Nope, 100 % een Wuytens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Achenteh of Reis met z'n bananenballen.was.
super slecht verdedigd die laatste goal, je ziet het al van ver aankomen....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Schoten totaal
25 - 5
Schoten op doel
13 - 4
Eindstand
2-2
Ik zoek al een tijdje een woning in nijmegen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Bwhahah wat een kneuzenkermis daar in Arnhem.![]()
Zo Vitesse steelt een punt van Willem II, dat wel twee keer zo goed schieten kanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Schoten totaal
25 - 5
Schoten op doel
13 - 4
Eindstand
2-2
Ik zou er nog niet uitgestrooid willen wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje een woning in nijmegen...
Heeft ze een Servische vriendin dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Babs kan Servisch liplezen en heeft oordoppen in
Half 5 spelen wij pas, wie heeft dat ooit bedacht?quote:
Hij kan in de toekomst kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:50 schreef denthemen het volgende:
Ze hebben even balbezit, die commentator: "Psv begint goed aan de 2e helft"
Dat was best viesquote:
Waarschijnlijk gebroken, maar hij speelt gewoon door.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Meeuwis z'n vinger stond er krom aan.
ruilen met jenner?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doedelzak schiet ook alles 10 meter mis
Vel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:02 schreef Dos37 het volgende:
Heracles is goed vel bezig
Lopen ook alleen maar achteruit, dat is vragen om problemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef Dos37 het volgende:
De Graafschap is niet aan zijn beste periode bezig
Look, Nijland komt erinquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lopen ook alleen maar achteruit, dat is vragen om problemen natuurlijk.
Probeer gewoon te voetballen, als je alleen maar achteruit loopt weet je zeker dat je verliest.
Ja, nu gaan ze wat vooruit voetballen, als ze 3-0 achter staan![]()
De man van 4 miljoenquote:
Overtoomquote:
ok dan blijf ik nog even kijkenquote:
Ik denk dat hij de herfstvakantie niet eens haalt en maandag naar buiten geknikkerd wordt. Of dat terecht is laat ik in het midden, feit is dat 1 punt uit NAC-thuis en Sparta en Heracles-uit veel te weinig is. Bovendien weten we allemaal dat hij toch ontslagen gaat worden, doe het dan maar meteen.quote:
Is dit nu dan een subtopper?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:54 schreef venomsnake het volgende:
FC GRONINGEN: Luciano,De Roover,Sankoh,
Stenman,Granqvist,v.d.Laak,Ajilore,
Lovre,Levvchenko,Berg,Andersson
ADO DEN HAAG: Zwinkels,Ammi,Horvįth,
Kum,Bosschaart,Resodihardjo,Rankovic,
Immers,Knopper,Caracciolo,Soltani
Denk niet dat het afgelast zal worden, alleen veel regen en wind dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe het weer in Heerenveen is? Hoe groot is de kans dat ze het gaan aflassen?
hard reset al geprobeerd?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:05 schreef shroomer het volgende:
Godverdomme ik heb alle kanalen goed ontvangst behalve de eredivisie kanalen daar is de signaalsterkte 8% wat zich uit in schokkend beeld. (niet naar te kijken)
Iemand een tip?
Regen = nat. Nat = nat veld. Nat veld = natte voeten. Natte voeten = Niks voor dure voetballers..quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Denk niet dat het afgelast zal worden, alleen veel regen en wind dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |