Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je leert Italiaans niet alleen uit een boekje. Dat moet je ook beleven! Met bijvoorbeeld een Prosecco of een Spritz Aperol op een terrasje in Toscane. Of Milaan. OfMarostica
.
Ik zeik er niet over APK .... Ik maak vele typefouten sorryquote:
Ach Cc, ik kijk Rai uno duo e tre, heb vroegah italiaanse buren gahad, heb het altijd een leuke taal gevonden en grijp nu elke gelegenheid aan om het te leren. Heb er plezier in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je leert Italiaans niet alleen uit een boekje. Dat moet je ook beleven! Met bijvoorbeeld een Prosecco of een Spritz Aperol op een terrasje in Toscane. Of Milaan. OfMarostica
.
Voor wie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
Zit de volgende kaarten aktie al in de planning
Wie is er dan ziek zwak of misselijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
Zit de volgende kaarten aktie al in de planning
Ieder z'n hobby.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die anonieme fokker heeft het er maar druk mee.
Ach ik plaag APK een beetjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is er dan ziek zwak of misselijk?![]()
Oh ja, moet nog een wat halen voor Mathara.Wil toch wel wat bijzonders sturen
Ah, da's lief.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is er dan ziek zwak of misselijk?![]()
Oh ja, moet nog een wat halen voor Mathara.Wil toch wel wat bijzonders sturen
Ja hoor, als je op een Italiaans terrasje een Italiaans drankje achterover slaat dan kun je Italiaans.quote:
Na één drankje nog niet, filio mio, maar na 10 dan lukt het Italiaans gesticuleren al aardig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, als je op een Italiaans terrasje een Italiaans drankje achterover slaat dan kun je Italiaans.![]()
Ach, en meer dan Prosecco! hoef je dan ook niet meer te zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na één drankje nog niet, filio mio, maar na 10 dan lukt het Italiaans gesticuleren al aardig.
Vandaar dat de Polen mij na 10 wodka's ook ineens verstaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na één drankje nog niet, filio mio, maar na 10 dan lukt het Italiaans gesticuleren al aardig.
Proest proostquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, en meer dan Prosecco! hoef je dan ook niet meer te zeggen.
google is je vriendjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar nou heb ik nog steeds geen antwoord van APK gehad op mijn( italiaanse) vraag, die hier maar een beetje minachtend word afgedaan als nep-italiaans.
Misschien omdat jij mee hebt geslempt, en tegen die tijd al huggend "Glasnost! Glasnost!" lalt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vandaar dat de Polen mij na 10 wodka's ook ineens verstaan.
Dat is gewoon de algemene minachting van users die een beetje buitenlands proberen te pratenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar nou heb ik nog steeds geen antwoord van APK gehad op mijn( italiaanse) vraag, die hier maar een beetje minachtend word afgedaan als nep-italiaans.
En je hebt nu ook geklikt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Si, lo so, en daar maak ik ook veel gebruik van.
Ik ken ook wat aziatisch: "Ni Hao" en: "Koniitchewa" en "Watashi wa sha sho desu" ( De bijbehorende karakters zitten niet op mijn toetdenbordquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de algemene minachting van users die een beetje buitenlands proberen te praten
Op mijn Russisch en Chinees werd ook geen antwoord gegeven, geloof dat VanRinsum nog steeds koffie aan het zoeken is
Ga ik zeker proevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En je hebt nu ook geklikt?![]()
Maar het is lekker hoor prosecco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |