abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63160451
Beste mensen, hierbij jullie advies gevraagd. Sportfreak als ik ben, wil ik later iets gaan doen met sport. Wat ik precies wil gaan doen, ben ik nog niet helemaal uit, maar er zijn opties genoeg. Redacteur bij een sporttijdschrift als Skimagazine, Tennistoday, Tennismagazine en De Muur of redacteur bij NOS Studio Sport (ik heb daar al één dag meegelopen en het beviel me absoluut), keuze zat.

Nu ben ik op dit moment eerstejaars journalistiek in Zwolle, maar de studie is toch niet helemaal wat ik wil. Het is echt gigantisch algemeen en pas na het tweede jaar ga je een beetje richting kiezen. Raden jullie mij andere studies aan (ik hoor wel goede dingen over MIM) of is het toch maar verstandig om journalistiek te blijven doen?
pi_63177852
Ja hoi, hier is je bestelling! Ik zal morgen even uitgebreider antwoord geven, maar in het kort zit je bij het mim denk ik wel beter als je redacteur wil worden bij een/welk tijdschrift dan ook. Een journalist is namelijk wel wat anders dan een redacteur wel moet ik zeggen dat het 1e jaar ook wel redelijk algemeen is.. Vooral veel concepten bedenken, en dingen schrijven, en marketing-communicatieplannen opzetten. Divers, maar sluit allemaal goed op elkaar aan. Ik zal je morgen nog wel het eea vertellen, maar als je gerichte vragen hebt dan gil maar, of kom even langs in het mimtopic
pi_63178676
Bij MIM Nieuws en Media hebben ze een blok over sportjournalistiek. Maar het is wel een vergelijkbare richting als in Zwolle denk ik. Al hoef je geen medium te kiezen.
pi_63186767
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:35 schreef lienelien het volgende:
Ja hoi, hier is je bestelling! Ik zal morgen even uitgebreider antwoord geven, maar in het kort zit je bij het mim denk ik wel beter als je redacteur wil worden bij een/welk tijdschrift dan ook. Een journalist is namelijk wel wat anders dan een redacteur wel moet ik zeggen dat het 1e jaar ook wel redelijk algemeen is.. Vooral veel concepten bedenken, en dingen schrijven, en marketing-communicatieplannen opzetten. Divers, maar sluit allemaal goed op elkaar aan. Ik zal je morgen nog wel het eea vertellen, maar als je gerichte vragen hebt dan gil maar, of kom even langs in het mimtopic
Dankje Ik zal wel af en toe komen piepen in het MIM-topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')