abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:15:07 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62113411

Banner gemaakt door donroyco


Dit is het derde jaar van fok wereldvoetballer van het jaar. De winnaars van de voorgaande jaren in de banner, namelijk Cannavaro en Kaka.

De FIFA komt ook binnenkort met hun lijst genomineerden aan. Omdat er vorig jaar veel geklaagd is dat die speler er niet op staat en een ander weer wel komt er dit jaar een voorronde.

Hoe gaat het dan in zijn werk?
Iedereen mag 5 spelers noemen in willekeurige volgorde. De top20 meest genoemde namen gaan door naar de finale. Het maakt niet uit in welke volgorde je de namen noemt.

Hoe gaat de finale dan in zijn werk?
Iedereen kiest uit de lijst namen zijn top 3 spelers. De nummer één krijgt 5 punten, de nummer twee krijgt 3 punten en de nummer drie krijgt 1 punt.

Tot wanneer kan ik stemmen?
In de voorronde kan gestemd worden tot en met 17 oktober 2008 23:59.

Kortom geef je namen door. .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62113474
Ribery
C. Ronaldo
Messi
F. Torres
Arshavin
pi_62113495
  • Cristiano Ronaldo
  • Fernando Torres
  • John Terry
  • Zlatan Ibrahimovic
  • Iker Casillas
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:19:04 #4
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62113512
    Edwin van der Sar
    Iker Casillias
    Cristiano Ronaldo
    Andrei Arshavin
    Ruud van Nistelrooy
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_62113563
    Gerrard
    Cristiano Ronaldo
    Benzema
    Adebayor
    David Villa
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:24:39 #6
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62113662
    Cristiano Ronaldo
    Robin van Persie
    Cesc Fabregas
    Lionel Messi
    Lukas Podolski
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_62113686
    Arshavin
    Gerrard
    Van Nistelrooij
    Ballack
    Sibon
    pi_62113785
    Colin
    Perez
    Greene
    Drenthe
    Waterman
    "Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
    pi_62113860
    Cristiano Ronaldo
    Frank Lampard
    Fernando Torres
    Iker Casillas
    Rio Ferdinand
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_62113965
    Cristiano Ronaldo
    David Silva
    Steven Gerrard
    Edwin van der Sar
    Fernando Torres
    That's all folks!
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:40:33 #11
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_62114038
    Cristiano Ronaldo
    Frank Lampard
    Michael Carrick
    Iker Casillas
    Rio Ferdinand
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_62114244
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 20:29 schreef PrincePolly het volgende:
    Colin
    Perez
    Greene
    Drenthe
    Waterman
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_62114262
    Cristiano Ronaldo
    Arshavin
    Wesley Sneijder
    Fernando Torres
    Lionel Messi
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_62114303
    Iker Casillas
    Sergio Ramos
    Xavi Hernández
    Fernando Torres
    David Villa
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:52:38 #15
    210124 Evert_ten_Napel
    Wat een klasbak!
    pi_62114318
  • Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
  • Iker Casillas, (die ooit als broekie door Hiddink bij de selectie werd gehaald.. Bij de Koninklijke, Bij Real. Dan kan je wat hoor)
  • Pedro Torres
  • Anelka, de Franse reus
  • Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk
  • Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
    Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.
    pi_62114499
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
  • Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
  • Iker Casillas, (die ooit als broekie door Hiddink bij de selectie werd gehaald.. Bij de Koninklijke, Bij Real. Dan kan je wat hoor)
  • Pedro Torres
  • Anelka, de Franse reus
  • Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk
  • AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:02:43 #17
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_62114577
    Wesley Sneijder
    Fernando Torres
    Edwin van der Sar
    Steven Gerrard
    Andrei Arshavin
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
    pi_62114582
    Steven Gerrard
    Frank Lampard
    Cristiano Ronaldo
    John Terry
    Edwin v/d Sar
    Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
    Understatement van de eeuw
    pi_62115042
    Steven Gerrard
    C. Ronaldo
    Edwin vd. Sar
    Lionel Messi
    Ruud van Nistelrooij
    pi_62115065
    Robin van Persie
    Steven Gerrard
    Dirk Kuijt
    Fernando Torres
    Lukas Podolski
    pi_62115329
    Sneijder
    Van Persie
    Van der Vaart
    Drogba
    Messi
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_62115443
    Messi
    v. Persie
    v.d. Sar
    C. Ronaldo
    Torres
    pi_62115492
    Van der Vaart
    Christiano Ronaldo
    Gerrard
    Sneijder
    Messi
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:31:05 #24
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62115503
    Torres
    van der Sar
    Arshavin
    C. Ronaldo
    Xavi
    pi_62115972
    Fabregas
    Sneijder
    Van Persie
    Van der Vaart
    Gerrard
    pi_62116281
    Francesc Fabregas
    David Villa
    Fernando Torres
    Cristiano Ronaldo
    Iker Casillas
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_62116523
  • Lionel Messi
  • Fernando Torres
  • Edwin van der Sar
  • Wesley Sneijder
  • Cristiano Ronaldo
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62116755
    C. Ronaldo
    Lampard
    Sneijder
    Rio Ferdinand
    Messi
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:29:46 #29
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_62117099
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Longmen het volgende:
    Cristiano Ronaldo
    Arshavin
    Wesley Sneijder
    Fernando Torres
    Lionel Messi
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_62117102
    Oh, het wordt zo'n Ajax-competiie
    pi_62117159
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
    Oh, het wordt zo'n Ajax-competiie
    Omdat Sneijder (kampioen met Real, beste EK-speler van Nederland) en Van der Sar (Premier League en CL-winst en goed EK gespeeld) af en toe genoemd worden?

    Je kan eerder vraagtekens zetten bij jouw belachelijke keuze voor Sibon.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62117298
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:31 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Omdat Sneijder (kampioen met Real, beste EK-speler van Nederland) en Van der Sar (Premier League en CL-winst en goed EK gespeeld) af en toe genoemd worden?

    Je kan eerder vraagtekens zetten bij jouw belachelijke keuze voor Sibon.
    Dat bedoel ik dus. Zet je oogkleppen eens af man. Sneijder en Van der Vaart noemen is lachwekkend.

    Lekker objectief ben je weer. Sorry hoor, als je hier iets over Ajax zet heb je meteen een modje in je nek tegenwoordig

    en sibon is een grapje maar ik ben bang dat ajacieden hun keuze niet zo bedoelen

    Het zou gewoon leuk zijn als zo'n competitie een beetje serieus wordt genomen en niet van alles altijd door Ajacieden een clubding wordt gemaakt. Wat vermoeiend is dat toch
    pi_62117333
    Zet jij je oogkleppen dan ook af, SCH?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62117362
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Zet jij je oogkleppen dan ook af, SCH?
    Je bent het toch wel met me eens, mag ik hopen? Ik snap niet waarom daar altijd zo'n ding van gemaakt moet worden hier, andere fans kunnen wel relativeren.
    pi_62117387
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Dat bedoel ik dus. Zet je oogkleppen eens af man. Sneijder en Van der Vaart noemen is lachwekkend.
    Ik noem ook geen Sneijder en Van der Vaart. Dus mij hoef je niet aan te vallen .
    quote:
    Lekker objectief ben je weer.
    Ik noem ook geen Sneijder en Van der Vaart.
    quote:
    Sorry hoor, als je hier iets over Ajax zet heb je meteen een modje in je nek tegenwoordig
    Ja, sjimz en ik zijn één persoon.
    quote:
    en sibon is een grapje maar ik ben bang dat ajacieden hun keuze niet zo bedoelen
    Leuk zo'n grap. Volgens mij organiseert borisz dit gewoon serieus en steekt hij tijd erin. Krijg je weer figuren zoals jij die niet serieuze namen droppen.
    quote:
    Het zou gewoon leuk zijn als zo'n competitie een beetje serieus wordt genomen en niet van alles altijd door Ajacieden een clubding wordt gemaakt. Wat vermoeiend is dat toch
    Begin bij jezelf. Wie begint nou als eerste met een speler van zijn eigen club te noemen? Ja, jij.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62117427
    Als mensen niet zien dat SCH Sibon als grapje vernoemt dan ben je echt een eikel.
    Mijn picks zijn trouwens ook bloedserieus.
    "Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
    pi_62117436
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:39 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Je bent het toch wel met me eens, mag ik hopen? Ik snap niet waarom daar altijd zo'n ding van gemaakt moet worden hier, andere fans kunnen wel relativeren.
    Nee, dat ben ik niet. En de enige die er een ding van maakt, ben jij. Daarvoor heb ik er niemand over gehoord.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62117453
    Lionel Messi
    Cristiano Ronaldo
    Wesley Sneijder
    Fernando Torres
    Frank Lampard
    pi_62117467
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:39 schreef SCH het volgende:

    Ik snap niet waarom daar altijd zo'n ding van gemaakt moet worden hier, andere fans kunnen wel relativeren.
    Welk ding? Je bedoelt jouw reactie met je thumbs down en je " -smiley" om weer reacties uit te lokken, terwijl je zelf begint met het posten van een niet serieuze naam? Triest.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62117491
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Ik noem ook geen Sneijder en Van der Vaart. Dus mij hoef je niet aan te vallen .
    [..]

    Ik noem ook geen Sneijder en Van der Vaart.
    Jij verdedigt die keuze toch?
    quote:
    Ja, sjimz en ik zijn één persoon.
    Dus je geeft toe dat sjimz in ieder geval zo handelt. Waarvan akte
    quote:
    Leuk zo'n grap. Volgens mij organiseert borisz dit gewoon serieus en steekt hij tijd erin. Krijg je weer figuren zoals jij die niet serieuze namen droppen.
    Oh, god, een ethische kwestie maakt ie ervan. Ik vind Sibon een wereldvoetballer, iemand die op die leeftijd nog zo terugkomt - ik wil altijd graag een cultspeler aandragen, in die zin is het wel serieus. Ik snap wel dat hij de eindronde niet haalt maar zie het meer als een statement: ik heb altijd een broertje dood aan al die cliches en napraterij hierbij.
    quote:
    Begin bij jezelf. Wie begint nou als eerste met een speler van zijn eigen club te noemen? Ja, jij.
    pi_62117528
    Waarom mag niemand oud-Ajacieden noemen? Sneijder en Van der Sar hebben een uitstekend seizoen gedraaid zowel bij hun club als in Oranje, en VdV doet het ook aardig op dit moment.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62117529
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Nee, dat ben ik niet. En de enige die er een ding van maakt, ben jij. Daarvoor heb ik er niemand over gehoord.
    De meesten hier zijn wel murw gebeukt door de ajax-moderatie. Ray doet geen eens een poging het nog te verbloemen En verneukt nu ook nog borisz zijn competitie.
    pi_62117544
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Waarom mag niemand oud-Ajacieden noemen? Sneijder en Van der Sar hebben een uitstekend seizoen gedraaid zowel bij hun club als in Oranje, en VdV doet het ook aardig op dit moment.
    Kom nou toch zeg. Van der Sar snap ik nog wel maar die andere 2 is puur clubsentiment.
    pi_62117595
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef SCH het volgende:

    Jij verdedigt die keuze toch?
    Ik vind het niet raar dat een Champions League winnaar en tevens Premier League winnaar wordt genoemd. Maar wie ben ik hè.
    quote:
    Dus je geeft toe dat sjimz in ieder geval zo handelt. Waarvan akte
    Whatever.
    quote:
    Oh, god, een ethische kwestie maakt ie ervan. Ik vind Sibon een wereldvoetballer, iemand die op die leeftijd nog zo terugkomt - ik wil altijd graag een cultspeler aandragen, in die zin is het wel serieus. Ik snap wel dat hij de eindronde niet haalt maar zie het meer als een statement: ik heb altijd een broertje dood aan al die cliches en napraterij hierbij.
    Prima wat jij vindt. Respecteer ook eens wat iemand anders vindt? So what als iemand Van der Sar noemt?
    quote:
    Goed antwoord, maar het is natuurlijk wél zo. Maar ik begrijp dat je er geen antwoord op hebt.

    Oh, en dit topic wordt verpest (waar ik zelf aan meehelp), dus laten we maar verder gaan met lijstjes posten.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62117606
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:45 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Kom nou toch zeg. Van der Sar snap ik nog wel maar die andere 2 is puur clubsentiment.
    Ja inderdaad, Sneijder is echt een middelmatige speler bij de subtop
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_62117611
    Ik baalde er al een beetje van dat dit topic in MyAT stond, maar het wordt steeds leuker in deze kleuterklas.
    "Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
    pi_62117624
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:47 schreef _Mike_ het volgende:

    [..]

    Ja inderdaad, Sneijder is echt een middelmatige speler bij de subtop
    Nee, hij scoort aan de lopende band de laatste maanden, nou goed. Een geblesseerde speler nomineren, echt briljant
    pi_62117640
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
    Sneijder
    Van Persie
    Van der Vaart
    Drogba
    Messi
    Ik wil dit lijstje graag veranderen naar

    Sneijder
    Van der Sar
    Van der Vaart
    Seedorf
    Ibrahimovic
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_62117650
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:47 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Ik vind het niet raar dat een Champions League winnaar en tevens Premier League winnaar wordt genoemd. Maar wie ben ik hè.
    [..]

    Whatever.
    [..]

    Prima wat jij vindt. Respecteer ook eens wat iemand anders vindt? So what als iemand Van der Sar noemt?
    [..]

    Goed antwoord, maar het is natuurlijk wél zo. Maar ik begrijp dat je er geen antwoord op hebt.

    Oh, en dit topic wordt verpest (waar ik zelf aan meehelp), dus laten we maar verder gaan met lijstjes posten.
    Jij respecteert mijn keuze en die van anderen ook niet. Stel dan even richtlijnen op, Gij Almachtige Ray, dan weten we waar we aan toe zijn. Het gaat dus om wereldvoetballers of voetballers die bij Ajax gespeeld hebben?
    pi_62117652
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:48 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Nee, hij scoort aan de lopende band de laatste maanden, nou goed. Een geblesseerde speler nomineren, echt briljant
    Hij heeft er 6 weken uitgelegen in een heel jaar....wow
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_62117704
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:49 schreef _Mike_ het volgende:

    [..]

    Hij heeft er 6 weken uitgelegen in een heel jaar....wow
    Kom op zeg, als ie niet bij Ajax had gespeeld, had je hem nooit maar dan ook nooit genoemd.
    Wees eens heel eerlijk? Nou?
    pi_62117811
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:45 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Kom nou toch zeg. Van der Sar snap ik nog wel maar die andere 2 is puur clubsentiment.
    Sneijder werd door nationale én internationale media geprezen om zijn rol in Oranje, bovendien is hij een van de dragende krachten bij Real.

    Van der Sar was bij Oranje een dragende kracht en bezorgde Man Utd de Champions League.

    Nee, dan zijn het gewoon kutspelers, want het blijven Ajacieden. Oogkleppen af, aub.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62117832
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:49 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Jij respecteert mijn keuze en die van anderen ook niet. Stel dan even richtlijnen op, Gij Almachtige Ray, dan weten we waar we aan toe zijn. Het gaat dus om wereldvoetballers of voetballers die bij Ajax gespeeld hebben?
    Ik snap jouw keuze niet, maar wat kan mij het schelen dat jij Sibon noemt? Dat kan toch? Ik vind het alleen vaag dat jij uit het niets een punt probeert te maken over iets, terwijl jij als eerste een onverwachte speler noemt. Vervolgens zeur je dat er teveel Ajacieden genoemd worden. In het geval van Van der Vaart begrijp ik dat nog, want die keuze is belachelijk, maar Van der Sar en Sneijder vind ik nog enigszins logisch als je kijkt naar het afgelopen seizoen en het EK. Jij vindt van niet, dat kan. Ik vind Sibon weer vreemd, dat kan ook.

    En dit heeft trouwens geen enkele manier te maken met 'Ajax-moderatie', want ik reageer hier gewoon als user. Maar je mag best klagen in FB hoor en voorbeelden van zogenaamde Ajax-moderatie posten van mijn kant .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62117856
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:50 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Kom op zeg, als ie niet bij Ajax had gespeeld, had je hem nooit maar dan ook nooit genoemd.
    Wees eens heel eerlijk? Nou?
    Wat een onzin zeg, ik vond van Persie ook altijd en had de grootse hekel aan hem, maar om zijn kwaliteiten kan je gewoon niet heen... Zelfde verhaal als Sneijder ergens anders vandaan kwam...

    Maar blijf jij maar zeiken over het grote boze ajax
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:57:16 #55
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_62117907
    Gelukig had ik al gepost in dit topic, het is nooit te laat voor een relletje die in FB had ik namelijk gemist
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_62117939
    Andrei Arshavin
    David Villa
    Lionel Messi
    Steven Gerrard
    Robin van Persie


    Ik ga geen keeper als wereld voetballer kiezen.
    pi_62117942
    - Niet nodig, gewoon ontopic reageren -

    [ Bericht 81% gewijzigd door RayMania op 03-10-2008 22:58:53 ]
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62118020
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef RayMania het volgende:
    want ik reageer hier gewoon als user.
    Dat is zo 2007 - een moderator is geen user meer, daar kies je voor.
    pi_62118058
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef _Mike_ het volgende:

    Maar blijf jij maar zeiken over het grote boze ajax
    Je zult eerder eens moeten leren accepteren dat Ajax helemaal niet zo groot meer is. Sneijder serieus nomineren is natuurlijk niet echt heel logisch.
    pi_62118075
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Dat is zo 2007 - een moderator is geen user meer, daar kies je voor.
    Tja, zie jij mij modden in dit topic dan? . Ik reageer gewoon, omdat ik iets vind. Maar omdat ik tagje heb, is het Ajax-moderatie? Daar klopt iets niet, SCH.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62118090
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:58 schreef Jnk18 het volgende:

    Ik ga geen keeper als wereld voetballer kiezen.
    Zou eigenlijk een aparte categorie moeten zijn, want is toch altijd een beetje appels en peren inderdaad.
    pi_62118094
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Je zult eerder eens moeten leren accepteren dat Ajax helemaal niet zo groot meer is. Sneijder serieus nomineren is natuurlijk niet echt heel logisch.
    Sneijder speelde het afgelopen jaar inderdaad heel vaak voor het kleine Ajax Wat maakt zijn verleden nou uit? Het gaat om de prestaties over 2008.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62118119
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Tja, zie jij mij modden in dit topic dan? . Ik reageer gewoon, omdat ik iets vind. Maar omdat ik tagje heb, is het Ajax-moderatie? Daar klopt iets niet, SCH.
    Alles wat een moderator doet is modden. Dan moet FOK er maar voor kiezen met meerdere kleurtjes of systemen te werken, dat heb ik altijd gevonden maar is verder offtopic.
    pi_62118144
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Het gaat om de prestaties over 2008.
    Is het dan niet een beetje vroeg voor deze competitie. Het is nog maar begin oktober.
    pi_62118158
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Zou eigenlijk een aparte categorie moeten zijn, want is toch altijd een beetje appels en peren inderdaad.
    Beetje veel werk, maar volgens mij wil jij dat wel organiseren?

    Lijkt mij tussen Casillas en Van der Sar te gaan. En dan wint Casillas door vooral zijn bijdrage aan het EK en de titel van Real. En deze competitie wint Cristiano Ronaldo natuurlijk.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62118160
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Je zult eerder eens moeten leren accepteren dat Ajax helemaal niet zo groot meer is
    . Sneijder serieus nomineren is natuurlijk niet echt heel logisch.
    Ja dat heeft lekker veel met deze discussie te maken. Het valt op dat jij in elk topic weer Ajax er moet bijhalen en weer moet gaan zeiken..

    Je draaft gewoon door in je anti-Ajax gezeik...
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_62118171
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Is het dan niet een beetje vroeg voor deze competitie. Het is nog maar begin oktober.
    Het JAAR 2008.

    Lezen is moeilijk hè.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:05:15 #68
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_62118172
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Je zult eerder eens moeten leren accepteren dat Ajax helemaal niet zo groot meer is. Sneijder serieus nomineren is natuurlijk niet echt heel logisch.
    Ja dus jij vond Sneijder slecht op het EK, en hij draaide een slecht seizoen bij Real Madrid. Als je ergens niets vanaf weet zeg dan gewoon niets
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_62118185
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Is het dan niet een beetje vroeg voor deze competitie. Het is nog maar begin oktober.
    Afgelopen seizoen en de helft van dit seizoen dus....

    HET JAAR 2008
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_62118191
    Cristiano Ronaldo
    Fernando Torres
    Lionel Messi
    Rio Ferdinand
    Wesley Sneijder
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:06:19 #71
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_62118206
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Beetje veel werk, maar volgens mij wil jij dat wel organiseren?

    Lijkt mij tussen Casillas en Van der Sar te gaan. En dan wint Casillas door vooral zijn bijdrage aan het EK en de titel van Real. En deze competitie wint Cristiano Ronaldo natuurlijk.
    Gooi maar op slot mensen we hebben de winnaars
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_62118224
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Het JAAR 2008.

    Lezen is moeilijk hè.
    Nee, ik lees perfect. Het jaar 2008 is nog maar 3/4 voorbij. We kiezen toch ook nog niet de Nederlander of de politicus van het jaar nu. Is allemaal in december.
    pi_62118256
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:07 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Nee, ik lees perfect. Het jaar 2008 is nog maar 3/4 voorbij. We kiezen toch ook nog niet de Nederlander of de politicus van het jaar nu. Is allemaal in december.
    Zo bedenkt de FIFA het nu eenmaal. Daar kan borisz niks aan doen en wij allemaal ook niet. Maar dan nog snap ik de link Sneijder - Ajax niet, behalve zijn verleden. Wat heeft Ajax met de huidige prestaties van Wesley te maken?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62118265
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Beetje veel werk, maar volgens mij wil jij dat wel organiseren?

    Lijkt mij tussen Casillas en Van der Sar te gaan. En dan wint Casillas door vooral zijn bijdrage aan het EK en de titel van Real.
    Ik zou toch voor Van der Sar kiezen maar dat zul je wel weer eigenwijs vinden. Alhoewel Gomez ook een heel eind komt.
    quote:
    En deze competitie wint Cristiano Ronaldo natuurlijk.
    Dat mag ik niet hopen zeg. Die miste godverdomme de penalty in de wedstrijd waar ik op de tribune zat
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:09:06 #75
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62118285
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Is het dan niet een beetje vroeg voor deze competitie. Het is nog maar begin oktober.
    Vorig jaar was het ook begin oktober, dus dat hield ik min of meer begin oktober aan.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_62118287
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik zou toch voor Van der Sar kiezen maar dat zul je wel weer eigenwijs vinden. Alhoewel Gomez ook een heel eind komt.
    [..]

    Dat mag ik niet hopen zeg. Die miste godverdomme de penalty in de wedstrijd waar ik op de tribune zat
    Gomes noemen Man, jij volgt echt niks behalve Heerenveen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62118295
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Zo bedenkt de FIFA het nu eenmaal. Daar kan borisz niks aan doen en wij allemaal ook niet.
    Doen we dit voor de FIFA dan? Ik snap je niet maar maakt verder niet uit. borisz is een held(je)
    pi_62118300
    C. Ronaldo
    Lionel 'pekkie' Messi
    F. Torres
    Fabregas
    Iniesta
    pi_62118316
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Gomes noemen Man, jij volgt echt niks behalve Heerenveen.
    Nee, werd ook niet door heel veel de beste keeper van de wereld genoemd afgelopen jaar
    pi_62118337
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Doen we dit voor de FIFA dan? Ik snap je niet maar maakt verder niet uit. borisz is een held(je)
    borisz organiseert dit altijd gelijk met dezelfde competitie van de FIFA. Dat is traditie en zal dit jaar dus worden voortgezet.

    Negeer je de rest van mijn post of ga je daar ook nog serieus op in?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62118344
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik zou toch voor Van der Sar kiezen maar dat zul je wel weer eigenwijs vinden. Alhoewel Gomez ook een heel eind komt.
    Nee hoor, Van der Sar en Casillas zitten dicht bij elkaar wat mij betreft.
    quote:
    Dat mag ik niet hopen zeg. Die miste godverdomme de penalty in de wedstrijd waar ik op de tribune zat
    Ach, United ging alsnog door toen .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62118346
    Julio Cesar
    Cristiano Ronaldo
    Fernando Torres
    Zlatan Ibrahimovic
    Cesc Fabregas
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:10:57 #83
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_62118351
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Nee, werd ook niet door heel veel de beste keeper van de wereld genoemd afgelopen jaar
    Dan heb jij hem het laatste half jaar bij PSV niet gezien. Daar was hij duidelijk niet in zijn beste vorm.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_62118377
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Nee, werd ook niet door heel veel de beste keeper van de wereld genoemd afgelopen jaar
    Twee seizoenen terug werd hij door veel media en PSV-supporters inderdaad beste keeper van de wereld genoemd. Maar voor mij is hij altijd blijven steken bij beste keeper van de Eredivisie. Maargoed, laten we het op dit topic houden.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62118413
    Waarom heb ik het idee dat er veel met kloons wordt gestemd? .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62118471
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
    Waarom heb ik het idee dat er veel met kloons wordt gestemd? .
    Als mensen met een kloon gaan stemmen, hebben ze echt geen leven
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62118518
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
    Waarom heb ik het idee dat er veel met kloons wordt gestemd? .
    Weet ik niet. Vertel eens.
    pi_62118536
    Messi
    C. Ronaldo
    Seedorf
    van Persie
    Fabregas
    Hoe is het verder?
    pi_62118544
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:16 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Weet ik niet. Vertel eens.
    Klik maar op wat onbekende usernames in dit topic. royke88 bijvoorbeeld.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62118644
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Klik maar op wat onbekende usernames in dit topic. royke88 bijvoorbeeld.
    Ban!!!

    wacht eens even, ik heb ook nog wel ergens een kloon
    pi_62118683
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:22 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ban!!!

    wacht eens even, ik heb ook nog wel ergens een kloon
    Wie niet? Ik heb er één waar ik jou altijd lekker mee uitdaag .

    Moet trouwens wel zeggen dat het weer cool is van borisz dat hij zoiets organiseert.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62118699
    Lionel Messi
    Zlatan Ibrahimovic
    David Villa
    Wesley Sneijder
    Xavi Hernandez
    Bardee
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:26:13 #93
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_62118709
    Van der Sar
    Cristiano Ronaldo
    Van der Vaart
    Messi
    Berbatov
    -
    pi_62118710
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Wie niet? Ik heb er één waar ik jou altijd lekker mee uitdaag .
    Jaja, we weten wel dat sjimz jouw kloon is
    quote:
    Moet trouwens wel zeggen dat het weer cool is van borisz dat hij zoiets organiseert.
    Vind ik ook. Maar hij zou misschien toch eens een vriendin moeten scoren.
    pi_62118810
    Wat een onzinverkiezingen. Iedereen die Cristiano Ronaldo niet Wereldvoetballer van 2008 vindt heeft echt geen voetbalverstand

    Beste keeper vond ik Van der Sar, en de toppers na Ronaldo waren voor mij Torres, Gerrard en Lampard. Best lastig te selecteren als je te weinig competitiewedstrijden ziet met hun

    [ Bericht 39% gewijzigd door MrSleep op 03-10-2008 23:39:05 ]
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:31:42 #96
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_62118819
    Frits Paap
    pi_62118844
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef MrSleep het volgende:
    Wat een onzinverkiezingen. Iedereen die Christiano Ronaldo niet Wereldvoetballer van 2008 vindt heeft echt geen voetbalverstand
    Hm, je weet dat je Cristiano fout schrijft? .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62118885
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Hm, je weet dat je Cristiano fout schrijft? .
    Details
    pi_62119269
    Gerrard
    F. TORRESSS
    Xabi Alonso
    Pepe Reina
    Jamie Carragher
    pi_62119381
    kaka
    Vd Vaart
    C. Ronaldo
    Sneijder
    Fabregas
    life is short, eat dessert first
    pi_62119524
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef MrSleep het volgende:
    Wat een onzinverkiezingen. Iedereen die Cristiano Ronaldo niet Wereldvoetballer van 2008 vindt heeft echt geen voetbalverstand

    Beste keeper vond ik Van der Sar, en de toppers na Ronaldo waren voor mij Torres, Gerrard en Lampard. Best lastig te selecteren als je te weinig competitiewedstrijden ziet met hun
    Tsja, het is een voorronde en je moet 5 mensen selecteren. Ronaldo komt er toch wel door...
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62119572
    Messi
    Wesley Sneijder
    Ribery
    C. Ronaldo
    Kaka
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 00:05:03 #103
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_62119621
    Messi
    C. Ronaldo
    Aguero
    Van Persie
    Torres
    Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
    Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
    Look out! He's a Spider Pig!
    pi_62119739
    Kan er een discussie topic komen voor SCH?
    Dat houdt het stemmen wat overzichtelijker.
    pi_62119750
    Lionel Messi
    Cristiano Ronaldo
    Robin van Persie
    Fernando Torres
    Wesley Sneijder
    pi_62119839
    Messi
    van Persie
    Ramos
    Tevez
    Torres
    pi_62120045
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik zou toch voor Van der Sar kiezen maar dat zul je wel weer eigenwijs vinden. Alhoewel Gomez ook een heel eind komt.
    Jij kiest ook alleen maar van der Sar omdat hij bij Ajax gekeeped heeft hae?
    [b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
    Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
    [quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
    En met 2 handen heb je al een trio :P
    pi_62120067
    Torres
    Villa
    C.Ronaldo
    Fabregas
    Sneijder
    pi_62120085
    Torres
    Villa
    van der Sar
    Tevez
    Sneijder
    [b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
    Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
    [quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
    En met 2 handen heb je al een trio :P
    pi_62120128
    Torres
    Messi
    Gerrard
    Kuyt
    Materazzi
    pi_62120380
    C. Ronaldo
    Gerrard
    Messi
    Fabregas
    Xavi
    pi_62120497
    - Marcos Senna
    - Lionel Messi
    - Cristiano Ronaldo
    - Ruud van Nistelrooy
    - Fernando Torres
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 01:46:32 #113
    120136 Gluttony
    there is no spoon
    pi_62121309
    Van der Sar
    Van der Vaart
    Zlatan
    Aguero
    Torres
    I want to have a real life...but I don't know where to download it.
    pi_62121350
    vd Sar
    Messi
    Gerrard
    Torres
    Van Persie
    Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
    AFCA, Can't be stopped!
    Rammstein über alles.
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 01:59:27 #115
    185588 Irritatie100
    RATATATATATA!!!!
    pi_62121479
    C. Ronaldo
    Torres
    vd Sar
    Sneijder
    Arshavin
    pi_62121573
    Vd Sar
    Drogba
    Lampard
    Van Nistelrooij
    Juninho

    .. hey, het is persoonlijke voorkeur
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 02:32:16 #117
    224834 Matsuo_Yoshitoki
    Gewoon een mooi meisje.
    pi_62121749
    Christiano Ronaldo
    Luca Toni
    Francesc Fabregas
    Edwin van der Sar
    Fernando Torres
    Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
    Ohnoes! een klacht in KLB!
    DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
      Trouwste user 2022 zaterdag 4 oktober 2008 @ 03:46:51 #118
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_62122122
    Ronaldo
    Van der Sar
    Torres
    Messi
    Van persie

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_62122293
    C. Ronaldo
    Messi
    Gerard
    Vidic
    Adebayor
    pi_62122481
    Wesley Sneijder
    Gerrard
    Xabi Alonso
    Torres
    Vd Sar
    pi_62122898
    Torres
    C.Ronaldo
    Fabregas
    Gerrard
    Messi
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:57:32 #122
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_62123106
    C.Ronaldo
    Torres
    Kuyt
    Van Persie
    Gerrard
    pi_62124233
    C. Ronaldo
    van Nistelrooy
    Van Persie
    Gerrard
    Messi
    pi_62124294
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef MrSleep het volgende:
    Wat een onzinverkiezingen. Iedereen die Cristiano Ronaldo niet Wereldvoetballer van 2008 vindt heeft echt geen voetbalverstand
    Ho ho ho, Wesley Sneijder en Gerald Sibon verdienen gewoon een eerlijke kans
    pi_62124310
    Steven Gerrard
    Xavi
    Lionel Messi
    Zlatan Ibrahimovic
    David Villa
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_62124351
    Messi
    Iniesta
    Arshavin
    Torres
    VD Sar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:56:39 #128
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_62124367
    Messi
    C. Ronaldo
    Fabregas
    David Villa
    v.d. Sar
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_62124480
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
  • Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
  • Iker Casillas, (die ooit als broekie door Hiddink bij de selectie werd gehaald.. Bij de Koninklijke, Bij Real. Dan kan je wat hoor)
  • Pedro Torres
  • Anelka, de Franse reus
  • Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62124507
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 11:52 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ho ho ho, Wesley Sneijder en Gerald Sibon verdienen gewoon een eerlijke kans
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_62124529
  • C. Ronaldo
  • Huntelaar
  • Mutu
  • Stam
  • D de Ridder
  • All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:07:37 #132
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62124538
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
  • C. Ronaldo
  • Huntelaar
  • Mutu
  • v.d. Sar
  • D de Ridder
  • Doe je dit nou om SCH te pesten?
    pi_62124579
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Doe je dit nou om SCH te pesten?
    Nooit !
    Tis echt m'n top 5

    ( Sar verwisseld met Stam trouwens)
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62124586
    Ik heb het vermoeden dat Kleinzusje voor De Ridder heeft gekozen puur om zijn uiterlijk. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62124600
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef kleinzusje het volgende:

    [..]

    Nooit !
    Tis echt m'n top 5
    Dit is geen Hunk-verkiezing lieverd.
    pi_62124605
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
    Ik heb het vermoeden dat Kleinzusje voor De Ridder heeft gekozen puur om zijn uiterlijk. .
    Niet
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62124615
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:10 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Dit is geen Hunk-verkiezing lieverd.
    Weet ik
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62124622
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
    Ik heb het vermoeden dat Kleinzusje voor De Ridder heeft gekozen puur om zijn uiterlijk. .
    Kan ik me niks bij voorstellen. Waarom staat Ribery er dan niet in?
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:16:13 #139
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62124710
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Kan ik me niks bij voorstellen. Waarom staat Ribery er dan niet in?
    doe dan Tevez
    pi_62124719
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:10 schreef kleinzusje het volgende:

    [..]

    Niet
    Je neus wordt langer .
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Kan ik me niks bij voorstellen. Waarom staat Ribery er dan niet in?
    Omdat hij Frans is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62125103
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
  • Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
  • Iker Casillas, (die ooit als broekie door Hiddink bij de selectie werd gehaald.. Bij de Koninklijke, Bij Real. Dan kan je wat hoor)
  • Pedro Torres
  • Anelka, de Franse reus
  • Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk


  • Mijn 5:
    C. Ronaldo
    Casillas
    Torres
    Messi
    Sergio Ramos
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_62126008
    Tot nu toe maar 5x Xavi
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_62126059
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 13:28 schreef WeebI het volgende:
    Tot nu toe maar 5x Xavi
    Zat er lang aan te denken maar toch maar vanaf gezien..hij is wel zwaar ondergewaardeerd natuurlijk. Meesten zijn nu alweer vergeten dat hij beste speler van het EK was geworden ook.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_62126217
    Ik dacht ook nog aan David Silva, hij was een van de weinige constante spelers bij Valencia vorig jaar en speelde een uitstekend EK. Maar ik kan niet voorbij aan de 5 die ik nu gekozen heb.
    That's all folks!
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:44:06 #145
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62126298
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 13:31 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    Zat er lang aan te denken maar toch maar vanaf gezien..hij is wel zwaar ondergewaardeerd natuurlijk. Meesten zijn nu alweer vergeten dat hij beste speler van het EK was geworden ook.
    Mensen denken eerder aan het clubseizoen. Terwijl Xavi zo ongeveer de spil van het Spaanse middenveld was.
    pi_62129175
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Klik maar op wat onbekende usernames in dit topic. royke88 bijvoorbeeld.
    Gast wat ben je nou dom aan het lullen, dat jij op alles en nog wat moet posten wil niet zeggen dat andere dat ook moeten doen. Ik reageer gewoon bijna niet op artikelen, maar lees er wel een hoop. Ieder zijn ding.

    Dus niks kloon

    Later loser!!
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:34:14 #147
    185695 PhifeDawg
    a-biento, saucy bitch!
    pi_62129383
    Zlatan Ibrahimovic
    Lionel Messi
    Adrian Mutu
    Xavi
    Aguero
    Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
    pi_62129488
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef royke88 het volgende:
    Later loser!!
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_62129586
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef royke88 het volgende:

    [..]

    Dus niks kloon
    Geloof er niks van .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62129635
    Gerrard
    Fabregas
    Terry
    Kaka
    Sneijder
    pi_62129998
    Fernando Torres
    Cristiano Ronaldo
    Wesley Sneijder
    Lionel Messi
    Iniesta
    pi_62130184
    Messi
    Torres
    Van der Sar
    Villa
    C. Ronaldo
    "You can call me Susan if it makes you happy"
    pi_62130197
    Messi
    Aguero
    Mascherano
    Van Nistelrooy
    John Terry
    pi_62130512
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Waarom mag niemand oud-Ajacieden noemen? Sneijder en Van der Sar hebben een uitstekend seizoen gedraaid zowel bij hun club als in Oranje, en VdV doet het ook aardig op dit moment.
    Daarom kies ik dan maar deze 5
    Henk Timmer, de cler, Zonneveld, Greene, Maklaay
    ACB-Team.nl
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:26:45 #155
    18552 WiXX
    Kijk uit maloot...
    pi_62130598
    -Sneijder
    -van Persie
    -C. Ronaldo
    -Messi
    -Torres
    pi_62130631
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef sjimz het volgende:
    Fernando Torres
    Cristiano Ronaldo
    Wesley Sneijder
    Lionel Messi
    Iniesta
    En Iniesta moet het zonder voornaam doen, leuk ben jij.
    That's all folks!
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:58:58 #157
    158518 Sjechov
    Medisch Commercieel Actief!
    pi_62131314
    - Cristiano Ronaldo
    - Lionel Messi
    - Cesc Fabregas
    - Karim El Ahmadi
    - Ferri Bodde
    Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
    pi_62131322
    -Aguero
    -Sneijder
    - David Villa
    - C. Ronaldo
    - Torres
    pi_62131649
    Sneijder
    V Persie
    Fabregas
    Materazzi
    Pepe
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:49:15 #160
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_62132270
    Cesc Fabregas
    Steven Gerrard
    Lionel Messi
    Cristiano Ronaldo
    Xavi Hernandez
    “Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:41:56 #161
    162865 rednasje1987
    Gewoon, doen !
    pi_62133359
    1. v/d Sar
    2. Torres
    3. Fabregas
    4. Heitinga
    5. Sneijder
    BerlinFunkytown
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:43:19 #162
    162865 rednasje1987
    Gewoon, doen !
    pi_62133389
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 17:22 schreef Hawk-eye het volgende:

    [..]

    Daarom kies ik dan maar deze 5
    Henk Timmer, de cler, Zonneveld, Greene, Maklaay
    en waarom heb je een ajax usericon ?
    BerlinFunkytown
    pi_62134301
    Fabregas
    Ferdinand
    Iniesta
    Essien
    Mascherano
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_62134503
    c. ronaldo
    w. sneijder
    f. torres
    d. drogba
    e. adebayor
    pi_62135618
    - Sneijder
    - Fernando Torres
    - Cristiano Ronado
    - Zlatan Ibrahimovic
    - Edwin Van Der Sar
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 22:52:00 #166
    49255 Devano
    melagomane blaaskaak
    pi_62137445
    Cristiano Ronaldo
    Fernando Torres
    Nemanja Vidic
    Wesley Sneijder
    Lionel Messi
    None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
    pi_62138045
    Torres
    Villa
    Sneijder
    C Ronaldo
    Messi
      zondag 5 oktober 2008 @ 01:22:09 #168
    198904 Tizitl
    Militant pacifist
    pi_62140611
    Lionel messi
    Iker Casillias
    David Villa
    Marcos Senna
    Christiano Ronaldo
      Trouwste user 2022 zondag 5 oktober 2008 @ 01:27:05 #169
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_62140704
    Leuk topic.

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_62140862
    Ik kijk met plezier de lijstjes langs ja.
    That's all folks!
    pi_62141659
    Cristiano Ronaldo
    Edwin van de Sar
    Lionel Messi
    Fernando Torres
    Pavloetsjenko
    pi_62143164
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 03:02 schreef OmniRocket het volgende:
    Cristiano Ronaldo
    Edwin van de Sar
    Lionel Messi
    Fernando Torres
    Pavloetsjenko
    Gewoon een vraagje uit pure belangstelling.
    Heb jij Pavlyuchenko behoudens het EK zien spelen?
      Moderator / Redactie Sport zondag 5 oktober 2008 @ 13:20:26 #173
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62145654
    Er zijn al 79 stemmen uitgebracht
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      VIVA zondag 5 oktober 2008 @ 13:32:17 #174
    47344 cosmosis
    Lucky to be alive
    pi_62145890
    Aguero
    Van der Sar
    Sneijder
    C. Ronaldo
    Fabregas
    What lies behind makes no sense in my mind
    pi_62147356
    C. Ronaldo
    Sneijder
    F. Torres
    v. Nistelrooy
    Fabregas
    pi_62147875
    Van der Sar
    Sneijder
    Torres
    Van Nistelrooij
    Messi
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62200402
    Diego
    C.Ronaldo
    Gerrard
    Messi
    Fabregas
    Hinc lucem et pocula sacra
      woensdag 8 oktober 2008 @ 01:29:51 #178
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_62221004
    Van Persie
    C. Ronaldo
    Torres
    Messi
    Modric
      woensdag 8 oktober 2008 @ 08:56:31 #179
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_62223654
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 13:28 schreef TheNold het volgende:
    Diego
    C.Ronaldo
    Gerrard
    Messi
    Fabregas
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Kerol het volgende:
    Van der Sar
    Sneijder
    Torres
    Van Nistelrooij
    Messi
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 14:44 schreef Kanariegeel het volgende:
    C. Ronaldo
    Sneijder
    F. Torres
    v. Nistelrooy
    Fabregas
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 13:32 schreef cosmosis het volgende:
    Aguero
    Van der Sar
    Sneijder
    C. Ronaldo
    Fabregas
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 01:29 schreef Joesse het volgende:
    Van Persie
    C. Ronaldo
    Torres
    Messi
    Modric
    Je mag nog wel een keer stemmen hoor, als je dat zo leuk vindt.
    pi_62227382
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 23:07 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Nee, ik lees perfect. Het jaar 2008 is nog maar 3/4 voorbij. We kiezen toch ook nog niet de Nederlander of de politicus van het jaar nu. Is allemaal in december.
    Godallemachtig wat een zeikwijf ben jij, gast. Als je het allemaal niets vind reageer er dan niet op en blijf dan weg uit dit topic...

    - Edwin v/d Sar
    - Cristiano Ronaldo
    - Fernando Torres
    - Wesley Sneijder
    - Gerrard
    pi_62227460
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
    Ik heb het vermoeden dat Kleinzusje voor De Ridder heeft gekozen puur om zijn uiterlijk. .
    Zei iemand hier laatst niet dat De Ridder een beetje de Kournikova van het voetbal was?

    Trouwens: Lol@ Evert z'n lijstje
    pi_62231034
    Arshavin
    C. Ronaldo
    Messi
    David Villa
    Sneijder
    pi_62240058
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 08:56 schreef pfaf het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]


    [..]


    [..]

    Je mag nog wel een keer stemmen hoor, als je dat zo leuk vindt.
    Whehe. Goede research, Sherlock Pfap.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      woensdag 8 oktober 2008 @ 20:40:24 #184
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_62242257
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 08:56 schreef pfaf het volgende:
    Je mag nog wel een keer stemmen hoor, als je dat zo leuk vindt.
    ik ben geen kloon
    pi_62244189
    heb maar 1 account pfaf..mocht je dit niet willen geloven dan geef ik je bij deze het recht vanuit mijn kant om een van de admins dit na te laten kijken ondanks dat dit in strijd is met mijn privacy. viel spass.
    Hinc lucem et pocula sacra
    pi_62244386
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 08:56 schreef pfaf het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]


    [..]


    [..]

    Je mag nog wel een keer stemmen hoor, als je dat zo leuk vindt.
    Kerol en Joesse zijn sowieso geen kloons, die komen wel vaker voorbij.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      Moderator / Redactie Sport donderdag 9 oktober 2008 @ 20:59:31 #187
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62270003
    Schop omhoog .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_62271304
    Goeie genade, had ik al gestemd?

    - Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië.
    - Martin vaniak, wat een tovenaar staat er toch in de goal
    - Pepe. Die doet de hele wedstrijd al niks, en nou krijgt 'ie nog rood ook! Wat een sukkel.
    - Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind
    - Robin van Persie, de Nederlandse Kuifje

    hohohooooooo
    Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
    Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.
    pi_62271364
    Wesley Sneijder
    Fernando Torres
    Iker Casillas
    Steven Gerrard
    Andrei Arshavin
      Moderator / Redactie Sport donderdag 9 oktober 2008 @ 21:45:34 #190
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62271403
    Ja grapjurk(evert dan), je hebt al gestemd.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      donderdag 9 oktober 2008 @ 22:22:51 #191
    231035 ArcturusMengsk
    Emperor of the Terran Dominion
    pi_62272781
    A. Arshavin
    E. van der Sar
    C. Ronaldo (hoe erge pestpokke hekel ik ook aan em, hij blijft een geweldig goede voetballer)
    Xavi
    D. Villa
    pi_62281102
    Sergio "Kum" Aquero
    Zlatan Ibrahimovic
    Fransesco Totti
    Lionel Messi
    Cristiano Ronaldo
      Moderator / Redactie Sport zondag 12 oktober 2008 @ 11:35:56 #193
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62323968
    Stemmen hoort natuurlijk op zondag .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_62324062
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef borisz het volgende:
    Stemmen hoort natuurlijk op zondag .
    Niet meer nodig joh, Cristiano Ronaldo gaat winnen
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      Moderator / Redactie Sport zondag 12 oktober 2008 @ 11:59:03 #195
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62324296
    Dat is echt nog niet beslist zussie
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_62324603
    Cristiano Ronaldo
    Rio Ferdinand
    Paul Scholes
    Edwin van der Sar
    Lionel Messi
    pi_62325242
    Messi
    C Ronaldo
    V d Vaart
    Pavloetsjenko
    Puyol
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_62326009
    Steven Gerrard
    C. Ronaldo
    Edwin vd. Sar
    Lionel Messi
    John Terry
    pi_62326125
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:59 schreef borisz het volgende:
    Dat is echt nog niet beslist zussie
    Hij blijft maar terugkomen in alle lijstjes
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62326363
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef kleinzusje het volgende:

    [..]

    Hij blijft maar terugkomen in alle lijstjes
    Het is nog maar de voorverkiezing
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_62326452
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 13:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Het is nog maar de voorverkiezing
    Oh
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62326468
    Mijn nominatie van Sibon is trouwens niet langer een grapje maar bloedserieus
    pi_62326504
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 14:01 schreef SCH het volgende:
    Mijn nominatie van Sibon is trouwens niet langer een grapje maar bloedserieus
    Alsof je uitleg invloed heeft op de uitkomt
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      zondag 12 oktober 2008 @ 15:20:41 #204
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_62327954
    Al bijna 100 stemmen
    “Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
    pi_62331558
    Lionel Messi
    Arshavin
    Fernando Torres
    C. Ronaldo
    Edwin vd. Sar
    pi_62338453
    Cristiano Ronaldo
    Fernando Torres
    Sergio Ramos
    William Gallas
    Steven Gerrard

    heb zowiezo 2 verdedigers niemand noemt ze ooit maar b.v. sergio ramos wat een monster is dat
      zondag 12 oktober 2008 @ 23:12:01 #207
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_62339101
    Francesc Fabregas
    Fernando Torres
    Edwin v/d Sar
    Zlatan Ibrahimovic
    Steven Gerrard
    Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
    pi_62341308
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 14:01 schreef SCH het volgende:
    Mijn nominatie van Sibon is trouwens niet langer een grapje maar bloedserieus
    wat ben jij voor sneu iemand?
    so how's your evening so far?
    pi_62346177
    -Marcos Senna.
    -C. Ronaldo
    -Gerrard
    -Kuijt
    -Xavi
    Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
    whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
    pi_62356198
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 01:08 schreef J.F.Sebastian het volgende:

    [..]

    wat ben jij voor sneu iemand?
    Waarom is ie sneu als ie Sibon noemt? Is toch een prima voetballer? Ik moet nog maar zien of pakweg Cristiano Ronaldo bij SC Heerenveen net zo zou kunnen spelen als Sibon hoor!
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 13 oktober 2008 @ 17:50:53 #211
    231035 ArcturusMengsk
    Emperor of the Terran Dominion
    pi_62356347
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 17:44 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Waarom is ie sneu als ie Sibon noemt? Is toch een prima voetballer? Ik moet nog maar zien of pakweg Cristiano Ronaldo bij SC Heerenveen net zo zou kunnen spelen als Sibon hoor!
    pi_62356821
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 11:14 schreef Radioheader het volgende:
    -Marcos Senna.
    -C. Ronaldo
    -Gerrard
    -Kuijt
    -Xavi
    Kuyt
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
      maandag 13 oktober 2008 @ 18:20:30 #213
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_62356950
    dirk kuyt
    andres iniesta
    frank lampard fernando torres
    cristiano ronaldo
    emmanuel adebayor
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:26:59 #214
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62378690
    Tongs verjaardagskick.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      Trouwste user 2022 dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:32:45 #215
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_62378867
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 03:46 schreef tong80 het volgende:
    Ronaldo
    Van der Sar
    Torres
    Messi
    Van persie


    Kan ik Torres nog inruilen voor Zlatan ?

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:42:41 #216
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62379134
    nope . Als iedereen dan gaat ruilen blijf ik bezig.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      Trouwste user 2022 dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:54:58 #217
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_62379424
    Ok ik kan met mijn top 5 leven.

    Zlatan komt volgend jaar wel weer.

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_62379514
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 11:14 schreef Radioheader het volgende:
    -Marcos Senna.
    -C. Ronaldo
    -Gerrard
    -Kuijt
    -Xavi
      Moderator / Redactie Sport donderdag 16 oktober 2008 @ 12:39:37 #219
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62431422
    36 uur nog om je namen door te geven .

    Nog een paar en we hebben de 100 gehaald .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      donderdag 16 oktober 2008 @ 12:42:33 #220
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_62431507
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 12:39 schreef borisz het volgende:
    36 uur nog om je namen door te geven .

    Nog een paar en we hebben de 100 gehaald .
    Ik zal het bericht op FOK!sport vanmiddag nog een keer omhoog schoppen
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
      Moderator / Redactie Sport donderdag 16 oktober 2008 @ 12:43:10 #221
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62431526
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 12:42 schreef Sj0rSz het volgende:

    [..]

    Ik zal het bericht op FOK!sport vanmiddag nog een keer omhoog schoppen
    ja goed idee
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      donderdag 16 oktober 2008 @ 13:19:45 #222
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_62432425
    Done
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
    pi_62433760
    Ik snap sommige mensen wel. Maar het lijkt verdacht veel op afgunst.
    Ajax brengt nu eenmaal betere spelers dan andere nederlandse clubs.
    En als je een van de beste bent bij Real tja dan mag je hier ook genoems worden.
    Ieder zijn eigen keuze, laat die dan ook vrij en kraak mekaar niet af op een mening of keuze.
    ACB-Team.nl
    pi_62433988
    Edwin van de sar
    Dirk Kuyt
    Moussa Dembele
    Arshavin
    Sergio Ramos
    pi_62434077
    C. Ronaldo
    Steven Gerrard
    Lionel Messi
    Fernando Torres
    Kaka
      donderdag 16 oktober 2008 @ 14:32:07 #226
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_62434466
    - Edwin van der Sar
    - Clarence Seedorf
    - Steven Gerrard
    - Paolo Maldini
    - Robin van Persie
    Never Stop Exploring!
    Life begins at the end of your comfort zone!
    Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
    pi_62441513
    Van der Vaart
    Huntelaar
    Sneijder
    Ibrahimovic
    Chivu
    Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
    Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
      donderdag 16 oktober 2008 @ 19:17:44 #228
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_62441686
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 19:10 schreef RCHY het volgende:
    Van der Vaart
    Huntelaar
    Sneijder
    Ibrahimovic
    Chivu
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_62445609
    5 maar

    van der Sar
    van Nistelrooy
    Sneijder
    Messi
    Fabregas
    pi_62447379
    Messi
    C. Ronaldo
    Fernando Torres
    Steven Gerrard
    Casillas
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
    pi_62449395
    Messi
    Van Persie
    C.Ronaldo
    Fernando Torres
    Gerrard
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
    pi_62449708
    mijn top 5:

    - Martijn Reuser
    - Tarik Oulida
    - Kiki Musampa
    - Nordin Wooter
    - Arnold Scholten
    so how's your evening so far?
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:20:40 #233
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62456873
    Nog 12 uur
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:24:51 #234
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_62456968
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 00:33 schreef J.F.Sebastian het volgende:
    mijn top 5:

    - Martijn Reuser
    - Tarik Oulida
    - Kiki Musampa
    - Nordin Wooter
    - Arnold Scholten
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:29:16 #235
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62478484
    ZO even de laatste stemmen tellen en dan zal het nieuwe topic zo volgen.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_62478681
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 09:29 schreef borisz het volgende:
    ZO even de laatste stemmen tellen en dan zal het nieuwe topic zo volgen.
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:18:41 #237
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62479075
    Er zijn 110 stemmen

    De precieze uitslag van deze ronde zal na de finale bekend worden gemaakt.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:23:45 #238
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')