In die tijd werden inderdaad de meest debiele verzamelaars uitgebracht. Yabbadabbadance was wel de meest hilarische. Maar goed, Eurodance was natuurlijk geweldig met artiesten als:quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken wat ik tegen kom op de yabba dabba dance cassettes
Je hebt net de allergrootste bagger uit de 90's eurodance geselecteerdquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:02 schreef dennisw het volgende:
Nog steeds heerlijke deuntjes met artiesten zoals ATB, Gigi D´Agostino, Alice Deejay etc.
pimp hier met meer van zulke nummers
Laat zien hoe het wel moet danquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je hebt net de allergrootste bagger uit de 90's eurodance geselecteerd
De versie van Brooklyn Bounce is slecht. Héél erg slecht.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:00 schreef dennisw het volgende:
Club Bizarre erg vet! Kende het origineel niet van U96, wel van Brooklyn Bounce.
hahaha, om de een of andere reden was ik al bang dat je dat ging zeggen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De versie van Brooklyn Bounce is slecht. Héél erg slecht.
Heeft Bailando in 1999 niet opnieuw in de hitlijsten gestaan? Ik vind het wel een ultiem zomernummer trouwens.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:37 schreef dennisw het volgende:
gemaakt door onze zuiderburen
en snap - rhytm is a dancer is ook een goede![]()
Nee, dat maakt echt niet uit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:10 schreef dennisw het volgende:
[..]
hahaha, om de een of andere reden was ik al bang dat je dat ging zeggen.Het ligt er eigenlijk ook aan welke versie je bedoelt. (radio-edit, original mix oid.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |