Ik denk dat ie vanaf 4 uur 's nachts met zijn haar en make-up in de weer is geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:04 schreef SlamD het volgende:
Ik mist het punt van Kevin's 'Dammint Creed, I've been up since 4.'
Iemand?
Michael was toch Uncle Sam?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef TornadoDK het volgende:
Jammer dat ze niets meer met die Halloween hebben gedaan. We hebben niet eens michael zijn kostuum gezien![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef Repeat het volgende:
Cornell, briljant
"Applicant has a head shaped like a trapezoid"![]()
![]()
Die was inderdaad bril-jant.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:59 schreef Asgard het volgende:
Ik keek net weer ff een oude aflevering.
se03e15
Michael:
No problem. The guys are having a little shindig of their own in the warehouse. From 2:30 to 3:15. That is the only time that Bob was available. Sort of a guys' night out. A 'G-N-O' if you will. A 'gno.' Actually it's more of a guys' afternoon in. A G-A-I. A gay. Not-- not... it's uh, not gay. It's, uh, just uh, it's a bridal shower for guys. A guy shower. An hour long shower with guys.![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is vrijwel alles instant-classic bij The Officequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die was inderdaad bril-jant.![]()
Instant klassieker!
Iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Toffe aflevering wel, alleen wel stom dat die Alex-mooiboy JimPam wil verpesten!
Ik vond het juist wel gaaf dat ie overduidelijk gelijk had, en dat Jim en Pam dat beiden ook beseften op dat moment. Leuk lijntje voor volgende afleveringenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Toffe aflevering wel, alleen wel stom dat die Alex-mooiboy JimPam wil verpesten!
juist!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel gaaf dat ie overduidelijk gelijk had, en dat Jim en Pam dat beiden ook beseften op dat moment. Leuk lijntje voor volgende afleveringen
maar we hebben toch al wel eens gezien dat Pam vrij talentloos is? toch?quote:
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef JelleS het volgende:
Als Pam en Jim je niet echt kan boeien vind ik het knap dat je US nog kijkt.......
Geeft niks hoor. Ik kan het heel goed begrijpen. Maar hun relatie maakt nog al een groot deel van de serie uit, lijkt me vervelend als je je elke aflevering 5 tot 10 minuten zit te ergeren.quote:
Ik erger me niet hoor, het boeit me gewoon niet zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:40 schreef JelleS het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Ik kan het heel goed begrijpen. Maar hun relatie maakt nog al een groot deel van de serie uit, lijkt me vervelend als je je elke aflevering 5 tot 10 minuten zit te ergeren.
Dat viel wel mee toch? Volgens mij hebben we alleen maar dingen van haar gezien die "wel aardig" of "best goed" zijn. Ooit eens iets op een servetje, een paar van haar tekeningen bij zo'n expositie ooit [waar alleen Michael kwam opdagen] en het logo voor Dunder Mifflin Infinity. En recenter: Dwight ASCII artquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:13 schreef MoltiSanti het volgende:
maar we hebben toch al wel eens gezien dat Pam vrij talentloos is? toch?
Ik verwacht een grote blowup zodra zijn bruiloft niet helemaal verloopt zoals hij hooptquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef 1shot1kill het volgende:
Dat stukje over die mok van Andy ook, krijgen we nu elke week een gefrustreerde Andy tot hij terugvalt op zijn woedeaanvallen en weer een gat in de muur slaat?
my thoughts exactly, jammer dat Holly weg moest. Die twee hadden leuke scenes samenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wie vond het nog meer raar dat Michael zo serieus met die customer performance reviews omging heel de tijd? Het was echt ineens of hij heel iemand anders speelde!
vast wel een intervention van Dwight.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:58 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote blowup zodra zijn bruiloft niet helemaal verloopt zoals hij hoopt
Inderdaad, Michael leek ineens een baas die écht om zijn werk gaf, in plaats van een soort kleuterleidsterquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch? Volgens mij hebben we alleen maar dingen van haar gezien die "wel aardig" of "best goed" zijn. Ooit eens iets op een servetje, een paar van haar tekeningen bij zo'n expositie ooit [waar alleen Michael kwam opdagen] en het logo voor Dunder Mifflin Infinity. En recenter: Dwight ASCII art
Wie vond het nog meer raar dat Michael zo serieus met die customer performance reviews omging heel de tijd? Het was echt ineens of hij heel iemand anders speelde! En het hoogtepunt was toch echt het oefengesprek tussen Dwight en Jim [en Michael]Bluetooth headset was ook erg leuk!
Dwimquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Zover ik me kan herinneren was Michael wel heel sterk in het verkopen van papier. Wat dat betreft kan ik dus ook wel begrijpen dat hij zoiets serieus neemt.
Maar de manier van hoe hij het Dwim wilt leren maakt het dan weer leuk.
quote:
quote:Business Trip
Michael is thrilled when he learns that David Wallace is sending him to Canada for a business trip, and wants to bring both Andy and Oscar with him. Jim misses Pam and he can't wait until she returns from art school.
Oe! Ben benieuwd! Dat van Jam krijgt vast nog een staartje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef DaFrenk het volgende:
Let op: geen spoilertags![]()
Zo, dat was best een.. ja.. verhaal i.p.v. 20 minuten grappenMichael met z'n emoties aan het worstelen en dat uitleven op die "conciërge", grappig en treurig te gelijk
Andy en Oscar waarbij Andy dronken ineens inziet dat het met Angela zo niet werkt. En Pam die haar studie opgeeft om weer terug bij Jim te zijn. Prachtig
De nieuwe TT?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef JelleS het volgende:
"you will thank me when they spank thee"
Daar lijkt het inderdaad wel op jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Interessante ontwikkelingen Andy zal het nu wel voor altijd verpest hebben bij Angela zullen Oscar en Andy elkaar dan "vinden" ? En dan Dwight weer bij Angela![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:A mysterious person in the office has made a huge mess in the microwave and will not clean it up. Meanwhile, Michael has to come to terms with the fact that there have been certain personnel changes in his staff without his knowing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:
Ja spoilerquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ryan zou een tijdje gaan verdwijnen omdat BJ Novak in die Tarantino-film gaat meedoen. Volgens sommigen is 't nog niet helemaal zeker of hij daarna nog zou terugkeren.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:08 schreef 1shot1kill het volgende:
Al die dingen met Jim en z'n collega's dat Pam over een week terug zou komen en dan steeds die kop van Jim.![]()
Ik vind het toch knap dat deze serie na 5 (of 4.5) seizoenen nog zo leuk blijft.
quote:
quote:
Het is een tv reclame, net als je hier regelmatig in een reclameblok te zien krijgt wat er de volgende keer in een bepaalde serie gebeurt.quote:
Nou en, dacht dat de regel was dat promo's niet zonder spoilertags besproken mochten worden. Of is dat alleen bij sommige topics. Verwarrende boel wordt het dan zegquote:Op maandag 17 november 2008 17:26 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Het is een tv reclame, net als je hier regelmatig in een reclameblok te zien krijgt wat er de volgende keer in een bepaalde serie gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |