Nou, dat is hem nou netquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Heel hard werken en perfect verslag inleveren
kijk, jij begrijpt mequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je betaalt ook al tijdens de date .. dus ervoor is idd een no-go
Electronicaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nou, dat is hem nou net
Heb laatst dus m'n cijfer gekregen. Ik deed het samen met een studiegenoot en hij deed significant minder dan ik deed. We studeren elektrotechniek en het werk was duidelijk verdeeld in hardware en software, dus het is volledig duidelijk wie wat heeft gedaan. Om eerlijk te zijn vind ik het werk van ons beiden onvoldoende, toch heeft hij een 7,5 gekregen en ik een 6,5.
Wat moet ik in de toekomst doen om ook zo'n cijfer te krijgen?
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Nu zeg ik:
kijk, jij begrijpt me
nou.. mooiquote:
Nou... huisdierenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
Wat is dierendag toch een hectische dag
Moe en dan toch gaan stappen, zal wel meevallen dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:00 schreef Milou__ het volgende:
ja, niet echt.. Moe! Vanaf vanmorgen 6u op.. En ik zit nu in de trein naar arnhem om te gaan stappen.. :p
Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Moe en dan toch gaan stappen, zal wel meevallen dus
Moet je toch zelf wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Milou__ het volgende:
Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!.. Of klinkt dit breezer :p
Er waren gisteren wel volleybalststeresquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:04 schreef Milou__ het volgende:
lekker hou! Die patatboeren kunnen toch niet voetballen
Ik ga dit weekend ook niets doen, helemaal niets. Laatste twee weekenden aan school gewerktquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!.. Of klinkt dit breezer :p
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er waren gisteren wel volleybalststeres!
Voetbakken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakken
Ik kan natuurlijk altijd even komen kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakken
Heb niet eens zin om een slijmbal-reactie te plaatsenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef Milou__ het volgende:
haha kutspelfout! Iedereen mag komen kijken.. Maar of je er blij van wordt is een 2e
eigenlijk nooit., maar mocht het zover zijn zeg ik dat wel ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb niet eens zin om een slijmbal-reactie te plaatsen
Jullie spelen nooit in Zeeland zeker?
Eigenlijk ik ook dus niet....quote:
Staat een mooie gitaar van me te koop in v&a. Wel wat voor jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |