Idd, presidentsverkiezingen zijn belangrijk maar als daardoor de office vervalt... kwestie van prioriteitenquote:
Ik hoop het wel!quote:
jup, 2 weken geleden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Er is toch alleen een dubbele ep uitgezonden van dit seizoen??
quote:Thursday, October 09
8:00 PM
My Name Is Earl SWEET JOHNNY All New HDTV
8:30 PM
Kath & Kim PILOT All New HDTV
9:00 PM
The Office BUSINESS ETHICS All New HDTV
9:31 PM
NBC Specials SATURDAY NIGHT LIVE WEEKEND UPDATE THURSDAY (10/9/08) All New HDTV
10:00 PM
ER ANOTHER THURSDAY AT COUNTY All New HDTV
Inderdaad! Daar lijkt het wel op, jammer.. maar toch..quote:
hij lijkt er wel veel opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zou dat een echt jeugd foto zijn![]()
Goed idee, heb eindelijk m'n portforwarding goed ingesteld dus vanaf nu alleen nog maar HDquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:21 schreef TornadoDK het volgende:
When I discovered YouTube, I didn't work for five days. I did nothing. I watched Cookie Monster sing Chocolate Rain about a thousand times.
GE-NI-AAL idd het mooiste is ook dat je het direct gelooft typisch hem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:21 schreef TornadoDK het volgende:
Heerlijke aflevering weer![]()
en deze was ook wel goed![]()
When I discovered YouTube, I didn't work for five days. I did nothing. I watched Cookie Monster sing Chocolate Rain about a thousand times.
Haha perfecte cap van dat momentquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:55 schreef EliseZwart het volgende:
[ afbeelding ]
"Amen. Just keep the ribs coming!"
En weer een paar classic Jim Dwight momenten
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef Felixa het volgende:
Deze scholier heeft straf gekregen voor het te vaak zeggen van "That's what she said" in de klas.![]()
[ afbeelding ]
Hi-la-rischquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef Felixa het volgende:
Deze scholier heeft straf gekregen voor het te vaak zeggen van "That's what she said" in de klas.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een kut spin-off, geen enkele gelijkenis met de echte "The office"quote:
maar bij die ene man krijg je wel net zoveel plaatsvervangende schaamte als bij Michealquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat een kut spin-off, geen enkele gelijkenis met de echte "The office"
of is dat de bedoeling?
Naja, ik vind de originele tot nu toch beter.
|Helemaal vergeten!!! Hoelaat staan ze meestal op internet? Denk dat ik maar wakker blijf (A)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:51 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond/morgen weer een nieuwe aflevering!
Wordt 05:00 uur Nederlandse tijd uitgezonden, dus gaat een lange nacht worden danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
|Helemaal vergeten!!! Hoelaat staan ze meestal op internet? Denk dat ik maar wakker blijf (A)
Oh, ik dacht altijd rond 2.00 uur. Maar goed, ik download altijd de 720p first thing in the morningquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wordt 05:00 uur Nederlandse tijd uitgezonden, dus gaat een lange nacht worden dan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:51 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond/morgen weer een nieuwe aflevering!
gvd... dan gaat de wekker hier heel vroeg afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wordt 05:00 uur Nederlandse tijd uitgezonden, dus gaat een lange nacht worden dan
Was inderdaad prachtig!quote:
dat was leuk gedaan ja.quote:
'Where's my... golden shower?'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef DaFrenk het volgende:
Michael: "We all came in here in this room and gave you.. a golden shower."![]()
Dat "Lion King" inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:31 schreef Felixa het volgende:
Ik heb toch wel erg gelachen.![]()
Angela die een Anne Geddes-foto probeert te maken van Astird, oh nee... Astrid!
Michael die het wiegje boven zijn hoofd houdt: "Lion King!!!!"
Dwight met die kinderwagen en die vastgegespte watermeloen.
quote:We all came in to this room and gave you ...a golden shower.
Zou goed kunnen ja.. hoop het ook wel een beetje. Hoewel die ene aflevering bij Michael en Jan thuis ook legendarisch was.. met die plasma TV en die reukkaarsenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef shroomer het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 oktober 2008 17:41 schreef Repeat het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met die kansloze Jan verhaallijn elke keer.
[/quote
Deze aflevering is toch ook een soort afsluiting van Jan. Zo zag ik het iig.
Die iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:12 schreef shroomer het volgende:
Dr zaten toch echt wel weer wat heerlijke uitspraken tussen hoor.
Micheal die hooghartig/formeel probeert te praten: "And she is in the terminal stages of her pregnancy, a child of which i have a vested interest... Sounds kind of wierd"![]()
Dat is denk ik wel één van de leukste afleveringen uit de serie. Zoveel pijnlijke situaties in één aflevering, schitterend!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja.. hoop het ook wel een beetje. Hoewel die ene aflevering bij Michael en Jan thuis ook legendarisch was.. met die plasma TV en die reukkaarsen
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef Joesse het volgende:
CRIME AID
After the office gets robbed, Michael decides to hold an auction to raise money for all the items lost.
oh jeee
Let's get.. ethical.. ethical.. en dan ook zo nét niet in de maatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:25 schreef Lishe het volgende:
Dat beloofd wat!
Ik vond het stukje dat Michael en Holly met die zweetbanden op binnenkwamen trouwens ook hilarisch! Nouja, ik ben gewoon blij dat het weer begonnen is!!!
HAHA!!! Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik zie het al helemaal voor me!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:08 schreef DaFrenk het volgende:
OMG![]()
Michael: "We auction of people, like in ye oldie days" en dan die blik van Stanley![]()
SPOILER: Major spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Michael maakte die grap eerst, en direct daarna trapt ie er zelf inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Gewoon omdat het Dwight is. Die zal nooit een rond getal nemen natuurlijk
Verder goede aflevering. Holly en Michael samen is echt geniaal materiaal voor een script-schrijver volgens mij. Die scene dat ze 3 keer hetzelfde grapje maakten samen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:08 schreef DaFrenk het volgende:
OMG![]()
Michael: "We auction of people, like in ye oldie days" en dan die blik van Stanley![]()
Daar ben ik ook bang voor. Het zou de serie echt verkrachten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef -Mo- het volgende:
Ze zullen Holly wel willen overplaatsen ofzo. Maar als het een staartje krijgt, krijgen we toch weer hetzelfde verhaallijn als met Michael & Jan.
En dan komt Toby terug.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef -Mo- het volgende:
Ze zullen Holly wel willen overplaatsen ofzo. Maar als het een staartje krijgt, krijgen we toch weer hetzelfde verhaallijn als met Michael & Jan.
Hell yeahquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:22 schreef Asgard het volgende:
Wat een aflevering![]()
Michael die vraagt of ze sex gaan hebben![]()
![]()
Mooi dat momentje dat iemand van corporate binnenkwam en hij een beetje wegdookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk trouwens ook niet dat Amy Ryan van plan is om vaste cast te worden van The Office, misschien af en toe wat gastoptredens.
Uh.. ja dat was Ryan.. maar SaintOfKillers bedoelde de actrice Amy Ryan die dus Holly speeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:19 schreef shroomer het volgende:
[..]
Mooi dat momentje dat iemand van corporate binnenkwam en hij een beetje wegdook
Dat was prachtig jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:26 schreef Felixa het volgende:
Ook echt weer zo'n Michael-actie: die microfoontjes helemaal voluit zetten en dan denken dat ze uit staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan deze er achteraan!quote:An episode scheduled to air Nov. 13 has star Steve Carell, in his role as office manager Michael Scott, taking a business trip to the windy capital of Manitoba.
..knip..
Office underling characters Oscar Nunez and Andy Bernard make the trip to Winnipeg with Michael. The episode centres around Michael having an affair with the concierge at a hotel in the city
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:25 schreef Felixa het volgende:
Twee giga-spoilers!Ow damn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:25 schreef Felixa het volgende:
Twee giga-spoilers!Op zo'n manier hebben die spoilertags toch totaal geen nutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:08 schreef DaFrenk het volgende:
OMG![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:17 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Op zo'n manier hebben die spoilertags toch totaal geen nut
Hier doen ze het gewoon hoor. Overschakelen op de Baggerlayout dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:42 schreef shroomer het volgende:
Dude ik las je spoilers met je nep spoiler tags![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Promo van de volgende aflevering, het is nu al duidelijk wat het leukste moment wordt.
Creed.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:08 schreef Felixa het volgende:
Trouwaankondiging van Angela en Andy, het lijkt wel een rouwkaart!![]()
http://www.angelaandy.com/wedding.shtml
[ afbeelding ]
quote:
OMGquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Promo van de volgende aflevering, het is nu al duidelijk wat het leukste moment wordt.
Creed.
Wow die Creed is goed gelukt!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Creed.
Creedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Creed.
Ben ik nou gek of komt Creed helemaal niet voor in die promo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Creed![]()
die site van die bruiloft is ook geweldig
Whehequote:Incorrectly assuming that Halloween at corporate is like Halloween in Scranton, Pam wears a costume to work. Michael and Holly take a trip together to New Hampshire after learning some big news from the corporate office. Back in Scranton, Dwight finds ways to annoy Andy.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:16 schreef DaFrenk het volgende:
Even de omschrijving van de volgende aflevering:
[..]
WheheArme Pam. Vraag me af wat dat grote nieuws van corporate dan is.. misschien heeft het te maken met de titel van de aflevering:
Dat wordt Holly, zo voorspelbaar. Corporate wil haar nu natuurlijk niet naast Michale hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Dwight die het niet meer aankan (a la Jim)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat wordt Holly, zo voorspelbaar. Corporate wil haar nu natuurlijk niet naast Michale hebben.
ik kan ook al s'ochtends kijken, en ik ben niet eens vrijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:25 schreef Felixa het volgende:
Spannend allemaal hoor!![]()
Gelukkig ben ik vrijdag vrij, kan ik 's ochtends lekker al kijken ipv 's avonds.
Als Dwight weggaat stop ik met kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:58 schreef Joesse het volgende:
[..]
Of Dwight die het niet meer aankan (a la Jim)
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:42 schreef Asgard het volgende:
[..]
Als Dwight weggaat stop ik met kijken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:21 schreef bijdehand het volgende:
Ik denk dat Holly weg moetIk heb de wekker om 5 uur gezet zodat ik kan kijken voordat ik naar school moet
Ik denk dat ie vanaf 4 uur 's nachts met zijn haar en make-up in de weer is geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:04 schreef SlamD het volgende:
Ik mist het punt van Kevin's 'Dammint Creed, I've been up since 4.'
Iemand?
Michael was toch Uncle Sam?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef TornadoDK het volgende:
Jammer dat ze niets meer met die Halloween hebben gedaan. We hebben niet eens michael zijn kostuum gezien![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef Repeat het volgende:
Cornell, briljant
"Applicant has a head shaped like a trapezoid"![]()
![]()
Die was inderdaad bril-jant.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:59 schreef Asgard het volgende:
Ik keek net weer ff een oude aflevering.
se03e15
Michael:
No problem. The guys are having a little shindig of their own in the warehouse. From 2:30 to 3:15. That is the only time that Bob was available. Sort of a guys' night out. A 'G-N-O' if you will. A 'gno.' Actually it's more of a guys' afternoon in. A G-A-I. A gay. Not-- not... it's uh, not gay. It's, uh, just uh, it's a bridal shower for guys. A guy shower. An hour long shower with guys.![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is vrijwel alles instant-classic bij The Officequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die was inderdaad bril-jant.![]()
Instant klassieker!
Iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Toffe aflevering wel, alleen wel stom dat die Alex-mooiboy JimPam wil verpesten!
Ik vond het juist wel gaaf dat ie overduidelijk gelijk had, en dat Jim en Pam dat beiden ook beseften op dat moment. Leuk lijntje voor volgende afleveringenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Toffe aflevering wel, alleen wel stom dat die Alex-mooiboy JimPam wil verpesten!
juist!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel gaaf dat ie overduidelijk gelijk had, en dat Jim en Pam dat beiden ook beseften op dat moment. Leuk lijntje voor volgende afleveringen
maar we hebben toch al wel eens gezien dat Pam vrij talentloos is? toch?quote:
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef JelleS het volgende:
Als Pam en Jim je niet echt kan boeien vind ik het knap dat je US nog kijkt.......
Geeft niks hoor. Ik kan het heel goed begrijpen. Maar hun relatie maakt nog al een groot deel van de serie uit, lijkt me vervelend als je je elke aflevering 5 tot 10 minuten zit te ergeren.quote:
Ik erger me niet hoor, het boeit me gewoon niet zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:40 schreef JelleS het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Ik kan het heel goed begrijpen. Maar hun relatie maakt nog al een groot deel van de serie uit, lijkt me vervelend als je je elke aflevering 5 tot 10 minuten zit te ergeren.
Dat viel wel mee toch? Volgens mij hebben we alleen maar dingen van haar gezien die "wel aardig" of "best goed" zijn. Ooit eens iets op een servetje, een paar van haar tekeningen bij zo'n expositie ooit [waar alleen Michael kwam opdagen] en het logo voor Dunder Mifflin Infinity. En recenter: Dwight ASCII artquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:13 schreef MoltiSanti het volgende:
maar we hebben toch al wel eens gezien dat Pam vrij talentloos is? toch?
Ik verwacht een grote blowup zodra zijn bruiloft niet helemaal verloopt zoals hij hooptquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef 1shot1kill het volgende:
Dat stukje over die mok van Andy ook, krijgen we nu elke week een gefrustreerde Andy tot hij terugvalt op zijn woedeaanvallen en weer een gat in de muur slaat?
my thoughts exactly, jammer dat Holly weg moest. Die twee hadden leuke scenes samenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wie vond het nog meer raar dat Michael zo serieus met die customer performance reviews omging heel de tijd? Het was echt ineens of hij heel iemand anders speelde!
vast wel een intervention van Dwight.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:58 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote blowup zodra zijn bruiloft niet helemaal verloopt zoals hij hoopt
Inderdaad, Michael leek ineens een baas die écht om zijn werk gaf, in plaats van een soort kleuterleidsterquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch? Volgens mij hebben we alleen maar dingen van haar gezien die "wel aardig" of "best goed" zijn. Ooit eens iets op een servetje, een paar van haar tekeningen bij zo'n expositie ooit [waar alleen Michael kwam opdagen] en het logo voor Dunder Mifflin Infinity. En recenter: Dwight ASCII art
Wie vond het nog meer raar dat Michael zo serieus met die customer performance reviews omging heel de tijd? Het was echt ineens of hij heel iemand anders speelde! En het hoogtepunt was toch echt het oefengesprek tussen Dwight en Jim [en Michael]Bluetooth headset was ook erg leuk!
Dwimquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Zover ik me kan herinneren was Michael wel heel sterk in het verkopen van papier. Wat dat betreft kan ik dus ook wel begrijpen dat hij zoiets serieus neemt.
Maar de manier van hoe hij het Dwim wilt leren maakt het dan weer leuk.
quote:
quote:Business Trip
Michael is thrilled when he learns that David Wallace is sending him to Canada for a business trip, and wants to bring both Andy and Oscar with him. Jim misses Pam and he can't wait until she returns from art school.
Oe! Ben benieuwd! Dat van Jam krijgt vast nog een staartje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef DaFrenk het volgende:
Let op: geen spoilertags![]()
Zo, dat was best een.. ja.. verhaal i.p.v. 20 minuten grappenMichael met z'n emoties aan het worstelen en dat uitleven op die "conciërge", grappig en treurig te gelijk
Andy en Oscar waarbij Andy dronken ineens inziet dat het met Angela zo niet werkt. En Pam die haar studie opgeeft om weer terug bij Jim te zijn. Prachtig
De nieuwe TT?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef JelleS het volgende:
"you will thank me when they spank thee"
Daar lijkt het inderdaad wel op jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Interessante ontwikkelingen Andy zal het nu wel voor altijd verpest hebben bij Angela zullen Oscar en Andy elkaar dan "vinden" ? En dan Dwight weer bij Angela![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:A mysterious person in the office has made a huge mess in the microwave and will not clean it up. Meanwhile, Michael has to come to terms with the fact that there have been certain personnel changes in his staff without his knowing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:
Ja spoilerquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ryan zou een tijdje gaan verdwijnen omdat BJ Novak in die Tarantino-film gaat meedoen. Volgens sommigen is 't nog niet helemaal zeker of hij daarna nog zou terugkeren.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:08 schreef 1shot1kill het volgende:
Al die dingen met Jim en z'n collega's dat Pam over een week terug zou komen en dan steeds die kop van Jim.![]()
Ik vind het toch knap dat deze serie na 5 (of 4.5) seizoenen nog zo leuk blijft.
quote:
quote:
Het is een tv reclame, net als je hier regelmatig in een reclameblok te zien krijgt wat er de volgende keer in een bepaalde serie gebeurt.quote:
Nou en, dacht dat de regel was dat promo's niet zonder spoilertags besproken mochten worden. Of is dat alleen bij sommige topics. Verwarrende boel wordt het dan zegquote:Op maandag 17 november 2008 17:26 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Het is een tv reclame, net als je hier regelmatig in een reclameblok te zien krijgt wat er de volgende keer in een bepaalde serie gebeurt.
Nee, je hebt gelijk.quote:Op maandag 17 november 2008 20:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou en, dacht dat de regel was dat promo's niet zonder spoilertags besproken mochten worden. Of is dat alleen bij sommige topics. Verwarrende boel wordt het dan zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |