Je hebt gelijk! Ze hadden een fitnesscentrum in de game moeten stoppen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef ach het volgende:
[..]
Nee, andersom
Zo'n 'baantje' is gewoon op a drukken als een wit bolletje in een groen balkje zit en de rest heb ik ook al gedaan maar dat vind ik gewoon niet zo boeiend. Eet 6 taarten en je bent corrupt, drink 10 bier achter elkaar en je bent meteen een vet varken waarna je 30x selderij kan gaan zoeken om weer dun te wordenLekker goed uitgewerkt.
Volgens mij alleen van het eten van cellery. (-5.0 fat)quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef rihago het volgende:
val je nou wel of niet af van vechten?
of alleen maar van gezond eten??
ik had expres mijn character veel taarten gegeven.
Ik wil hem wel van je overkopen. Dus niet doormidden breken he!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef ach het volgende:
Ik ben hem alweer zat die wereld trekt me niet echt. Gister gold en xp truukje gedaan waardoor ik nu miljonair ben met gemaxte abilities zodat ik ff door het spel kan rauzenWaar haal ik betere wapens? Ik heb nu dat ding van de zon tempel maar die vind ik nog niet zo sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bied hogerquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overkopen. Dus niet doormidden breken he!
PM me met je prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van het weekend echt veel fable 2 gespeeld, ik ben bijna volledig pure evil, en zowat iedereen rent weg van mij, ik heb al een massacre in oakfield gedaan voor de temple of shadows, en na die 10 jaar in de spire ziet het er niet allemaal zo vreedzaam meer uit daar
Bij de MM was-ie 70 euro.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef emokid het volgende:
Voor hoeveel, ¤80,-?
Ik gaat hem al ruilen voor mijn The Darkness die iemand nog hequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overkopen. Dus niet doormidden breken he!
PM me met je prijs.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jeuj, ben klaar(met het hoofdverhaal)
Heb ook het geld gekozen, maar daar word je niet echt gelukkig van... Had overigens al een groot deel uitgegeven voordat ik er achter kwam dat je Castle Fairfax voor 1 miljoen kon kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gisteren opnieuw begonnen... speelt zich nu wel wat "lekkerder" (nu ik weet waar de meeste plaatsen liggen en welke missies ik wel en niet moet doen voor het beste effect) dan de eerste keer moet ik zeggen.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ja dat kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat als je je huizen verhuurt en de Xbox uitzet, je alsnog "de huur" ontvangt als je het spel de volgende keer weer start? Had hier ergens iets over gelezen maar nog niet uitgeprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |