quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:52 schreef Tangarine het volgende:
Bah, ik wil weer naar bed! (Maar moet naar college).
En dan zeg je blah?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:58 schreef Tangarine het volgende:
Blah, krijg ik een berichtje dat de docent ziek is...
Morningquote:
*kroelt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:35 schreef JH87 het volgende:
Ik heb geen kater, maar langzaam komen alle herinneringen van gisteravond weer bovendrijven. Niet leuk, niet leuk.
Ik heb daar inderdaad gewoond. Maar mijn vader woont in Annen en heeft nog in Spijkerboor gewoond. Mijn moeder echter, die woont nog altijd in Spijkerboor ja.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:57 schreef maok het volgende:
TARA even een vraagje, jij hebt toch in Spijkerboor gewoont? Woonde jou vader daar nu nog steeds?
Ow is dát hetquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:20 schreef Gizmo112 het volgende:
1ste maandag van de maand-test, wat een kabaal
tssk, Spijkerboor is Drenthe (echt net Drenthe)quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spijkerboor?. Hoeveel idiote plaatsnamen kan één provincie hebben!
Woont ie vast bij mijn moeder in de straat. Of een straat verderquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef maok het volgende:
Collega bij mijn op de kamer komt uit Spijkerboor, ik dacht, dat ken ik.
Hoe kon ik zo dom zijn!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
tssk, Spijkerboor is Drenthe (echt net Drenthe)
Daarbij ligt Spijkerboor ook in Noord-Holland
Alsof Drenthe trouwens zoveel beter is dan Groningen qua plaatsnamen met Moscou, Een, Amen, Gasselterboerveenschemond, Gasselternijveenschemond, 1e Exloermond, 2e Exloermond, 1e en 2e Dwarsdiep, De Punt, Donderen, Spier, Emmer-Erfscheidenveen, Nooitgedacht en Fluitenberg
Heet jouw moeder toevallig Annie?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mijn moeder heet De Vries, woont aan de Oostermoer
Maar Almere is dan ook een achterlijke plaats (en bovendien ontezettend lelijk)quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Achterlijkste plaatsnaam is natuurlijk gewoon Almere Buiten-West.
Neequote:
Naja, het had gekund, ik rijd op de buurtbus en dan neem ik hem vaak over van Annie de Vries.quote:
toen was freecell 4, had je je dan niet doodgeschaamd?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]Die had ik twintig jaar eerder moeten weten.
Klopt. Maar ideaal om de honden te laten kakken als je van Friesland naar Brabant rijdtquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar Almere is dan ook een achterlijke plaats (en bovendien ontezettend lelijk)
quote:
Nee, waarom?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen was freecell 4, had je je dan niet doodgeschaamd?
quote:[..]
Klopt. Maar ideaal om de honden te laten kakken als je van Friesland naar Brabant rijdt![]()
![]()
Maar de Buurtbus van Spijkerboor, dan ken je Jan Gans vast wel, da's de buurman. Daar staat ie altijdquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Naja, het had gekund, ik rijd op de buurtbus en dan neem ik hem vaak over van Annie de Vries.
Vandaar.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar de Buurtbus van Spijkerboor, dan ken je Jan Gans vast wel, da's de buurman. Daar staat ie altijd(en hij is voorzitter dacht ik)
Hij had groene kleertjes aan met blauw en wit en een blauw-wit mutsje!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:07 schreef maok het volgende:
Je moet Leander ook geen roze kleertjes aan doen![]()
Ah, ze zijn er weer? Tot wanneer geldig? Ik moet vanmiddag nl ook nog naar kruidvat!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:19 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ben al weer terug van de kruidvat waar ik wat treinkaartjes ingeslagen heb
Amahoela, dat soort babyterreur zou strafbaar gemaakt moeten worden. Hoe vaak zie ik jonge moeders hun kroost maar overal voordrukken...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:09 schreef maok het volgende:
Gewoon met je kinderwagen tegen de hakken aanrijden Freecell, dan gaan ze wel aan de kant![]()
Is goed, mag wmb best strafbaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Amahoela, dat soort babyterreur zou strafbaar gemaakt moeten worden. Hoe vaak zie ik jonge moeders hun kroost maar overal voordrukken....
Wat ben je kwijt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49 schreef Bob. het volgende:
Waarom raak ik nou toch altijd alles kwijt.Djeez.
Ik denk dat niemand hier daar ervaring mee heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:05 schreef welkominspace het volgende:
is hier iemand met ervaring met de tattoo shop final touch?
die naast de upper 10
ik ga vrijdag een tatto daar laten zetten maar moet weten of ie wel goed is
had wel wat rondgevraagd maar bijna niemand kent die tent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier daar ervaring mee heeft.
En waarom heb je niet eerder gekeken of die goed was, ipv gewoon maar een afspraak te maken?
Kijk anders gewoon even in LIF, bij het tattootopic.
Al mijn aantekeningen van een vak.quote:
Nadat zn fontanelletje dicht is niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Is goed, mag wmb best strafbaar.
Mag het dan ook strafbaar om tegen een mama met draagdoek op te knallen/aan de kant te duwen, terwijl ze zién dat je een beeb tegen je aan draagt?
Een baby is geen stootkussen
Gaan ze hun eigen stamtent aanpakken, das niet echt slim.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, voor de Hasret fans
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=76300
SIOD doet invallen bij horecazaken Groningen
GRONINGEN - De Sociale Inlichtingen en Opsporings Dienst, SIOD, heeft dinsdagmiddag invallen gedaan bij horecazaken in de Groningse binnenstad. De invallen vonden onder meer plaats bij drie Turkse restauranthouders in de Poelestraat.
Ook bij een aantal woningen werden invallen gedaan. Doel van de actie is illegale arbeid en uitkeringsfraude op te sporen. Bij de invallen waren ook andere opsporingsdiensten betrokken zoals de Sociale Recherche en de Immigratie en Naturalisatie Dienst, IND. Over eventuele aanhoudingen is nog niets bekend.
In de eethuizen in de Poelestraat is, net als op meerdere locaties, de bedrijfsadministratie in beslag genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |