Dat wordt juist hun downfall denk ik. De Amerikanen hebben nu kunnen zien wat 8 jaar fear politics met hun land gedaan heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
"Hussein Obama too risky for America".
Dit verhaal is schadelijker voor Obama dan dat die andere verhalen schadelijk voor Palin waren.
Verschil is ook dat de Republikeinen dit tenminste zelf naar buiten brengen en dat de democraten die verhalen over Palin heel sneaky via weblogs e.d. naar buiten brachten.
Never underestimate the power of stupid people in large groups.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat wordt juist hun downfall denk ik. De Amerikanen hebben nu kunnen zien wat 8 jaar fear politics met hun land gedaan heeft.
Wat de fuck. Behandelen de Republikeinen waardige Amerikanen als een stelletje domme mensen? Wat een 'zogenaamd eng kutmuziekje'. Wat een walgelijk, achterlijk, geforceerd-bang-makend bericht zeg. Belachelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
Dit verhaal is schadelijker voor Obama dan dat die andere verhalen schadelijk voor Palin waren.
Verschil is ook dat de Republikeinen dit tenminste zelf naar buiten brengen en dat de democraten die verhalen over Palin heel sneaky via weblogs e.d. naar buiten brachten.
Dit is zooooo leuk om dit te debunken met een videootje.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En tijdens het volkslied was hij ook onamerikaans bezig.
[ afbeelding ]
quote:Modern custom does not require a hand over the heart, said Anne Garside, director of communication for the Maryland Historical Society, home of the original manuscript of the Star-Spangled Banner. “I think the bottom line is that you show respect with your demeanor,” she said. “Whether you put your hand over your heart, hold your hat at shoulder level or waist level, is really in this day and age irrelevant.”
Ik had hem ook in een ander topic gepost.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
Toont dit de ware aard van Palin?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik had hem ook in een ander topic gepost.
Goed filmpje, toont de ware aard van Obama
quote:Rapport: Palin misbruikte macht
Anchorage, 11 okt. De Republikeinse vicepresidentskandidaat Sarah Palin heeft haar gezag als gouverneur van Alaska misbruikt [..]
Onderzoeker Stephen Branchflower stelt in een rapport opgesteld door een bipartide team dat onderzoek deed naar de zaak, dat Palin in overtreding was van regionale wetgeving die verbiedt dat overheidsfunctionarissen hun autoriteit gebruiken voor persoonlijke doeleinden. meer op nrc.nl
http://www.brabantsdagbla(...)oor-boze-menigte.ecequote:McCain verdedigt Obama voor boze menigte
zaterdag 11 oktober 2008 | 11:29
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
LAKEVILLE (ANP) - De Republikeinse presidentskandidaat John McCain is vrijdag uitgejouwd door zijn aanhangers omdat hij zijn tegenstander Barack Obama verdedigde. De menigte die hij in de Amerikaanse stad Minneapolis toesprak was zo agressief, dat McCain zich geroepen voelde om voor Obama op te komen.
,,Hij is een fatsoenlijke man. We zijn het alleen niet eens over een aantal fundamentele zaken'', zei McCain. Een vrouw uit het publiek zei dat ze Obama niet vertrouwde omdat hij een arabier is, een aantijging die op het internet te vinden is. Kort daarvoor zei een man dat hij bang was dat ,,iemand die zich met terroristen inlaat zeggenschap krijgt over de benoeming van rechters va het hooggerechtshof''.
Maar nog steeds niet IN. Dat is een groot verschil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:27 schreef Monidique het volgende:
Kenia heeft wel veel moslims, natuurlijk, en ligt op de een of andere wijze, beetje los genomen, in de periferie van Arabie.
Het toont helemaal niks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik had hem ook in een ander topic gepost.
Goed filmpje, toont de ware aard van Obama
Precies.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:31 schreef Monidique het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het is klassieke, xenofobe onzin.
De mensen die nu McCain en Palin nog volop supporten, dat zijn de oude KLU KLUX CLAN restanten en neger haters, kan me goed voorstellen dat Mc Cain zelf bang wordt van zijn eigen volgelingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:35 schreef Monidique het volgende:
En ik vind het heel eng, hoor. In het verkiezingstopic zei ik al dat het hele 'Obama is een terrorist, maak hem dood!'-gebeuren bij verkiezingsbijeenkomsten McCains campagne doet belanden in fascisme-territorium. Nou ja, sommigen vinden het overdreven, ik niet, maar dat is niet belangrijk. Wat wel belangrijk is, is dat er een enge sfeer wordt gemaakt en opgejut. Op een gegeven moment denkt een of andere whitetrasher dat hij toch wel de steun van zijn omgeving heeft als hij Amerika redt door die rare Arabische terrornegro om te leggen...
Het enge is, ik besef dat ik niet overdrijf als ik het opschrijf.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:50 schreef henkway het volgende:
[..]
De mensen die nu McCain en Palin nog volop supporten, dat zijn de oude KLU KLUX CLAN restanten en neger haters, kan me goed voorstellen dat Mc Cain zelf bang wordt van zijn eigen volgelingen
Laten we een Nederlands persoon gelijkstellen aan Obama supporters. En dan nog, ze roepen tenminste niet dat Mccain een nazi is en gaan Obama uitjouwen als hij zegt dat Mccain een degelijke man is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
De helft van de VS was inderdaad lid van de KKKDit toont maar weer het "niveau" aan van de aanhangers van Obama.
Inderdaad.quote:
Ja ik geloof dat zeker!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Jij gelooft in die bullshit van FOX news notabene?
Palin ook, nog veel erger zelfs. *mompelt iets over seperatisten en een witch-hunter*.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
O'Bama de Grote Ier is en blijft een terroristen vriendje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |