abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62662856
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Principes van Marketing verpest mijn humeur keer op keer.
je moet ook niet uit dat kutboek gaan leren...
pi_62663279
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef lienelien het volgende:

[..]

je moet ook niet uit dat kutboek gaan leren...
Nee, daar ben ik ook achter nu haha..
Ik heb de samenvattingen van studentonly.nl gekocht en die zijn zoveel handiger
pi_62664442
Het is zo makkelijk allemaal
pi_62665892
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik ook achter nu haha..
Ik heb de samenvattingen van studentonly.nl gekocht en die zijn zoveel handiger
Die tip wilde ik je al geven ja
3 jaar lang heb ik vrijwel al mijn tentamens gehaald met enkel het leren van die samenvattingen
pi_62665905
Ik wilde dus vanmiddag heel actief gaan zijn op school (is gewoon open volgens intranet). Mijn photoshop was er namelijk mee gekapt, en in de bieb hebben ze dat niet, dus had weinig keus.
Maar school was dicht, lekker dan.
pi_62691508
Hallo, kan iemand mij misschien wat meer vertellen over het uitstroomprofiel: Informatie & Media? Het lijkt me echt iets typisch voor mij. Uit alle tests die ik maak (beroepskeuzetest), komt er vrijwel altijd Informatieanalist als 1e eruit! Dus.. gooi het maar los!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_62691777
Hmm, informatie en Media doen maar heel weinig mensen.Volgens mij iig niemand die hier ook rondhangt. In mijn 2e jaar waren er maar 7 mensen die voor dit profiel hadden gekozen.
Misschien kan je 15 november beter even naar de open dag gaan
pi_62702332
Bedankt voor je antwoord lienelien, maar jij wordt dus webredacteur?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_62702594
nee
Hoezo?
pi_62739015
vandaag tentamens gehad, 40 vragen bedrijfseco..

hoeveel vragen mag je ongeveer fout hebben om een 5,5 te halen?
David!
pi_62739092
Staan de antwoorden al online, of zijn ze weer eens lui?
Denk 15 fout oid? Meestal moet je iets van 60% goed hebben oid... Maar als er veel mensen een laag cijfer hebben, dan willen ze soms wel de normering aanpassen.
pi_62744592
Heb er precies 15
pi_62745526
Hm
Twijfelgeval denk ik hoor. Ik vind 15 fout iig wel veel. Ik zal straks thuis eens kijken op mijn oude tentamen, hoeveel fouten ik toen had
pi_62749660
Hoi,

ik ga zo enzo naar de opendag op 15 november voor de studie interactieve media.
Maar ik zou graag wat meningen vooraf horen over de studie en school zodat ik wel een gespreksonderwerp kan aanknopen. Zijn er hier toevallig mensen die interactieve media doen?
pi_62749865
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:35 schreef Evolet het volgende:
Hoi,

ik ga zo enzo naar de opendag op 15 november voor de studie interactieve media.
Maar ik zou graag wat meningen vooraf horen over de studie en school zodat ik wel een gespreksonderwerp kan aanknopen. Zijn er hier toevallig mensen die interactieve media doen?
Dan moet je in een ander topic zijn. Interactieve Media zit wel in hetzelfde gebouw, maar is een heel andere studie.

Daarnaast is 'een gespreksonderwerp aanknopen' vrij lastig, dunkt me.
En je vraagt toch gewoon wat je wil weten?
pi_62753133
Lienelien, heb jij ook een Mymim, en hoe ging dat jou af in het begin? Slb opdrachten vind ik sowieso kut, gewoon omdat ik er alsmaar tegenaan zit te hikken, maar ik had wel verwacht dat ik die artikelen er wat makkelijker op zou zetten....
pi_62753166
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:25 schreef aapie007 het volgende:
Lienelien, heb jij ook een Mymim, en hoe ging dat jou af in het begin?
Que?! Leg eens uit?
quote:
Slb opdrachten vind ik sowieso kut,
omdat ze nergens over gaan ja...
quote:
gewoon omdat ik er alsmaar tegenaan zit te hikken, maar ik had wel verwacht dat ik die artikelen er wat makkelijker op zou zetten....
Artikelen? Ik vrees dat je een nieuw iets moet doen ja
pi_62753302
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:

[..]

Que?! Leg eens uit?
[..]

mmmm oke, het is een weblog waarop je per periode twee artikelen schrijft. Daarnaast zet je er ook je slb opdrachten op, veilig achter slot en grendel zodat alleen je slb'er t kan lezen . Oh ja je eigen werk kan je er ook op zetten
Wat had jij dan vorig jaar voor slb?
pi_62753383
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:30 schreef aapie007 het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:

[..]

Que?! Leg eens uit?
[..]

mmmm oke, het is een weblog waarop je per periode twee artikelen schrijft. Daarnaast zet je er ook je slb opdrachten op, veilig achter slot en grendel zodat alleen je slb'er t kan lezen . Oh ja je eigen werk kan je er ook op zetten
Wat had jij dan vorig jaar voor slb?
Ja ik zag het al in de handleiding.. Wel leuk hoor! Maar ook wel een stuk meer werk dan wij vorig jaar hadden. Euh, 2 jaar geleden. (ik vergeet steeds dat ik 4e jaars ben )
Wij moesten naar een paar bijeenkomsten, 2 keer oid een reflectieverslag inleveren, en dat was het..
pi_62753441
Maar dat van die artikelen ziet er best leuk uit, ook al vind ik het niet zo zeer bij SLB passen. Maar wel stom dat het bericht min 300 en max 400 tekens mag zijn, dan word je aardig beperkt. En aan je mening over het bericht wordt dan weer geen lengte-eis gesteld..
pi_62753504
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja ik zag het al in de handleiding.. Wel leuk hoor! Maar ook wel een stuk meer werk dan wij vorig jaar hadden. Euh, 2 jaar geleden. (ik vergeet steeds dat ik 4e jaars ben )
Wij moesten naar een paar bijeenkomsten, 2 keer oid een reflectieverslag inleveren, en dat was het..
t is ook wel leuk hoor, beter dan die bijeenkomsten. Als ik nou maar iets leuks wist om over te schrijven iets te lang gewacht, en nu een beetje weinig tijd ! Maar komt wel goed. Kom je als 4e jaars nog wel in het gebouw eigenlijk?
pi_62753557
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef aapie007 het volgende:

[..]

t is ook wel leuk hoor, beter dan die bijeenkomsten. Als ik nou maar iets leuks wist om over te schrijven iets te lang gewacht, en nu een beetje weinig tijd ! Maar komt wel goed. Kom je als 4e jaars nog wel in het gebouw eigenlijk?

Toevallig 2 weken geleden om iets op te halen, en gisteren om iets in te leveren. Verder niet meer..
Waarom heb je nu eigenlijk je pasje bij de poortjes niet meer nodig? (ze stonden iig gewoon open) Want eerst werd je achternagezeten door de pasjesmaffia vanaf achter die balie
pi_62753595
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef lienelien het volgende:
Maar dat van die artikelen ziet er best leuk uit, ook al vind ik het niet zo zeer bij SLB passen. Maar wel stom dat het bericht min 300 en max 400 tekens mag zijn, dan word je aardig beperkt. En aan je mening over het bericht wordt dan weer geen lengte-eis gesteld..
deze had ik ff gemist. Ja dat van die tekens is best lastig. Dat gedeelte had ik net iets te laat gelezen met als gevolg dat ik t hele stuk weer in moest korten en het nu niet goed meer vind.
Ik heb trouwens begrepen dat het totaal 300-400 tekens moet zijn, dus met mening. Of heb ik heb ik dat ook verkeerd gelezen
pi_62753670
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:39 schreef aapie007 het volgende:

[..]

deze had ik ff gemist. Ja dat van die tekens is best lastig. Dat gedeelte had ik net iets te laat gelezen met als gevolg dat ik t hele stuk weer in moest korten en het nu niet goed meer vind.
Ik heb trouwens begrepen dat het totaal 300-400 tekens moet zijn, dus met mening. Of heb ik heb ik dat ook verkeerd gelezen
Oh
Ja het staat er een beetje onduidelijk.. Ik dacht dat het over het bericht moest gaan, maar het kan idd ook het totaal zijn..
Heb je een leuke SLB-er trouwens? Dat wil ook nog wel eens meewerken
pi_62753677
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef lienelien het volgende:

[..]

Toevallig 2 weken geleden om iets op te halen, en gisteren om iets in te leveren. Verder niet meer..
Waarom heb je nu eigenlijk je pasje bij de poortjes niet meer nodig? (ze stonden iig gewoon open) Want eerst werd je achternagezeten door de pasjesmaffia vanaf achter die balie
Ik weet het! Die worden al vanaf het begin van het jaar niet meer gebruikt. Het mannetje is ook weg.
pi_62753777
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef aapie007 het volgende:

[..]

Ik weet het! Die worden al vanaf het begin van het jaar niet meer gebruikt. Het mannetje is ook weg.
Je weet het niet! Ik vroeg waarom
Maar wat raar.. Ze konden zeker niet op tijd zorgen dat iedereen een pasje had
Sowieso incompetent systeem. Als je meer dan 3x je pasje niet bij had binnen een jaar mocht je niet meer naar binnen
Ik had een keer een pasje niet bij toen ik een tentamen had. Ik had mn collegekaart én mn paspoort bij, en toch was het niet goed genoeg
pi_62753805
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef lienelien het volgende:

[..]

Oh
Ja het staat er een beetje onduidelijk.. Ik dacht dat het over het bericht moest gaan, maar het kan idd ook het totaal zijn..
Heb je een leuke SLB-er trouwens? Dat wil ook nog wel eens meewerken
nee zal haar naam hier niet noemen maar nee....
pi_62754214
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef lienelien het volgende:

[..]

Je weet het niet! Ik vroeg waarom
Maar wat raar.. Ze konden zeker niet op tijd zorgen dat iedereen een pasje had
Sowieso incompetent systeem. Als je meer dan 3x je pasje niet bij had binnen een jaar mocht je niet meer naar binnen
Ik had een keer een pasje niet bij toen ik een tentamen had. Ik had mn collegekaart én mn paspoort bij, en toch was het niet goed genoeg
Oh dat kan makkelijk hoor, ik was hem ook een keer vergeten en kreeg toen zo'n gastkaart (geplastificeerd geval met clip) en die heb ik nog steeds eigenlijk en die collegekaart die mag je ieder jaar dus zelf maken.Blijft die foto trouwens 4 jaar t zelfde?
Lang verhaal maar waarom die poortjes openstaan weet ik inderdaad niet
pi_62754379
foto blijft 4 jaar hetzelfde ja, ook al zo'n leuk iets
Maar die gastenkaart komt toch op jouw naam/studentnummer te staan? Dan zou ik hem nog wel ooit inleveren als ik jou was
pi_62754667
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef lienelien het volgende:
foto blijft 4 jaar hetzelfde ja, ook al zo'n leuk iets
Maar die gastenkaart komt toch op jouw naam/studentnummer te staan? Dan zou ik hem nog wel ooit inleveren als ik jou was
Nou je 't zegt ik twijfel of ik hem nog heb. Maar t is al zo lang geleden, zijn ze al lang vergeten denk ik
Ik stuur je toch ff een PM over mijn slb' er. Ik ben wel benieuwd of je weet wie t is!
pi_62755827
Trouwens,
quote:
Er is een nieuwe externe locatie bijgekomen (De Balie op het Leidseplein) waarbij de lestijden aangepast zijn. Lees meer hierover bij de modulehandleiding.

wtf?
pi_62756300
Yep ik zag t ook... is dat niet dat café?
pi_62756510
ja..café..restaurant.. Apart.
pi_62789424
@lienelien: november is volgens mij al je laatste maand bij MbH toch?
pi_62794526
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:54 schreef Toad het volgende:
@lienelien: november is volgens mij al je laatste maand bij MbH toch?
nee tot 19december nog! Dat is precies de helft van het seizoen. Dus nu nog 7 weken
pi_63151524
en nu nog maar 5!
En ik heb een afstudeerproject
pi_63167558
Vertel, vertel!
pi_63169075
Een zeven voor het volkskrantproject, blij
pi_63176357
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef Toad het volgende:
Vertel, vertel!
morgen! Het is laat, en ik moet om 5u30 alweer opstaan
pi_63176398
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Een zeven voor het volkskrantproject, blij

Ik heb mn beide herkansingen gehaald! Ben in de 2e lui geweest dus had nog het eea openstaan.. Maar is binnen! Begin nu eindelijk richting de 200 ects te gaan
pi_63177369
Ha, Lienelien. Aangezien jij hier vaste klant bent en mijn vraag ook deels over MIM gaat, zou je misschien antwoord kunnen geven in dit topic?
pi_63180697
een 3 voor vk-project
had ik toch nog gelijk
pi_63187549
Ik heb eigenlijk nog niet gelezen of je het MIM ook versneld (dus in 3 jaar) kan doen. Kan dat eigenlijk of bestaat die mogelijkheid niet?
pi_63190059
quote:
Op donderdag 13 november 2008 05:10 schreef Koewam het volgende:
een 3 voor vk-project
had ik toch nog gelijk
hoe doe je dát dan?
pi_63190071
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:43 schreef TheArt het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet gelezen of je het MIM ook versneld (dus in 3 jaar) kan doen. Kan dat eigenlijk of bestaat die mogelijkheid niet?
Nee, kan niet. Al kan je wel vrijstelling krijgen als je (de propedeuse van) een soortgelijke opleiding hebt gedaan.
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:50:48 #146
197456 ytram
...dacht je!
pi_63240899
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik ben geen MIM'er maar ik ben wel student aan de HvA (locatie Leeuwenburg), ik hou me nu ook een beetje bezig met de inrichting van het Kohnstammhuis (tegenover Singelgracht (SVB) gebouw). Toevallig heb ik een paar weken geleden gevraagd waarom de poortjes niet meer gebruikt worden. Wat ik mij kan herinneren van het antwoord was dit een keuze van de HvA. Het was een proef, die is afgerond en ze hebben besloten om er niet mee verder te gaan, ze willen openheid uitstralen of iets. Uit de proef kwam naar voren dat studenten de poortjes wel prettig vonden, lokalen waren los (omdat er geen kans was dat er ongewenste gasten binnen kwamen).

In het "nieuwe" Kohnstammhuis komen geen poortjes en ook geen balie/receptie bij de ingang. Ben benieuwd hoe het daar gaat verlopen met ongewenste gasten. Dat vraagt het personeel zich ook af.

Beetje offtopic:
Mag ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om de volgende vraag te stellen: Hoe ervaren jullie de inrichting van het Singelgracht (SVB) gebouw? Er zijn op een aantal verdiepingen grote werkruimtes, zijn die goed, of wat missen jullie er aan (faciliteiten, koffie apparaten, printers computers). Is er voldoende capaciteit (denk aan zit/werk plaatsen) en is het er een beetje rustig (akoestiek) als er veel mensen zijn? En hoe is de sfeer in het gebouw (kleurstelling, televisie schermen)?

[ Bericht 0% gewijzigd door ytram op 15-11-2008 11:56:23 ]
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_63252068
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:50 schreef ytram het volgende:

Beetje offtopic:
Mag ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om de volgende vraag te stellen: Hoe ervaren jullie de inrichting van het Singelgracht (SVB) gebouw? Er zijn op een aantal verdiepingen grote werkruimtes, zijn die goed,
gróót zeg je? Op de 4e is wel een redelijk grote ruimte recht tegenover het trappenhuis, maar het nadeel daarvan is dat je niet rustig kan werken omdat er meerdere groepen zitten, waardoor er veel herrie is ed. Hetzelfde effect als wanneer je in de kantine gaat zitten bv.
Verder heb je op (vrijwel?) alle verdiepingen die werkhokjes. Leuke dingen, maar alleen docenten kunnen die hokjes reserveren. Dus dan zit je net, komt er een docent aan en kan je weer weg. En dat meerdere keren binnen een uur. Vorig studiejaar hebben we bijna iedere week een klacht ingediend hierover. We gingen af en toe uit moedeloosheid maar naar mijn huis om te vergaderen/te werken ergens aan, of naar de leeuwenburg, maar dat was ook niet ideaal qua ruimte. Ook mochten we niet in een (ongebruikt) lokaal gaan zitten..
quote:
of wat missen jullie er aan (faciliteiten, koffie apparaten, printers computers). Is er voldoende capaciteit (denk aan zit/werk plaatsen)
zoals hierboven beschreven; zeker niet. Alles zit altijd vol, zo ook het computerlokaal. Oké, die kan je reserveren, maar dat moet soms wel dagen van te voren (aan het eind van de periode) en de computerleslokalen (die vele uren per week niet in gebruik zijn) mochten we pas gebruiken na herhaaldelijk gezeur.
quote:
en is het er een beetje rustig (akoestiek) als er veel mensen zijn?
Mwa, wel prima.. Kantine is galmend, en het trappenhuis ook, maar de lokalen en werkruimtes ed zijn prima.
quote:
En hoe is de sfeer in het gebouw (kleurstelling, televisie schermen)?
Rode werkhokjes waren wellicht niet de beste keuze, aangezien rood niet bepaald rustgevend werkt. Het blauwe is beter, maar wel weer vrij donker vanbinnen. Ohja, die lampen in de hokjes gaan irritant snel uit als je er gewoon zit, en soms moet je 3 rondjes rennen voordat de bewegingsdetector tot leven komt en de lampen weer aangaan
Verder is het gebouw van binnen best saai. Grijs..wit.. heel steriel. De 8e en 9e verdieping in de leeuwenburg was wat dat betreft gezelliger. En die kunstzinnige fototentoonstellingen helpen niet echt mee vind ik.

Waar het op neer komt qua ruimte is dat het MIM gewoon te groot is voor het gebouw. Alleen al 1200 1e jaars, dat kan je gewoon niet kwijt. Dus dan ga je maar colleges geven in de balie? Achterlijk. Er moet gewoon een even groot gebouw aan vast worden geplakt
Tijdens mijn minor werden we echt helemaal gek van het nooit ruimte hebben om te vergaderen, en de computers die altijd bezet zijn..

Oh en dat wat je zei over de poortjes en een open beleid, dat was eerst wel anders
Ik ben wel eens achterna gezeten door een bewaker omdat ik door een openstaand poortje liep (glalzen deurtje aan de zijkant zeg maar) Ik had mn toegangspasje niet bij, maar wel mn collegekaart én mn paspoort, en nog zei 'ie dat ik mn pasje maar moest gaan halen thuis
pi_63260387
Hallo,

Ik heb een paar vragen m.b.t. deze opleiding. Is er voor deze opleiding een februari instroom? En is er soort gelijke opleiding elders in Nederland?

alvast bedankt!
pi_63314216
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
Hallo,

Ik heb een paar vragen m.b.t. deze opleiding. Is er voor deze opleiding een februari instroom?
ehhhm, volgens mij alleen voor deeltijd IM. Maar staat vast wel op de website, als het er is
quote:
En is er soort gelijke opleiding elders in Nederland?
MEM in rotterdam ed, maar dat lijkt alleen op sommige punten op het mim. Ligt eraan welke (van de 5) afstudeerrichting je wil gaan doen?
pi_63314431
Gezeik altijd met die computerlokalen, ben gedwongen verkast naar de OBA(al is dat wel heerlijk ontspannen hier)
pi_63314491
Alle toetsen gehaald
pi_63316361
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:02 schreef Koewam het volgende:
Alle toetsen gehaald
zie je wel, stresskip
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Gezeik altijd met die computerlokalen, ben gedwongen verkast naar de OBA(al is dat wel heerlijk ontspannen hier)
Ja, vermoeiend hè. Ik was pas op een zondagavond in de oba om een herkansing uit te printen (ook gehaald trouwens ) maar alle computers waren bezet daar. Toen werd ik al helemaal boos (Want school was ineens spontaan op zaterdag dicht toen ik daar wilde printen).
pi_63316623
@lienelien: Wat ga je nou doen met je afstuderen?
pi_63316670
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:26 schreef Toad het volgende:
@lienelien: Wat ga je nou doen met je afstuderen?
www.campuswiki.nl voor amsterdam

[ Bericht 15% gewijzigd door lienelien op 18-11-2008 14:36:07 ]
pi_63316755
hey, grappig & leuk.
pi_63316855
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:32 schreef Toad het volgende:
hey, grappig & leuk.
supertof natuurlijk. Vooral omdat ik alles kan invullen zoals ik zelf wil.
Wil je helpen?
pi_63355582
voor marketing gezakt

Hey Lienelien
pi_63355845
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef berc het volgende:
voor marketing gezakt

Hey Lienelien
bercje, vriend! Joh, ik was echt helemaal vergeten dat jij nu ook op het mim zit! Hoe bevalt het? En woon je nu samen in amsterdam? Nog wel eens bij rascal te vinden trouwens? Maar marketing is gewoon een kwestie van veel leren, al die stomme begrippen ed in je hoofd stampen. Meestal halen veel mensen juist marketing wel, maar bedrijfseconomie niet. Achjoh, je hebt dit jaar nog wel een herkansing toch?
pi_63378727
Check mijn tagje dan
pi_63378822
. Heb je al iets geschreven?
pi_63378927
bezig
pi_63417173
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:07 schreef lienelien het volgende:
Check mijn tagje dan
zozo gefeliciteerd

Bevalt goed op school. Alleen met dat tutor gebeuren valt nog wel eens de inzet tegen van mijn mede tutoren... maar daar hebben wel meer groepjes last van geloof ik...
En ik woon vanaf januari in Haarlem en ben al heeeeel lang niet meer in Rascal geweest. Maar ben wel van plan om binnenkort (ik denk niet dat het dit jaar nog gaat lukken) weer eens te gaan.
pi_63417193
loop je trouwens nog wel eens rond op school?
pi_63421698
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef berc het volgende:
loop je trouwens nog wel eens rond op school?
oja, haarlem was je van plan ja tot nu toch nog steeds heen en weer reizen dan joh?! Nee niet echt meer op school.. Misschien nog een keer voor herkansing, en vanaf nu een keer of 4 voor mn scriptie, en verder helemaal niet meer. Eigenlijk wel jammer.. Maar als mn plan lukt, dan vanaf september wel weer heel wat uur per week. Maar dan als tutor ipv student
pi_63424452
Hoi, ik heb een vraagje..

Ik wil me bezighouden met het regelen voor dingen voor een tvprogramma, maar ook het echt produceren/monteren ervan... kan ik dan niet beter MEM gaan doen? Volgens mij is dit meer 'redactiewerk' als ik het goed begrijp en niet produceren?
pi_63486507
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 01:23 schreef lienelien het volgende:

[..]

oja, haarlem was je van plan ja tot nu toch nog steeds heen en weer reizen dan joh?! Nee niet echt meer op school.. Misschien nog een keer voor herkansing, en vanaf nu een keer of 4 voor mn scriptie, en verder helemaal niet meer. Eigenlijk wel jammer.. Maar als mn plan lukt, dan vanaf september wel weer heel wat uur per week. Maar dan als tutor ipv student
zozo als tutor
het verbaast me hoeveel docenten/tutoren ik heb die ook ooit op het MIM hebben gezeten. Nouja, ik tel er nu 3, 2 tutoren en 1 die iets van een powerpoint les gaf. Blijkbaar mist iedereen de school als ze er mee klaar zijn.
pi_63674056
Het was vandaag gewoon voor het eerst koud in het computerlokaal.
pi_63724970
Geen MIMers meer op FOK?

Lien! Je bent nu zeker wel klaar met je stage? Was het leuk?
Al wat geschreven voor de FP?
pi_63725869
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef Toad het volgende:
Geen MIMers meer op FOK?

Lien! Je bent nu zeker wel klaar met je stage? Was het leuk?
het ís leuk Nog niet klaar namelijk! De 19e, dus net voor kerst. Ben wel toe aan een beetje vrije tijd, ook al ga ik het wel erg druk krijgen met capuswiki..
quote:
Al wat geschreven voor de FP?
Nee, veel te druk. Wil het steeds gaan doen, maar hier op stage kan niet echt, en verder ook drukdruk. Maar over 2 weken ben ik van plan om daar ook lekker mee bezig te gaan zijn

En hoe gaat jaar 3? Welke minor ga jij nou eigenlijk doen?
pi_63725994
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef lienelien het volgende:

[..]

het ís leuk Nog niet klaar namelijk! De 19e, dus net voor kerst. Ben wel toe aan een beetje vrije tijd, ook al ga ik het wel erg druk krijgen met capuswiki..
Lol, volgens mij heb je dat al een paar keer vertelt, wanneer je klaar bent met je stage.
quote:
En hoe gaat jaar 3? Welke minor ga jij nou eigenlijk doen?
Ja wel oke. Het is wel minder boeiend dan het tweede jaar. Ik ga praktische filosofie dan.
pi_63726183
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:51 schreef Toad het volgende:

[..]

Lol, volgens mij heb je dat al een paar keer vertelt, wanneer je klaar bent met je stage.
[..]
Ja, omdat jij steeds denkt dat ik al (bijna) klaar ben
quote:
Ja wel oke. Het is wel minder boeiend dan het tweede jaar.
oh da's ook een beetje jammer dan
Geen leuke projecten/activiteiten?
quote:
Ik ga praktische filosofie dan.
Oh leuk hoor Dat was mijn einge 2e keus geweest.
pi_63726494
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:00 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja, omdat jij steeds denkt dat ik al (bijna) klaar ben
Je moet wat als je drie tussenuren hebt.
quote:
Geen leuke projecten/activiteiten?
Mwhoa, valt een beetje tegen. Je krijgt nu ook veel over voorlichting en ondernemerschap. Vind ik iets minder...
quote:
Oh leuk hoor Dat was mijn einge 2e keus geweest.
i know.
pi_63726592
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef Toad het volgende:

[..]

Je moet wat als je drie tussenuren hebt.
iedere week dus
quote:
[..]

Mwhoa, valt een beetje tegen. Je krijgt nu ook veel over voorlichting en ondernemerschap. Vind ik iets minder...
[..]
Hm ja nouja, misschien voor anderen juist weer interessant. Zo werd ik helemaal moe over alles wat met boeken uitgeven te maken had..
quote:
i know.
oh

Nog 3 herkansingen, dan ben ik verlost
2 juni scriptie inleveren, tijd zat Jullie gaan uiteraard allemaal mijn enquete invullen!
pi_64057975
@lienelien: zit jij ook vanavond aan tafel bij DWDD?
pi_64061009
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:59 schreef Toad het volgende:
@lienelien: zit jij ook vanavond aan tafel bij DWDD?
Nee maar wel in het publiek
pi_64153336
Toad, vandaag is het dan toch écht zo ver, mijn laatste stagedag!
Met 2 kerstpakketten en een lading taart en vanavond nog een mooi feest kan ik hier met een gerust hart vertrekken
Stiekem ook wel héél blij dat ik lekker kan gaan afstuderen
pi_64155133
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef lienelien het volgende:
Toad, vandaag is het dan toch écht zo ver, mijn laatste stagedag!
.
quote:
Met 2 kerstpakketten en een lading taart en vanavond nog een mooi feest kan ik hier met een gerust hart vertrekken
Stiekem ook wel héél blij dat ik lekker kan gaan afstuderen
Leuk! Succes!
pi_64260337
quote:
Studie Journalistiek?
Bezoek de HvA Open Dag op 8 januari Communicatie Opleidingen op de HvA!
Met als link.
Adus Google Ads.
pi_64270070
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:46 schreef Toad het volgende:

[..]

Met als link.
Adus Google Ads.
ha.
Is er dan alweer een open dag dan? Vreemd,helemaal geen mail over gehad.
pi_64270119
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:46 schreef Toad het volgende:

[..]

Met als link.
Adus Google Ads.
oh ik zie het al. Ze zijn een beetje dom.
quote:
Februaristart Media, Creatie en Communicatie
Inleiding Economie en Management Gezondheid Maatschappij en Recht Media, Creatie en Informatie
Geen tijd te verliezen: start je studie in februari!

Halverwege het jaar starten met een nieuwe studie kan uitkomst bieden als je in september per ongeluk de verkeerde studie hebt gekozen en nu kosteloos wilt switchen. Of als je in december klaar bent met je vooropleiding en zo snel mogelijk aan het vervolg wilt beginnen.

En natuurlijk kan het ook zo zijn dat je nu - met de goede voornemens luid en duidelijk in je achterhoofd - eindelijk die studie gaat doen die je altijd al had willen doen. Hoe het ook zij: je bent niet de enige. Honderden studenten starten elk jaar in februari.
De opleidingen die meedoen met de Februaristart:

* Informatica (voltijd)
* Informatica (deeltijd)
* Technische Informatica (voltijd)
(Technische Informatica kent alleen een februaristart voor doorstromers)
helemaal gene MIM dus.
pi_64270308
Ja, rare google ads he?
pi_64270391
nou, gewoon dom van de HvA. Er is op de 8e wel een open avond, maar niet van het MIM.
En ik dacht dat ze niet meer mochten 'adverteren' met de naam journalistiek erin.
pi_64398140
Heb geen zin om het topic door te zoeken.. Deze lazy ass vraagt zich af of er N&M-ers zitten die het tentamen Samenlevingen heeft gemaakt in het tweede jaar? :-)
pi_64398311
Ja.
Maar ik heb geen oude tentamen hier liggen.
pi_64406969
Jammer Was het te doen? Tips wat betreft het leren?
pi_64419364
Ik had een 7.8 voor. Meestal als je de lessen hebt gevolgd; is de toets zeker te doen. Ik zou zeggen kijk nog even naar de sheets wat de docenten de belangrijkste punten uit het boek vonden.
pi_64435246
Wow! Oke, dankje Ben benieuwd naar het eerste open vragen tentamen...
pi_64654389
Ik kan me de toets niet meer zo goed herinneren. Hij zal dus wel meevallen (denk ik...).

Heb je al een stageplek?
pi_64661297
Ik hoop het! Ik heb een stageplek ja Alleen nog m'n contract ondertekenen..
pi_64662201
Vertel! Waar! Als het mag..

(Kan evt. ook via PM als je dat liever hebt)
pi_64809522
Zijn er ook nog tweedejaars RMP'ers hier? Ik ben bang van niet
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_64810929
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:04 schreef Duim het volgende:
Zijn er ook nog tweedejaars RMP'ers hier? Ik ben bang van niet
wel 3e!
ehh, 4e alweer..

Lekker aan het leren voor media&cultuur?
pi_64819598
Hoe is het met je scriptie lien? Volgens mij is het lastigste om de discipline te vinden om eraan te gaan werken... of niet?
pi_64865026
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef lienelien het volgende:

[..]

wel 3e!
ehh, 4e alweer..

Lekker aan het leren voor media&cultuur?
Ja ik ben met mijn neus in het boek gedoken. Hoezo? Was het zo'n moeilijk tentamen dat je het nu nog weet?
pi_64865050
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef Duim het volgende:

[..]

Ja ik ben met mijn neus in het boek gedoken. Hoezo? Was het zo'n moeilijk tentamen dat je het nu nog weet?

nee, erger.
Ik moet het nog maken
pi_64865102
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef Toad het volgende:
Hoe is het met je scriptie lien? Volgens mij is het lastigste om de discipline te vinden om eraan te gaan werken... of niet?
vandaag nog een afspraak voor gehad om wat dingen door te spreken In februari ga ik eraan 2 dagen in de week aan zitten. En het scheelt dat ik niet alleen ben (tegen die tijd niet meer) dus ik kan niet zomaar er een week niets aan doen Dus die discipline is er dan wel
pi_64994547
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef lienelien het volgende:

[..]

nee, erger.
Ik moet het nog maken
En hoe is het gegaan?
Bij mij wel oké denk ik.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:37:34 #198
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64995245
Ik ga in september waarschijnlijk 2 jaar deeltijd Crossmediale Communicatie doen en daarna instromen in het 3e jaar van de 'normale' communicatie opleiding.

Gelukkig is m'n oude HBO nest nog net zo'n teringzooi als vroeger trouwens
quote:
Aantal lesuren
Vijf college-uren per avond, twee avonden per week.

Lestijden
Van 18.15 tot 22.15 uur.
Dikke dus.

Misschien toch nog effe verder kijken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64995360
Zit dat bij interactieve media?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:41:07 #200
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64995372
Heb je het tegen mij?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')