Maar wel eerlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat een kutopmerking........
ja maar die moet je eerst opladen nadat je hem koopt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]Daar heb ik tandenborstel weer voor
Maar dan doet hij het wel 3d ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ja maar die moet je eerst opladen nadat je hem koopt.
Lol! Ik heb hem de deur uitgestuurd, omdat hij een ander had! Dus dat liedje was super in die periode!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik had het nog uitgemaakt ook. Totdat hij een ander kreeg. Ja maar dat was NIET de bedoeling! Dwama!
Ik kreeg een paar weken geleden bij de borsteltjes een enkel nieuwquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar dan doet hij het wel 3d ofzo![]()
Zie zelf het verschil eigenlijk niet met de oude, behalve de prijs
Die heb ik ook, maar werkt idd voor geen meterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar weken geleden bij de borsteltjes een enkel nieuw
test-borsteltje met een stuk plastic in het midden. Dat zou je tanden witter maken.
Nou...................'k zie weinig verschil
Was jij niet je poedel aan het uitlaten?quote:
Als ik een poedel hadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was jij niet je poedel aan het uitlaten?
De documentaire "Dichter in de Javastraat" werd vanmiddag weer eens herhaaldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Willem Wilmink.![]()
Wat kan die man prachtig schrijven.
Zijn kinderboeken zijn ook erg leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De documentaire "Dichter in de Javastraat" werd vanmiddag weer eens herhaald
en dan blijft 'Ben Ali Libi' gelijk weer in mijn hoofd hangen
Is dat de man van Helen Wilmink?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Willem Wilmink.![]()
Wat kan die man prachtig schrijven.
Nee dat was Helen Helminkquote:
Als jij ook maar één tengel uitsteekt naar mijn honneponniequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik een poedel had
marineerde ik hem in sojasaus-nat
Rijgde'm aan een spies, dat is wat ik er mee doe
en braadde hem kort.............op de barbecue
(PeterNB)
De man was geniaal........................quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zijn kinderboeken zijn ook erg leuk!
Heb je borsthaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:57 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Als jij ook maar één tengel uitsteekt naar mijn honneponnieMarietje Servaesje
(vaarsje voor vrienden), dan kom jij van een héééle koude kermis thuis schat!
Permafrost, windkracht 12 en ijspegels op plaatsen waar je liever wat warmers zou wensen, ik belóóf het je plechtig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee dat was Helen HelminkEn die is dood
(Waarna de vrouw van Herman van Veen er weer voor terugkwam, maar dat is weer
een heel ander verhaal
Dan zou ik al helemaal uit gaan kijken met die tandeborstel!! Straks borstel jequote:
Smikkels is verliefd..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:57 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Permafrost, windkracht 12 en ijspegels op plaatsen waar je liever wat warmers zou wensen, ik belóóf het je plechtig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die poedelquote:
Heb je je poedel zo toegetakeld voor een speciale dag offe is dat z'n dagelijkse outfit!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:57 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()