abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62680620
Waar ben je begonnen, met wat voor prijzen? Ik kon wel een of andere koets kopen en verhuren voor 900 gold maar vond dat een te kleine investering.
pi_62680641
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef emokid het volgende:
Waar ben je begonnen, met wat voor prijzen? Ik kon wel een of andere koets kopen en verhuren voor 900 gold maar vond dat een te kleine investering.
Erm Oaknogwat? Gewoon drie kwartier levenloos blacksmith gespeeld, met dat geld bijna alle huizen gekocht in Oaknogwat en huur vangen. Gaat best hard, met het geld wat morgen binnen is ga ik maar is neuzen in wat grotere steden
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:46:06 #228
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62681053
Er is zelfs een achievement voor het zwart verven van je kleding.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_62681101
Er vliegen allemaal vliegen ofzo om mij heen hoe krijg ik die weg?
pi_62681684
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:55 schreef emokid het volgende:
Ik heb hem hier in mijn handen, ik ga niet op fucking Gamehubs wachten. Als ze hem nog steeds niet verstuurd hebben, en ik toch echt een ordernummer heb gekregen en ook niet betaald heb; zal die ook wel niet komen.
Ze hadden problemen met de douane vermelden ze op de site, voor degene die met UPS levering besteld hadden gaan ze nu met de gewone post sturen... kan nog wel een week of wat duren dus...
Dit vond ik ook veel te lang en heb zelf vrijdag een ltd edition kunnen scoren in de winkel

Vrijdagochtend had ik GH een mail gestuurd of ik de order kon wijzigen in een andere game omdat de levering zo vertraagt is.
NOOIT een berichtje op terug gehad

Gamehubs is lekker goedkoop maar het personeel ook, domweg pakketjes sturen zonder service.

dit was mijn eerste en laatste bestelling daar, dat weet ik wel
pi_62683038
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 01:55 schreef Rikketik het volgende:
Droog spel. Zit zo'n vent langs de kant, bij een gecrashte koets; ik dacht echt dat hij zo'n bandit was. Hij riep nog wel dat het niet leek wat het was, maar ik sloeg hem toch maar dood met mijn hammer. Toen ik nog een klap na gaf kreeg ik bonuspunten voor evil.
Oh was dat geen bandiet ik heb hem ook vermoord .

Ik heb de game sinds gister en vind het tot nu toe geweldig. De setting en de sfeer zijn sprookjesachtig . Enige minpunt vind ik het feit dat je karakter niet kan praten. Het komt op deze manier een beetje over alsof het een debiel is.
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:47:29 #232
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62683160
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh was dat geen bandiet ik heb hem ook vermoord .

Ik heb de game sinds gister en vind het tot nu toe geweldig. De setting en de sfeer zijn sprookjesachtig . Enige minpunt vind ik het feit dat je karakter niet kan praten. Het komt op deze manier een beetje over alsof het een debiel is.
ergens vind ik het niet praten van je character ook wel weer mooi. dan krijg je niet van die uitspraken die totaal niet van toepassing zijn
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_62683672
Iemand al veranderingen in de wereld mee gemaakt?

Ik nog niet? hoe kan ik dit beinvloeden?

Gisteren couch co-op gespeeld... wel grappig maar vind het beeld zo irrie...
In de ban van de mods.
pi_62683780
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:47 schreef numero_uno het volgende:

[..]

ergens vind ik het niet praten van je character ook wel weer mooi. dan krijg je niet van die uitspraken die totaal niet van toepassing zijn
Dat is zo maar door het niet praten komt het karakter minder tot leven en daardoor ook het verhaal. Verbeterpunt voor Fable 3 .
pi_62683951
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is zo maar door het niet praten komt het karakter minder tot leven en daardoor ook het verhaal. Verbeterpunt voor Fable 3 .
fable 1 praatte ook niet toch?
In de ban van de mods.
pi_62683974
Alle kraampjes kopen rondom de kloktoren gaat ook rap hoor.
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:33:59 #237
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_62683986
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:16 schreef rihago het volgende:
Iemand al veranderingen in de wereld mee gemaakt?

Ik nog niet? hoe kan ik dit beinvloeden?

Gisteren couch co-op gespeeld... wel grappig maar vind het beeld zo irrie...
Veranderingen komen... uhm.... nouja lees de spoiler maar als je het echt graag wilt weten maar dan verklap ik wel iets van het verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:40:28 #238
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62690263
jullie spelen hem allemaal nu en ik heb hem morgen pas (als het goed is)
pi_62690384
Hoe kan je sex hebben? Heb wel een vrouw en huis maar hoe heb ik sex

Heb Lucien trouwens verslagen, daarna gekozen om me hond terug te laten komen, een quest gespeeld waar ik Lady Grey bij elkaar moest verzamelen, heb ik alles gedaan, wordt goffer een groot gedeelte van alles van me gameplay verwijderd en moet ik weer een groot stuk opnieuw doen. Ben teruggezet naar Raeven
pi_62690422
* Reintji Duwt Fable2 weer in de lade...

Loopt de postbode wel op maandag in Leek-city mien jong?
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ehm, net als in het echt? Beetje in de stemming laten komen, de lolbroek uithangen, kadootje geven, vragen of hij/zij mee wil lopen, slapie doen
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:57:38 #241
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62690823
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

Heb Lucien trouwens verslagen, daarna gekozen om me hond terug te laten komen, een quest gespeeld waar ik Lady Grey bij elkaar moest verzamelen, heb ik alles gedaan, wordt goffer een groot gedeelte van alles van me gameplay verwijderd en moet ik weer een groot stuk opnieuw doen. Ben teruggezet naar Raeven
Ik weet niet hoe het met "random" personen werkt, maar als je getrouwd bent of je hebt het aanbod van een hoer geaccepteerd kun je de "Follow Me" expression gebruiken en dan naar een bed lopen. Als je dan het bed selecteert kun je protected of unprotected sex hebben (afhankelijk of je een condoom hebt, natuurlijk). Staat overigens ook gewoon in het boekje, hoor

Heb gisteren sex gehad met 5 hookers tegelijkertijd in Bloodstone (zowel mannen als vrouwen) op die manier

Heeft me volgens mij ook maar 1 rubbertje gekost (en 50 gold :p)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:57:39 #242
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62690824
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:45 schreef Reintji het volgende:
* Reintji Duwt Fable2 weer in de lade...

Loopt de postbode wel op maandag in Leek-city mien jong?
[..]

Ehm, net als in het echt? Beetje in de stemming laten komen, de lolbroek uithangen, kadootje geven, vragen of hij/zij mee wil lopen, slapie doen
UPS hé, UPS durft niet in Leek-city te komen in het weekend omdat de echte bazen de straten regeren
pi_62691659
kvind ut wel een tof spel alleen je kan niet eens dood gaan en je hebt geen mana in theorie is het misschien wel veel chiller alleen in praktijk veel minder realistisch
Wel leuk aan de andere kant
Wat ik echt treurig vindt is dat er geen echte 'Heroes Guild' is die er vroeger wel was met zo'n bar en zo'n trainingsplaats met dummy's en al die andere heroes.
Wat ik ook afschuwelijk vindt is die piratenpakjes die je aanhebt en de vechtstijl met zwaarden het lijkt daardoor extreem veel op Pirates Of The Carribean.

Over het algemeen vindt ik het weer een top spel!
Het geeft me toch een gevoel van dat de game-wereld nog draait
Eindelijk weer een goede game!
Heil aan Lionhead Studios
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:22:37 #244
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62691771
Kan je ook SOA's en AIDS oplopen?
pi_62691967
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef numero_uno het volgende:
Ja als dat kon gek dan kon ik mezelf helemaal ontplooien in het spel wat ik in realiteit ook doe
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:31:19 #246
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62692067
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:28 schreef Stoney_Boney het volgende:

[..]

Ja als dat kon gek dan kon ik mezelf helemaal ontplooien in het spel wat ik in realiteit ook doe
Jij hebt Hepatitis A t/m Z?
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:31:27 #247
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62692072
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef numero_uno het volgende:
Wel SOA's (STD's) maar ik weet niet precies wat voor effect dit op je menneke heeft...

Oh, schijnbaar kan je als vrouwelijke Hero ook zwanger worden... heeft iemand daar ervaring mee?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:31:33 #248
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_62692074
Ja je kunt SOA's krijgen!
Sex hebben met mn wijffie vond ik ook irritant, toen gaf ik maar wat geld uit aan de expression die het gewoon direct aan ze vraagt, sindsdien gaat alles goed

Zo leuk om eerst met mn vrouw naar bed te gaan, dan haar me te laten volgen, een willekeurig iemand op straat aanspreken en mee flirten, en daar vervolgens mee naar bed gaan terwijl mn vrouw me nog steeds volgt! heerlijk die ruzies daarna!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:15:17 #249
23325 percy
the percy
pi_62693411
dat soort dingen maken dit spel ook gewoon prachtig
billie?
pi_62695238
Hoe kun je Bartender worden? Ik heb nu twee banen, als Blacksmith(zeer irritant) en Woodcutter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')