Geen idee, zal wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef Fliepke het volgende:
Leaked gameplay, dat spel is toch te warezen, dus gelekt?
Yep, sinds 1 oktober al.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef Fliepke het volgende:
Leaked gameplay, dat spel is toch te warezen, dus gelekt?
Yup allemaal dingen die GTA 4 niet (meer) had en dat maakt die titel voor mij in ieder geval een stuk zwakker.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel.
Overigens is voor mij alleen het feit dat er vliegtuigen aanwezig zijn al reden genoeg om het spel te halen
En dat je winkels kan kopen en daarmee geld kan verdienen is ook erg tof.
Als je nou even 10 seconden aan google spendeert weet je gelijk het antwoord. Als je in het buitenland besteld (zoals ik) dan had je kans dat hij nu onderweg was, in NL komt hij a.s. donderdag uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:24 schreef ToetNL het volgende:
Weet iemand of ie al ergens te koop is?
Oeps, vrijdag bedoel je, googlen mn vriendquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je nou even 10 seconden aan google spendeert weet je gelijk het antwoord. Als je in het buitenland besteld (zoals ik) dan had je kans dat hij nu onderweg was, in NL komt hij a.s. donderdag uit.
Mijn god wat kan deze gast slecht rijdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:44 schreef Sackboy het volgende:
Eerste 50 minuten van de Xbox 360 versie in HD:
Deel 1
Deel 2
Ik weet het goed gemaakt, ik ga ze allebei spelen op de PC en dan ga ik oordelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:20 schreef Snever het volgende:
Ik zou gta4 overslaan. Hier kan je veel meer plezier mee beleven
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt, ik ga ze allebei spelen op de PC en dan ga ik oordelen
"Schijnt?" Heb je geen Bart Smit in de buurt zitten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Schijnt al te koop te zijn bij Bart Smit.
Zag het xboxworld forum, maar ik ga natuurlijk voor de LE bij de FRS. Dan maar langer wachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:13 schreef Resco het volgende:
[..]
"Schijnt?" Heb je geen Bart Smit in de buurt zitten?
Ik vind de physics dik in orde, zeker als je iemand met een shotgun van de zijkant uit een auto kan knallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Zijn de physics beter dan deel 1? Toen ik dat na GTA IV weer eens speelde vond ik de auto-crashes en dergelijke zo diep triest in Saint's Row...
In november pas ja, of later...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:27 schreef DaFrenk het volgende:
Even kijken of m'n PC het aan kan, dan ga ik hem wel checken.
Bij mij is het nog niet gelukt. Er staat wel de optie 'LAN' maar dit lukt niet met 2 controllers op 1 PS3. Misschien is die optie voor als je 2 ps3's aan elkaar koppelt? Iemand?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef -Menn0- het volgende:
Is het trouwens alleen online co-op? Zou wel gaaf zijn om met mn broertje het verhaal te kunnen spelen
Zo dan heb je ze mooi te pakkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]dan moet 2 het ook hebben anders krijgt het een lage score van mij!
Nou echt wel hoor! Weet maar coño!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef zlatan-online het volgende:
[..]
Zo dan heb je ze mooi te pakken
Nee hoor , ik ga wel een beetje lopen rukken of zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zuigt... Pest ik je als ik zeg dat ik om 7.00 weer achter de 360 duik met Saints Row 2?
Nee hij komt eind oktober voor de pc.quote:
Pre-orderen? Voor PC neem ik aan want voor de consoles is hij al uitquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:08 schreef RickoKun het volgende:ik ben zo benauwd dat ik SR2 ga pre-orderen en dat ik het dan een paupergame vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:55 schreef Devrim_ het volgende:
THQ
Hopelijk lekt de game voor de PC snel uit
Enjoy!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef DSS24 het volgende:
Naakt op een minibike, en dan op je bek gaan![]()
Zie je niet zo snel in het echt
Alleen Co-op online of system link.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:02 schreef RickoKun het volgende:
hey maar negers, zit die co-op er ook al in? hoe is de multiplayer ofzo dangz?
Hoe kan het dan dat je hem al zo snel verwacht? ik heb hem bij gamehubs ge-preordert, en ik moet nog wel even wachten. Het duurt altijd 7 tot 14 werkdagen. de 16e is hij bij mij verzonden.quote:
Nouja, ik verwacht hem gewoon op woensdag aangezien ik het + UPS delivery heb gedaan, waardoor het dus eigenlijk maar 2 tot 3 werkdagen zou moeten duren voordat het hier komt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Glennz het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je hem al zo snel verwacht? ik heb hem bij gamehubs ge-preordert, en ik moet nog wel even wachten. Het duurt altijd 7 tot 14 werkdagen. de 16e is hij bij mij verzonden.
Oh zo, ok. Ik wist niet dat je UPS gedaan had.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja, ik verwacht hem gewoon op woensdag aangezien ik het + UPS delivery heb gedaan, waardoor het dus eigenlijk maar 2 tot 3 werkdagen zou moeten duren voordat het hier komt.
7 euro.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:28 schreef Glennz het volgende:
[..]
Oh zo, ok. Ik wist niet dat je UPS gedaan had.
Is dat wel veilig enzo? hoeveel geld kost dat eigenlijk meer?
Ok, goed dat ik dat nu weetquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
7 euro.
Veilig hoor, is donderdag verzonden en krijg hem morgen binnen, want ze doen niet aan verzenden in het weekend, anders had ik hem gister al.
Ook alle side quests ed. al gedaan enzo?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zoooo.. moet alleen de brotherhood vernietigen en waarschijnlijk ultor. Dan heb ik de storymode uitgespeeld.Morgen ff online checken wat multiplayer heeft te bieden.
No way. Die doe ik overigens wel af en toe maar het gaat vervelen om ze ineens allemaal te gaan doen en voor de 100% te gaan. Dat doe ik wel op het eind.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook alle side quests ed. al gedaan enzo?
Balschotquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:45 schreef DSS24 het volgende:
Hoe krijg je het spel nou op Engels? NL taal is echt te gay voor woorden!
Word ik overgereden, staat er groot in beeld: NEERGESCHOTEN
Iemand interesse?quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u de game 'Saints Row 2' bij ons besteld met bestelnummer
Bij het bestellen van deze game bent u verzekerd van een code waarmee u
een persoonlijke inlay kunt ontwerpen. Bijgaand vind u de code welke u
op de volgende website kunt invullen.
http://www.mysaintsrow.com/nl/age_gate.php
Uw code is Q5A0-G2M2-L3B7.
Wij wensen u veel plezier toe met het spelen van Saints Row 2 en het
ontwerpen van uw inlay.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice.
Ja. Zal ff kijken of ik iets te ruil voor je heb.quote:
Heb je em al binnen?quote:
HAHHA, had je maar moeten inportenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:45 schreef DSS24 het volgende:
Hoe krijg je het spel nou op Engels? NL taal is echt te gay voor woorden!
Word ik overgereden, staat er groot in beeld: NEERGESCHOTEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |