Komt wel goedquote:
Nee en geen ideequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heb je een usenetclient draaien en wat gebruik je voor media streaming?
Graag gedaanquote:
probeer SABnzbdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee en geen ideedat deel heeft mn huisgenoot gedaan
Je statistieken zullen het laten zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit wordt het langzaamste topic ooit waarschijnlijk
Misschien gebruiken we die ook welquote:
Kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je statistieken zullen het laten zien
Ik ook. Laterzquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben er vandoor iig
Fijne avond nog iedereen![]()
Gelukkigquote:
Ook altijd leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:40 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben er nog.. was ff in andere topics aan het lezen (A)
Altijd leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JawelMoest trainen.. was echt zo'n vrijdag avond training
Uhuh 6uur eruitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd leuk
En morgenvroeg weer werken zeker?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:20 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag Fifa 09 binnen gekregen voor de xbox360
Heb ik weer wat te gamen
Ik vond dat Pro gedeelte.. niet lekker spelen, door het camerastandpunt. Standpunt veranderd en opeens scoorde ik meteen achter elkaar.quote:
Ja, ik moet ook vaker niet uitgaan, want ben altijd compleet gebroken op m'n stage maandags, vanaf nu ga ik daar dus verandering in brengen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Ga ook bijna nooit uit hoor
En ben ook de hele dag aan het werk... En ik bén ziek
Och, nothing I can't handlequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
Jaja....het leven is kut....
Half om half, tussendoor werkenquote:
Maar wat is een man zonder een goede vrouw aan zijn zijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
In het weekend is de sc voor de mannen
Jep! Buurtgemeente van Leeuwarden. Voor mij half uurtje rijdenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg ik een berichtje van iemand uit FranekeradeelDat ligt toch bij jou in de buurt, Dean?
dat is beter te doen dan voor mij:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep! Buurtgemeente van Leeuwarden. Voor mij half uurtje rijden
Datingsite?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is beter te doen dan voor mij:
Duur: 03u15
Afstanden : 317,88 km, waarvan autosnelwegen : 313,67 km
en dat is dan exclusief files. Aangezien ik de route krijg om heel de Randstad door te crossen. Zal je eerder van de ene file in de andere terecht komen
Moet je managers eens horen pratenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederlanders die Nederlands praten met meer Engelse termen dan daadwerkelijke Nederlandse woorden
nog zo'n doelgroep die geen fatsoenlijk Nederlands meer kanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je managers eens horen praten
be2.nlquote:
nee, nog geen datequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Oww dacht dat je een date had.. maar het was alleen nog een bericht
misschien kan jij gaan daten met haar ipv mijquote:
dus heb je in feite helemaal niets aan zo'n lidmaatschapquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Daarbij met gratis lidmaatschap kun jet och geen berichten lezen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
misschien kan jij gaan daten met haar ipv mij
yupquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus heb je in feite helemaal niets aan zo'n lidmaatschap
Merk er anders vrij weinig vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
yupbehalve kunnen rondkijken en dan alsnog besluiten een lidmaatschap te nemen
Fok is beter vor dating
Mijn Nederlands is behoorlijk 'up to par' hoor. Maar zodra ik het over computer zaken ga hebben is de voertaal gewoon engels. Hoe debiel als je alles weer na het Nederlands gaat vertalenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog zo'n doelgroep die geen fatsoenlijk Nederlands meer kan![]()
Genoeg stelletjes ontstaan hierquote:
Tofquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Genoeg stelletjes ontstaan hier
er zijn genoeg computertermen die je gewoon in het Nederlands kan zeggen ipv van de Engelse term ervoor te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is behoorlijk 'up to par' hoor. Maar zodra ik het over computer zaken ga hebben is de voertaal gewoon engels. Hoe debiel als je alles weer na het Nederlands gaat vertalen
ik ga dus echt niet betalen om te kunnen daten met iemandquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
yupbehalve kunnen rondkijken en dan alsnog besluiten een lidmaatschap te nemen
Fok is beter vor dating
Je betaalt ook al tijdens de date .. dus ervoor is idd een no-goquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga dus echt niet betalen om te kunnen daten met iemand
Slechte fout dit hoor...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je betaald ook al tijdens de date .. dus ervoor is idd een no-go
Boeiequote:
Nou, dat is hem nou netquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Heel hard werken en perfect verslag inleveren
kijk, jij begrijpt mequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je betaalt ook al tijdens de date .. dus ervoor is idd een no-go
Electronicaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nou, dat is hem nou net
Heb laatst dus m'n cijfer gekregen. Ik deed het samen met een studiegenoot en hij deed significant minder dan ik deed. We studeren elektrotechniek en het werk was duidelijk verdeeld in hardware en software, dus het is volledig duidelijk wie wat heeft gedaan. Om eerlijk te zijn vind ik het werk van ons beiden onvoldoende, toch heeft hij een 7,5 gekregen en ik een 6,5.
Wat moet ik in de toekomst doen om ook zo'n cijfer te krijgen?
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Nu zeg ik:
kijk, jij begrijpt me
nou.. mooiquote:
Nou... huisdierenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
Wat is dierendag toch een hectische dag
Moe en dan toch gaan stappen, zal wel meevallen dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:00 schreef Milou__ het volgende:
ja, niet echt.. Moe! Vanaf vanmorgen 6u op.. En ik zit nu in de trein naar arnhem om te gaan stappen.. :p
Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Moe en dan toch gaan stappen, zal wel meevallen dus
Moet je toch zelf wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Milou__ het volgende:
Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!.. Of klinkt dit breezer :p
Er waren gisteren wel volleybalststeresquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:04 schreef Milou__ het volgende:
lekker hou! Die patatboeren kunnen toch niet voetballen
Ik ga dit weekend ook niets doen, helemaal niets. Laatste twee weekenden aan school gewerktquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!.. Of klinkt dit breezer :p
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er waren gisteren wel volleybalststeres!
Voetbakken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakken
Ik kan natuurlijk altijd even komen kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakken
Heb niet eens zin om een slijmbal-reactie te plaatsenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef Milou__ het volgende:
haha kutspelfout! Iedereen mag komen kijken.. Maar of je er blij van wordt is een 2e
eigenlijk nooit., maar mocht het zover zijn zeg ik dat wel ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb niet eens zin om een slijmbal-reactie te plaatsen
Jullie spelen nooit in Zeeland zeker?
Eigenlijk ik ook dus niet....quote:
Staat een mooie gitaar van me te koop in v&a. Wel wat voor jouquote:
Hij zoekt zelf maar, hij hoeft alleen je naam aan te klikkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Geef jij hem dan even
Zit op de foon.
En ik maar denken dat ik hier minder was, en het topic rustigerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - September 2008
Stage SC is goed vertegenwoordigd.
Had al zo'n vermoedenquote:
Toen ik zeg maar niet op stage zatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zoekt zelf maar, hij hoeft alleen je naam aan te klikken![]()
[..]
En ik maar denken dat ik hier minder was, en het topic rustiger
Ben nu dan ook wel benieuwd naar de eerder maanden, juni vooral
Dat ook jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen ik zeg maar niet op stage zat
En jullie op stage waren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ook ja
En ik zeg maar wel op stage zat
Ef kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
Zo'n relaxed nummer
en de Zweedse reclame
Vraag het dan even na, of het mogelijk is om die stats er uit te persenquote:
Ik kan vanavond zelf wel even wat proberen uit m'n eigen stats. Maar dat is dan alleen StageSC-posts natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vraag het dan even na, of het mogelijk is om die stats er uit te persen
Best slechte film trouwensquote:
Wie ben ik is ook slecht, dat scheelt mssquote:
Zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef PieterBas het volgende:
Wie Ben ik was leuk, met André van Duin en Ron Brandsteder...
Gerard kan ik dan nog goed hebben, vind ik vaak nog wel briljantquote:Tobber Gerard Joling en Aandachtshoer... Patty B.. zeker niet.
Applequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:08 schreef Houniet het volgende:
KUT ITUNES
Tooske in haar TMF tijd al een beetje irritant...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik post 'm gewoon nog een keer
[..]
Gerard kan ik dan nog goed hebben, vind ik vaak nog wel briljant
Maar Patty en die Tooske
Goed hoorquote:
Ligt Anna van de Ikea er bij??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor
Even aan Anna van de Ikea vragen... waarom opeens mijn bed zo aan het kraken is!!
Helaas niet.. Lopen genoeg leuke Anna's rond i Sverigequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ligt Anna van de Ikea er bij??
Hmm okequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helaas niet.. Lopen genoeg leuke Anna's rond i Sverige
Ik denk dat het toch aan de lattenbodem moet liggen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm okeDan kan ik verder geen reden voor kraken van je bed bedenken
Moet je 't toch maar bij Anna vragen!
Misschien is ie a lá Youp van 't Hek in elkaar gezetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch aan de lattenbodem moet liggen..
Alleen gaat het niet over een hoogslaper...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is ie a lá Youp van 't Hek in elkaar gezet![]()
Welterusten.quote:
Best een leuke winkel.. wanneer het niet druk is. Kan ik vaak nog wat Zweedse voedsel meenemen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Ikea
Ben er mijn hele leven nog nooit geweest, en wil dat mooi zo houden
Moet eerlijk bekennen dat veel dingen in mijn kamer van de Ikea komen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
Niks mis met Ikea op zich. Alleen het kuddevolk wat er voor in de file gaat staan, en heel het huis er mee vol zet. Dat is een beetje jammer
Ik ook eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo ook maar eens het bed in.Alleen nog geen zin eigenlijk
bij mij ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat veel dingen in mijn kamer van de Ikea komen...
Ook niet, duurt nog wel een uurtje hierquote:
Hoeft tegenwoordig ook niet meer toch. Wie doet er nu nog jaren met dezelfde meubelsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:24 schreef eer-ik het volgende:
bij mij ook.
Het is goed te betalen en ze hebben mooi spul.
De kwaliteit vind ik niet altijd je van het maar dat is opzich ook niet zo vreemd als je naar de prijzen kijkt.
Alles blijft wel heel maar echt robuust is het niet imo.
M'n ouders?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet, duurt nog wel een uurtje hier
En morgen waarschijnlijk de hele dag maar in bed liggen![]()
[..]
Hoeft tegenwoordig ook niet meer toch. Wie doet er nu nog jaren met dezelfde meubels
you can say that again...quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:12 schreef jslavenburg het volgende:
Wat een saaie dag was het vandaag...
oh toch?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
wat een saaie dag was het vandaag...(Weet wel wat je bedoel hoor
)
Ik ga disturbed maandagquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Ik ga niet uit
- Ik rook niet
- Ik drink niet
Wat nog meer, mmm
geen vrienden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Ik ga niet uit
- Ik rook niet
- Ik drink niet
Wat nog meer, mmm
U riep?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen vrienden?
niet roken niet drinken vind ik geen redenen om niet uit te gaan eerlijk gezegd.
Als je ook nog mensen en muziek haat kan ik 't me nog voorstellen
HOUNIETquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:39 schreef Houniet het volgende:
EERIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Hangt er vanaf hoe streng je de eisen steltquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
volgens mij bestaan dergelijke mensen niet...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
volgens mij bestaan dergelijke mensen niet...
Ik word ontkentquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]hij zegt dat je niet bestaat piles
95% ouwequote:
Obviously, haat je niet per definitie mensen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe streng je de eisen stelt
Gelukkig maarquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Obviously, haat je niet per definitie mensen.
Da's een zwaar wegond punt van die post, dus je bestaat
quote:
Ben blij dat iemand mijn posts kan waarderenquote:
Inside info, een vriendin van mijn vriendin slaapt met de nieuwe CEO van Fortis Nederlandquote:
Heb 'r nog nooit gezien, maar ik mag hopen van nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef G.Fawkes het volgende:
flikker op! Ik was eerder! Cali lijkt op mij
Pff ik ben zo slecht in namen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'r nog nooit gezien, maar ik mag hopen van niet
En denk maar niet dat het je niet gebeurt omdat je mod bent hoor...quote:
1e deel: Cali, Cue, Bart, Yesse, jijquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Pff ik ben zo slecht in namen.
Wie was er dan bij meet nummero 2?
Ik weet wel hoe ze eruit ziet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'r nog nooit gezien, maar ik mag hopen van niet
En teecht. buigen zul je!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En denk maar niet dat het je niet gebeurt omdat je mod bent hoor...
Ik ben ook ruig van de troon gestoten
Ahh dan heb ik haar wel gezienquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:18 schreef Piles het volgende:
[..]
1e deel: Cali, Cue, Bart, Yesse, jij
2e deel: Bart, Yesse, jij, ik
Je moet echt eens wat minder gaan drinken kerelquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Ahh dan heb ik haar wel gezien
Was zij nou ook de vriendin van Hosti?
Inderdaadquote:
Ga slapen gekquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:25 schreef G.Fawkes het volgende:
pile: als jij de nieuwe tt maakt, zorg ervoor dat het woord kut erin voorkomt!
quote:
dus nog even drie weekjes en 1 dag volhouden. Gewoon veel FOK!ken dan overleef je het welquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:25 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi Luctor
Nog 22 dagen..(Van de 50 in totaal, was een oriënterende stage)
Jup.. Nouja, ik kan niet zoveel Fokken, m'n stagebegeleider zit veel achter me, met zicht op m'n schermquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus nog even drie weekjes en 1 dag volhouden. Gewoon veel FOK!ken dan overleef je het wel
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup.. Nouja, ik kan niet zoveel Fokken, m'n stagebegeleider zit veel achter me, met zicht op m'n scherm
Sorryquote:
oh ja dat is wel balen danquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup.. Nouja, ik kan niet zoveel Fokken, m'n stagebegeleider zit veel achter me, met zicht op m'n scherm
Morgen om halfzeven wakker wordenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen.. waarom was ik al om 10.00 uur wakker
Computer of Console?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nog maar eens gamen, weet allen nog niet welk spel.
Heeft iemand ideeën?
Cuequote:Op zondag 5 oktober 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen.. waarom was ik al om 10.00 uur wakker
PCquote:
Dat trekt mijn PC nietquote:Heb je Bioshock al gespeeld?
gisteren stond ik pas om 11:30 uur op en dat vind ik zo zonde van mijn dagquote:
edit: hier verder: Stage SC # 672 Op naar een nieuwe weekquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Morgen om halfzeven 6 uur wakker worden
Xboxquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Koop gewoon een console, dan ben je van het gezeik af. Een xbox360 kost tegenwoordig niets meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |