Dat het je niet echt meezit qua beleggen is een understatement.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
ja gvd, al dat achterlangs gedoe van tegenwoordig
Tis een meisie vriendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ook maar een foto van mijn beste vriend Freddie.
ach, blaffende honden bijten nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ook maar een foto van mijn beste vriend Freddie.
Even kijken wat het maandag wordt, anders wordt het lange termijn planquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat het je niet echt meezit qua beleggen is een understatement.
Heeft wat gekost, maar Freddie voelt zich nu een stuk beter in zijn vel.quote:
Tiethuhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft wat gekost, maar Freddie voelt zich nu een stuk beter in zijn vel.
In mijn geval wel.quote:
Jij zit toch gewoon een online aandelen-spelletje te spelen en niet te prutsen met echt geld hoop ik?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Manu82 het volgende:
Even kijken wat het maandag wordt, anders wordt het lange termijn plan
Ohhh.. Ik spaar me een slag in de ronte.quote:
Ik heb ook nog een paar katten die niet door Freddie doormidden gebeten zijn.quote:
Die lok van die derde,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar katten die niet door Freddie doormidden gebeten zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas met echt geldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit toch gewoon een online aandelen-spelletje te spelen en niet te prutsen met echt geld hoop ik?
Fortis kan alleen maar omhoog lijkt me, sit tight.
Dan heb ik daar een ban. Nog nooit een letter geschreven en toch kan ik zijn blog niet lezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Wat denk je er zelf van?
Ik kan alleen blogs + commentaar lezen bij Brian. Die zijn blijkbaar openbaar?
Beterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar katten die niet door Freddie doormidden gebeten zijn.![]()
Ik had er ook één. Witte met byzare tekening. 23 jaar oud geworden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Geinige site is dat toch, cats who look like hitler
Je moet short gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:38 schreef Manu82 het volgende:
Helaas met echt geld
Prutsen doe ik alleen met die kutweddenschappen
Ik wil catswholooklikewilders.com.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Geinige site is dat toch, cats who look like hitler
LOLquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:29 schreef APK het volgende:
Heeft wat gekost, maar Freddie voelt zich nu een stuk beter in zijn vel.
kwestie van welgemikt waterstofperoxidequote:
Zo, ik hoop voor het baasje dat hij niet op zijn hond lijkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Dan doe ik mee! Ik doe honden net als kinderen: in leenvorm van mijn broer (en zus).
De honden van mijn broer.
Ugly:
[ afbeelding ]
Voor de duvel niet bang.
En dus ook niet voor Luc:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Dan doe ik mee! Ik doe honden net als kinderen: in leenvorm van mijn broer (en zus).
De honden van mijn broer.
Ugly:
Jij wilde toch zo graag een ster-status op FOK! en geen pimp-status? Anders werd je geen member van FOK!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja gvd, al dat achterlangs gedoe van tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |