Nope, 100 % een Wuytens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Achenteh of Reis met z'n bananenballen.was.
super slecht verdedigd die laatste goal, je ziet het al van ver aankomen....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Schoten totaal
25 - 5
Schoten op doel
13 - 4
Eindstand
2-2
Ik zoek al een tijdje een woning in nijmegen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Bwhahah wat een kneuzenkermis daar in Arnhem.![]()
Zo Vitesse steelt een punt van Willem II, dat wel twee keer zo goed schieten kanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Schoten totaal
25 - 5
Schoten op doel
13 - 4
Eindstand
2-2
Ik zou er nog niet uitgestrooid willen wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje een woning in nijmegen...
Heeft ze een Servische vriendin dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Babs kan Servisch liplezen en heeft oordoppen in
Half 5 spelen wij pas, wie heeft dat ooit bedacht?quote:
Hij kan in de toekomst kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:50 schreef denthemen het volgende:
Ze hebben even balbezit, die commentator: "Psv begint goed aan de 2e helft"
Dat was best viesquote:
Waarschijnlijk gebroken, maar hij speelt gewoon door.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Meeuwis z'n vinger stond er krom aan.
ruilen met jenner?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doedelzak schiet ook alles 10 meter mis
Vel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:02 schreef Dos37 het volgende:
Heracles is goed vel bezig
Lopen ook alleen maar achteruit, dat is vragen om problemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef Dos37 het volgende:
De Graafschap is niet aan zijn beste periode bezig
Look, Nijland komt erinquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lopen ook alleen maar achteruit, dat is vragen om problemen natuurlijk.
Probeer gewoon te voetballen, als je alleen maar achteruit loopt weet je zeker dat je verliest.
Ja, nu gaan ze wat vooruit voetballen, als ze 3-0 achter staan![]()
De man van 4 miljoenquote:
Overtoomquote:
ok dan blijf ik nog even kijkenquote:
Ik denk dat hij de herfstvakantie niet eens haalt en maandag naar buiten geknikkerd wordt. Of dat terecht is laat ik in het midden, feit is dat 1 punt uit NAC-thuis en Sparta en Heracles-uit veel te weinig is. Bovendien weten we allemaal dat hij toch ontslagen gaat worden, doe het dan maar meteen.quote:
Is dit nu dan een subtopper?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:54 schreef venomsnake het volgende:
FC GRONINGEN: Luciano,De Roover,Sankoh,
Stenman,Granqvist,v.d.Laak,Ajilore,
Lovre,Levvchenko,Berg,Andersson
ADO DEN HAAG: Zwinkels,Ammi,Horváth,
Kum,Bosschaart,Resodihardjo,Rankovic,
Immers,Knopper,Caracciolo,Soltani
Denk niet dat het afgelast zal worden, alleen veel regen en wind dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe het weer in Heerenveen is? Hoe groot is de kans dat ze het gaan aflassen?
hard reset al geprobeerd?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:05 schreef shroomer het volgende:
Godverdomme ik heb alle kanalen goed ontvangst behalve de eredivisie kanalen daar is de signaalsterkte 8% wat zich uit in schokkend beeld. (niet naar te kijken)
Iemand een tip?
Regen = nat. Nat = nat veld. Nat veld = natte voeten. Natte voeten = Niks voor dure voetballers..quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Denk niet dat het afgelast zal worden, alleen veel regen en wind dus.
Het zijn idd geen leuke omstandigheden maar als ze voor een beetje regen al een wedstrijd gaan aflassen dan kunnen we beter niet gaan voetballen in de herfstquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Regen = nat. Nat = nat veld. Nat veld = natte voeten. Natte voeten = Niks voor dure voetballers..
Ik betwijfel het
Zweden zijn net Nederlandersquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:27 schreef sjimz het volgende:
1 Nederlander bij FC Groningen!
Koen vd Laak ole ole!
Toffe aanvoerdersband trouwens, die van Groningen.
euh nee ...quote:
http://davinciserver.nl/eredivisie/eredivisie.htmlquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
pagavoetbal doet het niet?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:37 schreef RayMania het volgende:
Hup ADO. De concurrentie moet even verliezen.
Lijkt alsof 'ie op beide schouders leunt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:41 schreef sjimz het volgende:
Ik zie het nu nog een keer in de herhaling en het was echt een overtreding van Andersson
Lijkt niet, dat deed ie echt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lijkt alsof 'ie op beide schouders leunt.
Ok, dan heb ik het goed gezien. Matig van de scheids.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lijkt niet, dat deed ie echt.
Met beide handen leunen op de schouders van zijn directe tegenstander om de bal te kunnen koppen.
Hij zette zich als ware af.
Sorry, ik moet hem maken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd.
Ik herinner me nog dat mensen uitspraken deden over wanneer hij in Oranje zou komen
Heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, ik moet hem maken.
Ik herinner me nog mensen die in Sno voor de toekomst een potentieel international zagen.
Haags kwartiertje komt er nog aan, of bestaat die niet in uitwedstrijdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:03 schreef StarGazer het volgende:
Wordt een makkelijk middagje zo voor Groningen.
Wat is dit nou? Sno is gewoon een held.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?![]()
Ik zei alleen toch dat het een goede aankoop was.
En daar ben ik al voor gestraft.
Ja dat sowieso!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Sno is gewoon een held.
Ik doelde niet op jou persoonlijk, maar meer op de Ajax-topics bezoekers in het algemeen. Ik meen me wel van een aantal mensen zo'n uitspraak te herinneren, of jij dat ook gezegd heb weet ik zo 1,2,3 niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?![]()
Ik zei alleen toch dat het een goede aankoop was.
En daar ben ik al voor gestraft.
Hij is niet de eerste potentiële topper die zijn carrière heeft verneukt in de defensie van Feyenoord...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd.
Ik herinner me nog dat mensen uitspraken deden over wanneer hij in Oranje zou komen
Sno is gewoon wereldkampioen voetballen in slow-motion, vergeet dat niet!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Sno is gewoon een held.
Op basis waarvan was Bosschaart een potentiële topper? Het was een jonge, hard werkende middenvelder die bij Utrecht perfect op zijn plek was. Maar kwaliteiten voor een topspeler heb ik in hem nooit herkend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is niet de eerste potentiële topper die zijn carrière heeft verneukt in de defensie van Feyenoord...
Ik was volgens mij de enige positieve in het Ajax topic over Sno dus dan zou of die uitspraak door mij gezegd moeten zijn of je kletst maar wat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou persoonlijk, maar meer op de Ajax-topics bezoekers in het algemeen. Ik meen me wel van een aantal mensen zo'n uitspraak te herinneren, of jij dat ook gezegd heb weet ik zo 1,2,3 niet.
Nouja, hij had linksback kunnen worden van Oranje, gezien het beschikbare materiaal. Een hardwerkende speler zonder bovengemiddelde techniek kan een prima speler worden hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op basis waarvan was Bosschaart een potentiële topper? Het was een jonge, hard werkende middenvelder die bij Utrecht perfect op zijn plek was. Maar kwaliteiten voor een topspeler heb ik in hem nooit herkend.
Ik ga even kijken, ik klets niet zo maar wat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de enige positieve in het Ajax topic over Sno dus dan zou of die uitspraak door mij gezegd moeten zijn of je kletst maar wat.
Als ze dit vol blijven houden wel..quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En door interlands kunnen jullie je straks zeker zo'n 2 weken koploper noemen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is een toekomstig international, geen type-Robbie Wielaert.
Ah, dat is M0NTANA. Die staat toch niet bekend om zijn voetbalverstand.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef Blawh het volgende:
Op de eerste pagina met het het topic met TT 'Let it Sno!' direct al deze reactie van een Ajaxsupporter
[..]
Gelukkig was ik het in ieder geval nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef Blawh het volgende:
Op de eerste pagina met het het topic met TT 'Let it Sno!' direct al deze reactie van een Ajaxsupporter
[..]
Wat een kenner.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:33 schreef Blawh het volgende:
lage handelingssnelheid
Interlandsquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En door interlands kunnen jullie je straks zeker zo'n 2 weken koploper noemen
-niet doen-quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:28 schreef venomsnake het volgende:
Perez gepasseerd tegen Utrecht vanmiddag.
Kan lekker 2 weken onrustig doorsudderen als er geen competitiewedstrijden gespeeld worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:28 schreef venomsnake het volgende:
Perez gepasseerd tegen Utrecht vanmiddag.
Ach kan je in het weekend eens de dingen doen die je anders laat schieten omdat 'er voetbal is'quote:
Voetbal is meestal begin van de avond, eind van de avond ben ik altijd pleite, dus moet toch wat te doen hebben, en interlandvoetbal is verschrikkelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ach kan je in het weekend eens de dingen doen die je anders laat schieten omdat 'er voetbal is'
Ado speler kreeg een bal in zijn zak.quote:
Is ie eraf!quote:
Iets met zijn knie..quote:
that's my boyquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:54 schreef Ephemera het volgende:
god.. het gaat toch niet 2-0 blijven nu he? Berg moet er ook nog ff een paar maken
Het wordt tijd dat Groningen daar eens wint - de afgelopen jaren was het Ajax-mazzel. Nu hebben ze die hopelijk niet en dan...quote:
Gewoon wat pleerollen de Arena insmokkelenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Groningen daar eens wint - de afgelopen jaren was het Ajax-mazzel. Nu hebben ze die hopelijk niet en dan...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gewoon wat pleerollen de Arena insmokkelen
Mooi man..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:22 schreef Karrs het volgende:
Niet te geloven toch. Eén punt voor op de rest en een doelsaldo van +11.
INDERDAAD JA!!!!quote:
Geniet er nog maar ff vanquote:
Ja, omdat Feyenoord om 14.30 speelt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef Tommy2K het volgende:
Is er nog een reden waarom Heerenveen - Ajax op zo'n onchristelijk tijdstip is?
Wat een flutreden, daar kijkt niemand toch naarquote:
Omdat er bijna elke week een wedstrijd is om die tijdquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef Tommy2K het volgende:
Is er nog een reden waarom Heerenveen - Ajax op zo'n onchristelijk tijdstip is?
joaaaaaaaaquote:
nou nou, gewaagde voorspellingquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:40 schreef Tommy2K het volgende:
w00t, NAC op 1-0... Volendam gaat er denk ik regelrecht weer uit.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Rustig hier
Verslaafdequote:Op zondag 5 oktober 2008 14:38 schreef venomsnake het volgende:
Zo, nu lekker op mijn gemak naar de andere wedstrijden kijken.
Als Feyenoord en Heerenveen dan ook nog even gelijkspelen..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:42 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als twente ook nog verliest is het een top dag geweest
Hoi Cyberia.quote:
Zal je zien dat het zo 0-1 wordt, lijkt me wel typisch Feyenoord.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoi Cyberia.
Wijnaldum, ongelofelijk. Feyenoord verdient wel een voorsprong.
Nogal logischquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:52 schreef RayMania het volgende:
Zingen ze nou "en wie niet springt die is een Jood" in De Kuip?
Idd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nogal logisch. 't Is hun clublied.
Tja... echt intellect straalt er natuurlijk nooit vanaf daarquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nogal logisch. 't Is hun clublied.
Feyenoord heeft het rijkste publiek van Nederland hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Tja... echt intellect straalt er natuurlijk nooit vanaf daar
Komt door de Holland - Colombia lijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het rijkste publiek van Nederland hoor.
Je had het beter in een talentpool van Feyenoord kunnen stoppen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom heb ik m'n geld nou ingezet op Volendam.
Je dacht: ach, er is toch een kredietcrisis, m'n geld is straks toch niets meer waard, dus laat ik het in een bodemloze put gooien?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Met al hun geld in Fortis zeker?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het rijkste publiek van Nederland hoor.
Kijk dan ook naar UTregquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:58 schreef Grimm het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd tussen Feyenoord en NEC
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Leo, mijn jood.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de commentator bij Feyenoord - NEC echt grappig. Hij beoordeelt elke stap van elke speler heel kritisch.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |