In die tijd werden inderdaad de meest debiele verzamelaars uitgebracht. Yabbadabbadance was wel de meest hilarische. Maar goed, Eurodance was natuurlijk geweldig met artiesten als:quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken wat ik tegen kom op de yabba dabba dance cassettes
Je hebt net de allergrootste bagger uit de 90's eurodance geselecteerdquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:02 schreef dennisw het volgende:
Nog steeds heerlijke deuntjes met artiesten zoals ATB, Gigi D´Agostino, Alice Deejay etc.
pimp hier met meer van zulke nummers
Laat zien hoe het wel moet danquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je hebt net de allergrootste bagger uit de 90's eurodance geselecteerd
De versie van Brooklyn Bounce is slecht. Héél erg slecht.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:00 schreef dennisw het volgende:
Club Bizarre erg vet! Kende het origineel niet van U96, wel van Brooklyn Bounce.
hahaha, om de een of andere reden was ik al bang dat je dat ging zeggen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De versie van Brooklyn Bounce is slecht. Héél erg slecht.
Heeft Bailando in 1999 niet opnieuw in de hitlijsten gestaan? Ik vind het wel een ultiem zomernummer trouwens.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:37 schreef dennisw het volgende:
gemaakt door onze zuiderburen
en snap - rhytm is a dancer is ook een goede![]()
Nee, dat maakt echt niet uit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:10 schreef dennisw het volgende:
[..]
hahaha, om de een of andere reden was ik al bang dat je dat ging zeggen.Het ligt er eigenlijk ook aan welke versie je bedoelt. (radio-edit, original mix oid.)
id versie van Loona denk ik. Maar het origineel was dus van het Belgische Paradisio, uit 1996. Was toen een Europese zomerhit, maar stond wel id schaduw van de Macarena.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft Bailando in 1999 niet opnieuw in de hitlijsten gestaan? Ik vind het wel een ultiem zomernummer trouwens.
wash your mouth !quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
Rommel ten top
Beschamend als je het zo terugziet
Dat meen je nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:08 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wash your mouth !
Jump for joy, hulde !
meen ik wel. Waarom post je in een eurodance topic als je het brol vindt ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Vond ik ook zo verschrikkelijk![]()
Maar ze zijn wel multimiljonair ermee geworden.
Nog meer rommel
LOL. Inderdaad zeg, wat een bagger. Vooral de onderste en die zanger kan zo naar een instelling voor geestelijk uitgedaagden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
Rommel ten top
Beschamend als je het zo terugziet
Understatement-alarm:quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:21 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
...
Genoeg rommel om een hele avond mee te vullen. Later liep het een beetje uit de hand met bijvoorbeeld Rednex, Captain Jack, Aqua, Toy-Box en de Vengaboys.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Kesum het volgende:
En nog steeds leuke plaatjes al is het volgens mij nieteens echt eurodance
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Kesum het volgende:
quote:
Dan weet ik ook nog een paar:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Kesum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |