Maar dan doet hij het wel 3d ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ja maar die moet je eerst opladen nadat je hem koopt.
Lol! Ik heb hem de deur uitgestuurd, omdat hij een ander had! Dus dat liedje was super in die periode!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik had het nog uitgemaakt ook. Totdat hij een ander kreeg. Ja maar dat was NIET de bedoeling! Dwama!
Ik kreeg een paar weken geleden bij de borsteltjes een enkel nieuwquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar dan doet hij het wel 3d ofzo![]()
Zie zelf het verschil eigenlijk niet met de oude, behalve de prijs
Die heb ik ook, maar werkt idd voor geen meterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar weken geleden bij de borsteltjes een enkel nieuw
test-borsteltje met een stuk plastic in het midden. Dat zou je tanden witter maken.
Nou...................'k zie weinig verschil
Was jij niet je poedel aan het uitlaten?quote:
Als ik een poedel hadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was jij niet je poedel aan het uitlaten?
De documentaire "Dichter in de Javastraat" werd vanmiddag weer eens herhaaldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Willem Wilmink.![]()
Wat kan die man prachtig schrijven.
Zijn kinderboeken zijn ook erg leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De documentaire "Dichter in de Javastraat" werd vanmiddag weer eens herhaald
en dan blijft 'Ben Ali Libi' gelijk weer in mijn hoofd hangen
Is dat de man van Helen Wilmink?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Willem Wilmink.![]()
Wat kan die man prachtig schrijven.
Nee dat was Helen Helminkquote:
Als jij ook maar één tengel uitsteekt naar mijn honneponniequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik een poedel had
marineerde ik hem in sojasaus-nat
Rijgde'm aan een spies, dat is wat ik er mee doe
en braadde hem kort.............op de barbecue
(PeterNB)
De man was geniaal........................quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zijn kinderboeken zijn ook erg leuk!
Heb je borsthaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:57 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Als jij ook maar één tengel uitsteekt naar mijn honneponnieMarietje Servaesje
(vaarsje voor vrienden), dan kom jij van een héééle koude kermis thuis schat!
Permafrost, windkracht 12 en ijspegels op plaatsen waar je liever wat warmers zou wensen, ik belóóf het je plechtig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee dat was Helen HelminkEn die is dood
(Waarna de vrouw van Herman van Veen er weer voor terugkwam, maar dat is weer
een heel ander verhaal
Dan zou ik al helemaal uit gaan kijken met die tandeborstel!! Straks borstel jequote:
Smikkels is verliefd..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:57 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Permafrost, windkracht 12 en ijspegels op plaatsen waar je liever wat warmers zou wensen, ik belóóf het je plechtig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die poedelquote:
Heb je je poedel zo toegetakeld voor een speciale dag offe is dat z'n dagelijkse outfit!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:57 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is sooo lelijk dat het lief isquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Smikkels is verliefd.. [ afbeelding ]
Kut heb ik weer een lesbo hond
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:33 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij, die duitse! Die valt meer op grotere honden!
Sok onder ja matrasquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef Copycat het volgende:
Ik zit voortaan bij een staatsbank.
En ik ben de eigenaar ervanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef Copycat het volgende:
Ik zit voortaan bij een staatsbank.
En jij denkt dat ik spaargeld heb?quote:
Ik stem tegenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
Die worden geconfisqueerd! Door de staat. En onder de armen verdeeld.
Thanks, mate!
quote:Hoi Mar , DOminique en NATUURLIJK JOPIE
Ja ik heb mn foto ook al verknipt idd Amanda draf geen gein meer.
En dat douche gebeuren nou je hebt meer gezien dan ik ik heb gezien dat Brian haar de douche meej in neemt maar heb niet zien gebeurebn wat daar is gebeurd maar mensen denk lekker wat je wil denken BOEIT ons helemaal GEEN ENE FUCK en zeker niet wat je allemaal zegt over BRIAN wij zijn echte fans in hart en nieren.
Jopie je hebt het weer gevonden zie ik wel.
OKEE JOPIE < MAR EN DOMINIQUE groetjes van mij en tot gauw
onder de linker en de rechter zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
Die worden geconfisqueerd! Door de staat. En onder de armen verdeeld.
Thanks, mate!
Ik geloof af en toe echt niet wat ik lees. Maar even een vraagje Cc.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Als nederig excuus nog een berichtje van een ECHTE FAN van de ECHTE TOPPER!!!11!einz111!!!
Waarschijnlijk bij z'n blog, hoef je geen vriendje te zijn alleen geen vijandquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof af en toe echt niet wat ik lees. Maar even een vraagje Cc.
Waar lees je dit? Ik kan niks meer lezen op Brian's Hyves, ben jij een vriendje van hem?
omfg je bent net ingestaptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
What the fuck heb ik nu aan m'n fiets hangen; die tyfushonden hebben de problemen wel doorgespeeld naar de aandeelhoudersen het zijn nog belgen ook
Is dat raar danquote:
Dat het je niet echt meezit qua beleggen is een understatement.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
ja gvd, al dat achterlangs gedoe van tegenwoordig
Tis een meisie vriendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ook maar een foto van mijn beste vriend Freddie.
ach, blaffende honden bijten nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ook maar een foto van mijn beste vriend Freddie.
Even kijken wat het maandag wordt, anders wordt het lange termijn planquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat het je niet echt meezit qua beleggen is een understatement.
Heeft wat gekost, maar Freddie voelt zich nu een stuk beter in zijn vel.quote:
Tiethuhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft wat gekost, maar Freddie voelt zich nu een stuk beter in zijn vel.
In mijn geval wel.quote:
Jij zit toch gewoon een online aandelen-spelletje te spelen en niet te prutsen met echt geld hoop ik?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Manu82 het volgende:
Even kijken wat het maandag wordt, anders wordt het lange termijn plan
Ohhh.. Ik spaar me een slag in de ronte.quote:
Ik heb ook nog een paar katten die niet door Freddie doormidden gebeten zijn.quote:
Die lok van die derde,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar katten die niet door Freddie doormidden gebeten zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas met echt geldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit toch gewoon een online aandelen-spelletje te spelen en niet te prutsen met echt geld hoop ik?
Fortis kan alleen maar omhoog lijkt me, sit tight.
Dan heb ik daar een ban. Nog nooit een letter geschreven en toch kan ik zijn blog niet lezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Wat denk je er zelf van?
Ik kan alleen blogs + commentaar lezen bij Brian. Die zijn blijkbaar openbaar?
Beterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar katten die niet door Freddie doormidden gebeten zijn.![]()
Ik had er ook één. Witte met byzare tekening. 23 jaar oud geworden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Geinige site is dat toch, cats who look like hitler
Je moet short gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:38 schreef Manu82 het volgende:
Helaas met echt geld
Prutsen doe ik alleen met die kutweddenschappen
Ik wil catswholooklikewilders.com.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Geinige site is dat toch, cats who look like hitler
LOLquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:29 schreef APK het volgende:
Heeft wat gekost, maar Freddie voelt zich nu een stuk beter in zijn vel.
kwestie van welgemikt waterstofperoxidequote:
Zo, ik hoop voor het baasje dat hij niet op zijn hond lijkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Dan doe ik mee! Ik doe honden net als kinderen: in leenvorm van mijn broer (en zus).
De honden van mijn broer.
Ugly:
[ afbeelding ]
Voor de duvel niet bang.
En dus ook niet voor Luc:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Dan doe ik mee! Ik doe honden net als kinderen: in leenvorm van mijn broer (en zus).
De honden van mijn broer.
Ugly:
Jij wilde toch zo graag een ster-status op FOK! en geen pimp-status? Anders werd je geen member van FOK!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja gvd, al dat achterlangs gedoe van tegenwoordig
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij wilde toch zo graag een ster-status op FOK! en geen pimp-status? Anders werd je geen member van FOK!
Dus nu niet gaan lopen zeiken dat je achterlangs niet lekker vindt.
Alleen met jouquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij wilde toch zo graag een ster-status op FOK! en geen pimp-status? Anders werd je geen member van FOK!
Ah, the groundhog has entered the topic.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gelijk een grote schaduw, GVD 6 weken pokkeweerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, the groundhog has entered the topic.
Donder effe lekker op naar het betreffende topic, dat boeit niemand hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Manu82 het volgende:
Net uitzending gezien; kally gaat dus weg en Warco is de volgende?
En entree betaaldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, the groundhog has entered the topic.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef APK het volgende:
Zo, ik hoop voor het baasje dat hij niet op zijn hond lijkt.
Te kort betaald dusquote:
Nietes.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je heel goedkoop Prosecco kunt maken door gewoon Spa Rood in witte wijn te kieperen?
Water bij de wijn doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je heel goedkoop Prosecco kunt maken door gewoon Spa Rood in witte wijn te kieperen?
Miere(n)neukersquote:
Evenementenwijn. En het scheelt vast aanzienlijk in de katerquote:
We zijn onder verstandige mensen toch? dus dat kan dan wel gewoon de laatste zijn zoals vroegâhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:11 schreef APK het volgende:
Gaat de laatste die iets in dit topic post een nieuw topic openen of komt er een oud Noord Nederlandsche ruzie?
Dan mag jij het dus doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
We zijn onder verstandige mensen toch? dus dat kan dan wel gewoon de laatste zijn zoals vroegâh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |