Iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Toffe aflevering wel, alleen wel stom dat die Alex-mooiboy JimPam wil verpesten!
Ik vond het juist wel gaaf dat ie overduidelijk gelijk had, en dat Jim en Pam dat beiden ook beseften op dat moment. Leuk lijntje voor volgende afleveringenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Toffe aflevering wel, alleen wel stom dat die Alex-mooiboy JimPam wil verpesten!
juist!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel gaaf dat ie overduidelijk gelijk had, en dat Jim en Pam dat beiden ook beseften op dat moment. Leuk lijntje voor volgende afleveringen
maar we hebben toch al wel eens gezien dat Pam vrij talentloos is? toch?quote:
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef JelleS het volgende:
Als Pam en Jim je niet echt kan boeien vind ik het knap dat je US nog kijkt.......
Geeft niks hoor. Ik kan het heel goed begrijpen. Maar hun relatie maakt nog al een groot deel van de serie uit, lijkt me vervelend als je je elke aflevering 5 tot 10 minuten zit te ergeren.quote:
Ik erger me niet hoor, het boeit me gewoon niet zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:40 schreef JelleS het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Ik kan het heel goed begrijpen. Maar hun relatie maakt nog al een groot deel van de serie uit, lijkt me vervelend als je je elke aflevering 5 tot 10 minuten zit te ergeren.
Dat viel wel mee toch? Volgens mij hebben we alleen maar dingen van haar gezien die "wel aardig" of "best goed" zijn. Ooit eens iets op een servetje, een paar van haar tekeningen bij zo'n expositie ooit [waar alleen Michael kwam opdagen] en het logo voor Dunder Mifflin Infinity. En recenter: Dwight ASCII artquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:13 schreef MoltiSanti het volgende:
maar we hebben toch al wel eens gezien dat Pam vrij talentloos is? toch?
Ik verwacht een grote blowup zodra zijn bruiloft niet helemaal verloopt zoals hij hooptquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef 1shot1kill het volgende:
Dat stukje over die mok van Andy ook, krijgen we nu elke week een gefrustreerde Andy tot hij terugvalt op zijn woedeaanvallen en weer een gat in de muur slaat?
my thoughts exactly, jammer dat Holly weg moest. Die twee hadden leuke scenes samenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wie vond het nog meer raar dat Michael zo serieus met die customer performance reviews omging heel de tijd? Het was echt ineens of hij heel iemand anders speelde!
vast wel een intervention van Dwight.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:58 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote blowup zodra zijn bruiloft niet helemaal verloopt zoals hij hoopt
Inderdaad, Michael leek ineens een baas die écht om zijn werk gaf, in plaats van een soort kleuterleidsterquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch? Volgens mij hebben we alleen maar dingen van haar gezien die "wel aardig" of "best goed" zijn. Ooit eens iets op een servetje, een paar van haar tekeningen bij zo'n expositie ooit [waar alleen Michael kwam opdagen] en het logo voor Dunder Mifflin Infinity. En recenter: Dwight ASCII art
Wie vond het nog meer raar dat Michael zo serieus met die customer performance reviews omging heel de tijd? Het was echt ineens of hij heel iemand anders speelde! En het hoogtepunt was toch echt het oefengesprek tussen Dwight en Jim [en Michael]Bluetooth headset was ook erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |