Ik heb alleen naar het laatste jaar geluisterd..daarvoor had ik nog nooit van MIDNR gehoord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn stem gaat ook naar MidNR, terwijl ik het eigenlijk alleen maar in het begin veel geluisterd heb (in de periode dat Rick eigenlijk aan het invallen was en nog niemand wist dat De Kaak Henk was).
Ze rijden op Phillip Island, dus...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een SUPER plaat !![]()
Straks weer de Disco Classics en ik verwacht eigenlijk weer een live uitzending want volgens mij is er dit weekend geen MotoGP.
Dan heb je het leukste niet gehoordquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar het laatste jaar geluisterd..daarvoor had ik nog nooit van MIDNR gehoord.
Was de wel zo'n goed idee geweest op die leeftijd?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb je het leukste niet gehoord.
neuh niet echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
Paultje![]()
[..]
Was de wel zo'n goed idee geweest op die leeftijd?
Maar goed dat je MIDNR verder niet kent, zou niks voor jou zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:20 schreef Feivel1 het volgende:
Godver, wat is dit voor kansloos gebazel?
Ik ken het programma wel, maar niet het aantal jaren er voor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat je MIDNR verder niet kent, zou niks voor jou zijn
Dat wordt dus weer een uitzending vanaf een bandje of misschien valt Diergaarde wel in..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze rijden op Phillip Island, dus...
Wat een balletje op die foto! Grappig om te weten dat het toch echt dezelfde Domien is, als de Domien van AR, E-FM en nu 3FM.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:50 schreef -Hans- het volgende:Timbaland
Wie is toch de DJ op de foto?
[ afbeelding ]
Verschuuren Verschuuren !
't is dat de naam erbij staat want anders zou ik Domien echt niet hebben herkend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een balletje op die foto! Grappig om te weten dat het toch echt dezelfde Domien is, als de Domien van AR, E-FM en nu 3FM.
Zie er ook wel een beetje een jonge Giel Beelen in maar het is echt Veenstra Veenstra.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoort ik daar een alarm??
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, het boek van ene Gerard Ekdom in de bus.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Thuis en wat ligt er in de brieven bus...Klik klik klik
Volgens mij zie ik het boek ook in de studio liggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Thuis en wat ligt er in de brieven bus...Klik klik klik
Ik was al helemaal teleurgesteld dat ik 'm nog niet had, maar iedereen was vandaag te lui om de post te halenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Mooi boek overigens. Ekdom heeft er nóg meer werk dan Stenders van gemaakt.
Gisteren wilde het niet lukken, ben gestopt. Als mijn eten is gezakt zal ik er eens aan verder gaan. Photoshop moet toch aan...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
Oh, LL, is het nog gelukt met een plaatje voor de Sandstorm-mixen?
Heb ik vanavond wat te doen tijdens EktraWeekend![]()
Als je er nog geen tijd/zin voor gehad heb is het ook niet erg hoor, maar ben wel benieuwd
Is ook te vinden op www.rtlgemist.nlquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, hoewel ik dat toch wel had willen zien.
Ik zit nog op mijn werk
Tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Gisteren wilde het niet lukken, ben gestopt. Als mijn eten is gezakt zal ik er eens aan verder gaan. Photoshop moet toch aan...
Ik denk dat ie het een beetje druk heeft gehad.... 17 miljard in Fortisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Net bij 1vandaag:
Geen wekelijks gesprek met Balkellende. hij was te moe![]()
Daarom ben je ook minister president van Nederland gladiool
Ik heb de andere boeken niet. Die van Veenstra Veenstra wil ik nog wel hebben misschien. Maar deze ziet er echt goed uit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Mooi boek overigens. Ekdom heeft er nóg meer werk dan Stenders van gemaakt.
Dat van Stenders is ook een echte aanrader!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb de andere boeken niet. Die van Veenstra Veenstra wil ik nog wel hebben misschien. Maar deze ziet er echt goed uit inderdaad.
Dat was ook de reden inderdaad. Maar dan nog. Stuur dan iemand anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het een beetje druk heeft gehad.... 17 miljard in Fortis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |