verhuren van huizen, je bezig houden met de economie van een stad of corruptie. Een baantje hebben, items kopen/verkopen en zo zijn er nog wat dingen.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:09:32 #269
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62712810
Niet je cd doormidden breken he _!
Op elke fokker past een bril.
pi_62712860
ik zet hem maar even in spoiler. (gaat over temple of light)
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Fipotje op 27-10-2008 12:14:49 ]
pi_62714253
Heb nu ook een glitch bij de rescue charlie missie. Wanneer je naar buiten loopt en de missie voltooid, raken charlie en z'n oma in gesprek. Echter komt tegelijkertijd Teresa er door heen met een mededeling, waardoor je constant "Skip conversation" in boven in je beeld hebt, waarbij je de A button ingedrukt moet houden, maar dit blijft dus in beeld staan...
Heb al van alles geprobeerd, maar het blijft in beeld staan en heb verder nog geen oplossing kunnen vinden Kan hierdoor dus de A knop niet meer gebruiken om deuren te openen o.i.d.
Net een maand geleden een RRoD gehad met mn xbox heb ik nu een Green ring of death in fable

Maar pas dus op met deze missie
pi_62714300
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik volg het even niet. Hij is vandaag verzonden en je krijgt 'm vandaag?
pi_62714765
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef emokid het volgende:

[..]

Gast . Je glitched je weg naar de miljoen en dan vind je het saai geworden? Hierdoor mis je zoveel dingen, zoals het kopen en verhuren van huizen, je bezig houden met de economie van een stad of corruptie. Een baantje hebben, items kopen/verkopen en zo zijn er nog wat dingen.
Nee, andersom

Zo'n 'baantje' is gewoon op a drukken als een wit bolletje in een groen balkje zit en de rest heb ik ook al gedaan maar dat vind ik gewoon niet zo boeiend. Eet 6 taarten en je bent corrupt, drink 10 bier achter elkaar en je bent meteen een vet varken waarna je 30x selderij kan gaan zoeken om weer dun te worden Lekker goed uitgewerkt.
pi_62714774
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef MassApeal het volgende:
Heb nu ook een glitch bij de rescue charlie missie. Wanneer je naar buiten loopt en de missie voltooid, raken charlie en z'n oma in gesprek. Echter komt tegelijkertijd Teresa er door heen met een mededeling, waardoor je constant "Skip conversation" in boven in je beeld hebt, waarbij je de A button ingedrukt moet houden, maar dit blijft dus in beeld staan...
Heb al van alles geprobeerd, maar het blijft in beeld staan en heb verder nog geen oplossing kunnen vinden Kan hierdoor dus de A knop niet meer gebruiken om deuren te openen o.i.d.
Net een maand geleden een RRoD gehad met mn xbox heb ik nu een Green ring of death in fable

Maar pas dus op met deze missie
Charlie was doodgegaan bij mij, omdat ik die missie coop speelde en te erg liep te kloten met de camera om het goed te doen
pi_62714840
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Charlie was doodgegaan bij mij, omdat ik die missie coop speelde en te erg liep te kloten met de camera om het goed te doen

Geluk bij een 'ongeluk' dus haha. Ik kan overnieuw beginnen naja dan maar een totaal ander character om er toch lol in te houden...
pi_62716052
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef ach het volgende:

[..]

Nee, andersom

Zo'n 'baantje' is gewoon op a drukken als een wit bolletje in een groen balkje zit en de rest heb ik ook al gedaan maar dat vind ik gewoon niet zo boeiend. Eet 6 taarten en je bent corrupt, drink 10 bier achter elkaar en je bent meteen een vet varken waarna je 30x selderij kan gaan zoeken om weer dun te worden Lekker goed uitgewerkt.
Je hebt gelijk! Ze hadden een fitnesscentrum in de game moeten stoppen.
pi_62716965
val je nou wel of niet af van vechten?

of alleen maar van gezond eten??

ik had expres mijn character veel taarten gegeven.
In de ban van de mods.
pi_62717110
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef rihago het volgende:
val je nou wel of niet af van vechten?

of alleen maar van gezond eten??

ik had expres mijn character veel taarten gegeven.
Volgens mij alleen van het eten van cellery. (-5.0 fat)

Tijdens het vechten zie ik nooit +5 Thin boven mijn character verschijnen. Misschien met een augment? Zou wel grappig zijn
pi_62717255
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef ach het volgende:
Ik wil hem wel van je overkopen. Dus niet doormidden breken he!
PM me met je prijs.
Xbox Live: koenpijl
pi_62717304
mensen mensen mensen weet nou niemand de specs van de Rising Sun Cleaver? :(

GEVONDEN
SPOILER
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:52:06 #281
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62717444
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:45 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

PM me met je prijs.
ik bied hoger PM mij!
Op elke fokker past een bril.
pi_62717850
The Romantic achievement
SPOILER
pi_62718086
Ik hoorde vandaag dat je ergens nog een orgie kunt houden? Absurd maar grappig.
pi_62718475
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:52 schreef Catch_me het volgende:

[..]

ik bied hoger PM mij!
Je weetn og niet eens wat ik bied
Xbox Live: koenpijl
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:01:56 #285
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_62719561
Van het weekend echt veel fable 2 gespeeld, ik ben bijna volledig pure evil, en zowat iedereen rent weg van mij, ik heb al een massacre in oakfield gedaan voor de temple of shadows, en na die 10 jaar in de spire ziet het er niet allemaal zo vreedzaam meer uit daar
pi_62720693
Heb net de LE gekocht bij de Free Record Shop ( ! ) .
Normale versie hadden ze niet meer. Zometeen maar ff in mijn xbox gooien
pi_62720787
Voor hoeveel, ¤80,-?
pi_62721366
tvp (geniaal spel trouwens)
Don't think, be sure!
pi_62724526
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van het weekend echt veel fable 2 gespeeld, ik ben bijna volledig pure evil, en zowat iedereen rent weg van mij, ik heb al een massacre in oakfield gedaan voor de temple of shadows, en na die 10 jaar in de spire ziet het er niet allemaal zo vreedzaam meer uit daar
Ben nog niet zo ver, maar mag nu wel naar de spire. Eerst nog even wat andere sidequests doen. Zit juist aan de andere kant van het spectrum. Maar is soms wel lastig om de 'evil' side-quests niet te doen.
SPOILER
pi_62724676
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef emokid het volgende:
Voor hoeveel, ¤80,-?
65
Was te lui om me naar de mediamarkt te verplaatsen
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:49:04 #291
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_62724702
vooral de redenen voor de assassinations die je soms krijgt, mensen laten anderen vermoorden omdat ze uit hun bek stinken, of gewoon omdat ze vrolijk zijn
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:49:33 #292
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_62726838
Ik kan niet neuken . Mijn vrouw wil seks, ik ook, ik laat haar me volgen naar een bed. En bij het bed kan ik alleen sleep selecteren?
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:09:37 #293
23325 percy
the percy
pi_62727503
moet je het boek kopen, come wither dear oid, dan nog een keer vragen en dan gaan slapen
billie?
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:36:22 #294
171357 Rikketik
pi_62728457
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef emokid het volgende:
Voor hoeveel, ¤80,-?
Bij de MM was-ie 70 euro.
pi_62729098
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:45 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

PM me met je prijs.
Ik gaat hem al ruilen voor mijn The Darkness die iemand nog he
pi_62739241
What the fuck, gender changing potion
pi_62740582
Jeuj, ben klaar (met het hoofdverhaal)
SPOILER
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:40:19 #298
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62740698
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 07:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jeuj, ben klaar (met het hoofdverhaal)
SPOILER
Heb ook het geld gekozen, maar daar word je niet echt gelukkig van... Had overigens al een groot deel uitgegeven voordat ik er achter kwam dat je Castle Fairfax voor 1 miljoen kon kopen

Ben gisteren opnieuw begonnen... speelt zich nu wel wat "lekkerder" (nu ik weet waar de meeste plaatsen liggen en welke missies ik wel en niet moet doen voor het beste effect) dan de eerste keer moet ik zeggen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:43:30 #299
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62740731
Kan iemand trouwens bevestigen dat als je je huizen verhuurt en de Xbox uitzet, je alsnog "de huur" ontvangt als je het spel de volgende keer weer start? Had hier ergens iets over gelezen maar nog niet uitgeprobeerd.
pi_62740970
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 07:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat als je je huizen verhuurt en de Xbox uitzet, je alsnog "de huur" ontvangt als je het spel de volgende keer weer start? Had hier ergens iets over gelezen maar nog niet uitgeprobeerd.
Ja dat kan ik bevestigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')