Dat was prachtig jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:26 schreef Felixa het volgende:
Ook echt weer zo'n Michael-actie: die microfoontjes helemaal voluit zetten en dan denken dat ze uit staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan deze er achteraan!quote:An episode scheduled to air Nov. 13 has star Steve Carell, in his role as office manager Michael Scott, taking a business trip to the windy capital of Manitoba.
..knip..
Office underling characters Oscar Nunez and Andy Bernard make the trip to Winnipeg with Michael. The episode centres around Michael having an affair with the concierge at a hotel in the city
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:25 schreef Felixa het volgende:
Twee giga-spoilers!Ow damn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:25 schreef Felixa het volgende:
Twee giga-spoilers!Op zo'n manier hebben die spoilertags toch totaal geen nutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:08 schreef DaFrenk het volgende:
OMG![]()
Michael: "We auction of people, like in ye oldie days" en dan die blik van Stanley![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:17 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Op zo'n manier hebben die spoilertags toch totaal geen nut
Hier doen ze het gewoon hoor. Overschakelen op de Baggerlayout dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:42 schreef shroomer het volgende:
Dude ik las je spoilers met je nep spoiler tags![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Promo van de volgende aflevering, het is nu al duidelijk wat het leukste moment wordt.
Creed.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:08 schreef Felixa het volgende:
Trouwaankondiging van Angela en Andy, het lijkt wel een rouwkaart!![]()
http://www.angelaandy.com/wedding.shtml
[ afbeelding ]
quote:
OMGquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Promo van de volgende aflevering, het is nu al duidelijk wat het leukste moment wordt.
Creed.
Wow die Creed is goed gelukt!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Creed.
Creedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Creed.
Ben ik nou gek of komt Creed helemaal niet voor in die promo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Creed![]()
die site van die bruiloft is ook geweldig
Whehequote:Incorrectly assuming that Halloween at corporate is like Halloween in Scranton, Pam wears a costume to work. Michael and Holly take a trip together to New Hampshire after learning some big news from the corporate office. Back in Scranton, Dwight finds ways to annoy Andy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:16 schreef DaFrenk het volgende:
Even de omschrijving van de volgende aflevering:
[..]
WheheArme Pam. Vraag me af wat dat grote nieuws van corporate dan is.. misschien heeft het te maken met de titel van de aflevering:
Dat wordt Holly, zo voorspelbaar. Corporate wil haar nu natuurlijk niet naast Michale hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Dwight die het niet meer aankan (a la Jim)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat wordt Holly, zo voorspelbaar. Corporate wil haar nu natuurlijk niet naast Michale hebben.
ik kan ook al s'ochtends kijken, en ik ben niet eens vrijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:25 schreef Felixa het volgende:
Spannend allemaal hoor!![]()
Gelukkig ben ik vrijdag vrij, kan ik 's ochtends lekker al kijken ipv 's avonds.
Als Dwight weggaat stop ik met kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:58 schreef Joesse het volgende:
[..]
Of Dwight die het niet meer aankan (a la Jim)
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:42 schreef Asgard het volgende:
[..]
Als Dwight weggaat stop ik met kijken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:21 schreef bijdehand het volgende:
Ik denk dat Holly weg moetIk heb de wekker om 5 uur gezet zodat ik kan kijken voordat ik naar school moet
Ik denk dat ie vanaf 4 uur 's nachts met zijn haar en make-up in de weer is geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:04 schreef SlamD het volgende:
Ik mist het punt van Kevin's 'Dammint Creed, I've been up since 4.'
Iemand?
Michael was toch Uncle Sam?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef TornadoDK het volgende:
Jammer dat ze niets meer met die Halloween hebben gedaan. We hebben niet eens michael zijn kostuum gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |