Gelukkig was je hier een paar jaar geleden niet dan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef Jannekje7 het volgende:
DAMN, wat is FOK traag!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig was je hier een paar jaar geleden niet dan!
Toen duurde het echt minimaal 1,5 minuut om een pagina te laden...
Don't ask me why, maar ik hoorde meteen het volgende zinnetje in mn hoofd: "En daar hebben we dat kutpaard weer!"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:55 schreef Dandelion het volgende:
ah eindelijk weer die leuke Coen en Sander![]()
Hehe, ik ben gewoon een kritisch 3fm-luisteraarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ben niet helemaal zeker, maar volgens mij ist Bart Arends...
En volgens mij heb ik jou nog nooit zien posten hier zonder iets te klagen![]()
(en ik dacht dat vrouwen konden zeiken)
Dat hoor je wel vaker. Ik vind het een prima stel. En ik moest toch wat zeggen ipv tvp.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*vind Coen best leuk trouwens, tis die Sander aan wie ik me zo erger...*
Dat blijkt wel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hehe, ik ben gewoon een kritisch 3fm-luisteraar
Tuurlijk, ieder zn ding toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker. Ik vind het een prima stel. En ik moest toch wat zeggen ipv tvp.
19 uur.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
zal wel lukken nu het nog kan. Hoe laat begint die 90'srequest week eigenlijk?
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:09 schreef Marc63 het volgende:
What the...?? Was D.Rose er weer?
toevalquote:Zou het toeval zijn dat ie er vandaag weer was? Een jaar geleden maakten een aantal FOK!-ers zich op om een feestje te vieren in de 3FM-studio.
Mevrouw Ekdom op 4?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga switchen, echt waar... kansloos.....
recepten staan op de sitequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, hoewel ik dat toch wel had willen zien.
Ik zit nog op mijn werk
Tisser aan de hand dan LL?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er niet echt bij met mijn hoofd deze week. Ik zit de goede artiesten op de verkeerde plaats te plannen en andersom....
Dat lukte niet toen ik die zin lasquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tisser aan de hand dan LL?![]()
Toch niet nog steeds moe van ons avontuur van vorige week?
(oké, ik ben me er van bewust hoe fout dat klinkt, maar jullie moeten je dirty mind maar even on bedwang houden)
Was ik al bang voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat lukte niet toen ik die zin las.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tisser aan de hand dan LL?![]()
Toch niet nog steeds moe van ons avontuur van vorige week?
(oké, ik ben me er van bewust hoe fout dat klinkt, maar jullie moeten je dirty mind maar even on bedwang houden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, het is mijn werk. Er is zoveel mis, kan het gewoon niet uitleggen.Stom werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knufje? .... heej, we hebben gewoon geen knuffel-smiley!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Stom werk...![]()
Knufje? .... heej, we hebben gewoon geen knuffel-smiley!
Ik had het er 1 keertje overquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, zie nu trouwens ook steeds de halfnaakte-dame-reclame waar... uh... wie had het daar steeds over?
Ik luister al de hele middag KinkFM. Kink40 is een leuk lijstje (vanaf 4 uur, dus dat is altijd een mooie tijd om 3FM even te verlatenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga switchen, echt waar... kansloos.....
Echt een SUPER plaat !quote:
Mijn stem gaat ook naar MidNR, terwijl ik het eigenlijk alleen maar in het begin veel geluisterd heb (in de periode dat Rick eigenlijk aan het invallen was en nog niemand wist dat De Kaak Henk was).quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:12 schreef Feivel1 het volgende:
Coen en Sander, winnen het echt niet van MIDNR hoor!
Ik heb alleen naar het laatste jaar geluisterd..daarvoor had ik nog nooit van MIDNR gehoord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn stem gaat ook naar MidNR, terwijl ik het eigenlijk alleen maar in het begin veel geluisterd heb (in de periode dat Rick eigenlijk aan het invallen was en nog niemand wist dat De Kaak Henk was).
Ze rijden op Phillip Island, dus...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een SUPER plaat !![]()
Straks weer de Disco Classics en ik verwacht eigenlijk weer een live uitzending want volgens mij is er dit weekend geen MotoGP.
Dan heb je het leukste niet gehoordquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar het laatste jaar geluisterd..daarvoor had ik nog nooit van MIDNR gehoord.
Was de wel zo'n goed idee geweest op die leeftijd?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb je het leukste niet gehoord.
neuh niet echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
Paultje![]()
[..]
Was de wel zo'n goed idee geweest op die leeftijd?
Maar goed dat je MIDNR verder niet kent, zou niks voor jou zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:20 schreef Feivel1 het volgende:
Godver, wat is dit voor kansloos gebazel?
Ik ken het programma wel, maar niet het aantal jaren er voor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat je MIDNR verder niet kent, zou niks voor jou zijn
Dat wordt dus weer een uitzending vanaf een bandje of misschien valt Diergaarde wel in..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze rijden op Phillip Island, dus...
Wat een balletje op die foto! Grappig om te weten dat het toch echt dezelfde Domien is, als de Domien van AR, E-FM en nu 3FM.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:50 schreef -Hans- het volgende:Timbaland
Wie is toch de DJ op de foto?
[ afbeelding ]
Verschuuren Verschuuren !
't is dat de naam erbij staat want anders zou ik Domien echt niet hebben herkend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een balletje op die foto! Grappig om te weten dat het toch echt dezelfde Domien is, als de Domien van AR, E-FM en nu 3FM.
Zie er ook wel een beetje een jonge Giel Beelen in maar het is echt Veenstra Veenstra.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoort ik daar een alarm??
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, het boek van ene Gerard Ekdom in de bus.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Thuis en wat ligt er in de brieven bus...Klik klik klik
Volgens mij zie ik het boek ook in de studio liggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Thuis en wat ligt er in de brieven bus...Klik klik klik
Ik was al helemaal teleurgesteld dat ik 'm nog niet had, maar iedereen was vandaag te lui om de post te halenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Mooi boek overigens. Ekdom heeft er nóg meer werk dan Stenders van gemaakt.
Gisteren wilde het niet lukken, ben gestopt. Als mijn eten is gezakt zal ik er eens aan verder gaan. Photoshop moet toch aan...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
Oh, LL, is het nog gelukt met een plaatje voor de Sandstorm-mixen?
Heb ik vanavond wat te doen tijdens EktraWeekend![]()
Als je er nog geen tijd/zin voor gehad heb is het ook niet erg hoor, maar ben wel benieuwd
Is ook te vinden op www.rtlgemist.nlquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, hoewel ik dat toch wel had willen zien.
Ik zit nog op mijn werk
Tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Gisteren wilde het niet lukken, ben gestopt. Als mijn eten is gezakt zal ik er eens aan verder gaan. Photoshop moet toch aan...
Ik denk dat ie het een beetje druk heeft gehad.... 17 miljard in Fortisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Net bij 1vandaag:
Geen wekelijks gesprek met Balkellende. hij was te moe![]()
Daarom ben je ook minister president van Nederland gladiool
Ik heb de andere boeken niet. Die van Veenstra Veenstra wil ik nog wel hebben misschien. Maar deze ziet er echt goed uit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Mooi boek overigens. Ekdom heeft er nóg meer werk dan Stenders van gemaakt.
Dat van Stenders is ook een echte aanrader!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb de andere boeken niet. Die van Veenstra Veenstra wil ik nog wel hebben misschien. Maar deze ziet er echt goed uit inderdaad.
Dat was ook de reden inderdaad. Maar dan nog. Stuur dan iemand anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het een beetje druk heeft gehad.... 17 miljard in Fortis
Zekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat van Stenders is ook een echte aanrader!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:57 schreef Cee het volgende:
* Cee zit klaar voor de start van een weekendje Woah!Flashback!Radio![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:57 schreef Cee het volgende:
FlashBackRadio jeah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:57 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:01 schreef Cee het volgende:
Tussen de bedrijven door moet ik wel nog even stofzuigen.
En even bellen met m'n nieuwe telefoon, ik heb een mobiele, omg!!
[ afbeelding ]
[/90]
Heb die van mij verkocht in de jaren '90quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:06 schreef borisz het volgende:
Ik heb de gameboy ook nog op zolder liggen
Ik had een tennisspelletje met mario als scheids. Zelfs op de GBA nog gespeeldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb die van mij verkocht in de jaren '90
Goeiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Die uuropeners beginnen steeds meer op Ome Henk te lijken (is natuurlijk ook 90s).
Zoooo jaren 90quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef Cee het volgende:
Geef het weg, geef het weg NU.
Zo, eerste helft gestofzuigd, nu is het even
[ afbeelding ]
Ik heb alleen de latere jaren van de jaren '90 bewust meegemaakt, dus ken die strijd alleen van horen zeggenquote:
Gisteren hadden we 't over een film die ik nog niet had gezien, m'n collega vroeg "Ik heb 'm nog op videoband, wil je die lenen?" Ik: "Ja! Eh, wacht...video. Kan ik niet afspelen."quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb alleen de latere jaren van de jaren '90 bewust meegemaakt, dus ken die strijd alleen van horen zeggen
Ik ken alleen de VHS iig
De laatste videorecorder hier in huis begint ook te overlijden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren hadden we 't over een film die ik nog niet had gezien, m'n collega vroeg "Ik heb 'm nog op videoband, wil je die lenen?" Ik: "Ja! Eh, wacht...video. Kan ik niet afspelen."
Die van ons is ook overledenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste videorecorder hier in huis begint ook te overlijden...
Snel nog wat banden overzetten naar DVD dus.
Hier hebben we juist eindelijk een dvd-speler voor aan de tv. Na jaren lobbyenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
De laatste videorecorder hier in huis begint ook te overlijden...
Snel nog wat banden overzetten naar DVD dus.
Ik ben deze week juist nog een stap verder gegaan, met een Windows Mediacenter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hebben we juist eindelijk een dvd-speler voor aan de tv. Na jaren lobbyen
Nog nooit gebruikt verder, maar goed
Tijd om die over te zetten op DVD?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb gewoon nog een werkende video 2000 in huis.
Moet ook wel, want ik sta nog op een video 2000. Toen was ik bij De Meneer Catus Show.
quote:
Die map ligt hier nog ergens. Bijna compleet zelfs.quote:
quote:
Dan was die telefoon niet meer heel geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Lijkt de Baron van Bassie & Adriaan wel.
Drommels, drommels en nog eens drommels!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Lijkt de Baron van Bassie & Adriaan wel.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ouwe had nog een langere houdbaarheidsdatum dan de koelkast in z'n hand!
"Wat zeggie?"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Drommels, drommels en nog eens drommels!
Als je valt, dan leg -iequote:
Die dus... komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Lekkere chick daar op de bank
Screenshots.....quote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, Michiel heeft in de 90s een plaat geschreven!![]()
Ik vind alles bestquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets [ afbeelding ]
Zojuist in elkaar geflanst heb...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, Michiel heeft in de 90s een plaat geschreven!![]()
Schapie Schapie Schapie van Hassan & Jassanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Screenshots.....![]()
[..]
Welke dan?
Serieusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Schapie Schapie Schapie van Hassan & Jassan
Tot laterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga er vandoor. Veel plezier met 90s-EW en 90s-MYA. Ik hoop in de auto nog een stukje te kunnen luisteren.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou zij het weer zijn?![]()
[ afbeelding ]
Ik ook welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me dat topic nog wel herinneren
Zolang het de beruchte uitzending van 1 juli 2007 maar niet is (met D. en C.).quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me dat topic nog wel herinneren
Owja, die geile uitzendingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang het de beruchte uitzending van 1 juli 2007 maar niet is (met D. en C.).
Die kan ik me niet herinneren denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang het de beruchte uitzending van 1 juli 2007 maar niet is (met D. en C.).
Ik ook niet, ik was uitgerekend die dag aan het verhuizen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren denk ik [ afbeelding ]
Was dat niet die cocktail uitzending?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was uitgerekend die dag aan het verhuizen...
Idd jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf doet dit meteen denken aan het einde van Idols...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Nu ik ook ineens....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad.. Net als deze trouwens..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
aah wat een vreselijke plaat is dit toch.. niet alles uit de jaren 90 is geweldig. Goh.
Mwa, kan de muziek van RW over het algemeen wel hebben. Bewaar aan deze plaat nog wel aardige herinneringen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad.. Net als deze trouwens..
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
Hier keek ik erg naar uit.... De 90's week!!!
En ik had juist iets van, nou valt me allemaal nog mee, niet alles uit de 90's is klote...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
aah wat een vreselijke plaat is dit toch.. niet alles uit de jaren 90 is geweldig. Goh.
idd jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat maakt ze veel spraak/spreek fouten![]()
Die van het nieuws....
Viel mij ook al op, afgegaardigden had ze 't zelfs over...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Die van het nieuws....
dat wilde ik net zeggen. staat er zeker een paar raar te doen a la RTLnieuwsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Die van het nieuws....
Vrijdagmiddagborrel gehad zekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Die van het nieuws....
Nogal... Plasgeleden verplaats pasgeledenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Die van het nieuws....
EEYYYYYYYeweettog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Die 'blanke kalfsvlees'-reclame is echt zoooooooooooooooooooooooooo vreselijk...
Met de nadruk op proberen en niet in de buurt komen van...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:06 schreef Cee het volgende:
Ah, U2 anno ongeveer 1994, Kane zoals ze proberen te zijn anno 2008.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Ah, FOK!-storing door het beeld heen.
[ link | afbeelding ]
Moest verboden worden die 2 namen in 1 topic!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met de nadruk op proberen en niet in de buurt komen van...
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Krijg je die boodschappenband prijs eigenlijk ook echt?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde mezelf even niet in de nerd modus zetten. Anders had ik hetzelfde getypt
CB Miltonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:14 schreef Qunix het volgende:
Wie is in de studio te gast?
Heel vervelendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze heeft een klein beetje een Katie Melua uiterlijk.
Niet?!?!? Jij gaat een hoop leren dan deze weekquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
-Hans- kom er maar in!
In het topic natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:19 schreef MadSteven het volgende:
Hooray 90s week!
Nog meer hooray: Infinity
Wat een sentimenten deze weekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet?!?!? Jij gaat een hoop leren dan deze week
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet?!?!? Jij gaat een hoop leren dan deze week
Ik ken aardig wat van de 90's (ook niet commercieel)...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd vind ik het nog niet geheel vreemd
Jij voetbal spammertquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:22 schreef borisz het volgende:
Ik wil even spammen![]()
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De voorronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |