Thanks, en thanksquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sjeems ik heb je gePBd
en je ava gewijzigd
Nee, ik vind het echt niets.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, leuk voor een keertje ja. Het heeft zeker wat. Maar een Flirt vergelijken met een opgewaardeerde metro? Nou nou, dat is nogal wat. Dit is toch gewoon een BEhoorlijk stoere trein als je t mij vraagt.
[ afbeelding ]
Dus jij vindt een plan V beter dan een FLIRT? okee, dat magquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Het is gewoon die nieuwe light-formule die ik niet serieus kan nemen.
Welnee, ZO spannend is het ook weer nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:41 schreef James1988 het volgende:
Ik heb nog nooit met FLIRT, Spurt, GTW, enz gereisd... is dat erg?
Lees je nog maar eens in. Flirt is geen lightrail of wat dan ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:52 schreef Socios het volgende:
Nou ja, het is toch bagger dat er straks overal van die lightrailtreintjes rijden? Die boel valt na een paar jaar al uit elkaar en is lang niet zo sterk als de traditionele TREINEN.
Vet. Ik las al over een kruidvat-actie in België, maar dat bleek niet interessant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf dinsdag zijn ze er weer, de Kruidvatkaartjes. Geldig op een zaterdag of een zondag tot eind januari.
Beetje een tongzoen van die meisjes was minimaal passend geweest:quote:
Behave!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje een tongzoen van die meisjes was minimaal passend geweest:
Was dus een trein zonder conducteur als in Syntus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag in de trein behoorlijk moeten lachen om een leuke actie in Buitenpost.
Nadat de passagiers waren ingestapt en de machinist wilde fluiten voor vertrek spotte hij een tas op het perron aldaar. Hij riep gelijk om dat er iemand ingestapt was en die zijn tas had laten liggen. Gelijk daarna stappen 3 jongens uit en slepen de tas de trein in, daarbij roepend tegen iemand dat hij zijn tas vergeten was. 15 tellen later komt diegene de coupé binnengelopen om zijn tas op te halen. Dit alles natuurlijk temidden van gniffelende passagiers.
Je mag tijdelijk wel deze gebruiken voor de op, als jij m ff verkleind en ergens online zet enzo. Eind van deze maand hoop ik met mooi weer (26okt) tussen Nm en Vl te gaan staan vanwege omleidingen, dus dan pak ik ook de GTWtjes mee daar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik heb geen foto van de veolia gtw
Als je eerst even naar de hc toe loopt en niet gewoon gaat zitten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Landelijke kaartjesautomaat pinstoring. Zou er zijn opgeroepen dat de conducteurs coulant moeten zijn? Ik waag het er op. Bij het loket kan je wel pinnen. Maar dat heeft dit station niet. Het betreft dus alleen de automaten.
Is die uitvoering dermate speciaal dat toelating alleen daarvoor geldt, of mogen alle FLIRTs in Nederland rijden zodra deze toelating er is?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. De definitieve uitvoering zoals die in Venlo gaat verschijnen is overigens al gespot op Innotrans
Dat iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:47 schreef dennistd het volgende:
ik denk dat alles dan mag rijden, maar alleen op grenstrajecten (denk aan atb, bovenleidingsspanning)
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Landelijke kaartjesautomaat pinstoring. Zou er zijn opgeroepen dat de conducteurs coulant moeten zijn? Ik waag het er op. Bij het loket kan je wel pinnen. Maar dat heeft dit station niet. Het betreft dus alleen de automaten.
Ja dusquote:Bij de loketten staan volgens een woordvoerster van de Nederlandse Spoorwegen lange rijen met mensen die een kaartje willen kopen met munten en papiergeld.
Maar volgens een woordvoerster van de Nederlandse Spoorwegen heeft lang niet iedereen geld bij zich.
Conducteurs hebben opdracht gekregen coulant om te gaan met reizigers zonder treinkaartje. De storing kan het bedrijf veel geld kosten, erkent de woordvoerster.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Mooie OP trouwens !
Ra ra, wat klopt hier niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Zug-Chef het volgende: ons cargoliefhebbers
Dat kloptquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was dus een trein zonder conducteur als in Syntus?
dat was de bisschop toch vroeger (de 2530)?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat ook de NS over een sproei / onkruidverdelgtrein beschikt. Ik heb daar nog nooit van gehoord of foto's van gezien. Weet iemand hier meer over misschien?
Blijkbaar ja. Maar tot 1989. Nu toch allang niet meer?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
dat was de bisschop toch vroeger (de 2530)?
[ afbeelding ]
edit: http://www.nicospilt.com/planten.htm
setje? :p een hele voorraadquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, mooi. Dinsdag weer even een setje halen
lijkt me sowieso sterk dat NS ze nog zou hebben, aangezien het spoor van de vingerverfers is. Maar die hebben ook geen sproeitreinen bij mijn wetenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Maar tot 1989. Nu toch allang niet meer?
Nou dat zal wel meevallenquote:
Netjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Zoiets?
http://nl.wikipedia.org/w(...)dse_openbaar_vervoer
Er zijn twee mogelijkheden:quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:53 schreef Geerd het volgende:
Hoe maken bv veolia of syntus eigenlijk winst omdat der gewoon een kaartje van NS daarin geldig is.
Concurrentie komt er niet bij kijken, omdat je geen keuze hebt, van zutphen naar lochem zul je wel met syntus moeten.
Waarom gewoon niet alles NS, en werknemers daar van even in ander uniform hijsen.
Lijkt me ook wel zeer saai als machinist 3/4 x per dag de zelfde ritjes.
Afwateringquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef GoodGawd het volgende:
Vraag:
2 ) Waar zijn al die stenen voor?
Op zand / aarde, daarop een bedding van steen (puin/grindquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef GoodGawd het volgende:
Vraag:
1) Waar zijn trein sporen op gebouwd?
De laatste tijd niet meer. Ik weet wel, sinds ACTS deze treinen over heeft genomen, ze pas erg laat aankomen (laatst pas om half 6 in Zuidbroekquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:37 schreef Zug-Chef het volgende:
Zeg Wadloper, hoor of zie jij nog wel eens wat van ACTS en de DBM-treinen op zondag en maandag van/naar Veendam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |