Nou, wat meldt CNN dan zoal over McCain dat volgens jou niet waar is?quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat zeker!
Jij gelooft toch ook alles wat de zender (CNN) van de Democraten je meldt
CNN is zeker wel objectief?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Jij gelooft in die bullshit van FOX news notabene?
CNN iig ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
waarmee je expliciet aangeeft dat FOX het iig niet is
Fox heeft niet voor niets de slogan "Fair and Balanced" en dus geeft niemand aan dat Fox partijdig is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
waarmee je expliciet aangeeft dat FOX het iig niet is
Als jij dan even tegen hem toegeeft dat CNN de zender is voor Democrats....quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:44 schreef Re het volgende:
fair and balanced.... slaap lekker verder
Hoef je je echt niet voor te schamen om dat gewoon toe te geven hooris echt niet moeilijk om gewoon toe te geven dat FOX news de zender van Conservatief Amerka is. Daar hoe
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Fox heeft niet voor niets de slogan "Fair and Balanced" en dus geeft niemand aan dat Fox partijdig is.
Inderdaad!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij dan even tegen hem toegeeft dat CNN de zender is voor Democrats....
Prima ... CNN is democratischquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij dan even tegen hem toegeeft dat CNN de zender is voor Democrats....
Bush?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we er weer, Kunnen we het nu weer over die terrorist hebben!
Vooral die laatste vind ik erg gekleurd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Re het volgende:
en
CBS?
NBC?
ABC?
PBS?
HBO?
CW?
The weather Channel?
joh ga huilenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we er weer, Kunnen we het nu weer over die terrorist hebben!
Is de inhoud. Kijk maar naar de topictitel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:51 schreef Re het volgende:
[..]
joh ga huilen
of ga het eens over inhoud hebben
Is het nou leuk, in je eigen wereldje leven waar je alleen maar Fox news kijkt voor je nieuws en verder geen enkele context zoekt bij hetgeen je daar hoort?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is de inhoud. Kijk maar naar de topictitel.
Waar zeg ik dat ik alleen FOX News kijk?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Is het nou leuk, in je eigen wereldje leven waar je alleen maar Fox news kijkt voor je nieuws en verder geen enkele context zoekt bij hetgeen je daar hoort?
Mensen die hun eigen landgenoten willen neerzetten als terroristen.... nee dat is inhoudelijk, ga lekker bruggen bouwen naar nergens ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is de inhoud. Kijk maar naar de topictitel.
Als je die bullshit over Obama en Ayers gelooft ga ik er vanuit dat je alleen maar Fox news kijkt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik alleen FOX News kijk?
Waarom zou je een landgenoot niet als terrorist neer kunnen zetten of kan dat alleen als iemand een paspoort heeft uitgegeven door een ander land?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef Re het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen landgenoten willen neerzetten als terroristen.... nee dat is inhoudelijk, ga lekker bruggen bouwen naar nergens ofzo
Dat zegt dan meer over jouw kortzichtigheid dan over mijn kijkgedrag. NFI.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je die bullshit over Obama en Ayers gelooft ga ik er vanuit dat je alleen maar Fox news kijkt.
Als er een reden is een landgenoot als terrorist neer te zetten mag dat, wat jij echter doet is hiervan gebruikmaken om Obama zwart te maken via de daden van iemand anders. Dát is het probleem. Je redenatie deugt niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou je een landgenoot niet als terrorist neer kunnen zetten of kan dat alleen als iemand een paspoort heeft uitgegeven door een ander land?
ja, waarom zijn kanariepietjes geel...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou je een landgenoot niet als terrorist neer kunnen zetten of kan dat alleen als iemand een paspoort heeft uitgegeven door een ander land?
Dus hetgeen wat Re zegt klopt helemaal niet. Ik had toch beter verwacht van een moderator eigenlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als er een reden is een landgenoot als terrorist neer te zetten mag dat, wat jij echter doet is hiervan gebruikmaken om Obama zwart te maken via de daden van iemand anders. Dát is het probleem. Je redenatie deugt niet.
Jij had toch je mond vol van inhoudelijk reageren? Geef maar toe dat je er behoorlijk uitgeluld bent.quote:
Ik woon niet eens in Nederlandquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Good old fairness and balance
laforest lijkt me idd een rel kloontje.
Ik heb het toch n iet over wat Re zegt? Ik heb het over wat jij zei en wat jij zei klopte niet. En wat heeft Obama met de Obama-jugend te maken? Heeft hij die persoonlijk opgericht? Nee? Dan maak je weer dezelfde fout als je net maakte met Ayers.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus hetgeen wat Re zegt klopt helemaal niet. Ik had toch beter verwacht van een moderator eigenlijk.![]()
Redenatie deugt wel. Heb je overigens niet de filmpjes gezien van de Obama-jugend?
Daar ging mijn reactie waar jij op reageerde wel over. Le-zen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik heb het toch n iet over wat Re zegt? Ik heb het over wat jij zei en wat jij zei klopte niet. En wat heeft Obama met de Obama-jugend te maken? Heeft hij die persoonlijk opgericht? Nee? Dan maak je weer dezelfde fout als je net maakte met Ayers.
uhmmmm ja hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had toch je mond vol van inhoudelijk reageren? Geef maar toe dat je er behoorlijk uitgeluld bent.
quote:I love this country way too much to see McCain and Palin be the next leaders. They both scare me and so many of my friends , we don't understand how and why McCain choose Palin as his VP candidate? He doesn't care about our country all he cares is about winning! If he is in great health is one thing but he is not and she is going to be the one that will take his place, I just can't imagine what our country will be going through.
Op zulke bullshit kan je gewoon niets zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had toch je mond vol van inhoudelijk reageren? Geef maar toe dat je er behoorlijk uitgeluld bent.
kan ik nog even een antwoord krijgen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Nou, wat meldt CNN dan zoal over McCain dat volgens jou niet waar is?
leuke clock voor countdown Bushquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Nederland![]()
En ik heb een Amerikaanse werkgever
Alsjeblieft zeg, omgekeerd kunnen we dan ook wijzen op de achterlijke types die "terrorist" roepen bij een toespraak van Mccain of "gelezen hebben dat Obama een arabier is". Met dat soort types laat Mccain zich in en Palin prijst zichzelf dat ze een "Joe Sixpack" is. moet je daar wel trots op zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar ging mijn reactie waar jij op reageerde wel over. Le-zen.
Het geeft aan wat voor mensen de achterban van Obama vormen en met wat voor mensen hij zich graag laat associeren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |