id versie van Loona denk ik. Maar het origineel was dus van het Belgische Paradisio, uit 1996. Was toen een Europese zomerhit, maar stond wel id schaduw van de Macarena.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft Bailando in 1999 niet opnieuw in de hitlijsten gestaan? Ik vind het wel een ultiem zomernummer trouwens.
wash your mouth !quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
Rommel ten top
Beschamend als je het zo terugziet
Dat meen je nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:08 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wash your mouth !
Jump for joy, hulde !
meen ik wel. Waarom post je in een eurodance topic als je het brol vindt ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Vond ik ook zo verschrikkelijk![]()
Maar ze zijn wel multimiljonair ermee geworden.
Nog meer rommel
LOL. Inderdaad zeg, wat een bagger. Vooral de onderste en die zanger kan zo naar een instelling voor geestelijk uitgedaagden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
Rommel ten top
Beschamend als je het zo terugziet
Understatement-alarm:quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:21 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
...
Genoeg rommel om een hele avond mee te vullen. Later liep het een beetje uit de hand met bijvoorbeeld Rednex, Captain Jack, Aqua, Toy-Box en de Vengaboys.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Kesum het volgende:
En nog steeds leuke plaatjes al is het volgens mij nieteens echt eurodance
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Kesum het volgende:
quote:
Dan weet ik ook nog een paar:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Kesum het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |