Veel succes met je hartaanvallen als ie het weer doet voor eigen goalquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met zo'n kapsel
Glasgow.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef RayMania het volgende:
Sno? What the fuck, waar komt hij ineens vandaan?
Wie weet Sno samen met Gabri op het middenveld en Lindgren in het centrum van de verdediging.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef Blawh het volgende:
Zoals gezegd, een verdediger was beter geweest. Misschien komt er nog wat de komende dagen.
Leukste thuis?quote:
Dat zeker!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie weet Sno samen met Gabri op het middenveld en Lindgren in het centrum van de verdediging.
Vorig jaar heeft ie daar echt zeer goed gespeeld (Lindgren)
Bovendien denk ik dat Ajax zeker Europees gezien beter kan spelen met echte centrale verdedigers achterin i.p.v. middenvelders die achterin heel aardig achterin kunnen spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef Blawh het volgende:
Ik heb mijn twijfels of hij op het hoogste niveau mee kan. Sowieso lijkt hij al handelingssnelheid tekort te komen en daarnaast is hij ook nog erg wisselvallig gebleken. Ik verwacht er niet al teveel van bij Ajax.
Dus dan kan je concluderen dat Sno voor de basis is gehaaldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef HeatWave het volgende:
We zullen het wel zien, opzich voldoet hij niet aan het "we halen alleen nog maar toppers en niet meer voor de breedte" profiel. Maar goed MvB zijn woord blijkt toch al geen moer waard....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sno. Tja, alleskunner.
Ik denk dat deze in de categorie 'talent met Ajax-achtergrond valt'. Dan is het ineens weer wel te rechtvaardigen. Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, ik wacht eerst even af.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef HeatWave het volgende:
We zullen het wel zien, opzich voldoet hij niet aan het "we halen alleen nog maar toppers en niet meer voor de breedte" profiel. Maar goed MvB zijn woord blijkt toch al geen moer waard....
Je weet jezelf toch echt elke keer weer kanslozer voor te doen. Chapeau!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Nu dit uit de hoge hoed is gekomen weet ik niet meer wat ik moet verwachtenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:34 schreef Devz het volgende:
Zolang Huntelaar maar blijft.. en ik hoop nog steeds op een extra verdediger, maar die komt toch niet.
Alsof jouw mening zo lekker veel waard is, Chapeau!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet jezelf toch echt elke keer weer kanslozer voor te doen. Chapeau!
Dit is een toekomstig international, geen type-Robbie Wielaert.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |