ja, zo ben ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef APK het volgende:
Hé ik was net met een briljante OP bezig, kutwijf!
Wie heeft jou mijn foto laten zien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef APK het volgende:
En volgens mij lijkt Cc zelf op die hond van d'r broer.
En nog betalen voor een abo hiero ook.quote:
was da een kuut?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
En nog betalen voor een abo hiero ook.
KUTENLIKKER!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
En nog betalen voor een abo hiero ook.
KUTENLIKKER!
Lekkâhquote:
Comes around goes around Of zoiets !!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat stond jarenlang op de muur van een PABO waar ik langs kwam: "JULLIE ZIJN ALLEMAAL KUTENLIKKERS"quote:
Johquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat stond jarenlang op de muur van een PABO waar ik langs kwam: "JULLIE ZIJN ALLEMAAL KUTENLIKKERS"![]()
Dat was een unhappy student.
Laatste voyeur: Copycatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Anonieme_Fokker
Ben heul geen italiaan. Meteen mijn woordenboek tevoorschijn gehaald en daar stond het niet inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
LekkâhWat ben jij trouwens voor een nep italiaan??? Dat je niet eens weet wat Prosecco is?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat stond jarenlang op de muur van een PABO waar ik langs kwam: "JULLIE ZIJN ALLEMAAL KUTENLIKKERS"![]()
Dat was een unhappy student.
quote:
Ja, het is toch wat hè?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het is toch wat hè?
Ik ga zo maar even richting de AH van de familie die regelmatig stelende Mocro's in elkaar ramt.
Als ik in mijn werkleding kom shoppen kijkt een van die broertjes soms best gevaarlijk naar mij.
Je leert Italiaans niet alleen uit een boekje. Dat moet je ook beleven! Met bijvoorbeeld een Prosecco of een Spritz Aperol op een terrasje in Toscane. Of Milaan. Ofquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben heul geen italiaan. Meteen mijn woordenboek tevoorschijn gehaald en daar stond het niet in
Molto interessante. Questo è il tuo lavoro?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het is toch wat hè?
Ik ga zo maar even richting de AH van de familie die regelmatig stelende Mocro's in elkaar ramt.
Als ik in mijn werkleding kom shoppen kijkt een van die broertjes soms best gevaarlijk naar mij.
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je leert Italiaans niet alleen uit een boekje. Dat moet je ook beleven! Met bijvoorbeeld een Prosecco of een Spritz Aperol op een terrasje in Toscane. Of Milaan. OfMarostica
.
Ik zeik er niet over APK .... Ik maak vele typefouten sorryquote:
Ach Cc, ik kijk Rai uno duo e tre, heb vroegah italiaanse buren gahad, heb het altijd een leuke taal gevonden en grijp nu elke gelegenheid aan om het te leren. Heb er plezier in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je leert Italiaans niet alleen uit een boekje. Dat moet je ook beleven! Met bijvoorbeeld een Prosecco of een Spritz Aperol op een terrasje in Toscane. Of Milaan. OfMarostica
.
Voor wie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
Zit de volgende kaarten aktie al in de planning
Wie is er dan ziek zwak of misselijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
Zit de volgende kaarten aktie al in de planning
Ieder z'n hobby.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die anonieme fokker heeft het er maar druk mee.
Ach ik plaag APK een beetjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is er dan ziek zwak of misselijk?![]()
Oh ja, moet nog een wat halen voor Mathara.Wil toch wel wat bijzonders sturen
Ah, da's lief.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is er dan ziek zwak of misselijk?![]()
Oh ja, moet nog een wat halen voor Mathara.Wil toch wel wat bijzonders sturen
Ja hoor, als je op een Italiaans terrasje een Italiaans drankje achterover slaat dan kun je Italiaans.quote:
Na één drankje nog niet, filio mio, maar na 10 dan lukt het Italiaans gesticuleren al aardig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, als je op een Italiaans terrasje een Italiaans drankje achterover slaat dan kun je Italiaans.![]()
Ach, en meer dan Prosecco! hoef je dan ook niet meer te zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na één drankje nog niet, filio mio, maar na 10 dan lukt het Italiaans gesticuleren al aardig.
Vandaar dat de Polen mij na 10 wodka's ook ineens verstaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na één drankje nog niet, filio mio, maar na 10 dan lukt het Italiaans gesticuleren al aardig.
Proest proostquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, en meer dan Prosecco! hoef je dan ook niet meer te zeggen.
google is je vriendjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar nou heb ik nog steeds geen antwoord van APK gehad op mijn( italiaanse) vraag, die hier maar een beetje minachtend word afgedaan als nep-italiaans.
Misschien omdat jij mee hebt geslempt, en tegen die tijd al huggend "Glasnost! Glasnost!" lalt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vandaar dat de Polen mij na 10 wodka's ook ineens verstaan.
Dat is gewoon de algemene minachting van users die een beetje buitenlands proberen te pratenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar nou heb ik nog steeds geen antwoord van APK gehad op mijn( italiaanse) vraag, die hier maar een beetje minachtend word afgedaan als nep-italiaans.
En je hebt nu ook geklikt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Si, lo so, en daar maak ik ook veel gebruik van.
Ik ken ook wat aziatisch: "Ni Hao" en: "Koniitchewa" en "Watashi wa sha sho desu" ( De bijbehorende karakters zitten niet op mijn toetdenbordquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de algemene minachting van users die een beetje buitenlands proberen te praten
Op mijn Russisch en Chinees werd ook geen antwoord gegeven, geloof dat VanRinsum nog steeds koffie aan het zoeken is
Ga ik zeker proevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En je hebt nu ook geklikt?![]()
Maar het is lekker hoor prosecco.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de algemene minachting van users die een beetje buitenlands proberen te praten
Op mijn Russisch en Chinees werd ook geen antwoord gegeven, geloof dat VanRinsum nog steeds koffie aan het zoeken is
Ik wist wat Chinese woordjes en mijn naam heb ik ook in het Chineesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ken ook wat aziatisch: "Ni Hao" en: "Koniitchewa" en "Watashi wa sha sho desu" ( De bijbehorende karakters zitten niet op mijn toetdenbord)
Bel gewoon voor de gein een chinees op en vraag wat het betekentquote:
Het antwoord is : Nummel 35quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bel gewoon voor de gein een chinees op en vraag wat het betekent
Huhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil Portugees .. Das pas mooiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe zonder dollen fokkerts, Ik vind italiaans een mooie taal, CBML is binnenkort afgelopen en is het wat om CBL daarna voort te zetten als WLI (wij leren Italiaans) Vermits (om maar even met de Belgen te spreken) er geen DGK2 komt![]()
Ben pas vier weken daarmee bezig en met hulp van Fok lullen we over tien weken allemaal italiaans.Is weer eens iets anders dan BB-UK te volgen en allemaal in het Engels te posten
Ja huh. Mijn vraag was: "Questo è il tuo lavora". Misschien dat wij wij toch enigszins op hetzelfde gebied af en toe werkzaam zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Huh![]()
Was effe de poedel van Gert aan het uitlaten.
Vind ik ook mooi klinken en zag dat ook in DGK.quote:
Roze poedelsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja huh. Mijn vraag was: "Questo è il tuo lavora". Misschien dat wij wij toch enigszins op hetzelfde gebied af en toe werkzaam zijn.,
Ik ben helemaal voor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe zonder dollen fokkerts, Ik vind italiaans een mooie taal, CBML is binnenkort afgelopen en is het wat om CBL daarna voort te zetten als WLI (wij leren Italiaans) Vermits (om maar even met de Belgen te spreken) er geen DGK2 komt![]()
Ben pas vier weken daarmee bezig en met hulp van Fok lullen we over tien weken allemaal italiaans.Is weer eens iets anders dan BB-UK te volgen en allemaal in het Engels te posten
NOU, ga dan !quote:
Bedoelde u: "Questo è il tuo lavoro? "quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja huh. Mijn vraag was: "Questo è il tuo lavora". Misschien dat wij wij toch enigszins op hetzelfde gebied af en toe werkzaam zijn.
quote:
Wie heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef Groundhog_Gay het volgende:
Vaarsje en ik hebben samen Popstars gekeken! Het was zó spannend, ze liet er windjes van!
Steek je aansteker ff aan de volgende keerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef Groundhog_Gay het volgende:
Vaarsje en ik hebben samen Popstars gekeken! Het was zó spannend, ze liet er windjes van!
ja ik ook, enne..... over die kaartenactie van Mathara bij wie kan ik terecht voor het adres????quote:
Poedelprijsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |