Gomes noemenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Van der Sar kiezen maar dat zul je wel weer eigenwijs vinden. Alhoewel Gomez ook een heel eind komt.
[..]
Dat mag ik niet hopen zeg. Die miste godverdomme de penalty in de wedstrijd waar ik op de tribune zat
Doen we dit voor de FIFA dan? Ik snap je niet maar maakt verder niet uit. borisz is een held(je)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zo bedenkt de FIFA het nu eenmaal. Daar kan borisz niks aan doen en wij allemaal ook niet.
Nee, werd ook niet door heel veel de beste keeper van de wereld genoemd afgelopen jaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gomes noemenMan, jij volgt echt niks behalve Heerenveen.
borisz organiseert dit altijd gelijk met dezelfde competitie van de FIFA. Dat is traditie en zal dit jaar dus worden voortgezet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Doen we dit voor de FIFA dan? Ik snap je niet maar maakt verder niet uit. borisz is een held(je)
Nee hoor, Van der Sar en Casillas zitten dicht bij elkaar wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Van der Sar kiezen maar dat zul je wel weer eigenwijs vinden. Alhoewel Gomez ook een heel eind komt.
Ach, United ging alsnog door toenquote:Dat mag ik niet hopen zeg. Die miste godverdomme de penalty in de wedstrijd waar ik op de tribune zat
Dan heb jij hem het laatste half jaar bij PSV niet gezien. Daar was hij duidelijk niet in zijn beste vorm.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, werd ook niet door heel veel de beste keeper van de wereld genoemd afgelopen jaar
Twee seizoenen terug werd hij door veel media en PSV-supporters inderdaad beste keeper van de wereld genoemd. Maar voor mij is hij altijd blijven steken bij beste keeper van de Eredivisie. Maargoed, laten we het op dit topic houden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, werd ook niet door heel veel de beste keeper van de wereld genoemd afgelopen jaar
Als mensen met een kloon gaan stemmen, hebben ze echt geen levenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
Waarom heb ik het idee dat er veel met kloons wordt gestemd?.
Weet ik niet. Vertel eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
Waarom heb ik het idee dat er veel met kloons wordt gestemd?.
Klik maar op wat onbekende usernames in dit topic. royke88 bijvoorbeeld.quote:
Ban!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klik maar op wat onbekende usernames in dit topic. royke88 bijvoorbeeld.
Wie niet? Ik heb er één waar ik jou altijd lekker mee uitdaagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ban!!!
wacht eens even, ik heb ook nog wel ergens een kloon
Jaja, we weten wel dat sjimz jouw kloon isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie niet? Ik heb er één waar ik jou altijd lekker mee uitdaag.
Vind ik ook. Maar hij zou misschien toch eens een vriendin moeten scoren.quote:Moet trouwens wel zeggen dat het weer cool is van borisz dat hij zoiets organiseert.
Hm, je weet dat je Cristiano fout schrijft?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef MrSleep het volgende:
Wat een onzinverkiezingen. Iedereen die Christiano Ronaldo niet Wereldvoetballer van 2008 vindt heeft echt geen voetbalverstand
Detailsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hm, je weet dat je Cristiano fout schrijft?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |