ja, zo ben ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef APK het volgende:
Hé ik was net met een briljante OP bezig, kutwijf!
Wie heeft jou mijn foto laten zien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef APK het volgende:
En volgens mij lijkt Cc zelf op die hond van d'r broer.
En nog betalen voor een abo hiero ook.quote:
was da een kuut?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
En nog betalen voor een abo hiero ook.
KUTENLIKKER!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
En nog betalen voor een abo hiero ook.
KUTENLIKKER!
Lekkâhquote:
Comes around goes around Of zoiets !!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat stond jarenlang op de muur van een PABO waar ik langs kwam: "JULLIE ZIJN ALLEMAAL KUTENLIKKERS"quote:
Johquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat stond jarenlang op de muur van een PABO waar ik langs kwam: "JULLIE ZIJN ALLEMAAL KUTENLIKKERS"![]()
Dat was een unhappy student.
Laatste voyeur: Copycatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Anonieme_Fokker
Ben heul geen italiaan. Meteen mijn woordenboek tevoorschijn gehaald en daar stond het niet inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
LekkâhWat ben jij trouwens voor een nep italiaan??? Dat je niet eens weet wat Prosecco is?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat stond jarenlang op de muur van een PABO waar ik langs kwam: "JULLIE ZIJN ALLEMAAL KUTENLIKKERS"![]()
Dat was een unhappy student.
quote:
Ja, het is toch wat hè?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het is toch wat hè?
Ik ga zo maar even richting de AH van de familie die regelmatig stelende Mocro's in elkaar ramt.
Als ik in mijn werkleding kom shoppen kijkt een van die broertjes soms best gevaarlijk naar mij.
Je leert Italiaans niet alleen uit een boekje. Dat moet je ook beleven! Met bijvoorbeeld een Prosecco of een Spritz Aperol op een terrasje in Toscane. Of Milaan. Ofquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben heul geen italiaan. Meteen mijn woordenboek tevoorschijn gehaald en daar stond het niet in
Molto interessante. Questo è il tuo lavoro?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het is toch wat hè?
Ik ga zo maar even richting de AH van de familie die regelmatig stelende Mocro's in elkaar ramt.
Als ik in mijn werkleding kom shoppen kijkt een van die broertjes soms best gevaarlijk naar mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |