Woont ie vast bij mijn moeder in de straat. Of een straat verderquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef maok het volgende:
Collega bij mijn op de kamer komt uit Spijkerboor, ik dacht, dat ken ik.
Hoe kon ik zo dom zijn!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
tssk, Spijkerboor is Drenthe (echt net Drenthe)
Daarbij ligt Spijkerboor ook in Noord-Holland
Alsof Drenthe trouwens zoveel beter is dan Groningen qua plaatsnamen met Moscou, Een, Amen, Gasselterboerveenschemond, Gasselternijveenschemond, 1e Exloermond, 2e Exloermond, 1e en 2e Dwarsdiep, De Punt, Donderen, Spier, Emmer-Erfscheidenveen, Nooitgedacht en Fluitenberg
Heet jouw moeder toevallig Annie?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mijn moeder heet De Vries, woont aan de Oostermoer
Maar Almere is dan ook een achterlijke plaats (en bovendien ontezettend lelijk)quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Achterlijkste plaatsnaam is natuurlijk gewoon Almere Buiten-West.
Neequote:
Naja, het had gekund, ik rijd op de buurtbus en dan neem ik hem vaak over van Annie de Vries.quote:
toen was freecell 4, had je je dan niet doodgeschaamd?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]Die had ik twintig jaar eerder moeten weten.
Klopt. Maar ideaal om de honden te laten kakken als je van Friesland naar Brabant rijdtquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar Almere is dan ook een achterlijke plaats (en bovendien ontezettend lelijk)
quote:
Nee, waarom?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen was freecell 4, had je je dan niet doodgeschaamd?
quote:[..]
Klopt. Maar ideaal om de honden te laten kakken als je van Friesland naar Brabant rijdt![]()
![]()
Maar de Buurtbus van Spijkerboor, dan ken je Jan Gans vast wel, da's de buurman. Daar staat ie altijdquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Naja, het had gekund, ik rijd op de buurtbus en dan neem ik hem vaak over van Annie de Vries.
Vandaar.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar de Buurtbus van Spijkerboor, dan ken je Jan Gans vast wel, da's de buurman. Daar staat ie altijd(en hij is voorzitter dacht ik)
Hij had groene kleertjes aan met blauw en wit en een blauw-wit mutsje!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:07 schreef maok het volgende:
Je moet Leander ook geen roze kleertjes aan doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |