Tsja, het is een voorronde en je moet 5 mensen selecteren. Ronaldo komt er toch wel door...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef MrSleep het volgende:
Wat een onzinverkiezingen. Iedereen die Cristiano Ronaldo niet Wereldvoetballer van 2008 vindt heeft echt geen voetbalverstand
Beste keeper vond ik Van der Sar, en de toppers na Ronaldo waren voor mij Torres, Gerrard en Lampard. Best lastig te selecteren als je te weinig competitiewedstrijden ziet met hun
Jij kiest ook alleen maar van der Sar omdat hij bij Ajax gekeeped heeft hae?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Van der Sar kiezen maar dat zul je wel weer eigenwijs vinden. Alhoewel Gomez ook een heel eind komt.
Ho ho ho, Wesley Sneijder en Gerald Sibon verdienen gewoon een eerlijke kansquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef MrSleep het volgende:
Wat een onzinverkiezingen. Iedereen die Cristiano Ronaldo niet Wereldvoetballer van 2008 vindt heeft echt geen voetbalverstand
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef Evert_ten_Napel het volgende:Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer Iker Casillas, (die ooit als broekie door Hiddink bij de selectie werd gehaald.. Bij de Koninklijke, Bij Real. Dan kan je wat hoor) Pedro Torres Anelka, de Franse reus Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho ho, Wesley Sneijder en Gerald Sibon verdienen gewoon een eerlijke kans
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef kleinzusje het volgende:C. Ronaldo Huntelaar Mutu v.d. Sar D de Ridder
Nooit !quote:
Nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Kleinzusje voor De Ridder heeft gekozen puur om zijn uiterlijk..
Kan ik me niks bij voorstellen. Waarom staat Ribery er dan niet in?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Kleinzusje voor De Ridder heeft gekozen puur om zijn uiterlijk..
doe dan Tevezquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen. Waarom staat Ribery er dan niet in?
Je neus wordt langerquote:
Omdat hij Frans is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen. Waarom staat Ribery er dan niet in?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef Evert_ten_Napel het volgende:Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer Iker Casillas, (die ooit als broekie door Hiddink bij de selectie werd gehaald.. Bij de Koninklijke, Bij Real. Dan kan je wat hoor) Pedro Torres Anelka, de Franse reus Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk
Zat er lang aan te denken maar toch maar vanaf gezien..hij is wel zwaar ondergewaardeerd natuurlijk. Meesten zijn nu alweer vergeten dat hij beste speler van het EK was geworden ook.quote:
Mensen denken eerder aan het clubseizoen. Terwijl Xavi zo ongeveer de spil van het Spaanse middenveld was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat er lang aan te denken maar toch maar vanaf gezien..hij is wel zwaar ondergewaardeerd natuurlijk. Meesten zijn nu alweer vergeten dat hij beste speler van het EK was geworden ook.
Gast wat ben je nou dom aan het lullen, dat jij op alles en nog wat moet posten wil niet zeggen dat andere dat ook moeten doen. Ik reageer gewoon bijna niet op artikelen, maar lees er wel een hoop. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klik maar op wat onbekende usernames in dit topic. royke88 bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef royke88 het volgende:
Later loser!!
Geloof er niks vanquote:
Daarom kies ik dan maar deze 5quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom mag niemand oud-Ajacieden noemen? Sneijder en Van der Sar hebben een uitstekend seizoen gedraaid zowel bij hun club als in Oranje, en VdV doet het ook aardig op dit moment.
En Iniesta moet het zonder voornaam doen, leuk ben jij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef sjimz het volgende:
Fernando Torres
Cristiano Ronaldo
Wesley Sneijder
Lionel Messi
Iniesta
en waarom heb je een ajax usericon ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:22 schreef Hawk-eye het volgende:
[..]
Daarom kies ik dan maar deze 5
Henk Timmer, de cler, Zonneveld, Greene, Maklaay
Gewoon een vraagje uit pure belangstelling.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:02 schreef OmniRocket het volgende:
Cristiano Ronaldo
Edwin van de Sar
Lionel Messi
Fernando Torres
Pavloetsjenko
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Kerol het volgende:
Van der Sar
Sneijder
Torres
Van Nistelrooij
Messi
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:44 schreef Kanariegeel het volgende:
C. Ronaldo
Sneijder
F. Torres
v. Nistelrooy
Fabregas
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:32 schreef cosmosis het volgende:
Aguero
Van der Sar
Sneijder
C. Ronaldo
Fabregas
Je mag nog wel een keer stemmen hoor, als je dat zo leuk vindt.quote:
Godallemachtig wat een zeikwijf ben jij, gast. Als je het allemaal niets vind reageer er dan niet op en blijf dan weg uit dit topic...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik lees perfect. Het jaar 2008 is nog maar 3/4 voorbij. We kiezen toch ook nog niet de Nederlander of de politicus van het jaar nu. Is allemaal in december.
Zei iemand hier laatst niet dat De Ridder een beetje de Kournikova van het voetbal was?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Whehe. Goede research, Sherlock Pfap.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je mag nog wel een keer stemmen hoor, als je dat zo leuk vindt.
ik ben geen kloonquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:56 schreef pfaf het volgende:
Kerol en Joesse zijn sowieso geen kloons, die komen wel vaker voorbij.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet meer nodig joh, Cristiano Ronaldo gaat winnenquote:
Hij blijft maar terugkomen in alle lijstjesquote:
Het is nog maar de voorverkiezingquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij blijft maar terugkomen in alle lijstjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |